Autor Tema: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem  (Pročitano 71884 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zvezdo

  • VW Početnik
  • Poruke: 102
  • Lokacija: Šid
  • Karma: +1/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B8
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #20 poslato: Novembar 07, 2020, 03:38:26 posle podne »
A zasto se radi ta adaptacija dpf-a?
Znam neke koji su prali i vratili ga nazad, a nista nisu adaptirali. Sve je bilo ok.
Zato pitam, kako se i zasto adaptira
To je u stvari reset samoucenja ECU. Ecu se vrati na fabricka podesavanja.
Kako komponente u autu stare tako i menjaju svoja svojstva. Konkretno na novom autu DPF je cist, turbina nema naslage koksa koje ometaju pokretanje krilaca varijabilne geometrije, dizne....Sve menja svoja svojstva tokom godina.
ECU te promene nastoji kompenzirati korekcijom nekih parametara i to pamti .
Konkretno ECU je upamtio da je DPF prljav i velike razlike izmedju senzora pritiska i i da je to tako i nje se desilo odjednom i zbog toga ne pali gresku motora.
Turbo isto, kada ecu registruje kasnjenje izmedju zadanih i izmerenih vrednosti on to kompenzira.

Zamenom (ciscenjem) DPFa, turba... i vracanjem na auto velika verovatnoca je da ce ECU upaliti gresku i motor staviti u safe mod jer je "zapamtio stanje komponenti"  i korekcije koje je zadao da bi sve normalno radilo. Registrovati ce naglu promenu u odnosu na zadnje pokretanje i to shvatiti kao anomaliju.

Ako upali lampicu ili ode u safe mod trebati ce mu dosta vremena da se nauci na novo stanje. Zbog toga se vrsi reset samoucenja ECU.
Nakon reseta samoucenja  ili SELF LEARNING OPTIONS isto je moguce da ce otici u safe mod ali mozda samo jednom ili max dva puta. Lampica se gasi gasenjem motora. 
« Poslednja izmena: Novembar 07, 2020, 03:40:16 posle podne od strane zvezdo »

Van mreže koki_84

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Age: 40
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Metalic-gray sloth
  • Auto: VW Polo 1.2TDI BlueMotion
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #21 poslato: Novembar 21, 2020, 01:40:16 posle podne »
Pozdrav,

zanima me da li neko ima iskustva sa pranjem DPF-a u ovom centru "Turbo servis Uzice"?
Ili neku preporuku za pranje DPF-a sa skidanjem istog i hemijskim pranjem po mogusctvu Nis i okolina...
Metalic-gray sloth

Van mreže taxi_bg

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Lokacija: bg
  • Karma: +17/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #22 poslato: Novembar 21, 2020, 04:45:14 posle podne »
Najbolje je da nađeš servis koji će i skinuti i oprati, u principu sam proces čišćenja je kod svih isti.

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 864
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #23 poslato: Novembar 21, 2020, 07:50:34 posle podne »
Sredi uzrok zacepljenja DPFa i sam ce se ocistiti.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока


Van mreže taxi_bg

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Lokacija: bg
  • Karma: +17/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #24 poslato: Novembar 21, 2020, 08:22:08 posle podne »
Koji mogu da budu uzroci zacepljenja dpf?

Van mreže zvezdo

  • VW Početnik
  • Poruke: 102
  • Lokacija: Šid
  • Karma: +1/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B8
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #25 poslato: Novembar 21, 2020, 08:33:35 posle podne »
Nece se on sam lako ocistiti ako je auto puno presao  i regeneracije mu prekidane cesto.
Zasto mislis da ga moras prati?  Jesi probao servisnu regeneraciju?
Na koliko Km ti inace radi regeneraciju i kakve voznje? grad ili otvoreno?

Naravno sto kolega kaze obavezno proveri ostale komponente. Npr dizne, turbo i Egr. Dijagnostika auta.

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 864
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #26 poslato: Novembar 21, 2020, 09:02:12 posle podne »
Koji mogu da budu uzroci zacepljenja dpf?
Klapna gasa, egr, senzor pritiska... Kad je sve to ispravno dpf radi sam regeneraciju. A to ciscenje masinsko se radi kad je bas zaglibio i nije u stanju sam da se ocisti, a tad postoji uzrok sto se nije sam regenerisao.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока


Van mreže koki_84

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Age: 40
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Metalic-gray sloth
  • Auto: VW Polo 1.2TDI BlueMotion
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #27 poslato: Novembar 21, 2020, 10:25:25 posle podne »
Samo sto sam kupio auto, presao navodno 170.000km 2011 Polo 1.2 TDI... Tek odjednom upalio check engine i grejac. U dijagnostici prijavljuje senzor 1 temp i senzor 2 temp... Do sada nisam imao regeneraciju, mada se razmisljam da je software-ski aktiviram. Jel bese treba da upali ventilator i onda da se vozi izmedju 3500 i 4000 obrtaja?

