Autor Tema: Problem posle chipovanja - 1.8T  (Pročitano 46083 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Problem posle chipovanja - 1.8T
« poslato: Septembar 13, 2012, 09:41:22 posle podne »
U pitanju je auto Golf 4 GTI 1.8T, 150KS, AUM motor...

Auto je chipovan, pre nekih mesec dana, ucitana je nova mapa,proban ide mnogo bolje,ne pravi probleme...
Kada sam se vracao iz NS-a malo sam ga testirao, presao nekih 50ak km i isto nije pravio problem...
Posle toga,zatrpan poslom slabo sam ga vozio ili normalno vozio nekih nedelju dana....


Posle toga,reko malo da ga probam kad  primetim da auto pri punom gasu pocinje da trokira i to tacno pocinje na 3000 obrtaja i traje do 4000, posle toga normalno povuce...
Odem ponovo za NS, probamo 5 razlicitih mapa i sa svim mapama isto se desava....vratimo fabricku mapu,auto ide normalno,bez ikakvih problema....
Vratimo mapu sa kojom je "najmanje" trokirao i dogovorimo se da pregledam auto kod majstora...

Slucajno se kod majstora zadesi jedan a4 1.8t sveze stigao iz Engleske i probamo njegove svecice,bobine,protokomer,n75 ventil.....u medjuvremenu i Wele mi posalje komplet bobina...i opet se isto desava, stim da to trokiranje prerasta i u detonacije koje traju od 3000 do 4000 obrtaja, posle toga odlicno povuce...

Skinemo dizne i odnesemo na ultrazvucno ciscenje i ispadne da su dve dobre, treca solidna a cetvrta katastrofa prljava, ja se ponadam da je problem resen, kad ono opet isto s`tim da kad prebrodi trokiranje i pucanje mnogo bolje povuce posle 4000 obrtaja...

Zaboravio sam da napomenem da sve vreme VCDS dijagnostika ne izbacuje bas nikakvu gresku!! i da se problemi pogorsavaju kako se auto ugreje...kad je hladan samo trokira,kad se ugreje trokira i puca (detonacije)

Vise nisam pametan sta da probam....

Ucitane mape su vec koriscene na nekim vozilima po NS-u i niko nije imao slicne probleme,a i malo mi je sumnjivo da nijedna od 5 probanih ne radi kako treba...

Da li je problem u mom autu ili u mapi???

U prilog stavljam sliku (tabelu) gde je testiran auto trecom pun gas i vidi se pritisak turba, rad protokomera ....



Voleo bih da dobijem konkretne odgovore, jer nije problem da se vrati fabricka bekapovana mapa...




 
« Poslednja izmena: Septembar 15, 2012, 08:08:41 posle podne od strane milper »

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13066
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #1 poslato: Septembar 13, 2012, 09:48:20 posle podne »
Pa brate ocigledno da je problem u mapi, ako je sve ok kad se vrati fabricka. Bilo je milion tema, ovo je klasican primer onoga sto ovde majstori pricaju...
Ne moze mapa tek tako da se ubaci, mora da se pravi mapa posebno za tvoj auto.
Ako ce da ti vrate pare, uzimaj odmah dok nisi jos vise sjebao motor.

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #2 poslato: Septembar 13, 2012, 10:04:32 posle podne »
Ajde da jos malo ispravim i dopunim prvi post....

Znaci napravljen je backup moje mape poslata je momku koji je iz Italije, dok smo mi malo popricali posle nekih 40 minuta je vracena moja ispravljena mapa...

Posle toga su jos radjene dve modifikacije,gde je recimo dodato jos goriva na obrtajima gde auto pravi problem...ali bez rezultata...
Ostale su mape sa drugih auta ali svi su sa AUM motorom..
Znaci nije radjen klasican remap...

Auto kad je tek dostigao radnu temperaturu, bukvalno samo malo zastuca na 3000 obrtaja....kad se momacki ugreje pocinje totalno da brljavi...trokira i puca...

Pritisak na fabrickoj mapi je 0.6, na tuningovanoj 1.1 , 1.2....mnogo su veca opterecenja motora...

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13066
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #3 poslato: Septembar 13, 2012, 10:07:19 posle podne »
Je l' ti auto stavljen na valjke pre i posle menjanja mape?
Nebitno sto su mape isto za AUM motor, nijedan motor nece da ocita apsolutno iste parametre nakon 10 i kusur godina. ;)

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #4 poslato: Septembar 13, 2012, 10:40:55 posle podne »
Uopste nije sporno da mapa nije dobra....99% je to problem...

Poenta otvaranja teme je da li moze da bude nesto drugo problem?? onih 1%

Dijagnostika ne izbacuje nikakve greske...

Jos da dodam da recimo skidanjem dzeka sa N75 ventila, znaci manuelna kontrola wastegate-a...pritisak pada na 0.9 bara i nema nikakvih problema...
Wastegate je u stock poziciji...

