Autor Tema: corrado g60 '90  (Pročitano 54592 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Cela

  • VW Početnik
  • Poruke: 96
  • Lokacija: Ruma
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: corrado g60
Odg: corrado g60 '90
« Odgovor #160 poslato: Decembar 28, 2017, 09:48:06 posle podne »
jeste dobar. zdrav je.
ide on dobro, ali u odnosu na g60 je velika razlika. npr 120-200 g60 ubrza duplo brze...
izduv mi je uradjen kompletno f60 sa protocnim loncem.
videcu jos za cip i bregastu ako bude para, voleo bih nekako da ga dignem za 20ks i 60nm ali jbg, finansije su ogranicavajuci faktor.

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: corrado g60 '90
« Odgovor #161 poslato: Decembar 28, 2017, 10:02:51 posle podne »
Vidi sa Ninom.Al kolkosam ja istrazivao siri i protocan auspuh plus 4-2-1,sa bregama i remapom,abf bije 170 ks glat..Al opet Nino ce to najbolje da ti kaze i odradi ako ressis..
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: corrado g60 '90
« Odgovor #162 poslato: Decembar 28, 2017, 10:53:52 posle podne »
Sto kruska nije imao toliko ako je glat. Cim turis neke ozbiljne bregaste taj motor trazi jos tonu gluposti da bi radio kako treba i imao pravu snagu.

Van mreže Cela

  • VW Početnik
  • Poruke: 96
  • Lokacija: Ruma
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: corrado g60
Odg: corrado g60 '90
« Odgovor #163 poslato: Decembar 28, 2017, 11:09:31 posle podne »
ma znam. citao sam i ja po stranim forumima cip i izduv i super, ali nije bas sve tako. treba portovanje i poliranje kanala glave, bregaste, 421 grana pa cip da to isprati a to je vec soma i po evra u startu.
pricao sam i sa Ninom, on mi je sve i radio:)
vozice se na standardu neko vreme pa cemo videti sta i kako dalje

Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 31
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: corrado g60 '90
« Odgovor #164 poslato: Decembar 29, 2017, 10:12:27 posle podne »
Samo 16vg60 ako oces masinu,kakav abf teraj to tako samo ces dzabe pare lupati za koji konj vise,a i tezak je corrado.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13048
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +197/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: corrado g60 '90
« Odgovor #165 poslato: Decembar 30, 2017, 01:55:11 pre podne »
Hehe, ako mu je fabricki g60 pravio probleme, bas ce mu g60 16v biti pouzdan. :)

Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 31
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: corrado g60 '90
« Odgovor #166 poslato: Decembar 30, 2017, 10:51:12 pre podne »
Znam da je to gore od g60,al ako ce vec da lupa pare bolje da proda sve to sto ima skupi jos malo i ubaci taj motor.Zna li neko koliko kosta takav motor u nemackoj nov?

Van mreže Matke GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1518
  • Age: 26
  • Lokacija: Raska
  • Karma: +45/-89
  • Pol: Muškarac
  • Mirom na rat idite i ratom mir cinite!
  • Auto: Golf mk2 GTI Pussy Wagon
Odg: corrado g60 '90
« Odgovor #167 poslato: Decembar 30, 2017, 07:50:02 posle podne »
Da da sigurno je jeftin taj 16vg60,da se prepravi na abf i dobije 230ks,plus odrzavanje kasnije,vise mu se isplati turbo na abf ili kompresor.
. . /Pussy Wagon\ . .
=/____________ \=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/ |
l_\____________/_l

