Autor Tema: Beogradski saobracaj i kako bi resili guzvu...  (Pročitano 20376 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Beogradski saobracaj i kako bi resili guzvu...
« poslato: Januar 23, 2014, 01:56:56 pre podne »
Verujem da nas je, bar nas koji zivimo na levoj obali Dunava i u Zemunu, obradovala vest da je konacno na jos jednom mestu u Beogradu premoscen Dunav. Za sada to jos nije u funkciji, ali do kraja godine, kazu bice pusten u saobracaj.

Novi most ce svakako izmestiti, kao putnicki, tako i teretni tranzit. A guzvu prave upravo vozila koja prolaze kroz centar Beograda, a ne koja idu u centar. Po meni, taj most je trebalo uraditi pre mosta na Adi.

Da ne budem pogresno shvacen, ne mislim da je most na Adi bio nepotreban, ali mislim da je most Borca-Zemun prioritetniji. A i konacno ce odahnuti izmuceni ,,Pancevac,, koji je vec dugi niz godina spreman za generalni remont.

A tek kada bude i most kod Vince, imacemo kompletan prsten oko Beograda. I mislim da ce nam svanuti tada.

Jos nesto sam hteo da vam kazem, sto se tice saobracajnih guzvi sa kojima se svaki dan susrecemo. Misljenja sam da Beograd nije projektovan za broj automobila koji se u njemu nalazi i cirkulise. Sve mislis, kako skace ovo gorivo, bice manje guzvi, ali ne.

Svi mi vrlo dobro znamo da mnogi ne jedu da bi vozili auto. Koliko samo nas to radi? Evo ja prvi...Izmedju jela i voznje kolima, pre cu se odreci ovog prvog. Bio sam vise puta svedok da ljudi sipaju za 300 dinara benzin. I pitas se dokle ce stici sa tih 300 dinara? To nije ni 2 litra. Retko ko sipa pun. 500, 1000, po neko za 2000, sve preko je prava retkost.

A ono sto mislim da dobrano usporava saobracaj su lose namesteni semafori, kada se skrece iz ulice u ulicu. Ziv priimer toga je prelaz iz Bulevara Despota Stefana u Decansku ulicu. Vama se otvori zeleno, a morate da pustite autobus koji vam dolazi odozgo, da pustite pesake koji prelaze preko pesackog, na pocetku Decanske. Ovo drugo vise osporava saobracaj. A vreme zelenog svetla curi. Sa obzirom da je B. D. Stefana veoma prometna ulica, sigurno menju 5 najprometnijih u Beogradu, stvara se guzva. Tu je odavno prebao da se iskopa podzemni proolaz za pesake ili da se stavi pasarela.

Drugo kriticno mesto je takozvani semafor ,,Prodje mi mladost 1,, u Takovskoj ulici kod RTS-a. Taj semafor zaista dugo drzi crveno svetlo i usporava, a sa obzirom da iz bocne ulice izadju 1 ili 2 automobila u najvecem spicu. Sledeci semafor nosi ponosan nadimak ,,Prodje mi mladost 2,, , koji se nalazi tamo gde se ukrstaju Takovska i Kosovska ulica. Razlozi su slicni. Iz kosovske retko ko skrene levo, skrecu uglavnom desno. To moze uslovnom strelicom da se resi, kao sto je i reseno. 

Imate mesta za koja ja licno ne vidim resenje. Kao sto je B. D. Stefana i Cvijiceva. Ili Takovska-Kneza Milosa i Bulevar Kralja Aleksandra, gde su obe ulice prometne bas i ne moze jedna da trpi. Ili Nemanjina i Kneza Milosa.