 0.9 bara i 1.2 bara nije isto,ali opet je veci pritisak od fabrickog..pogledaj u tabeli opterecenje chipovanog motora 140%...






Van mreže Bojan5

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Lokacija: Niksic
  • Karma: +25/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5 tdi AVF
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #5 poslato: Septembar 13, 2012, 11:07:27 posle podne »
pa druze skini chip i vozi  driving

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #6 poslato: Septembar 14, 2012, 08:07:06 pre podne »
Jel ti zatrokira bas izmedju 3000 i 4000rpm u svakoj brzini(menjac) pri svakom dodavanju gasa ili u nekim posebnim uslovima?sta se desava kad ides npr. 3 brzinom na 1500rpm i preklopis pun gas?jel vise trokira ili isto?

Moguce je da su svecice problem,stavi stepen hladnije i mislim da ce biti ok,najbolje ako ima neko sa foruma da ti pozajmi pa probajte.

Generalno je veliki problem  raditi chip na turbo benzinskim motorima kod nas,jer je gorivo katastrofa,i te  mape koje se uzimaju od preko nikako nisu dobre za motore sa ovim ovim nasim gorivom.

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #7 poslato: Septembar 14, 2012, 08:09:07 pre podne »
bas cudno i jos vise me buni kako neocitava gresku. Jel si vozio auto ili je u mestu citana dijagnostika? Ako je u voznji bio zakacen i nije ocito gresku kad pocne zezanje,onda idi kod nekog drugog na dijagnostiku,mozda taj nece da ocita.
I interesuje me jos jedna stvar. Imas boost satic u autu i jel ga pratis kad se gubi na 3000,jer tad zakuca pritisak ili ga nema,sta se desava?
Pazi,nije to neko sveto pismo,il je gorivo ili je vazduh a isto se ponasa govno kad mu fali goriva i kad ima previse vazduha a mozda je i struja. U tim 3 pa do 4 hilj obrt mu zafali necega ili ima previse necega,jebes ga.
Probaj kod nekog drugog na dijagnostiku pa ako bude isto,uzmi ti pare nazad.
« Poslednja izmena: Septembar 14, 2012, 08:11:02 pre podne od strane Pile »

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #8 poslato: Septembar 14, 2012, 08:16:11 pre podne »
Prva, druga i treca brzina pri punom gasu zatrokira i puca uvek...i uvek bas od tacno 3000 i prestane posle 4000 ako prebrodi....4 i 5 brzina samo trokira...

Ako recimo idem sa 80% gasa, uopste ne trokira i kad dam pun posle 4000 normalno ide...

Svecice su nove,platiniumske, bosch pfr6q iz originala, VW i Audi znak na njima...Probane su i sa audi a4 1.8t neke trokrake (nisam zapamtio oznaku) i isto se ponasa...

Na svecicama je smanjen zazor na 0.7 bas zbog veceg opterecenja, kako mi je receno...

~Pile  -  ne gubi pritisak, pogledaj u tabeli....on zakuca pritisak na 1.1 bar i drzi do nekih 5000 obrtaja kad polako pocinje da pada...

Dijagnostika je probana u toku voznje, ova tabela je snimljen LOG VCDS u toku testiranja, samo sam ja isekao deo kada je pri maksimalnom opterecenju...

Probano je da se doda jos goriva, pa jos ,pa jos i isto se ponasa....pa je probano manje goriva i opet isto...


« Poslednja izmena: Septembar 14, 2012, 08:19:41 pre podne od strane milper »

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #9 poslato: Septembar 14, 2012, 08:21:55 pre podne »
Citat
sta se desava kad ides npr. 3 brzinom na 1500rpm i preklopis pun gas?jel vise trokira ili isto?

Povuce super do 3000, trokira i puca do 4000 i posle povuce kao lud...

Upravo ova slika koju sam okacio pokazuje trecu brzinu,pun gas od 2500 obrtaja...

Znaci samo od 3000 do 4000 je problem...


Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #10 poslato: Septembar 14, 2012, 11:06:59 pre podne »
Da sam na tvom mestu uzeo bih pare nazad i otišao bih kod pravih stručnjaka da mi urade mapu jer očigledno je da su to neki amateri. Bolje platiti i skuplje ali onda znaš šta si uradio. Koliko te je izašlo mapiranje ako nije tajna?

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #11 poslato: Septembar 14, 2012, 11:36:13 pre podne »
Uopste to nije sporno...

Pitanje je sta ako recimo odem za Pozegu u REVO, predjem 600km i isto se desava....oni kazu auto nije ispravan, popravite ga pa dodjite opet...
Samo zbog toga sam otvorio ovu temu...

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #12 poslato: Septembar 14, 2012, 11:38:53 pre podne »
Citat
sta se desava kad ides npr. 3 brzinom na 1500rpm i preklopis pun gas?jel vise trokira ili isto?

