VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Auto klime, Ventilacija => Temu započeo: slavko.delic Januar 14, 2012, 09:26:21 posle podne
-
Tj prestao ventilator grejanja u golf 2. Ne'e ni jedna brzina da radi, pa je samo na trenutak proradilo.
angry2
A napolju hladno u pm, moram da ga voyim brže da bi malo kao grejao
-
Na zalost brate ali ces morati da ga skidas..... trazi negde toplu garazu...
-
Pogledaj prekidac, mene je to zezalo. Isti problem sam imao. Mozda se izvukle zice i slicno...
-
Probaj kad tako nece da cuknes u njega odozdo. Daj kontakt, pusti ga na 4 pa onda lupi drskom srafcigera ili tako necim. Ako proradi onda moras da menjas motor ventolatora ;)
-
koji je to osigurač u tabli, ako neko zna. Znači može i prekidač da zajebava
-
Ako se ja navaram trebao bi da bude 14. A koje ti je godiste golf?
-
90, bilo bi lepo ako neko ima i raspored osigurača
-
Raspored osiguraca imas na samom poklopcu osiguraca =)
-
Na tri jezika D,EN,F.
-
(http://static.golfgtiguides.co.uk/images/posts/list-of-fuses/fusebox.png)
Fuses:
1 Low Beam Headlight, Left Dimmer/Flasher Switch pin 56b (Low Beam Headlights) 10A
2 Low Beam Headlight, Right Dimmer/Flasher Switch pin 56b (Low Beam Headlights) 10A
3 License Plate, Dash Lights Headlight pin 58 (Park. Lights) 10A
4 Rear Window Wiper, Glove Compartment Light (some models) Main Fusebox Run Power 15A
5 Windshield wiper/washer system Main Fusebox Run Power 15A
6 Fresh Air Fan, A/C Main Fusebox Start/Run Power 20A
7 Right Parking Lights Headlight pin 58R (Park. Lights) 10A
8 Left Parking Lights Headlight pin 58L (Park. Lights) 10A
9 Rear window defogger Main Fusebox Run Power 20A
10 Fog lights Fog Light Relay Output 15A
11 High Beam headlight, Left Dimmer/Flasher Switch pin 56a (High Beam Headlights) 10A
12 High Beam Headlight, Right Dimmer/Flasher Switch pin 56a (High Beam Headlights) 10A
13 Horns Main Fusebox Start/Run Power 10A
14 Back-Up Lights Main Fusebox Start/Run Power 10A
15 Knock Control Unit, Oxygen Control Unit, and Throttle Switches (CIS-E), automatic choke and overrun cutoff valve (carb), Heated O2 Sensor (Digijet), Fuel Pump After-Run Control Unit and Crankcase Ventilation Heater (G60) Main Fusebox Start/Run Power 10A
16 Warning Lights, Voltmeter and Oil Pressure Gauges Main Fusebox Start/Run Power 10A
17 Turn Signals Main Fusebox Start/Run Power 10A
18 Fuel Pump, Heated O2 Sensor Fuel Pump Relay Output 20A
19 A/C Relay, Radiator Cooling Fan After-Run Main Fusebox Battery Power 30A
20 Brake lights Main Fusebox Battery Power 10A
21 Luggage Compartment Light, Diagnostic Connector, Interior Light, Instrument Cluster (MFA and Clock memory) Main Fusebox Battery Power 15A
22 Radio, Diagnostic Connector Main Fusebox Battery Power 10A
-
i mene zeza grejanje gubi neki kontakt, nesto, ma videcu kada bude bolje vreme da pokusam da otkrijem kvar, i onako se auto ne vozi sad coilleo2tj
-
to sam i ja možda pomislio, i to da kontakti zajebavaju u tabli. Videću sutra. Sad je jbg kasno
-
To i jeste problem. Konektori, los kontakt i slicno. Mozda prekidac pokvaren... Nije nista opasno u svakom slucaju a ni skupo za taj auto ako je nesto nedaj boze otislo.
-
kontakti neki nesto, samo se plasim da nije tabla skidana i da je neko nesto mutio sa zicama i napravio neko sranje, inace pre i onaj prekidac za svetla, tu kad upalim poziciju nije radio gubio kontakt pa onda iznad njega ima neki tockic prekidac.. da tako kazem.., i tu sam gurnuo cackalicu sada radi o.O morace to sve da se vidi kada dodje bolje vreme
-
stavi originalni osigurač od 20A tako je po uputstvu, možda ti je otpornik otišao pogledaj njega, a ventilator se lako menja ne treba skoro ništa da se rastura
-
ma vazi ima vremena, cimnucu te na pp specijalni kada to budem radio, nadam se da ces biti voljan da pomognes coilleo2tj
-
Retko kad ode osigurac. Uglavnom su ili prekidac (zbog svakodnevne upotrebe i zlostavljanja), ili "ventilator" (nakupi se prasine, grancica, kamencica...sve se to da pronaci u ventilatoru jer jako malo ima filtera na nasim golfovima).
-
kod mene je bio osigurač (kineski) koji se je stopio i izgubio kontakt zato sam stavio originalni prema uputstvu od 20A
-
Specijalist, napisao sam RETKO, sto ne znaci da se i ne desava.
Eto ti si imao slucaj da su mali zuti umesali prste u arijevca i oma kuslus gde ne treba.
-
Problem rešen, već dva dana grejanje šljaka bez prekida. Problem bio u prekidaču za menjanje brzina. Moj imao tri brzine, a sad stavio prekidač sa četiri, al nema veze. Jedna brzina je rezervna lollol
-
Problem rešen, već dva dana grejanje šljaka bez prekida. Problem bio u prekidaču za menjanje brzina. Moj imao tri brzine, a sad stavio prekidač sa četiri, al nema veze. Jedna brzina je rezervna lollol
Dugo sam se i grejao. Sad došao kući i smrzo se ko p....a. Opet mi prestalo grejanje, tj malo radi, pa malo ne. Odlepio sam
-
Da osvezim temu malo....Kod mene ima 3 brzine,2 crkle a treca vata zalet tako da ce verovatno i ona da crkne :/ sta se tu desava jel zna neko ?
-
Crkava ti motorce za ventilaciju,to jest ili je propao lezaj pa se teze okrece i postepeno hvata zalet ili je neki otpornik na motorcetu pa imas samo jednu brzinu
-
Dešava se ako je loš keder na staklu da ulazi voda koja prolazi kroz el.motor. Zimi kad zaledi - zaledi i el.motorče
-
za to postepeno cimanje motora, izvadi motor i pogledaj kakve su cetkice, meni su bile pri kraju pa je tako radio, ono hoce-nece, stavio druge i evo ga radi sad za sad dobro, mada je lezaj pri kraju jer se ne okrece bas slatko! bonk
-
Sredio elektricar za 500 dindzi,kaze da je bio zaribao a video sam da je otvorio ventilator,cistio i lemio unutra nesto,sad radi kao zmaj ponovo sve 3 brzine :D