Izmedju klimatronika i obicne (manualne) klime nije samo razlika u izgledu i komandovanju.
Klimatronik je kompleksan sistem klimatizacije (ne iskljucivo hladjnja kako bi neko pomislio) koji podrazumeva angazovanje kvazi invertorskog kompresora sa kontinualnim dejstvom ciji je zadatak da odrzava temperaturi u dijapazonu +- 0,1 C a da pri tom od snage motora minimalno oduzima (i 2 x manje od standardne klime). Pored nezavsnog delovanja na mesto vozaca i suvozaca (svako posebno bira zeljenu temperaturu) klimatronik kontrolise i vlaznost vazduha u kabinslom prostoru sto u vreme velikih isparanja kao i prilikom odmagljivanja u zimskom periodu, efikasno i brzo deluje. Gotovo u sekundi.
[/quote]
Climatronic gasi kompresor kada ECU prepozna da vozač želi silovito ubrzanje, da time ne bi oduzimao snagu motoru. To je bar suštinska razlika između Climatica i Climatronica kod Fabije, plus ovo što si naveo.