Autor Tema: EGR ventil  (Pročitano 23746 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže iggy

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Age: 38
  • Lokacija: podgorica
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: EGR ventil
« Odgovor #20 poslato: Avgust 11, 2011, 12:35:50 pre podne »
predpostavljam da je odrzavan redovno jer je vozen u Njemackoj,mora biti. a sto se tice kompresije...
vodio sam ga na dijagnostiku i svi parametri koji se mogu ocitati su idealni.
_____________________________

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 867
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: EGR ventil
« Odgovor #21 poslato: Avgust 11, 2011, 01:02:29 pre podne »
Moj je bio zapusen do pre neki dan(od kad sam ga kupio-znaci nekih 5000km), pa sam skinuo limcic. Inace moze da se zapusi tako sto se skine vakum crevo sa njega, u crevo neki sraf da ne vuce fals.
Nego meni dimi kad je hladan i to bas onako, prvih da kazem minut dok izadjem iz podzemne garaze bas ostane dima. Ne znam sta je, mislio sam da je do EGRa pa sam ga zato i zacepio, ali izgleda nije.  wacko
Inace u voznji isto hoce da baci crni dim kad mu potopim gas, pogotovu druga-doduse chipovan je auto pa i zbog toga malo. Juce sam ocistio protokomer kao da je malo bolje, ali nisam jos siguran. Moram ga prikaciti na dijagnostiku da iscitam parametre dizni i ostalog.

Inace dok je bio zapusen nije prijavljivao gresku. Tj. ne znam i kako moze da je prijavljuje kad EGR na 1.9TDI 130KS nije elektronski vec vakumski.

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: EGR ventil
« Odgovor #22 poslato: Avgust 11, 2011, 01:03:21 pre podne »
@iggy Kompresiju izmeri barometrom kod nekog majstora  coilleo2tj
Boban-Rus

Van mreže iggy

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Age: 38
  • Lokacija: podgorica
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: EGR ventil
« Odgovor #23 poslato: Avgust 11, 2011, 01:06:08 pre podne »
ok. hvala ti.
_____________________________

Van mreže vnino

  • VW Početnik
  • Poruke: 50
  • Lokacija: Mostar
  • Karma: +0/-0
Odg: EGR ventil
« Odgovor #24 poslato: Avgust 11, 2011, 03:09:55 posle podne »
Drug,kad stavljaš drugi EGR ventil moraš očistiti sauh granu i katalizator,jer su i oni 100% zapušeni,i onda podesiti parametre na dijagnostici,jer je stari EGR podesio za sebe parametre i kad staviš novi EGR on radi po parametrima starog.Ja sam ga zatvarao,stavljao novi,uvijek isti problemi.
Uradio sam ovo i auto kao preporođeno

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2795
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +146/-29
  • Pol: Muškarac
Odg: EGR ventil
« Odgovor #25 poslato: Avgust 11, 2011, 06:15:28 posle podne »
ako je stari  EGR podesio za sebe parametre,onda bi po "tvom" pravilu trebalo i novi da steluje parametre za sebe... mislim da to nije bas tako... bez obzira na sve,posto je to tema ovoga ja kao majstor savetujem izbacivanje "EGR" ventila zbog ocuvanja i dugotrajnosti motora... naravno neko moze da misli drugacije,ja to postujem , ali se ne slazem... toliko od mene...  biggrin
« Poslednja izmena: Avgust 11, 2011, 06:26:16 posle podne od strane Gagi »

Van mreže vnino

  • VW Početnik
  • Poruke: 50
  • Lokacija: Mostar
  • Karma: +0/-0
Odg: EGR ventil
« Odgovor #26 poslato: Avgust 11, 2011, 06:20:27 posle podne »
Svakako,samo je pitanje koliko bi mu trebalo vremena,jeli lakše priključiti laptop i pustiti ga da sam digne obrtaje i da zapamti parametre,ili čekati određeno vrijeme da ih sam podesi Sve ovo sam isprobao,sve što sam napisao su činjenice.10 mjeseci sam imao tih problema

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2795
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +146/-29
  • Pol: Muškarac
Odg: EGR ventil
« Odgovor #27 poslato: Avgust 11, 2011, 06:31:56 posle podne »
@vnino jel ti nije bilo jednostavnije da izvadis ta govna napolje??? ja sam lepo napisao u postovima iznad koje su posledice "EGR"-a i zapusenog katalizatora...

