VW Klub

VW - Forum => Automobili Članova => Golf 6 / Jetta => Temu započeo: bili Avgust 20, 2012, 11:46:52 pre podne

Naslov: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Avgust 20, 2012, 11:46:52 pre podne
Posle dugo godina druženja sa G2, G3 i G4 dođe vreme da se razmišlja o novom autu i tako u poznu jesen 2009. donese se konačna odluka da kupimo novog golfa.

Posle tri benzinca reših po svaku cenu ovaj put dizel, pa je i kupljen 1,6 TDI, 105 KS, sa dosta opreme koja je tada bila u paketu sa popustom, uzmi ili ostavi. Četvoro vrata sa elektropodizačima, klimatronik, radio sa 8 zvučnika, alu felne, maglenke, središnji naslon za ruke, kožni volan i menjač, kontrola pritiska u gumama... Sad sam shvatio da ustvari i nemam neke slike ali naćiće se nešto.

(http://s13.postimage.org/m0yba576b/image.jpg) (http://postimage.org/image/m0yba576b/)

Auto posle 5-6 dana iščekivanja preuzet po najvećem snegu i prvih par dana vožen samo u lokalu. I onda šok, 7-8 dan i sa 180 km pređenih auto neće da upali. Odnet u servis, ustanovljen kvar klapne za gašenje motora (laički rečeno), četiri dana čekanja da stigne deo i od tada sve OK.

Autom smo prezadovoljni. Vidi se veliki napredak u odnosu na G4 koga smo duže vozili.

Na autu je sve fabrički i tako će i ostati osim što je nabavljen još jedan set felni sa Eos-a (Pasata) za zimske gume.

(http://s12.postimage.org/xdvcjv421/vw_adelaide.jpg) (http://postimage.org/image/xdvcjv421/)
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Avgust 21, 2012, 12:44:08 posle podne
Kad neće niko da piše ja ću. Evo još neka sličica.

(http://s14.postimage.org/um4yn64kd/IMG_0029.jpg) (http://postimage.org/image/um4yn64kd/)

(http://s12.postimage.org/iisih3otl/IMG_0017.jpg) (http://postimage.org/image/iisih3otl/)
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: Fred Peric Avgust 21, 2012, 12:48:01 posle podne
Lepa mk 6, a šta da pišemo i da te pitamo(''koliko može da razvije ?'' biggrin) kad si napisao da će sve ostati fabrički.. coilleo2tj
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: Modus Avgust 21, 2012, 01:35:10 posle podne
Šta da se piše, svi znamo šta je lepota biggrin nego ubaci i koju sliku enterijera, inače lep golfić. wub
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: limp19 Avgust 21, 2012, 02:01:17 posle podne
lijepa sestica nema sta...
mene interesuje taj motor, kako ti se pokazao kako si zadovoljan i sl? ima li snage dovoljno?
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: Limited Avgust 21, 2012, 02:23:01 posle podne
Lep mk6 samo promeni felne aman
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: Peca_Nis Avgust 21, 2012, 02:26:29 posle podne
Prelep golf :) Mozes ti da ga ostavis u fabrickom stanju uz male izmene neke, npr da ubacis LED stop svetla kao Strbac i Ebay sto imaju, onda navigaciju, a iskreno, lepse su felne sa EOS-a :) Golf ubija kako je dobar vidi se da ga lepo cuvas
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Avgust 21, 2012, 02:59:19 posle podne
Pa felne su promenjene, one alu 15" original su namenjene zimskim gumama, a Eos 16" letnjim. Nemam trenutno sliku sa Eos felnama. Ove dve slike su stare, još sa starim tablicama.

Mnogi bi sad rekli ajde neke 17-18 i tako to. Jednostavno one nisu odgovarajuće mojim potrebama, i putevima kojim često idem. Tu mi je mnogo bitnija funkcionalnost nego izgled.

Ovaj motor se počeo proizvoditi od modelne 2010. umesto poznatog 1,9. U golfu je sa 90 ili 105 KS, a u polu 75. Moje 105 KS i u vožnji nema neke velike razlike u odnosu na 2,0 110 KS.

Obrtni moment od 250 Nm na 1500 obrtaja je zaista neverovatan i auto ide odlično. Uvek ima dovoljno rezerve snage, makar to bilo i uzbrdo u petoj sa putnim autom i klimom. Pošto sam dugo vozio G4 benzinca sa istom snagom mogu reći da je osećaj snage mnogo bolji. Što se tiče eksploatacije je sve OK. Jedino što mene lično smara je to što relativno često pokreće proces samočišćenja DPF-a, pa onda zna da bude malo bučniji i nestabilniji rad, ali to je danak gradskoj vožnji.

Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: Stefan91 Septembar 03, 2012, 01:21:49 pre podne
ok motor,fina oprema ;)

Citat
Vidi se veliki napredak u odnosu na G4 koga smo duže vozili.
Na sta si konkretno mislio kad si ovo napisao?
Vozio sam mk5 i vozio se u vise razlicitih,a u mk6
nikad pa me zanima

Pozdrav
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Septembar 03, 2012, 10:12:04 pre podne
Setio sam se nečega što bi mogao "apgrejdovati". Tempomat. Čitam po stranim forumima da je jednostavno. Zna li ko o tome nešto, gde, šta, kako,...

Nego šta bi sa onom temom o belom Mk6 što je svašta nešto menjano?
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: Strbac Septembar 03, 2012, 10:15:17 pre podne
Milos decko koji je vlasnik bele Golf 6 je izbrisao temu. Nemoj me pitati zasto jednostavno je obrisao.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: Turbo Septembar 03, 2012, 11:06:42 pre podne
Super auto i boja mi se svidja. Ako se ne varam ovo je blue graphit, kao na mojoj petici.
DPF ce zezati sve vise i vise i jedino rjesenje ti je da ga izbacis i softverski i fizicki.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bokivs Septembar 03, 2012, 11:13:24 pre podne
Obrtni moment od 250 Nm na 1500 obrtaja je zaista neverovatan i auto ide odlično. Uvek ima dovoljno rezerve snage, makar to bilo i uzbrdo u petoj sa putnim autom i klimom. Pošto sam dugo vozio G4 benzinca sa istom snagom mogu reći da je osećaj snage mnogo bolji. Što se tiče eksploatacije je sve OK. Jedino što mene lično smara je to što relativno često pokreće proces samočišćenja DPF-a, pa onda zna da bude malo bučniji i nestabilniji rad, ali to je danak gradskoj vožnji.
Pa dobro, totalno drugačiji osećaj dizel i benzin, po meni dizel je bolji milion puta, lepši je osećaj u vožnji...
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Septembar 03, 2012, 11:21:18 pre podne
Da, da blue graphit, kao na mk5.

