Autor Tema: Karburatori (opšta diskusija i rešavanje problema)  (Pročitano 120772 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #80 poslato: Januar 14, 2015, 06:11:10 posle podne »
Kad se skine ovaj termicki deo da li se opruga namota malo ili se samo vrati kako stoji?


Ivane, nisam te dobro razumeo. Bimetalnu oprigu nesmete deformisati ( bilo kako je pomerati ), kako je namestena i postavljena. Tako u principu treba da ostane. Ona reaguje na temperaturu vazduha i temperaturu rashladne tecnosti. Kod montaze  spomerate polugu sauha, dovodite je na pravac. Kako bi ste deo poluge mogli da ubacite u cetvrtasti deo bimetalne opruge. Tu se sva prica zavrsava...


 majstor1

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #81 poslato: Januar 14, 2015, 06:29:29 posle podne »
Svaka cast ( mrco ) gigo, nisam ni sumnjao. Idemo dalje da popravljamo sauh. Sad nam ostaje vakumski aparat, on je od crne plastike. Kad ga pogledas videces telo vakum., aparata i jednu nozicu - polugu. Na telu imas dva izlaza koji su obelezeni sa "A" i "B" slovima. Uzeces odgovarajuce gumeno crevo ( precnika 3-4mm ) duzine 300-400mm. Jedan kraj creva povezi sa "A" prikljuckom. drugi kraj "B" zapusi rukom. Drugi kraj creva stavi u usta i uvlaci vazduh ( stvaraj vakum ), nogica vakum aparata mora da ulazi u telo. Ako nemas otpor kod usisavanja vazduha, nogica ce ostati mirna. To je znak da je aparat neispravan i da se mora remontovati.



 majstor1

Van mreže gigo

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 39
  • Lokacija: Tivat
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw golf2 1.6b golf 4 1.9tdi
Odg: Karburatori
« Odgovor #82 poslato: Januar 14, 2015, 08:36:07 posle podne »

 pomijera se poluga (ispod natpisa pirburg)  :) al meni na auto nema tih vakuum cjevi uopste, imam zdravih na ovaj rezervni karb.

Na mreži Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13652
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Karburatori
« Odgovor #83 poslato: Januar 14, 2015, 08:48:50 posle podne »
@ dobri nikola

Mislio sam da li se ovaj deo treba nesto "namotavati/odmotavati" prilikom vracanja ili samo kako je skinut tako se vraca.
Nema nikakvog cackanja oko toga.


Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #84 poslato: Januar 14, 2015, 09:03:20 posle podne »
Ivane, kako si napisao, " nema nikakvog cackanja ". Samo vratis tako da polugica udje u deo koji si obelezio.


 majstor1

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #85 poslato: Januar 14, 2015, 09:08:28 posle podne »
Gigo, zar je problem da kupis novo crevo tog precnika? Ako nemozes da nadjes, skini creva sa tog karburatora kojeg si slikao. Pazi u plasticnoj racvi imas slobodan prikljucak. Da li znas gde trebas da ga povezes?



 majstor1

Van mreže gigo

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 39
  • Lokacija: Tivat
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw golf2 1.6b golf 4 1.9tdi
Odg: Karburatori
« Odgovor #86 poslato: Januar 14, 2015, 09:12:54 posle podne »
kupicu crijeva sutra u autodijelove,u pravu si sto da se zezam s ovima.
ne znam dje se koje kaci, sad sam provalio da na A treba da dovedem vakuum odnekle al odakle ?

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #87 poslato: Januar 14, 2015, 09:38:28 posle podne »
kupicu crijeva sutra u autodijelove,u pravu si sto da se zezam s ovima.
ne znam dje se koje kaci, sad sam provalio da na A treba da dovedem vakuum odnekle al odakle ?

To mrco ( objasni mi znacenje te uzrecice ), dobro razmisljas. Jedan kraj creva povezujes na A prikljucak vakum aparata. Drugi kraj creva ( skratices ga na odredjenu meru ), povezujes sa mesinganom cevcicom. Koja se nalazi u donjoj zoni, kod regulatora obrtaja hladnog starta ( ispod gumenog creva gde prolazi rashladna tecnost ).


 majstor1

Na mreži Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13652
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Karburatori
« Odgovor #88 poslato: Januar 14, 2015, 09:44:44 posle podne »
Hvala na odgovoru. beer

Van mreže gigo

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 39
  • Lokacija: Tivat
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw golf2 1.6b golf 4 1.9tdi
Odg: Karburatori
« Odgovor #89 poslato: Januar 14, 2015, 10:07:24 posle podne »

 ovako?

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #90 poslato: Januar 15, 2015, 07:57:27 pre podne »
Tako je gigo ( neodgovori mi na pitanje ), B prikljucak ti nije povezan. On se povezuje ovako: jedno kratko crevo ( odgovarajuceg precnika i duzine oko 40-50mm ) povezujes na B prikljucak. Drugi kraj povezujes sa trokrakom racvom, na racvi ti ostaju dva slobodna mesta. Na jedno slobodno mesto postavljas crevo koje povezuje racvu i ( loptastog oblika ) zeleni kompezator. Drugo slobodno mesto racve povezujes sa nesto duzim crevom, koje povezujes sa jednosmernim ventilom i ventilom za servo kocnicu.

