Autor Tema: EGR ventil  (Pročitano 23625 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: EGR ventil
« Odgovor #60 poslato: Jun 21, 2015, 02:17:51 posle podne »
Da se malo nadovezemo na ovu temu ako može?Kakve mogu biti posledice po motor uklanjanjem egr ventila izuzev zagađivanja okoline?
Kad se on ukloni sporije dostiže tempraturu.Da li mogu biti neke posledice u vezi toga?Inace kada pocne da pravi probleme vecina savetuje uklanjanje a ne ciscenje.

Van mreže Slavisa87

  • VW Početnik
  • Poruke: 80
  • Age: 36
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo 1.4 16V
Odg: EGR ventil
« Odgovor #61 poslato: Jun 21, 2015, 03:09:19 posle podne »
Slobodno skini i uzivaj,ali ocekuj da ce ti se mozda malo povecati potrosnja goriva.Skidanjem sprecavas da svi ti gasovi ulaze u motor i prljaju ga.Ako budes skidao EGR,skini i ocisti usisnu granu i ima da ide kao avion.

Van mreže Knindza

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 494
  • Karma: +8/-11
  • Pol: Muškarac
Odg: EGR ventil
« Odgovor #62 poslato: Avgust 03, 2015, 10:07:24 posle podne »
Na AVB moze mehanicki da se zatvori, taj zvuk se kod mece cuo i resio sam ga promenom vakum creva, sto se tice samog egr-a moze se zatvoriti izmenom mape (remap - chiptuning) tako sto se u mapu jednostavno upise da u svkakom momentu na bilo kom broju obrtaja egr bude zatvoren skroz.
Ovako izgleda mapa EGR-a kada je fabricka na AVB motoru: http://www.dodaj.rs/f/2i/LJ/4k7OJJRi/capture.png
A ovako izgleda kada je se ECU-u kaze da u svakom momentu EGR drzi zatvorenim: http://www.dodaj.rs/f/6/zj/1NEUhKyQ/capture2.png
Sad mozda to neko radi na drugi nacin, ja znam za ovaj ali ako EGR rikne moguce je da ecu nece moci uopste da upravlja njime, pa verujem da ako se upise ova mapa i mehanicki zatvori egr mozda ne bude greske ali nikada to nisam probao...

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: EGR ventil
« Odgovor #63 poslato: Avgust 03, 2015, 10:12:32 posle podne »
arheolog, pogledaj datum

Van mreže Knindza

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 494
  • Karma: +8/-11
  • Pol: Muškarac
Odg: EGR ventil
« Odgovor #64 poslato: Avgust 03, 2015, 10:28:28 posle podne »
Zar je bitno? Niko vise nikada nece imati problem s EGR ? Ili je u medjuvrmenu ovlasceni servis ponudio besplatnu zamenu istih ? Izgleda da sam mnogo propustio ;)

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: EGR ventil
« Odgovor #65 poslato: Avgust 03, 2015, 10:32:42 posle podne »
propustio si ocigledno previse. ta tema je prezvakana milion puta na forumu, sto bi to neko radio softverski i bacao pare kad ga moze blokirati limenim dihtungom za manje od 5 minuta? o kakvim ovlastenim servisima pricas i pravis nuklearnu fiziku od egr ventila

Van mreže Knindza

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 494
  • Karma: +8/-11
  • Pol: Muškarac
Odg: EGR ventil
« Odgovor #66 poslato: Avgust 03, 2015, 10:39:26 posle podne »
Ko je spominjao bacanje para ili bilo sta drugo? A sad zasto bi neko to radio i kako, to je vec stvar vlasnika, dal ce da vozi kod kreke krpadzije da mu usrafi parce lima (ili zeton za pranje ako ima neki vecu slucajno) u egr ili ce lepo na fino to da odradi. Ne znam sta sam to ruzno rekao ili uradio da me naparnes odma ali nema veze. Za ove softverske stvari razni servisi i serviseri uzimaju dobre pare, takodje je tu i DPF (FAP) filter, koji moze da se ugasi softverski bez prljanja ruku za ispod 20 dolara, sad ko ce se s tim igrati nek izvoli, ali ne vidim razlog za takvo hejtovanje s tvoje strane. Mozda si mogao i da precutis, kazes vidi budalu sta sere ali ako vise volis ovako nema veze...