Što se tiče DPF, znam šta mu ne gine jednog dana.

Za sada on ne zeza, radi normalno. Pokreće proces samočišćenja po potrebi. On je kao potpuno nov zimi u gradskoj vožnji svakih 10-tak dana pokretao proces čišćenja. Leti ga retko pokreće, sad je prošlo sigurno tri meseca da nije pokrenuo taj proces. Meni bilo čudno, ali sam se malo raspitao i to je sve ok.

Nego ajde malo o tempomatu. Ono što sam saznao treba samo da kupim drugu ručicu za žmigavce (sa tasterima za tempomat), montiram i nađem nekog da to kodira. Da li je to neko radio?
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: Turbo Septembar 03, 2012, 11:31:02 pre podne
Evo imas detaljno objasnjen postupak
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=14886.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=14886.0)
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: Strbac Septembar 03, 2012, 12:05:07 posle podne
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=41385.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=41385.0)
Evo ti i tempomat decko prodaje.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: Ebay Septembar 04, 2012, 04:52:48 posle podne
trebace ti komplet rucice sa procesorom, to neces morati da kodiras, posto je procesor fabricki kodiran, tako da cim budes zamenio stari procesor sa novim, odmah ce ti raditi tempomat, evo sta ti treba


(http://s6.postimage.org/sdqvmh8lt/6417fccaa3c7_800x600.jpg) (http://postimage.org/) 

to ti je ceo komplet, to promenis i radice ti tempomat
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Septembar 04, 2012, 06:23:00 posle podne
Malo sam se raspitivao i tragao po netu i sad znam još manje. Uglavnom na svim sajtovima gde prodaju komplet za ugradnju ili delove, kažu da dobro proverite da li je to taj deo koji vam treba.

Uglavnom svodi se na sledeće postoje dve varijante, novija i starija, granica je izgleda maj 2010. po tome meni treba starija varijanta koja je ista kao na novijim G5 posto je moj proizveden septembra 2009.

Koliko sam shvatio tvoj je 2011. tako da je to noviji model.

Ako sam dobro shvatio kod starije varijante se menja samo leva ručica, a kod novije se menjaju i leva i desna (koje ne mogu da se razdvoje ako sam dobro shvatio) i mora se dodati nešto instalacije.

Ručice spolja izgledaju potpuno isto, međutim deo koji dolazi ispod plastike oko volana je totalno drukčiji i nisu kompatibilni.

Ovo su sve da kažem rekla kazala informacije.

Treba mi neko ko se stvarno razume ili je već radio na ovom. Pokušaću ovih dana doći do električara iz Poršea ako bude voljan da podeli koju info.

to Ebay: Pomoglo bi mi ako bi mogao da vidiš koji su brojevi delova ovog što prodaješ. To bi trebalo da može da se rastavi na više delova i svaki ima svoj broj.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: Ebay Septembar 04, 2012, 10:40:02 posle podne
ovaj komplet sto sam ti pokazao na slici, on moze da se rastavi skroz, mozes da razdvojis posebno levu, posebno desnu rucicu kao i ceo procesor. a to sto je starije godiste, mislim da to nema veze za tempomat, jer ja sam na svom golfu promenio sve zivo, tako da sam stavljao nesto sto je i za 2008 godiste, ali ajde da ne tvrdimo jedno, znam da postoje dva razlicita procesora, ali mislim da je to do 2008 dok se jos proizvodio golf v, da je za 6 sve isto... mogu ti proveriti ja kod mog elektronicara da li moze ili ne moze..

PS: moze biti da ima razlike, a i ne mora, ali ajde da ne tvrdimo, sutra cu ti ja to proveriti, takodje i kataloske brojeve cu ti napisati
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Septembar 05, 2012, 11:30:30 pre podne
Došao sam do novih informacija, a i nisam bio lenj pa sam skinuo plastiku oko volana.

Moj izgleda ovako: http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200808944616&clk_rvr_id=383612939287#ht_9729wt_1397 (http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200808944616&clk_rvr_id=383612939287#ht_9729wt_1397)

Tvoj je izgleda ovakav: http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190716507966&clk_rvr_id=383615716288#ht_7830wt_1397 (http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190716507966&clk_rvr_id=383615716288#ht_7830wt_1397)

A dobio sam i mail od čoveka koje to već radio. On reče da kupim ovo i nema brige: http://www.ebay.de/itm/VW-Golf-Eos-Tiguan-Tempomat-GRA-Lenkstockschalter-1K0953513G-/261078890617?pt=DE_Autoteile&hash=item3cc983b879#ht_1412wt_1163 (http://www.ebay.de/itm/VW-Golf-Eos-Tiguan-Tempomat-GRA-Lenkstockschalter-1K0953513G-/261078890617?pt=DE_Autoteile&hash=item3cc983b879#ht_1412wt_1163)

On kaže da postoji mogućnost da i drugi tip može da se stavi, ali je onda problem neki senzor položaja volana i da zašto bi komplikovao kada postoji ono što mi treba.