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: corrado g60 '90
« Odgovor #168 poslato: Decembar 30, 2017, 08:12:51 posle podne »
Ja gledam samo kako ljudi lupaju o tom famoznom g6016v,a znam za dva na forumu u pokusaju da kazem,al nisam siguran ni jedn jel proradio...Friziran ABF je bio samo kruskin i onaj iz Ue-al ovaj ima ks samo na porukama,nema dijagrama i slino nikako...G65 je prestavio samo onaj lik iz Hrvatske ako se ne varam..Tako da vise je reci i kurcenja nego konkretnih dokaza o snazi motora..Znaju li pojedinci kolko kosta 16vg60 ili jos gore g65 da se slozi... :)...Znaju al u penisu,pogotovu oni sto hvale pojedine nadrimajstore a kad akazu digifanti i slicni oni svi pohrle kod Baba Nina iz Munze,jel im njihovi nadimajstori nemogu upaliti auta... lollol..svaka cast bratu Celi i malom Joci sve ostalo je rekla kazala... :26
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže zola99

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1144
  • Age: 25
  • Lokacija: Ivanjica
  • Karma: +39/-25
  • Pol: Muškarac
Odg: corrado g60 '90
« Odgovor #169 poslato: Decembar 30, 2017, 09:02:46 posle podne »
Sacekajte da majstor ujedno gospodin za sve iz Bajne Baste zavrsi svog jedini i pravi G60 16v u Srbiji
Pa poredite remuse, abf i ostalo sa njim  :62
:+ djete drago tebi se jeftinije bilo drogirat ka vecina iz tvoje generacije

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: corrado g60 '90
« Odgovor #170 poslato: Decembar 30, 2017, 09:39:30 posle podne »
Sto ofujete coveku temu,  vecito ta neka podjebavanja ispod zita, neki famozni rat klanova? Moze admin ili bilo ko da otvori temu "nadrimajstorije, kurcenje preko tastature, fino podjebavanje do ivice vredjanja, itd itd". Koji vam je ljudi? Daj malo da ne zelimo da komsiji crkne krava, nem pojma ni koji su iz bg ni iz uzica, al ko da je bitno,  nek svi uspeju,  meni ni iz dzepa u dzep a ni ostalima.
Lepo bi bilo da smo svi u mogucnosti ostvariti neki svoj projekat al jbg,  ko moze svaka mu cast. Aj ljudi u zdravlje i manje rasprave u novoj 2018 a vise pomoci i razumevanja i naravno projekata

Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока


Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 31
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: corrado g60 '90
« Odgovor #171 poslato: Decembar 30, 2017, 10:22:37 posle podne »
Nenada prekini da se**s i da se uvlacis ninu i ostalima u dupe.Mene nezanima tvoje misljenje.Svaba napravio 16vg60 motor i ima ih po nemackoj i ti si sad pametan nasao da kazes da to bukvalno nepostoji.Za tebe je abf majka svih motora  i nepostoji bolji motor.U nemackoj ima da se naruci nov 16vg60 motor,a to sto mi nemamo para za tako nesto niko nam nije kriv,i sto znamo samo za abf motor to je nas problem.Obican g60 ce da preskociti taj tvoj famozni abf.Krsman je imao u svom autu 16vg60 tako da nepricaj gluposti da nijedan nije proradio.Celo brate izvini na ofu necu vise.
« Poslednja izmena: Decembar 30, 2017, 10:25:06 posle podne od strane Nikola 92 »

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1768
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: corrado g60 '90
« Odgovor #172 poslato: Decembar 30, 2017, 11:39:36 posle podne »
Po meni najbolja investicija je turbo na taj g60 motor. Nece biti brutalan na startu kao sa kompresorom ali moze mnogo vecu snagu da dobije ako ti treba. Pokrenes ga sa Megasquirt i posle mozes da se igras do mile volje.