Elem ako bi mi neko skinuo DPF onda bih ga sam oprao... ;)
Metalic-gray sloth

Van mreže bogdanPG

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1223
  • Age: 37
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 allroad, golf 5
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #28 poslato: Novembar 21, 2020, 10:57:12 posle podne »
To bi trebalo da su senzori prije i posle dpf-a, odradi "prinudnu" preko dijagnostike...a ako ces da vozis to je onda na 2k obrtaja...nista preko...jer kad se radi prinudna auto radi u leru na 2k...tako je meni barem bilo i upali lampicu grijaca...mada mislim i da nije za svaki auto isto

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1696
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +61/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #29 poslato: Novembar 21, 2020, 11:09:21 posle podne »
Samo sto sam kupio auto, presao navodno 170.000km 2011 Polo 1.2 TDI... Tek odjednom upalio check engine i grejac. U dijagnostici prijavljuje senzor 1 temp i senzor 2 temp... Do sada nisam imao regeneraciju, mada se razmisljam da je software-ski aktiviram. Jel bese treba da upali ventilator i onda da se vozi izmedju 3500 i 4000 obrtaja?

Elem ako bi mi neko skinuo DPF onda bih ga sam oprao... ;)
Ako neki od senzora na, pre i posle dpf-a nije ispravan, ne moze da radi regeneraciju. Moraju svi senzori da budu ispravni da bi radilo.
Nemoj voziti tako, zeznuces dpf skroz.

Van mreže bogdanPG

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1223
  • Age: 37
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 allroad, golf 5
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #30 poslato: Novembar 22, 2020, 01:31:53 pre podne »
tacno...ja sam dekarbonizacijom uspio da povratim jedan od senzora...prije dekarbonizacije nije ocitavao, a posle jeste!

Van mreže taxi_bg

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Lokacija: bg
  • Karma: +17/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #31 poslato: Novembar 22, 2020, 02:41:04 pre podne »
Tu dekarbonizaciju više pljuju nego što hvale, eto tebi je nešto pomogla.

Van mreže koki_84

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Age: 40
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Metalic-gray sloth
  • Auto: VW Polo 1.2TDI BlueMotion
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #32 poslato: Novembar 22, 2020, 04:52:58 posle podne »
Mene u stvari zanima da li je neko imao ili zna nekog ko je imao iskustva sa onim servisom u Uzicu Turbo servis i kakva su iskustva  :)
Metalic-gray sloth

Van mreže bogdanPG

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1223
  • Age: 37
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 allroad, golf 5
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #33 poslato: Novembar 22, 2020, 11:42:00 posle podne »
Pa realno gledano eto jes mi pomogla...drugo ja nista primijetio nisam da je bolje da kazem mada mi nista nije ni lose bilo na auto bez eto to sto sam primijetio pa mi je ovaj predlozio da uradim jer se desavalo kaze da "povrati" senzore posle procesa...tako da cu je vjerovatno na svaki mali servis raditi

Van mreže taxi_bg

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Lokacija: bg
  • Karma: +17/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #34 poslato: Novembar 23, 2020, 02:17:16 pre podne »
Ubedio si me da i ja uradim.

Van mreže miovrag

  • VW Početnik
  • Poruke: 111
  • Age: 38
  • Lokacija: Crna Gora
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Touran,Polo,Leon
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #35 poslato: Novembar 23, 2020, 07:16:10 pre podne »
Pozdrav.
Stari ga vozi,cisto gradska voznja(nazolst),5km max brzina 50.
Juce mi se zali,da mu je palio regenaraciju(kako on kaze upalio ventilator) kada je ugasio auto i to par puta na dan. Znam da je gasenjem auta na neki nacin prekinuo regenaraciju,dal mozda trebao(ima li svrhe) d aga povedem da upali regenraciju preko kompa?

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Van mreže darkonda

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 354
  • Age: 34
  • Karma: +8/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 6 2.0 tdi
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #36 poslato: Novembar 23, 2020, 11:58:54 pre podne »
Odes u neki malo bolji servis koji moze preko dijagnostike da upali regeneraciju.
Bitno ti je da motor bude zagrejan na min 80 stepeni.
Drugi nacin je da ga sam nateras da upali, ali to se razlikuje od modela do modela.

Na golfu 6 sam pali na 500-1000 km

Meni i ako sam pali na servisu smo ga ukljucili da opet odradi, jedno 40min je trajalo.

Van mreže taxi_bg

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Lokacija: bg
  • Karma: +17/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #37 poslato: Novembar 23, 2020, 01:17:05 posle podne »
 
Koji mogu da budu uzroci zacepljenja dpf?
Klapna gasa, egr, senzor pritiska... Kad je sve to ispravno dpf radi sam regeneraciju. A to ciscenje masinsko se radi kad je bas zaglibio i nije u stanju sam da se ocisti, a tad postoji uzrok sto se nije sam regenerisao.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Meni pali svakih 100km podigne obrtaje ja ga pustim da odradi dal na leru ili vožnji čuje se kad završi. Po tebi jel sve uredu? Na b6 nisam imao, a na b7 sam skinuo dpf jer je stalno bacao u safe mod.

Van mreže bogdanPG

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1223
  • Age: 37
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 allroad, golf 5
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #38 poslato: Novembar 25, 2020, 08:46:14 posle podne »
pa i kod mene je pali dosta cesto na oko 200-300km...primijetim da digne obrtaje na leru za 200 o/min otprilike i auto promijeni zvuk malo...nista drugo (nema lampica) rekli su mi da su to tzv "male regeneracije" ako to postoji uopste uglavnom na leru ne moze da ga zavrsi nema sanse sto se nece odvoziti malo...jednom prilikom sam ga drzao sat vremena da radi na leru i nije zavrsio...mada valjda sev zavisi od auta do auta, kod mene je audi

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 864
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #39 poslato: Novembar 25, 2020, 09:54:39 posle podne »
Malo je na 100km da radi regneraciju, kako god vozio kad je sve ok.


Послато са SM-G973F помоћу Тапатока