Dakle ako imaš deo sa brojem 1k0 953 513 G da poslujemo.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: Ebay Septembar 05, 2012, 01:42:15 posle podne
provericu ti ja sada za to, ne javlja mi se elektronicar trenutno.... ali ne verujem da ce raditi ako ne samo stavis drugu rucicu bez procesora, to mi je malo cudno... jer nije svaba glup kada je pravio auto, da ostavi tako jednostavno resenje, da ti uzmes i samo rucicu promenis... ja sam taj ceo deo morao da menjanjam kada sam stavljao volan sa MF komandama..  svaki procesor je kodiran za opremu koje auto poseduje... ja to znam iz licnog iskustva, oni dozvoljavaju podesavanja, ali ne i da ubacujes dodatnu opremu.... radio sam dosta toga na kolima i znam da sam morao da menjam procesore, e sada mozda je izuzetak tvoj auto, probaj sto da ne... ja imam tempomat i prodajem u kompletu sve sa slike, ne bih da ga razdvajam, posto posle ne mogu nikome da prodam ovaj ostatak... e sada ovaj sto si postavio http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200808944616&clk_rvr_id=383612939287#ht_9729wt_1397 (http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200808944616&clk_rvr_id=383612939287#ht_9729wt_1397)  je stari tip, ovakav isti je od GOLF V imao sam prilike da ga drzim u rukama... to ti je do godista 2008, ali ako kazes da je i na tvom autu, onda je verovatno proizvodnja pred kraj 2008 godine, ne znam mozda je i greska, no ne bitno, opet tebi ovaj ne bi odgovarao ako nemas MFA volan... posto pogledaj da na desnoj rucici, nemaju dugmici za Bord kompijuter.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Septembar 05, 2012, 02:36:50 posle podne
Taj sa slike sam stavio kao primer kako izgleda.

Imaš ovde na forumu temu kako je čovek uradio. http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=14886.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=14886.0)

Već sam ranije napisao, granica je maj 2010, sve do tog datuma je kao u mk5, a posle je drugačije. Moj auto je modena 2010., a tačan datum proizvodnje je 4.9.2009. Procesora ima jako puno, uglavnom sam saznao da ne mora da se menja ako imaš bord computer (imam ga), samo se izvrši kodiranje kao u pomenutoj temi.

Ti si verovatno morao da menjaš procesor zbog volana.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: Ebay Septembar 05, 2012, 02:40:50 posle podne
proverio sam ti sada, potrebno ti je da kupis samo levu rucicu i moci ces da iskodiras procesor i trebalo bi da radi.. Kod 2009 godista ugradjivani su procesori sa GOLF V, tako da tu moze da se iskodira bez zamene procesora, slobodno mozes da trazis rucicu od GOLF V ona ti odgovara..
Problem su napravili kod 2011 godista, tu je u 99% slucajeva potrebno da se zameni procesor, cak neki i mogu samo da zamene rucicu i radice, ali u 99% slucajeva napravljana je podela, pa tako mora da se promeni ceo procesor...
Tebi rucica moja ne bi odgovarala, treba da trazis ili od GOLF V ili od GOLF VI 2008/2009 godiste.


Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: im6987 Septembar 05, 2012, 02:52:48 posle podne
dobar golf ;)
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Septembar 05, 2012, 02:54:23 posle podne
Verovatno su skontali taj propust pa su malo izmenili da ne bude tako lako (jeftino). Inače pun je Ebay ručica bez tempomata za 1 e nikome ne trebaju.

Kad smo već kod Ebay-a. Koliko bi koštala tvoja usluga da ta ručica stigne do mene. NPR: http://www.ebay.de/itm/VW-Golf-Eos-Tiguan-Tempomat-GRA-Lenkstockschalter-1K0953513G-/261078890617?pt=DE_Autoteile&hash=item3cc983b879#ht_1412wt_1163 (http://www.ebay.de/itm/VW-Golf-Eos-Tiguan-Tempomat-GRA-Lenkstockschalter-1K0953513G-/261078890617?pt=DE_Autoteile&hash=item3cc983b879#ht_1412wt_1163)
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: Ebay Septembar 05, 2012, 03:00:56 posle podne
odgovorio sam ti na pp :)
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Septembar 06, 2012, 08:59:06 pre podne
Primio. Kad budem rešio da pazarim javim ti se. Poslao sam i ja tebi pp, ali mi se čini da nije stigla do tebe (ili ja ne znam da pošaljem kako treba).
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: Ebay Septembar 06, 2012, 04:27:32 posle podne
sve je stiglo :)
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: admin Novembar 03, 2012, 05:12:09 posle podne
Bili druze kaci jos slika da vidimo malo unutrasnjost itd  B)
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Novembar 06, 2012, 06:36:49 posle podne
Jednostavno nestižem da slikam i kačim slike.

Evo dve grupne sa Up!-om, slikano još pre 10-15 dana.

(http://s13.postimage.org/r8qza1clv/IMG_0013.jpg) (http://postimage.org/image/r8qza1clv/)

(http://s9.postimage.org/6v59jwbwb/IMG_0012.jpg) (http://postimage.org/image/6v59jwbwb/)

Pre par dana naleteh na slike mojih bivših golfova pa reko možda nekog zanima.

G2, 1988. 1,6B 72 KS.

(http://s9.postimage.org/c1l08og1n/image.jpg) (http://postimage.org/image/c1l08og1n/)

G3, 1997. 1,6B 101 KS

(http://s11.postimage.org/sl2kdsjvj/image.jpg) (http://postimage.org/image/sl2kdsjvj/)

G4, 2002. 1‚,6B 105 KS

(http://s9.postimage.org/cyw0vagxn/image.jpg) (http://postimage.org/image/cyw0vagxn/)
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: Zare91 Novembar 08, 2012, 10:30:48 posle podne
aaa super suu .. .  :) fali ti golf 1 i 5 ovde :)
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Januar 11, 2013, 10:26:36 pre podne
G1 je imao tata kad sam imao 5-10 god. Kad nađem sliku ću da okačim i nju.

Evo sad malo više slika, jednostavno ne stižem da kačim.