Povuce super do 3000, trokira i puca do 4000 i posle povuce kao lud...

Upravo ova slika koju sam okacio pokazuje trecu brzinu,pun gas od 2500 obrtaja...

Znaci samo od 3000 do 4000 je problem...



Probaj da stavis jedan stepen hladnije svecice,npr ako sad imas 7 ti stavi 8.Moja preporuka je da nadjes Bosch F6DTC ,ili zamenu za te svecice.

Drugo da li imas overboost i koliki je?

Ja samo nagadjam,jer ne mogu da donesem neki zakljucak na osnovu VCDS dijagnostike i ovoga sto si opisao.Tu moze biti svasta,ali najvise mislim da su svecice,ako onda bude isto,treba vratiti paljenje jer je nase gorivo katastrofa i ne moze se izvlaciti snaga kao u Evropi

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #13 poslato: Septembar 14, 2012, 11:41:11 pre podne »
Uopste to nije sporno...

Pitanje je sta ako recimo odem za Pozegu u REVO, predjem 600km i isto se desava....oni kazu auto nije ispravan, popravite ga pa dodjite opet...
Samo zbog toga sam otvorio ovu temu...

Pazi preko foruma mislim da ti niko nece resiti problem

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #14 poslato: Septembar 14, 2012, 11:47:16 pre podne »
Uopste to nije sporno...

Pitanje je sta ako recimo odem za Pozegu u REVO, predjem 600km i isto se desava....oni kazu auto nije ispravan, popravite ga pa dodjite opet...
Samo zbog toga sam otvorio ovu temu...

Pazi preko foruma mislim da ti niko nece resiti problem

I najbitnije svaka ozbiljnija tunerska kuca,nece poslati musteriju da ode da popravi auto pa da se vrati,ili se radi chip,ili se ne radi,ako se naidje na problem resava se,imao sam ja dosta kola sa problemom,gorivo najveci problem,ali uvek nesto napravimo da zadovoljimo svakoga koliko opste mogucnosti dozvoljavaju.

E sad druga prica je sto ljudi gledaju da prodju jeftinije,ali na kraju opet plate isto kao da su otsli na pravo mesto,i plus sto se nerviraju i ostalo uz to sto ide

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #15 poslato: Septembar 14, 2012, 12:22:11 posle podne »
Eto posavetuj se sa TT_tuningom da ti on to odradi a ovi iz Revo chipa nisu loši ali recimo ne znaju da rade g60 kao i većina mehaničara i električara u Srbiji a tvoj auto je klasičan tako da bilo ko je malo stručniji odradiće ti kako treba dok ja bi za moj auto morao ići u inostranstvo, dakle ti si u prednosti u odnosu na mene npr. biggrin Ja hoću da stavim turbinu umesto g-ladera a ovi iz Revo chipa pojma nemaju, gađaju se sa nekim nenormalnim ciframa, budale traže 1.000 evra za mapu i kažu da moram da menjam komp. što je velika smejurija.

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #16 poslato: Septembar 14, 2012, 12:34:06 posle podne »
Verovatno ti traze za SA struju jer ne znaju napraviti na fabricku,ako je to u pitanju,ali opet SA je bolja struja od fabricke to je sigurno,samo je pitanje koliko se isplati,u svakom slucaju ili staviti bolji kopressor sto je po meni bolje,ili prepraviti na turbo sve.
« Poslednja izmena: Novembar 12, 2012, 11:23:51 posle podne od strane Modus »

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #17 poslato: Septembar 14, 2012, 12:47:57 posle podne »
@ TT_tuning, nisu spomiljali nikakvu struju, pa čak u tu cenu nije uračunata ni turbina, ni dizne, ni maf senzor, ništa, nego im kao izgovor da trebaju puno vremena da se bahću oko mog auta jedno 10-tak dana i u tu cenu od 1.000 evra je uračunat samo komp. a meni komp ne treba a da mi treba nađem ga za 100 evra. Ja ću sve da prepravim na turbo. Onda je lik bio smešan rekao mi je da sve kupim od Audija S3 i da stavim na svoj auto, mislim kao da ja to ne znam, izmislio je toplu vodu lollol Sve stručnjaci do stručnjaka lollol

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6696
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #18 poslato: Septembar 14, 2012, 05:11:41 posle podne »
Onda je lik bio smešan rekao mi je da sve kupim od Audija S3 i da stavim na svoj auto
To je i TT meni rekao  :rolleyes:
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: Problem posle chipovanja - 1.8T
« Odgovor #19 poslato: Septembar 14, 2012, 05:54:33 posle podne »
To tako onda zna svako da mapira. Ovde u Srbiji skoro niko ne zna da razmišlja, Bosanci i Hrvati su daleko ispred nas što se tiče tuninga.