Evo ja ovo sve napisah, cisto onako, da prokomentarisemo i ,,popricamo,, , o istom, ako vas zanima, naravno. A ako administracija i forumasi smatraju da ova tema nema poentu i smisao i da vecini nije zanimljiva, neka bude obrisana.
« Poslednja izmena: Januar 23, 2014, 02:00:30 pre podne od strane BladeBG »

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6696
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Beogradski saobracaj i kako bi resili guzvu...
« Odgovor #1 poslato: Januar 23, 2014, 03:30:40 pre podne »
Evo ga nas mislilac :D
Dobro si primetio. Svaki dan idem tuda i bas je tu problem, ali kako je bilo pre nekoliko godina, sad je med i mleko. Nekad sam isao oko Kalisa, ali sad mi je brze kroz grad. Posto nas vode nesposobni ljudi od toga nema nista.
Mostovi: Most na Adi promasen jer nista znacajno ne ubrzava saobracaj. I dalje preko Gazele prolazi 100x vise vozila. Most na Adi prelaze samo turisti i oni koji prate znakove za tranzit kroz BG. Saobracaj na mostu je smesan i po meni to je klasican "cash splash", politicki marketing za koji nikad necemo saznati koliko je stvarno kostao Srbiju. Most na Adi je trebalo napraviti dole iza Ade kod Umke jer bi se ona premostilo Banovo Brdo koje ima najvise saobracaja od Vidikovca, Zeleznika, Sremcice itd itd... Svi oni bi na ovaj nacin mogli biti na NBG za par minuta. Ovako opet moraju da se probijaju kroz guzvu kod Ade i kroz Banovo Brdo.
Borca Zemun mi deluje beskoristan dok ne naprave alternativu Pancevackom mostu jer iovako sada je ujutro nevidjena guzva na ulazu u ka gradu. Dodjem za 10min na pancevacki, a onda pola sata cekam da predjem most :)
Jos jedna retardacija je vreme kad je zabranjeno zutom trakom. Popodne od 14 do 18h... PA KOJE JE TO EVROPSKO RADNO VREME KOJE ZAVRSAVA U 14h ????
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Beogradski saobracaj i kako bi resili guzvu...
« Odgovor #2 poslato: Januar 23, 2014, 08:09:47 pre podne »
ja preko mostova samo u slucaju nuzde, tako da nisam primetio neku preteranu guzvu iskreno.. zapravo ako izbegavam ulice koje vode do mostova, retko retko kad mi se desi da zaglavim igde
lollol

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 40
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: Beogradski saobracaj i kako bi resili guzvu...
« Odgovor #3 poslato: Januar 23, 2014, 09:13:54 pre podne »

Nikakav benefit što se vožnje tiče stanovnici Zemuna od novoizgradjenog mosta Zemun-Borča neće imati.Jer centar starog Beograda i drugi delovi grada nisu u Krnjači i Borči tako da ogromna većina stanovnika taj most neće  u svakodnevnoj vožnji ni koristiti..Most preko Ade je bio potreban ali onako ''napucan'' sa pilonom i onim pristupnicama svakako nije..možda je od tolikog novca mogao da se izgradi još jedan između Novog I Starog Beograda..
A za mišljenje da Beograd nije projektovan za broj auta koji sada cirkuliše, trebalo bi da postaneš dopisni član SANU-a.To govore svi ''stručnjaci'' koji su u materiji da su saobraćajnice(ne računajući ove koje su napravljene i koje su u izgradnji u zadnjih 10-ak godina) projektovane za fluktuaciju vozila koji je bio aktuelan '70. ih godina prošlog veka.

Blade, ti prodaj auto koji sad voziš, pa kupi jugo imaćeš i za gorivo i za jelo..
Земунчанин

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6696
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Beogradski saobracaj i kako bi resili guzvu...
« Odgovor #4 poslato: Januar 23, 2014, 11:26:01 pre podne »
A za mišljenje da Beograd nije projektovan za broj auta koji sada cirkuliše
Ovo mi je promaklo. Ovo je stvarno jedna od naj...bezveznijih konstatacija koju često ljudi ponavljaju, a da pri tome ne razmisle ni malo. Koji se to grad projektuje za neki određeni broj automobila??? Koji se grad to projektuje da ne raste i da se ne razvija? Kao planirao se Beograd za 200.000 automobila, sad treba da ga rušimo i da pravimo iz početka? Da li si video šta su uradili sa (mislim) Bostonom? Napravili silne tunele ispod reke da bi rasteretili saobraćaj. Nema te stvari kao planiranje do određenog broja kola samo neimanje para i nesposobni ljudi.
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Beogradski saobracaj i kako bi resili guzvu...
« Odgovor #5 poslato: Januar 23, 2014, 12:12:34 posle podne »
Zuta traka je posebna prica. U B.D. Stefana je vazeca, bas tada kad su guzve najvece. Sta ce mi uvece dve trake tu? Trebaju u 4 popodne i 9 ujutru. A uvece u 11 i da ima jedna, prolazice se bez problema. Mada opet ne mogu da dam prednost sebi u odnosu na coveka koji se vozi autobusom. I on ode na posao i ima porodicu. A vozi se mnogo losije od mene.