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: EGR ventil
« Odgovor #67 poslato: Avgust 03, 2015, 10:45:42 posle podne »
sta je tebi jadan nebio? ko te napada? kakve veze ima i kakve su posledice od tog parceta lima? sto bi davao i dinar nekome da mu se igra sa softverom u kompu? kako vlasnik auta da zna da taj tvoj u servisu koji to radi preko lap topa nije neki kreka krpadzija? dpf znam kako se gasi i on nije tema nego egr.
evo od sad cu ti precutati sve sto napises jer si nesto nacuo ali nisi ocigledno upucen do kraja u tematiku. tj koji egr se gasi softverski a koji sa parcetom lima.
nasao si pogresnu osobu kojoj ces drzati predavanja na temu iz naslova

Van mreže Knindza

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 494
  • Karma: +8/-11
  • Pol: Muškarac
Odg: EGR ventil
« Odgovor #68 poslato: Avgust 03, 2015, 11:02:27 posle podne »
Niti ja ni moj neko drzi ikakav servis, i ja od ovoga nemam nista, ovim se bave chiptuning servisi, kako si ti ovo razumeo, ja ne znam ali necu dalje da se raspravljam, ovo nikuda ne vodi... Samo sam dao priblizno objasnjenje kako se to jos moze odraditi.
« Poslednja izmena: Avgust 03, 2015, 11:08:50 posle podne od strane Knindza »

Van mreže darkonda

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 354
  • Age: 34
  • Karma: +8/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 6 2.0 tdi
Odg: EGR ventil
« Odgovor #69 poslato: Novembar 23, 2021, 07:55:44 posle podne »
Pozdrav.
Danas mi je golf 6 2.0 imao problem sa gubljenjem snage i blinkanjem grejaca.
Nisam mogao preko 70kmh, ugasim auto posle 5min kad sam upalio problema je nestao, krenem da vozim 10min ponovo se upali i blinka lampica grejaca, zatrese se malo auto i ugasi lampicu grejaca ali upali lampicu check engine, ali problem nestane i od tad 1h voznje bez problema.
Odem na dijagnostiku i pokaže mi problem sa senzorom hlanjaka izduvnih gasova, to je hladnjak na EGR koliko sam shvatio.

Da li je to u pitanju ili je problem nesto trece?

I majstor mi kaže da kupim original iz Poršea jer kao ovi koji nisu original nisu zavidnog kvaliteta, sta mislite sta činiti?
Na oglasu vidim da su oko 200e, a u porseu vise od 600e.

Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk


Van mreže Vwasil

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 941
  • Lokacija: CG
  • Karma: +21/-3
  • Auto: Volkswagen
Odg: EGR ventil
« Odgovor #70 poslato: Novembar 23, 2021, 08:44:54 posle podne »
To je to što ti je dijagnostika pokazala, ulazi u safe mode zbog lošeg EGR-a. Možda ti je bolja varijanta da kupiš polovan, ili zamjendki od nekog poznatojeg projizvođača.

Van mreže darkonda

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 354
  • Age: 34
  • Karma: +8/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 6 2.0 tdi
Odg: EGR ventil
« Odgovor #71 poslato: Decembar 02, 2021, 04:48:45 posle podne »
Evo posle 7 dana auto radi kao da se nista nije dogodilo.
Da li je moguće da je to bio samo neki trenutni bag, ili se bio zacepio egr pa probio?
Posto kad mi se u toku voznje u safe modu, auto zatresao i ugasio lampicu grejaca a upalio check engine ugasio se safe mode i od tada nema nikakvih problema, zao mi baciti pare nisu male..

Pri razgovoru sa jednim serviserom rekao mi je da će mi ponoviti gresku i da mi je bolje da zamenim hladnjak egr.
I da slobodno ugradim Pierburg marku.

Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk


Van mreže Galaxy

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 351
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +8/-8
  • Pol: Muškarac
    • B6
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: EGR ventil
« Odgovor #72 poslato: Mart 25, 2024, 10:21:35 pre podne »
U pitanju je 1.9 74kw

Drzi visok ler gas, na malo ispod 1000 rpm, i po nekad hoce da zaglavi gas.
Da li ima veze egr sa tim, ili je klapna?