Van mreže vnino

  • VW Početnik
  • Poruke: 50
  • Lokacija: Mostar
  • Karma: +0/-0
Odg: EGR ventil
« Odgovor #28 poslato: Avgust 11, 2011, 06:51:27 posle podne »
Gagi,znam šta si sve navodio kao razloge,ako je problem u EGR ventilu,100% je problem i u sauh grani i vjerovatno i u katalizatoru. Auto mi je radio pod opterećenjem, usljed tog opterećenja više je trošio i goriva i ulja.To je bio razlog da taj problem riješim i ne izbacim EGR.I kad se blokira EGR vozilo radi u drugom programu,jer lamica registruje kvar,a lampica se,koliko ja znam,može ugasiti ako se flešira procesor i trajno izbriše EGR iz kompjutera.
Po meni to je veća glupost uraditi nego staviti drugi EGR i očistiti sauh granu i katalizator i riješiti problem,jer voziti auto od 15000 ili 20000 a žaliti uložiti 300 maraka ne stoji

Van mreže iggy

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Age: 38
  • Lokacija: podgorica
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: EGR ventil
« Odgovor #29 poslato: Avgust 12, 2011, 12:19:02 pre podne »
kako da znam da li treba cistiti taj katalizator? sta se desava ako nije dobar?
_____________________________

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2795
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +146/-29
  • Pol: Muškarac
Odg: EGR ventil
« Odgovor #30 poslato: Avgust 12, 2011, 12:23:40 pre podne »
gusi se,sisti,tesko pali,nece da ide,cak se i ugusi u voznji pa ne moz da ga upalis dok ne prodje neko vreme,ali to su srecni znaci razpoznavanja... tuzni znaci su ti kad ti se razleti turbina pa napravi sranje... sala mala ,ali istina...  biggrin

Van mreže iggy

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Age: 38
  • Lokacija: podgorica
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: EGR ventil
« Odgovor #31 poslato: Avgust 12, 2011, 12:27:25 pre podne »
hvala.
_____________________________

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2795
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +146/-29
  • Pol: Muškarac
Odg: EGR ventil
« Odgovor #32 poslato: Avgust 12, 2011, 12:29:47 pre podne »
jedino moze da se skine sa auta,pa da se vidi u kakvom je stanju,ali to nekada mora da se sece,pa da se vari... ali ja kad bi ga isekao , ne bi ga ni vracao vise...  biggrin

Van mreže iggy

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Age: 38
  • Lokacija: podgorica
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: EGR ventil
« Odgovor #33 poslato: Avgust 12, 2011, 12:38:32 pre podne »
jeli komplikovano izvaditi ga? koliko se to obicno naplacuje?
_____________________________

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: EGR ventil
« Odgovor #34 poslato: Avgust 12, 2011, 12:41:49 pre podne »
1 nacin:Prosece se lim okolo, izbije se sace i zavari ponovo. Po parama neko drugi ce ti reci.
2 nacin; Iseci komplet parce i zavariti drugo parce cevi.
Boban-Rus

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2795
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +146/-29
  • Pol: Muškarac
Odg: EGR ventil
« Odgovor #35 poslato: Avgust 12, 2011, 12:45:24 pre podne »
pa za skidanje ti je ovde u Srbiji oko 10 evra,to je ako samo iseces i nastavis cev,a ako hoces lazni katalizator ja mislim da je oko 30...

Van mreže iggy

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Age: 38
  • Lokacija: podgorica
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: EGR ventil
« Odgovor #36 poslato: Avgust 12, 2011, 12:47:21 pre podne »
jos jedna stvar...
kad sam kupio passat sipao sam ulje Mobil. presao 12000 km i nije potrosio ni malo ulja.
sledeci put me ubijedi decko koji radi u ovlascenom servisu za VW da sipam Castrol Edge (mislim da se tako zove) ali njega trosi po malo. Decko kaze da je zbog velike vrucine u Podgorici a moze i zbog ovog famoznog EGR-a. sta vi mislite?
_____________________________

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: EGR ventil
« Odgovor #37 poslato: Avgust 12, 2011, 12:49:08 pre podne »
Da li je isto Mobil bio 5W40 ili mozda 10W40?
Boban-Rus

Van mreže iggy

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Age: 38
  • Lokacija: podgorica
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: EGR ventil
« Odgovor #38 poslato: Avgust 12, 2011, 12:53:26 pre podne »
5w40
_____________________________

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2795
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +146/-29
  • Pol: Muškarac
Odg: EGR ventil
« Odgovor #39 poslato: Avgust 12, 2011, 12:56:43 pre podne »
ne znam zasto uopste menjas ulje na 12000 km... to je mnogo,ja ga menjam na 8.000 svima po preporuci inzenjera koji mucka ulja za nase trziste... kaze da je gorivo toliko lose da je i 8000 dobro da moze...