pozdrav,nema tu nikakvog specijalog odrzavanja,nego je skines i odneses za Uzice u Turbo servis i poneses 200eura i dobijes remontovanu turbinu i garanciju od 1 god.ako do sada nije remontovana onda nema sanse da nije vec prolupala i da ne sagorijevga ulje ili da joj krilca i lezajevi nisu maximalno pohabani,jednom recju od nje je ostao samo dres dreseva.znam po mojoj turbini GOlf II 92 god,e sad zamisli kad ti je auto stariji jos pet godina,a pet godina za turbinu je ogroooonmnooo,pricam ti ovo jer su i meni u servisu tako rekli.a sto se tice odrzavanja,samo moras obavezno da mijenjas ulje na max 5000km i filter i vazduha i ulja i to bez skrtarenja,znaci kad ga mijenjas onda puknes 100evrica za ulje i filtere i ima da traje dosta duze i motor i turbina.a ako budes remontovao turbinu moras i motor da osvezavas OBAVEZNO,jer u protivnom remontovana turbina stvara ogroman pritisak na glavu motora je bukvalno ona nova a karike i lezajevi su pohabani,tako da ako remontujes nju a ne uradis generalku ili osvezenje desice ti se pucanje glave i kompletan raspad i lezajeva i karika itd.Uzice ti preporucujem jer su jedini,ponavljam,jedini u srbiji ovlasceni za remont turbina od strane nemackog proizvodjaca turbina,a i moras da im se najavis,dacu ti broj ako te bude interesovalo.i jos jedna informacija u vezi cuvanja i ocuvanja turbine,nagli gasovi,veliki broj obrtaja,voznja hladnog auta na visokim obrtajima itd ubijaju turbokompresor za vrlo kratko vrijeme.nadam se da sma makar malo pomogao.veliki pozz