(http://s8.postimage.org/xcj2jthap/IMG_0016.jpg) (http://postimage.org/image/xcj2jthap/)

(http://s7.postimage.org/xh7rj8jjr/IMG_0017.jpg) (http://postimage.org/image/xh7rj8jjr/)

(http://s13.postimage.org/o3b0kyiyr/IMG_0021.jpg) (http://postimage.org/image/o3b0kyiyr/)

(http://s13.postimage.org/x4u5cb69v/IMG_0020.jpg) (http://postimage.org/image/x4u5cb69v/)

(http://s7.postimage.org/anslf7z07/IMG_0019.jpg) (http://postimage.org/image/anslf7z07/)

(http://s8.postimage.org/z7nxvdtjl/IMG_0024.jpg) (http://postimage.org/image/z7nxvdtjl/)

(http://s2.postimage.org/w0fuarr6t/IMG_0023.jpg) (http://postimage.org/image/w0fuarr6t/)

(http://s14.postimage.org/qzxl2eib1/IMG_0025.jpg) (http://postimage.org/image/qzxl2eib1/)

(http://s7.postimage.org/5p9oefkl3/IMG_0026.jpg) (http://postimage.org/image/5p9oefkl3/)

(http://s13.postimage.org/qkrtpc96r/IMG_0027.jpg) (http://postimage.org/image/qkrtpc96r/)

(http://s1.postimage.org/fxq5lja0r/IMG_0028.jpg) (http://postimage.org/image/fxq5lja0r/)

(http://s1.postimage.org/mx8symzcr/IMG_0029.jpg) (http://postimage.org/image/mx8symzcr/)

(http://s13.postimage.org/c5novo0ar/IMG_0030.jpg) (http://postimage.org/image/c5novo0ar/)
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: Madison Januar 11, 2013, 11:44:45 pre podne
Otvarac za pivo! wub wub
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: Zare91 Januar 11, 2013, 05:50:07 posle podne
Lol...Jel otvarac za pivo uz auto doso ?
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: 2busy Januar 11, 2013, 06:04:04 posle podne
Lep Golf.A tako mi je neobičan sa ovom bojom,ja navikao na one crno-bele taxi 6-ice po gradu. lollol
Uzgred,ne kontam što se kriju tablice?
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Januar 12, 2013, 12:20:36 posle podne
Otvarac ima svaka sestica koja ima naslon za ruku izmedju prednjih sedista.

Sto se tice tablica. Meni nije bilo jasno to neki skrivaju dok nisam cuo neverovatnu pricu sta sve ljudima pada na pamet. Moj odgovor je bio ma dajjjj, sve dok jedan prijatelj nije imao problem zbog tablica na slici. Od tada sakrivam tablice. Nikad ne znas sta ce nekoj budali pasti na pamet...
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: 2busy Januar 12, 2013, 01:13:55 posle podne
Vidim i prodaje se.Znači 7 na redu?
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: Zare91 Januar 13, 2013, 12:57:16 pre podne
:D sta moze uraditi sa tablicama ?
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Januar 14, 2013, 09:15:41 pre podne
to 2 busy: Dobio sam zaista primamljivu ponudu za G7, doduše benzinca 85 KS. Inace mi se ne prodaje nesto G6, ali probam pa šta bude, da mi posle ne bude žao da nisam probao.

to Zare91: Svako ko zna nekog u policiji (NPR ja) može doći do svih ličnih podataka, a da to želim javno bih napisao ovde svoje podatke. A može još po nešto, ali ne bih o tome.

Ovim bi završio priču o tablicama.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: Zare91 Januar 14, 2013, 11:46:31 pre podne
:D to jeste da se moze doci do podataka . . . Al dobro. .  ti zns sta je najbolje za tebe :) samo sam pitao...
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Januar 14, 2013, 12:41:20 posle podne
Sve OK. To je moja odluka i tačka.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: mareee Januar 21, 2013, 08:20:54 pre podne
Dvojka ti je vrhunska i od takvog auta bi se tesko rastao, trojka i cetvorka mi se ne svidjaju zbog troja vrata(pre bi vozio dvojku sa cetvoro nego cetvorku sa troja vrata) dok je ova sestica Fantasticna(felne mi se ne svidjaju, moraju brutalnije). Svaka cast na izboru. 
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Januar 21, 2013, 10:45:19 pre podne
G2 je bio stvarno ekstra auto, medjutim imao je tešku saobraćajku i prodat je tako slupan. Od odštete je kupljen G3, prioritet je bilo nešto drugo, a broj vrata mi tada nije bio bitan. Kada sam kupovao G4, tražio sam sa četvoro vrata, međutim naleteo je ovaj sa troje kao dobra prilika...

Što se felni tiče, bile bi lepše veće, ali već sam rekao, putem kojim često idem sve preko 16 bilo bi suludo, tako da je tu preovladala funkcionalnost, udobnost, manja mogućnost štete...

BTW: Konačno stigla ručica za tempomat pa će biti ovih dana ugradnja.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: vaske2 Januar 31, 2013, 04:08:01 posle podne
I šta bi,jesi uspeo da ga prodaš ili si odustao od prodaje? Koja je cifra bila ako nije tajna?
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Februar 01, 2013, 11:57:23 pre podne
Odustao sam od prodaje.

U kratkim crtama, imao sam ponudu da kupim G7 1,2 85KS dve nedelje vožen za 13000 na lizing + na poklon zimske gume. Za G6 sam tražio 12500 i imao vrlo ozbiljnog kupca koji je nudio 12000, verovatno bi se našli negde između.

U suštini ovako deluje jako primamljivo. Ali plaćam već jedan lizing, pa mi se ne ulazi u drugi. Drugo, možda i presudno, zaista mi se ne silazi na 20 KS manje. Pri tom potrošnja G7 je malo veća od G6.