Da li se secato kada je na skretanju u Decansku umesto sadasnje dve bila samo jedna traka? Au, to je bila umetnicka je..cina. Mada su tada ljudi mahom izbegavali taj pravac. Pa je sada malo manja i ako ima dve trake, jer je taj pravac vise isforsiran.

I verujte mi forumasi, ako radite u naseljima gde i zivite, ne znate koji ste srecnici. Znate li koja je to finansijska usteda? A i vremenska.

Moj jedan dobar drug, Zemunac, zivi i radi u Zemunu. On Gazelu ili Brankov most predje jednom u 10 dana. A Pancevacki samo kad ide kod mene ne kafu. A ja svaki dan zbog posla i jedan i drugi. Tako da most Zemun-Borca cekam kao ozeblo sunce. I sada prosto ne verujem da cu stizati na posao za 20 min, umesto za sat vremena. Svanuce mi.

a da vam kazem posteno, lakse mi je da vozim i 5 km vise, nego da stojim u guzvi i cekam. A vreme curi.


@Wele,

Ne mislim da grad treba da se rusi i da se kopaju tuneli, ni bilo sta slicno. Dovoljan ce biti jos po neki most. Da ne moram da idem uvek kroz centar grada kada hocu da idem do nekog drugog dela grada od onog u kome zivim. Ja to nisam rekao da kazem, nego da bi rekao sta bi moglo da se uradi da se problem resi. Ili bar smanji. Mada si me lepo nasmejao sa tom idejom o kopanju tunela i ostalom, moram da ti kazem
« Poslednja izmena: Januar 23, 2014, 12:19:03 posle podne od strane BladeBG »

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Beogradski saobracaj i kako bi resili guzvu...
« Odgovor #6 poslato: Januar 23, 2014, 01:53:27 posle podne »
a jel ti palo ikad na pamet da se preselis ako ti toliko vremena oduzme svaki dan? ozbiljno pitam, ne zajebavam.
ja sam ziveo na paliluli, posao na konjarniku
lollol

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Beogradski saobracaj i kako bi resili guzvu...
« Odgovor #7 poslato: Januar 23, 2014, 05:38:49 posle podne »
Brate, ja da imam novca da kupim stan, preselio bi se. Ali opet ni to nije resenje. Resenje je da bude sve povezano. A ne da dva naselja, Zemun i Krnjaca, koji su jedan preko puta (reke), budu povezani jedino tako sto da bi dosao iz jednog u drugo, moras da ides putanjom koja izgleda kao kifla i pritom pravis eskurziju kroz ceo Beograd.

Nego o Krnjaci  i Borci, a dalje da ne pricam, godinama niko nije vodio racuna. Radnicka naselja. Zna se ko je prvi na listi, a golo..zija neka ceka.

Ja brate nisam video nigde, sem u Beogradu, da tranzit ide kroz centar grada. A znas koliko kamiona ide sa Zrenjaniskog puta u pravcu NBG, Zemuna i dalje? I zasto bi isli kifla putanjom, ako mogu da idu mostom koji ce to resiti. A ti kamioni prave ogromnu guzvu. Cak i ako idu ka Nisu, posle mosta Zemun-Borca na obilaznicu i udri. Ako ide ka Cacku, opet obilaznica i Ibarska, pa dalje. A Novi Sad, Sabac i Sid, imaju odatle auto-puteve i to je vec resena stvar. Sa tim sto ce za Novi Sad dosta njih ici Zrenjanincem. Kao i do sada.

Evo videcete momci.

