Malopre sam pogledao električnu šemu instalacija u gepeku - imaš je u
Heckklappenentriegelung bei Fzg ohne ZV und Komfort.pdf
koji se nalazi u okviru arhive
bora_golf4_docs.rar
koji se nalazi na
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=2028.0Prema toj šemi, da bi se pojavio napon na konektoru motora potrebno je da stisneš taster za otvaranje prtljažnika ili da okreneš ključ. Znači samo u tom stanju možeš da meriš napon inače normalno je da je 0V.
Pod pretpostavkom da su osigurači u redu, ako je u gorepomenutom stanju napon i dalje 0V onda znači da je ili negde izgubljen kontakt od relea do motora ili je otišao rele za uključenje motora. (Moguće je i da su istovremeno otišli i taster i brava ali to je malo verovatan slučaj.) Ako imaš 12V onda ti je otišao motor ili nema dobar kontakt sa konektorom.
Dakle, ja bih najpre izmerio napon u stanju kada držiš taster za otvaranje gepeka. Ako ima 0V onda pronađi rele (ne znam gde se nalazi, verovatno negde gde su i ostali) i proveri njega samog (dovedeš 12V na špulnu i meriš otpor između kontakata da vidiš da li zatvaraju, obično se čuje i neki klik). Ako rele radi onda je negde veza u prekidu, proveri sve kontakte na releu i konektorima, da nisu zarđali i sl.
Ako je sa releom sve u redu i imaš 12V na konektoru motora onda proveri motor. Dovedi 12V direktno na njegove kontakte, ako radi onda si srećković jer znači da samo negde nema dobar kontakt sa konektorom. Ako ne radi - znaš šta ti je raditi.
Ovo je nezgodan kvar jer ima puno posla za neku sitnicu ali na kolima su najčešće takve stvari. Dobro je da nemaš puno posla za krupnu stvar, kao što je recimo generalka...