A i G7 nema tempomat, a jedva čekam da ugradim u G6 tempomat, samo nikako da ugrabim vremena.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: vaske2 Februar 02, 2013, 10:44:11 pre podne
To za 20 ks je tačno ali samo na papiru. Na dosta stranih foruma sam našao mišljenje ljudi koji su probali sedmicu sa tim najslabijim 1.2 tsi motorom i većina njih je veoma iznenadjena.Kažu da taj mali turbo motor u stvarnosti deluje kao da ima min 110ks i da je prosto neverovatno kako je startan i koliko je elastičan u nižim obrtajima...Možda se tajna krije u tome što je Golf 7 za preko 100kg lakši od identičnog Golfa 6. A tek što se tiče osnovnog paketa opreme...tu mislim da je 7-ica zaista neprikosnovena.Nikada do sada jedan Vw u osnovnom paketu nije nudio toliko opreme,prosto za nepoverovati...Uostalom pogledajte...

http://www.volkswagen.rs/files/rs/element/file_download/ponuda_golf7_1_2_tsi_bluemotion.pdf (http://www.volkswagen.rs/files/rs/element/file_download/ponuda_golf7_1_2_tsi_bluemotion.pdf)

Tvoja stvar ali...po meni si pogrešio,jedino ako finansije nisu dozvoljavale.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Februar 11, 2013, 12:33:35 posle podne
Teba da dobijem na par dana G7 na probu, tako da ću o motoru posle.

Što se opreme tiče moj G6 ima skoro sve ovo i još nešto više. Odnosno, nema električnu ručnu, detekciju zamora i start-stop sistem, ali ima alu felne, deljiv zadnji naslon i uskoro tempomat.

Da li sam pogrešio ne znam, ali jednostavno nisu se u ovom momentu kockice složile kako treba i to je to.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili April 08, 2013, 09:09:15 pre podne
Konačno ugrđen tempomat...

(http://s22.postimg.org/h6jbdp3zh/IMAG0182.jpg) (http://postimg.org/image/h6jbdp3zh/)

...i radi!

(http://s13.postimg.org/9j0k1nmcz/IMAG0181.jpg) (http://postimg.org/image/9j0k1nmcz/)
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: Lepi April 09, 2013, 04:34:27 pre podne
Lepo lepo. Inace i auto je full wub


Koliko te kostala ugradnja ako nije tajna?
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili April 09, 2013, 09:07:21 pre podne
Nije tajna. Kupio rucicu na Ebay, sve ukupno na kucnu adresu 40e. Sam ugradio i kodirao.

Inače za ovo su mi u Porsche NS trazili 200e.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: vaske2 April 11, 2013, 04:55:03 posle podne
Kakva je procedura oko tog kodiranja i da li je ta ručica ista i za mog Golfa koji je 2012 godište?
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili April 11, 2013, 08:48:51 posle podne
Koliko sam ja uspeo da saznam granica je maj 2010. Do tada je kao kod G5, fabrički broj ručice počinje sa 1K0, a kasnije je drugačija ručica, njen fabrički broj počinje sa 5K0.

Trebao bi da skineš plastiku oko volana i da vidiš koji ti je broj procesora, pa da proveriš da li on podržava tempomat. Ako imaš board computer onda je skoro sasvim sigurno da podržava tempomat.

Dalje, treba da proveriš da li imaš jednu žicu od procesora do relea, do 05/2010 imaju je svi, a kasnije neki imaju a neki ne. Bez te žice neće da radi.

Kada skineš plastiku oko volana pogledaš i kataloški broj ručice, pa onda tražiš ručicu sa istim tim brojem koja ima tempomat samo je različito zadnje slovo. Mislim da će tebi trebati 5K0 953 513 M.

Evo i uputsvo http://anleitungen.team-dezent.at/g5_gra_nachruesten.pdf (http://anleitungen.team-dezent.at/g5_gra_nachruesten.pdf) tu se tačno koju žicu treba da proveriš, a i kako se skida plastika oko volana, s tim da samo za pregled ne moraš skidati volan.

Kodiranje je drugačije nego što je ovde u uputstvu, ali ako dođeš do toga objasniću ti.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: vaske2 April 11, 2013, 10:06:22 posle podne
Hvala puno na detaljnom pojašnjenju,ukoliko odlučim da krenem u projekat, thumbup kontaktiraću te radi daljeg uputstva.Pozdrav...
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: vukasiN. Maj 05, 2013, 05:24:35 posle podne
Auto je prelep svaka cast! Koliki ti je prostor u gepeku? I kakav je prostor nazad?
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Maj 06, 2013, 09:19:34 posle podne
Hvala. Gepek je 350 litara pravilnog oblika, isti kao i u G5. Jedino modeli sa rezervnim točkom redovne veličine imaju nešto manji (plići).  Nešto je veći od G3 i G4 koji imaju 330 l. Ima slika na prethodnoj strani.

Mesta nazad po meni ima dovoljno. Kada se namestim na mestu vozača (185 cm visok), pa sednem iza, mesta ima dovoljno, kolena mi nedodiruju sedište.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: vukasiN. Maj 07, 2013, 12:36:31 pre podne
Hvala na odgovoru to me je bas dosta zanimalo, posto na slikama nisam izvalio bas najbolje :)
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Maj 10, 2013, 10:37:35 pre podne
Sad malo o onom o čemu uglavnom niko ne želi da govori. Kvarovi, problemi, i tako to.

28.4. konstatujem da klima ne radi. Poludeo sam. Auto star 3,5 god i prešao 47000 km. Garancija je tada bila 2 god, da sam ga kupio 1,5 mesec kasnije garancija bi bila 4 god. Zakačim VCDS i sve je OK, nikakva greška.

29.4. (ponedeljak) odem do čoveka koji radi klime na kolima, zakači manometre i kaže mi da kompresor ne radi, ne razume se u elektroniku, ne zna zbog čega, ali je siguran da ne radi, savetu je mi da odem kod nekog dobrog elektroničara.

Očajan sam. Razočaran u marku vozila koje vozim 15 god. Na G2 nikakav problem iako je bio 13 god. star, ćale imao feliciju za 9 god samo ulje i filteri, ni jedan jedini kvar, na G3 sam menjao samo protokomer, na G4 već je bilo kojekakvih gluposti. Ali da klima crkne na ispod 50k km, to nisam verovao da može da se desi.

Po podne provodim na nemačkim forumima i saznam za česte probleme sa kompresorima, prepoznaje se po nekom šrafu na remenici koji ispadne, pogledam kod mene, viri malo ali nije ispao. Rešenje zamena kompresora, nema popravke. Još očajniji, guglam dalje i dalje, i nalazim sve više podataka, između ostalog nađem i zvaničan TPI koji opisuje ovaj problem, i nalazim ljude širom evrope kojima je kompresor besplatno menjan i van garancije. Odlučujem da odem u Porsche Novi Sad.