Nece taj most samo znaciti nama koji cemo ga koristiti, nego i vama koji necete. Jer nece biti nas kojima je most potreban, kroz centar grada i na drugim saobracajnicama koje sada koristimo da pravimo guzvu, jer cemo imati alternativu. Ako me razumete.  :26

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže boćanac GTD

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2809
  • Age: 30
  • Lokacija: Gornji Milanovac-Kragujevac
  • Karma: +93/-22
  • Pol: Muškarac
  • Mašinac
Odg: Beogradski saobracaj i kako bi resili guzvu...
« Odgovor #8 poslato: Januar 23, 2014, 06:51:42 posle podne »
Po meni bi najbolje resenje bilo da se izgradi taj METRO koji je kao pocet sa izgradnjom , samim tim bi se smanji broj automobila , jer bi ljudi isli metroom , i jeftinije bi bio put do posla i natrag , a i gledano na prestonice evropskih zemalja , vecina gradjana na posao ide javnim prevozom ili nekim dvotockasom (biciklom, skuterom...) Beograd se nenormalno siri i tek ce biti guzve , ja ovo kazem kao laik i gledano na to sto dolazim jednom mesecno eventualno dva puta , pa meni i ne smetaju guzve.

Wele , sigurno je Bg kad je radjena infrastruktura imao neki projekat za odredjen broj stanovnika i prevoznih sredstava , ne grade se putevi tek tako , e sad sto nemamo novca za podzemne puteve to je vec druga stvar za koju nismo mi krivi. 

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Beogradski saobracaj i kako bi resili guzvu...
« Odgovor #9 poslato: Januar 23, 2014, 07:10:09 posle podne »
napravili su novi most da bi se navodno smanjila guzva i nije
2 mjeseca su jebavali onaj prilaz pancevackom mostu.. nedo bog nikome da posle 16h podje ul 27marta prema karaburmi. ja iz zemuna autom putujem kuci kad je petak ili kad upadnem u onu guzvu po sat i po a imam ukupno 14km od kuce do servisa.
brate tri metroa da naprave guzva se smanjiti nece nikad, mislim da ce isto biti kad kinezi zavrse onaj most.
kakvih ovde debila ima u saobracaju nema nigdje na svijetu, ko ovde sve ima vozacku dozvolu i kako dolazi do nje je posebna prica.

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2595
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: Beogradski saobracaj i kako bi resili guzvu...
« Odgovor #10 poslato: Januar 23, 2014, 08:25:20 posle podne »
Dobra tema.
Zanima me taj most kod Vinče kad bi se napravio,šta bi povezao u Bg-u?Starčevo,Ivanovo u Banatu i Vinču,Ritopek i Boleč?

2 Busy from Sony Miro
« Poslednja izmena: Januar 23, 2014, 08:27:52 posle podne od strane 2busy »
Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6696
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Beogradski saobracaj i kako bi resili guzvu...
« Odgovor #11 poslato: Januar 23, 2014, 11:03:26 posle podne »
Haha onaj prilaz pancevackom mostu je pravi pokazatelj koliko RETARDA vozi kroz grad. Kad vidim Pancevo ili Kovin table znam da sam upao u guzvu. Debili imaju dve trake i umesto da se prestroje za Pancevo na vreme svi hoce da se iskljuce u zadnjih 5 metara i onda stoje u traci za pravo cekajuci da ih neko propusti desno. Svako sa 2 gr mozga moze da se iskljuci sa 100 na sat, ali ne i nasi seljani koji ne retko PROMASE iskljucenje i onda posle mosta rade polukruzno preko pune linije.
Nista drugo no retardi. Treba uvesti zabranu saobracaja za prigradska vozila u spicu :)
Danas se vracam sa posla, silazi sa pancevackog mosta sivi Golf4, a na sajtnama mu visi ko ledenice jedno 10 kila blata. Pogledam u retrovizor PA table...
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Beogradski saobracaj i kako bi resili guzvu...
« Odgovor #12 poslato: Januar 24, 2014, 01:38:15 pre podne »
To je vec druga tema, ali recicu. Mada sam u drugoj temi vec rekao. Ne smatram ni sebe profesionalnim vozacem, jer to nisam. Ali kakvih ima, nisam ni ja los. Desi mi se greska, nekad i takva da sam sebi ne mogu da se nacudim. Sve je to sastavni deo saobracaja.