« Poslednja izmena: Decembar 30, 2017, 11:45:31 posle podne od strane raca1 »
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Matke GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1518
  • Age: 26
  • Lokacija: Raska
  • Karma: +45/-89
  • Pol: Muškarac
  • Mirom na rat idite i ratom mir cinite!
  • Auto: Golf mk2 GTI Pussy Wagon
Odg: corrado g60 '90
« Odgovor #173 poslato: Decembar 30, 2017, 11:55:12 posle podne »
Kakva sranja vi pišete,svaki turbak će da prejebe tog sa g kompresorom,svaka čast raco to je pravi poso za g60 i to se moze nazvati brz auto tj motor,turbo je mama sve ostalo je ispod tóga i sve je stvar ukusa para itd.
. . /Pussy Wagon\ . .
=/____________ \=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/ |
l_\____________/_l

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 863
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: corrado g60 '90
« Odgovor #174 poslato: Decembar 31, 2017, 01:45:48 pre podne »
Drug svaka čast na sređivanju auta s znam i sam kako je jednog corrada vratiti u život i sam radim jednog. Pravu motor za corrada je 1.8t i tu je tačka. Eventualno ako ima neko viška para pa ubaci vr6 i napakuje turbo. Ja nikad vr ne bih ubacio u svog corrada da ni nije jeftino i lzletio komplet auto kao donator. Samo napred.

Sent from my F3111 using Tapatalk

Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon

Van mreže Cela

  • VW Početnik
  • Poruke: 96
  • Lokacija: Ruma
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: corrado g60
Odg: corrado g60 '90
« Odgovor #175 poslato: Decembar 31, 2017, 09:28:57 pre podne »
Hvala ljudi. Ja sam zeleo 3.2 ali to je bilo nedostizno i mnogo je premasivalo budzet. Sledece je bilo 2.9 i ubedjen sam da je to odlicna varijanta za ulozeno-dobojeno pogotovo sto je meni bitnije kako ide od 100-200 nego od 0-100. vr je malo prelazio granicu budzeta a s obzirom da nisam preterano strpljiv dvoumio sam se za 1.8t koji je bio spakovan u nekoj dvojci i izmedju 16v, to bi me kostalo manje vise isto...
Odlucio sam se za manje zejebancije oko pakovanja i da izbegnem sto je moguce vise komplikacija i zeleo sam motor sa kojim cu da se navozam i odlucio se za atmosferca i bukvalno taj dan kad sam prelomio nadjem motor i zapalim po njega.
Nisam se pokajao. Da mi fali snage, da apsolutno, ali to mi je auto koji vozim svaki dan a ne projekat auto za zejebanciju. Tako da sve pohvale za abf. Ne razmisljam o turbini, intetkuleru, crevima, struji ni ocemu. Samo gas.
U planu je da se olaksa zamajac i stavi najkraci sajlas menjac koji nadjem. Motor se nece dirati neko vreme sigurno.

Van mreže Kina

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: TZ
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: 3C
Odg: corrado g60 '90
« Odgovor #176 poslato: Januar 03, 2018, 04:30:54 pre podne »
Ma samo turbo, jedan pod sjediste, jedan u gepeku i jedno 3 pod haubom..
Ljudi pa taj PG/1H uopste nije projektovan za turba ni u jednu ruku, bar nabaci crossflow glavu pa onda opleti..

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1768
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: corrado g60 '90
« Odgovor #177 poslato: Januar 03, 2018, 10:41:11 pre podne »
@Kina, šta konkretno nije dobro isprojektovano, pa ne može TurboKompresor ni u jednu ruku?
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Kina

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: TZ
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: 3C
Odg: corrado g60 '90
« Odgovor #178 poslato: Januar 03, 2018, 10:49:08 pre podne »
Motor je radjen za kompresora, nista drugo.. PG bez portane/druge glave.. ne vidim logiku uopste

Sent from my SM-N910G using Tapatalk


Van mreže Marko mk2

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 764
  • Age: 31
  • Lokacija: Stubal Kraljevo
  • Karma: +23/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2
Odg: corrado g60 '90
« Odgovor #179 poslato: Januar 03, 2018, 10:50:13 pre podne »
Moze turbo samo treba oko struje da se porodi ili da se stavi neka druga jer je nije isto punjenje za kompresor i turbo, uvek je najbolja varijanta g-punjac a najgora ovi kompresori od mercedesa i ostalih auta  ;)