30.4. Razgovaram u Porscheu sa servisnim savetnikom koji me blago rečeno otresa. Priča tipa, da je fabrička greška mi bi vas zvali, to bi bilo sređeno, nudim mu TPI broj, ne želi da proveri... jedino da zakažem dijagnostiku pa ako je to, mogu pisati molbu, bla, bla, da li možete odmah da pogledate, ne, mora da se zakaže, dobro da zakažemo, za kad može, prvi slobodan termin 13.5. Ma jeste li vi normalni, dve nedelje da čekam... Popizdim i odem do prodavca koji mi je prodao auto i sedi 10 m dalje, ukratko mu objasnim o čemu se radi, on pozove direktora postprodaje, dođe on, pita u čemu je problem, ja mu kažem klima ne radi, pita me da li ne duva ili duva toplo, kažem duva toplo, odgovara mi to je kompresor, to im je mana, bla,bla, sad će majstor da pogleda trebamu tri minuta da proveri ako je to, ali samo da sačekam da završi auto koji radi.

Čekao sam malo duže, nije bitno, ali posle 15 min. pre nego što je majstor pogledao dolazi do mene taj diša i kaže mi da je obavio neke razgovore i da ako je kompresor u pitanju dobiću novi od fabrike i da je doša da proveri da li sam sve servise (i one van garancije) radio u ovlašćenom servisu jer to je uslov. Sreća da sam bio dovoljno lud da i taj jedan mali servis van garancije uradim kod njih.

Majstor je pogledao, konstatovao da je kompresor u pitanju, i u poverenju mi je rekao da je to četvrti koji se javio od kad je krenulo toplo vreme...

Napisali smo zahtev fabrici... Juče su me zvali i javili da je odobreno delovi 100%, ruke 50% tj. plaćam samo ruke 50% i zakazali su mi za 17.5. Videćemo šta će biti.

Ono što mene čudi u celoj prči je taj problem koji se javlja samo sa Dephi komresorima za koji se zna već više od 5 godina. Čudi me da to nisu već nekako rešili. Doduše ima i onih koji su prešli i više od 300k km bez ikakvih problema.

Dalje, listajući forume, nađem da ima velikih problema i sa EGR hladnjacima na 1,6 TDI koji cure, ljudima su ih menjali i na 20-30k km, ili i po dva puta u garantnom roku. Ovaj problem takođe priznaju i van garancije.

Meni je prosto neshvatljivo sve ovo, sam sebi postavljam pitanje da li je VW zaista bolji od drugih kao što sam do sada mislio.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: Rocky Maj 10, 2013, 10:58:58 pre podne
Problem novih kompresora nije samo na VW-u nego i na BMW-u i mercedes-u i  Reno-u, nemoj sumnjati u VW, dobavljaci su problem. U nemackoj ti niko ne bi rekao ne moze jer znaju za problem ovo je Srbija, zemlja gde se garancija prihvata samo ako bas mora. Novi kompresori nemaju kvacilo klime ko stari na remenici nego unutar sistema sto se pokazalo kao losiji mehanizam i zato crkavaju brzo.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Maj 10, 2013, 12:20:58 posle podne
To je meni jasno, ali ovaj problem postoji od 2006 samo sa jednim isporuciocem, 2008 je trazena i uradjena izmena konstrukcije, ali je problem ostao, ne znam da li je dalje nesto radjeno, ali problem se proteze do 2011 sigurno, mozda i jos uvek, samo sa Delphi kompresorima. Mislim, ako 5 god nesto nevalja promeni isporucioca.

Sto se tice garancije, i u Nemackoj su ljudi imali problem, nekima nisu odobravali, ali izgleda da to zavisi od ugovora fabrike sa dilerom.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: vaske2 Maj 12, 2013, 07:23:51 posle podne
Šta mu je pa to EGR hladnjak i gde je otprilike pozicioniran....pošto si se vidim na stranim forumima informisao oko istog?
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Maj 12, 2013, 09:46:47 posle podne
EGR hladnjak se nalazi kod EGR ventila i služi da ohladi izduvne gasove pomoću rashladne tečnosti pre nego što se vrate na usis. Nalazi se sa zadnje strane motora prema kabini, ispod turba i DPF filtera, od gore se ne može videti.

http://www.motor-talk.de/bilder/schaden-in-abgasrueckfuehrung-agr-kuehler-defekt-g56172669/imag0149-i205962010.html (http://www.motor-talk.de/bilder/schaden-in-abgasrueckfuehrung-agr-kuehler-defekt-g56172669/imag0149-i205962010.html)

Na prvoj slici levo je EGR venti, a na desno je hladnjak. Ovo je inače celina, ne može se odvojeno menjati.

Javljaju se dva problema. Zapušenost ili curenje. Ovlašćeni bez obzira šta je u pitanju menjaju. Curenje se manifestuje gubitkom rashladne tečnosti prevasnodno kod starijih G6. Kasnije je urađena izmena hladnjaka pa nema curenja. Ako je samo zapušen može uspešno da se očisti. Ovo ću uskoro morati da radim pa će biti neki DIY.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: vaske2 Maj 13, 2013, 05:47:18 posle podne
Jel imaš neke simptome ili ceš ga(hladnjak), preventivno čistiti? Mislim da je ipak mala kilometraža,a u sistemu je g12+ pa ne znam od čega bi se mogao zaprljati?Jedino ovaj deo gde prolaze izduvni gasovi?