A mislim i da nasim vozacima hvali saobracajne kulture. Uvek kada vidim da neko ne moze da skrene, ukljuci se, isparkira,..Gledam da ga propustim. Takodje prilikom parkiranja gedam da ostavim toliko prostora da vozac koji se parkirao do mene moze da otvori vrata. Kako bi usao u kola. A meni se hiljadu puta desilo da se neko pribije uz mene tako da jedva udjem u kola. I jos mnogo sto sta.

A i sistem obuke nam je generalno los. Oborice te ako ne umes da uradis polukruzno, a da ne zgazis ivicnjak. A to sto vozis 30, tamo gde je 50 ili 60 i tako bespotrebno kocis saobracaj svojom nesigurnoscu, nije ni vazno. Mnogo je vaznije da ne ugrozavas saobracaj, nego da ne umes da uradis polukruzno.

Metro izgradjen do pola vec sada imamo. Zato smo i metropola. Ta zeleznica moze super da se iskoristi i sa sinama koje imamo. Ne moraju ispod zemlje da budu. Mislim da bi bilo dovoljno samo da se postojece sine bolje iskoriste, tako sto ce se uvesti jos kola linija BG voza. Recimo da ide jedna umesto preko Vukovog Spomenika i Karadjordjevog parka, oko Kalemegdana. Naravno da se napravi jos neka stanica. Jer onaj koji ide bas u centar Beograda, postojeci Bg voz mu nista ne znaci...

Ne znam da li ste se vozili Bg vozom, ali je mnogo bolji nego autobus. Ja jesam kada sam prodao prethodna kola, pa dok nisam kupio ova. Mogu vam reci da me je Bg voz spasio. Lepo sednes, grejanje, nema guzve. Za 25 min stignes od Pancevca do Zemuna, uvek imas mesta da sednes...U odnosu na autobus, milina.

I kad nisam imao kola uvek sam pre birao voz, nego autobus i kada se radi o medjugradskom prevozu. U Novi Sad sam nekoliko puta isao vozom, a isao sam i autobusom. Ma ne moze da se uporedi. Vozom je mnogo bolje. Jos ako je onaj expresni sto ne staje na svaku stanicu, to je carski.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Beogradski saobracaj i kako bi resili guzvu...
« Odgovor #13 poslato: Januar 24, 2014, 04:59:34 posle podne »
Evo danas je prvi put u ovoj godini bila prva prava saobracajna. Pod cim podrazumevam, npr. da ti treba pola sata da prodjes od pocetka Takovske do kraja Kneza Milosa. Da je bar bilo nesto, pada kazes. Nego je guzva ni zbog cega.

Potrosnja mi je bila 9 litara. Prava sitnica. Dobro, posle sam malo poravio prosek na 7.5, kada sam izasao iz guzve.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6850
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Beogradski saobracaj i kako bi resili guzvu...
« Odgovor #14 poslato: Januar 24, 2014, 05:04:00 posle podne »
Ma Rasprodamo svi kola , svoje ljubimce ... i nema guzve ...  ;)

mnogo nas ima ... nijedan dr brend nemoz nam pridje ...  :26
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Beogradski saobracaj i kako bi resili guzvu...
« Odgovor #15 poslato: Januar 24, 2014, 07:15:33 posle podne »
 biggrin biggrin biggrin

Ma brate, moze da kaze kosta hoce. Kada ti je posao u istom delu grada gde i zivis, to je pesma. Uzivancija. I vremena imas vise. A i troskovi su manji. A svi mi volimo vise da potrosimo vreme na nesto svoje, nego na cekanje u saobracajnoj guzvi.

I nije to matori samo sto ces manje goriva da trosis, nego cim manje prelazis, manje se i habaju potrosni delovi. Pa ce i odrzavanje biti jeftinije.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2595
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: Beogradski saobracaj i kako bi resili guzvu...
« Odgovor #16 poslato: Januar 24, 2014, 07:20:41 posle podne »
Ja obožavam da vozim po BG-u,stvarno korektni ste vozači,uvek pustite čoveka kaf da migavac na pogrešnom prestrojavanju,davanje prednosti mahanjem ruke ili blicanjem.Stvarno,sa punih 10 godina aktivne vožnje nisam imao probleme u saobraćaju u BG-u.Bez obzira pod kojim tablicama sam vozio.Ali zato ovde u NS-u sve je dijametralno suprotno u odnosu na BG.

