Kao sto sam i obecao javljam sta je bilo. Slika ce vam sve reci
Kao sto vidite nisam imao srece sto je dovelo do ovog
ovako
majstor je zeleo prvo da uzupci motor da bi probao da upali uz nadu da je sve ostalo ok. Medjutim kada je poceo kljucem da vrti radilicu ona se okretala ceo krug nije naletala na ventile (kais je naravno pukao pa se bregasta nije ni okretala..)
odlucio je da skida glavu. Kada je skinuo ventili na oko nisu delovali iskrivljeno ali vidi se na klipovima da je na dva stigao ventile i 4 hidropodizaca su nabubrela od udarca tako da valjda nema sanse da su ventili ostali idealni.
Po meni kada se motor jednom otvori nije vise to to i zato mi je bilo izuzetno krivo. Posebno sam se smorio kada sam video da su cilindri i posle 400 000 km kao novi, nigde nema znaka istrosenisti ni onog zuba koji karike naprave, cak se po hilznama vide tragovi honovanja. Glava takodje cista i bregasta u odlicnom stanju.
jbg...
U dogovoru sa majstorom resio sam da kupim drugu glavu od ortaka za koju provereno znam da je dobra. Nisam zeleo da obradjujem moju i da stavljam turske i kineske delove satro original. Tako da sam vecim delom sastavio motor da bude oridjidji.
Sve je pedantno radjeno svi dihtunzi i srafovi i gumice i creva koji su se skinuli stavljeni su novi, naravno i dihtung glave i novi srafovi za glavu cak i novi hidropoizaci jer su moji dugo zveckali a nismo hteli da rizikujemo da ostavimo hidropodizace iz te druge glave.
Po preporuci majstora odneso sam i turbinu u servis za ciscenje geometrije i stavljanja novog ventila:
Serviseri su rekli da je turbina dobra i balansirana i da su ocistili i podesili geometriju.
I juce se auto sastavi upali i aj da probam auto mrtav. Prvo smo mislili neko crevce spalo od vakuma sve se pregleda kad ono isto
nema vise turbina onaj zvuk da odmah puni cim predje preko 1000 obrtaja. Tek se cuje nesto oko 1800 obrtaja. Isteram ga na auto put i od 100 do 120 citava vecnost.
Popiz...eo sam
Motor ko motor fino radi mada sam ocekivao da ce sa novim hidropodizacima imati mnoooogo meksi zvuk, tacnije i sa ovom glavom i hidropodizacima zvuk u kabini je identican zvuku pre ovog sranja.
zvacu turbo servis da vidim sta ce oni da kazu, samo se nadam da nece reci to tako treba jer cu onda stvarno da napravim haos.
I jos samo ovo posto je uradjen ful veliki servis (sa ina i continetal delovima), secam se kada sam prosli put radio veliki servis i isti dan krenuo na put auto je takodje neko vreme bio mrtav pa posle poceo normalno da ide, jel to ima ikakve veze???