Do skoro je kod nas u oglasima bio jedan g6 iz mislim 2008 godine sa 290000km isto 1.6 tdi,kupljen nov ovde i sve vreme održavan u ovlašćenom servisu.Drugar ga je zvao jer je bila povoljna cena za koju se nije mogla uzeti ni dobra petica iz uvoza sa neproverenom kilometražom. Tada je od vlasnika dobio sva moguća uveravanja sa mogućnošću provere u servisu gde je održavan od prvog dana da na autu nije bilo maltene nikakvih vanrednih intervencija sem problema sa DPF filterom na oko 200000km kada je rađeno neko vanredno čišćenje istog(ne ono standardno koje auto sam odradi) i zamene plivajućeg zamajca na oko 250000km...E sad,pošto je on prešao enormno za naše uslove veliku km i većinom na otvorenom putu,može biti da mu kao i većini novijih dizel motora,ne prija baš gradska i vožnja na kratkim relacijama...
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Maj 13, 2013, 10:25:16 posle podne
Čisti se samo onaj deo gde prolaze izduvni gasovi, to su one kao cevčice što se vide na jednoj od onih slika.

Kada sam uzeo dijagnostiku video sam da ima zabeleženu grešku "povremene smetnje u protoku - nije potvrđeno" koja se desila pre nekoliko meseci jedan put. Nisam pridavao tome važnosti, ali mi u zadnjih desetak dana ponekad u vožnji zablinka lampica grejača. Proverim ponovo na VCDS i greška je i dalje ista, s tim da je broj pojavljivanja greške 5-6. Ovo nije zabrinjavajuće sve dok ne bude "smetnje u protoku - potvrđeno". Tako da planiram da odradim čišćenje pre polaska na godišnji. Inače u vožnji nema apsolutno nikakvih problema niti simptoma.

Našao sam gomilu nemaca koji su sami čistili EGR hladnjak na 50-60k km, mnogima je menjan u servisima na 20-30k km, opet ima i onih koji su prešli 300k km i ništa. Pravila nema.

To što pišeš za DPF i nije kvar, to je ustvari prevencija da do kvara ne dođe. Meni se jednom desilo da sam morao raditi to prinudno čišćenje DPF-a, ali čisto mojom krivicom. On ponekad pokreće samočišćenje, primeti se po povećanom leru na oko 1000 obrtaja. Ako nekoliko puta pokrene proces a ne završi pali ti lampicu za DPF, to je znak da treba da voziš na oko 1800-2500 obrtaja u drugoj ili trećoj dok se ne ugasi. Ako ga više puta pališ i gasiš dok je ova lampica upaljena ući će u safe mod i onda moraš da pokreneš prinudno čišćenje preko dijagnostike.

Za plivajući je to ok koliko je izdržao.

A za gradsku vožnju si potpuno u pravu uopšte im ne prija.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Maj 20, 2013, 10:16:11 pre podne
Epilog priče sa klimom.

U petak zamenjeni kompresor i isparivač. Dinara jednog nisam platio.

Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: 2busy Maj 20, 2013, 10:35:22 pre podne
E,sad kad si ga popravio menjaj za mk7.  thumbup
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: martini_u_kuci Maj 20, 2013, 12:18:54 posle podne
Kako treba ;)
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: vaske2 Avgust 25, 2013, 12:44:36 posle podne

@biliJavljaju se dva problema. Zapušenost ili curenje. Ovlašćeni bez obzira šta je u pitanju menjaju. Curenje se manifestuje gubitkom rashladne tečnosti prevasnodno kod starijih G6. Kasnije je urađena izmena hladnjaka pa nema curenja. Ako je samo zapušen može uspešno da se očisti. Ovo ću uskoro morati da radim pa će biti neki DIY.
[/quote]

Kako služi auto,jesi li odradio ovo čišćenje(sam ili u servisu),pozdrav?...
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Avgust 27, 2013, 01:12:48 posle podne
Da bi se skinuo EGR kuler mora se skinuti DPF, a moguće i još nešto. To je otprilike ceo dan crnačkog posla.

Poznanik mi je skinuo cevi ulaza i izlaza sa EGR kulera i provukao četkicu koliko se moglo međutim ovo nije dalo neke rezultate, i dalje mi se ponekad upali lampica. Mora se kompletno skinuti i detaljno očistiti.

Tražim nekog ko bi se latio posla ali da ne filozofira, nego da uradi kako treba, svi bi da uzmu lovu i da zbudže nešto. Ja jednostavno nemam uslova da sve sam uradim.

Inače auto se sasvim normalno ponaša, i normalno ga vozim.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: zlaja011 Septembar 26, 2013, 12:14:49 pre podne
Odlican je auto, steta malo sto je ostao stock, mogao je malo da se usminka... ;) sto se tice 1.2tsi od 86ks pre neki dan sam se probao sa mojim golfom protiv Toleda sa tim motorom i na moje neprijatno iznenadjenje isli smo isto! :(
Nego da pitam posto vidim da si usao u tematiku problema na 1.6tdi znas li nesto o curenju ulja na deklu motora, konkretno oko dizni?
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Septembar 26, 2013, 10:51:30 pre podne
Nisam ništa čuo o tome.

Ako poznaješ nemački traži po nemačkim forumima motor-talk.de ili golf-6.com. Forumi na engleskom nisu od pomoći jer su uglavnom ameri, a kod njih su motori potpuno drugačiji i nema vajde.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: zlaja011 Septembar 26, 2013, 11:03:42 pre podne
Pa da, to sam i ja primetio, ali od nemackog znam samo Volkswagen! :)
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: vaske2 Oktobar 02, 2013, 10:57:32 pre podne
@bili

Pošto vidim da si dosta po Nemačkim forumima gde sigurno ima više informacija o novijim automobilima nego ovde,da li možda znaš nešto u vezi plivajućeg zamajca na Golfu 6 1.6 tdi kakav posedujemo,pošto sam se pre neki dan veoma iznenadio kada sam pročitao da ovaj Golf u stvari nema klasičan plivajući već da je u njega ugrađeno nešto što je preteča u auto industriji tj. radi se o novoj vrsti zamajca, fiksnom ali sa setom kvacila sa oprugama koji je zamenio klasičan  plivajuci zamajac, a cena je  dosta niza i ubrzo ce se pojaviti zamenski setovi za automobile koji su do sada koristili plivajuce zamajce da ovaj nov sistem moze da se ugradi. Zna li neko nesto o tome?