2 Busy from Sony Miro

Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: Beogradski saobracaj i kako bi resili guzvu...
« Odgovor #17 poslato: Januar 24, 2014, 10:01:31 posle podne »
Ma sve 5 Blade... Ne vozis se autoputem ujutru.... :S Mirijevo-Siv 1.preko bogoslovije, 2 preko karaburma, 3.preko konjarnika autoputem bez 40min ujutru nista... Ali zato Bulevarom duplo krace.... vremenski, malo guzve oko metropola i kod glavne poste i to je to... Zeleni talas uhvatis kod cvetka 45-50 i kod vuka si za par minuta...
Preselim se na konjarnik. Majko moja... Mislim, opusteno mozes da doruckujes u kolima, obrijesh se, popijes kaficu, i kod siva si tako 30-40 minuta... ako nema kishe... snega... drumskih razbojnika i tako....

Gedora je ubo sushtinu... ko sve ovde ima dozvolu to je cirkus... Ujutru na auto putu, leva traka, srednja, pa malo zaustavna... pa opet u levu.... Pa idi u 3 lepe... Nemamo kulturu.
Ja od plavog mosta ne izlazim iz leve trake do hotela IN... tu se prebacim u srednju i silaz na 2 kruznom.... al takvih nas je koji mislimo 5%, ostalo je skaci iz trake u traku, gde ti se ucini da ide brze trenutno....
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Beogradski saobracaj i kako bi resili guzvu...
« Odgovor #18 poslato: Januar 25, 2014, 01:50:40 pre podne »
Sreca pa je ovaj sneg pao uvece, kada nema guzve. Sutra ujutru mislim ad se ne ispalti ici kolima nigde. Bice paralisano sve. A kod nas kad padne jaka kisa, a nedao Bog sneg, paralisano je sve, pa i saobracaj.

Jbt, ako pada sneg, ne padaju sekire. Evo malopre u Kneza Milosa, utabao se vec sneg, a zimske sluzbe nigde. Cekaju da stane lollol Pa da onda ciste. A mozda ni tad. A kola samo gmizu po putu.

Ja sam vam vec rekao drugari, moje misljenje je da samo treba tranzitni saobracaj (vozila koja prolaze kroz grad) da se izmesti. I guzve ce biti mnogo manje. A da bi se to uradilo, moramo da imamo kompletan putni prsten oko Beograda.

Kazu pustice most u Oktobru. Evo zivi i zdravi svi vi bili, pa videli koliko ce nam znaciti. A da ne bude guzve u saobracaju, to svima odgovara. Ili bar da bude manje guzve.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Gandra

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 439
  • Lokacija: НБГД
  • Karma: +12/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: тројкаш
Odg: Beogradski saobracaj i kako bi resili guzvu...
« Odgovor #19 poslato: Januar 25, 2014, 01:30:51 posle podne »
Da bi se guzve kroz BG smanjile prvo mora da protera tranzit iz centra BG-a. Znaci premestanje BUS i Zeleznicke stanice, zatim demontiranje kompleksa magacina i ostalih skladista u Luci Begrad.
Skretanje iz B.D Stefana u Decansku je u pocetku bilo zabranjeno (dozvoljeno autobusima i taksistima) ali to niko nije postovao a ni kaznjavao tako da je tako ostalo. Veliki problem za vezu BG-a i NBG-a preko Brankovog mosta pravi TC Usce i guzve koje se tamo prave.
Za most na adi ce se tek videti koliko je isplativ kada mu se zavrse sve pristupne saobracajnice. Mislim da za neka mesta gde se prave cepovi kao ugao Takovska-Cvijiceva ili slicna mesta resenje kruzni tokovi...
I mislim da je u Srbiji najveci problem kultura odnosno nekultura u saobracaju. Mislim na to ako covek promasi skretanje i ceka da ga neko pusti da se ukljuci u pravu traku ( a to niko nece) on tim ostajanjem u drugoj traci koci citav saoracaj i pravi cep...
« Poslednja izmena: Januar 25, 2014, 01:35:38 posle podne od strane Gandra »