Zbog ljudi koji ce eventualno ovo raditi takodje sami moram da priznam da je meni uspelo tek iz drugog puta. Prvi put sam skidao samo cev od egr ventila i odozgo uspricavao mr musculo. Medjutim ta stvar mnogo peni pa izgleda nije htelo da sidje dokle treba. I drzao sam ga tako preko pola sata dok nisam auto upalio i onda katastrofa za tih pola sata se izgleda otopilo jos garezi iz izduvne grane u verovatno sislo do varijabile i zapeklo skroz. Upalim auto ono turbina ne radi uopste auto uzbrdo jedva ide. Jos sam za vreme skidanja otkinuo jedan saf na izduvnoj grani tako da je prvi put bila prava katastrofa.
Slike od prvog puta
Drugi put sam dosta detaljnije pristupio poslu.
Prvo sam skinuo kuciste filtera da bi olaksao pristup. Skinuo sam cev od egr ventila(egr ventil sam davno zatvorio) i izvadio zalomljeni saf iz grane. Onda sam skinuo izduv sa turbine i tako dosao direktno do propelera. Onda sam naprskao mr musculo pored propelera sve dok sama pena nije pocela da izlazi na izlazu za egr ventil. Legao sam pod auto i odozdo razradjivao actuator koji je bio skroz zaribao i nije se pomerao uopste. Pa sam i zavukao prst otpozadi i okretao propeler uz povremeno doprskivanje mr muscula i jos nekoliko puta razradjivao actuator. Na kraju sam mozda i preterao i natocio neki tecni odmascivac u otvor za egr sve dok nije poceo da izlazi na iduvnoj strani turbine. Sklopio sam sve i seo da probam i onda osmeh od uva do uva-auto ide bolje nego ikad