Radi se o Golfu 6 isključivo sa 1.6 tdi motorom...
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: Desmo Oktobar 02, 2013, 04:11:05 posle podne
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=33261.msg582954#msg582954 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=33261.msg582954#msg582954)
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Oktobar 02, 2013, 08:17:29 posle podne
Nemem informacija o plivajućem, a nešto sam tanak s vremenom da bih to proučavao sad.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: Fred Peric Oktobar 04, 2013, 03:05:33 posle podne
@vaske2
Ti si pobrkao neke stvari, ako spominješ plivajući z. onda je u pitanju noviji tip zamajca(fiksni z. je dakle stariji tip i on je kako si rekao ''klasičan'').Ovo što si naveo kao ''preteča'' plivajućem na golfu 6 je ustvari običan fiksni zamajac(''sa setom kvacila sa oprugama'').
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: vaske2 Oktobar 04, 2013, 07:06:13 posle podne
Ne mislim da sam ja išta pobrkao,na jednom veoma stručnom forumu se pojavila rasprava o tome,a ja sam samo hteo da je prenesem i ovde. Ako nije preteča,reci mi koji još noviji model auta poseduje ovakav sistem zamajca osim Golfa sa 1.6 tdi motorom?
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: Fred Peric Oktobar 04, 2013, 07:19:21 posle podne
@bili

 ovaj Golf u stvari nema klasičan plivajući već da je u njega ugrađeno nešto što je preteča u auto industriji tj. radi se o novoj vrsti zamajca, fiksnom ali sa setom kvacila sa oprugama koji je zamenio klasičan  plivajuci zamajac,
Brate ovo što si napsao znači da je umesto plivajućeg u golf 6 ugradjen fiksni z. i to nije nikakva nova vrsta nego kako si ti ovde napisao običan fiksni z. jer su na fiksnom i inače opruge na lameli a na plivajućem setu na zamajcu.
I da ne gušimo čoveku temu...

Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Oktobar 04, 2013, 10:01:17 posle podne
Na nemačkom plivajući zamajac je Zweimassenschwungrad

Jedinu sliku sam nasao ovde:

http://www.ebay.de/itm/Zweimassenschwungrad-Schwungrad-Audi-Seat-Skoda-VW-1-6-TDI-03L105266BS-/150835069176?nma=true&si=ZRk9bXKxX%252Bsto7klPoWnULX2Uyk%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557 (http://www.ebay.de/itm/Zweimassenschwungrad-Schwungrad-Audi-Seat-Skoda-VW-1-6-TDI-03L105266BS-/150835069176?nma=true&si=ZRk9bXKxX%252Bsto7klPoWnULX2Uyk%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557)

Meni deluje kao običan plivajući, ali možda i grešim.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Decembar 04, 2013, 07:32:04 posle podne
55000 km i novi problem.

U vožnji mi je spao kaiš, ništa se nije osetilo samo se upalila lampica za akumulator, sreća na 500 m od kuće. Dignem haubu i imam šta da vidim, otpao španer i skliznuo kaiš.

Španer nije samozatežući već fiksan i zategnutost se reguliše jednim M8 šrafom koji je pukao.

Ova varijanta španera se ugrađivala samo par meseci i posle su ponovo prešli na samozatežući.

Moja pretpostavka je da je kada je menjan kompresor klime kaiš pretegnut jer je šraf bio zavrnut do kraja i da je zato pukao. Naravno, kaiš istegljen, a roler španera ima lufta u ležaju.

Montiran novi tip španera sa rolerom (samozatežući) i nov kaiš. 100 e i vozi dalje.

Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: archi Januar 03, 2014, 04:43:05 posle podne
Auu bili sto su tebe okrenuli problemi sa tim autom, taman prodaj to i kupuj 7icu :D
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Novembar 14, 2014, 08:25:04 pre podne
Auto se vozi i popravlja. I dalje!

Ovog puta prsten volana (špulna, slip ring). Flet kabel koji se nalazi unutra se jednostavno prelomio.

Nov košta u Poršeu 100e, polovan u zemlji Srbiji 40-50e. E-bay.de za 7-9e  gomila.

Ispao je problem da zbog bezbednosti e-bay ne dozvoljava slanje u inostranstvo delova koji u opisu imaju "airbag".

Onda sam našao jedan iz Letonije gde se nije spominjao airbag i posle 9 dana za 19e ukupno sa poštarinom stigao. Montža, naravno u kućnoj radinosti.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: archi Novembar 14, 2014, 10:08:58 pre podne
U pa odlicno si prosao.. Je li realno kako nas ovi nasi ovlasceni servisi deru, nije ni cudo sto ih svako zaobilazi cim istekne garancija.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Novembar 14, 2014, 10:34:13 pre podne
Vidi, cene delova kod ovlašćenih su slične kao i kod ovlašćenih napolju. Međutim napolju imaš mnogo drugih mogućnosti, a u Srbiji ne. Ovde te klepaju ili ovlašćeni, ili prodavci škart, kineskih i ostalih delova, ili otpadi, ko god stigne ovde te klepa.

Zanimljivo je da kod ovlašćenih kad ti istekne garancija drastično padaju cene. Npr. za ovaj auto redovan servis na 60000 ako je u garanciji je oko 25000 din, a ako je van garancije onda je 14000.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: limp19 Novembar 14, 2014, 11:25:10 pre podne
i koliko auto ima sada km?
lijepo auto ali previse nekih kvarova za tako mlado auto..
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: bili Novembar 14, 2014, 01:57:26 posle podne
66 hiljada i nešto.

Apsolutno se slažem sa tobom u vezi kvarova. Pričao sam sa čovekom koji je imao isti auto, isto godište i koji je pre pola godine imao skoro 300k na satu. Čovek kaže da nije imao apsolutno nikakav problem, osim jednom što mu je otišao u safe mod zbog DPF-a, što se lako rešava pokretanjem prinudnog čišćenja istog.
Naslov: Odg: Golf - auto br. 1
Poruka od: vaske2 Novembar 14, 2014, 08:38:22 posle podne
Moguće je jer je tvoj sa početka proizvodnje pa ima tih dečjih bolesti koje su kasnije izlečene...