 Sad je sistem hladnog starta kompletiran i spreman da bude aktivan. Trebalo bi proveriti u kakvom je stanju kuciste karburatora i proveriti ispravnost i prohodnost kanala za gorivo i vazduh.



 majstor1

Van mreže gigo

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 39
  • Lokacija: Tivat
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw golf2 1.6b golf 4 1.9tdi
Odg: Karburatori
« Odgovor #91 poslato: Januar 15, 2015, 09:27:31 posle podne »

 metar 3e
 jedan dio na vakuum rezervar, ono zeleno loptasto

 dje je jednosmjerni ventil i ventil kocnice?

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #92 poslato: Januar 15, 2015, 10:41:40 posle podne »
Da li mozes da smanjis velicinu slika, koje postavljas?  Nadji gumeno crevo koje nema platno, jer je elasticnije i bolje dihtuje a jeftinije. Druga slika mrco, pokazuje zelenu loptu ili kompezator.

A nepovratni ventil potrazi u delu usisne grane i bubnja vakum aparata kocnice. Taj ventil povezuje gumeno crevo precnika oko 16-18mm., koje se povezuje sa usisnom granom. A drugi kraj ventila povezuje se sa plasticnim crevom, koje je povezano sa vakum aparatom kocnice. Slikaj nam taj ventil, na kome se nalaze dva prikljucka ( ako nisu polomljeni ).



 majstor1

Van mreže gigo

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 39
  • Lokacija: Tivat
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw golf2 1.6b golf 4 1.9tdi
Odg: Karburatori
« Odgovor #93 poslato: Januar 15, 2015, 10:53:31 posle podne »

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #94 poslato: Januar 16, 2015, 06:39:33 pre podne »
         Bravo legendo, nisam ni sumnjao da neces pronaci kad ti lepo objasnim. Vidim da ti je nesto nalepljeno na delu gde bi trebalo da je drugi prikljucak. Koji daje komandu vakum aparatu sauha i kompezatoru.

Ali sta je tu je, sa drugog karburatora skini plasticnu racvu. Jedan kraj racve povezi sa tim ventilom, drugi kraj povezi sa vakumom na razvodniku. A treci kraj racve povezujes sa crevom koje vodi ka racvi, koji povezuje kompezator i vakum sauha ( ostao je slobodan prikljucak na racvi kod vak., sauha ).

Sad ti je sve povezano i kompletirano sto se sauha tice, sistem hladnog starta mora pravilno da radi ( ako je ispravan termicki deo za obrtaje motora ). Ako su ostale komponente karburatora ispravne. Vidim da ti je karburator zamascen od uljanih para, nemoj vise povezivati odusku motora sa kucistem filtera.


 majstor1
« Poslednja izmena: Januar 16, 2015, 06:41:39 pre podne od strane dobri nikola »

Van mreže gigo

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 39
  • Lokacija: Tivat
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw golf2 1.6b golf 4 1.9tdi
Odg: Karburatori
« Odgovor #95 poslato: Januar 16, 2015, 09:13:02 posle podne »
povezao sam kako si rekao.
sto je termicki dio?

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #96 poslato: Januar 16, 2015, 09:46:00 posle podne »
Jao jao mrco, sta cu ja stobom legendo ( cekam odgovor ) . U tvom pisanju pod brojem 90, postavo si sliku karburatora. Vidis plasicni vakum aparat sauha, ispod njega imas taj termicki ragulator obrtaja motora na hladnom startu. Na njemu se nalaze dva creva precnika 10mm i prcvrscava se sa dva zavrtnja M4 mm. Koja su koso postavljena.

U telu ( koji se vidi na slici sa crevima ) se nalazi termicki deo, koji se menja ako je neispravan. U svoje vreme dobijao sam nove termicke uloske, sa lakocom sam ih menjao. Ali avaj, fabika ih vise neradi, sta ce mo sad. Juga nebi bio Juga, da nema resenje.



 majstor1

Van mreže gigo

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 39
  • Lokacija: Tivat
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw golf2 1.6b golf 4 1.9tdi
Odg: Karburatori
« Odgovor #97 poslato: Januar 16, 2015, 10:23:24 posle podne »
kako da znam je li ispravan?
« Poslednja izmena: Januar 16, 2015, 10:44:54 posle podne od strane gigo »

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #98 poslato: Januar 17, 2015, 08:25:52 pre podne »
Sad kako ga vidim, nedeluje mi los. Skini drugo crevo, kako si ga slikao. Tako ga postavi u zagrejanu vodu ( 60 - 70 C ), osovinica koju vidism mora da izlazi napolje 3 - 5 mm.




 majstor1

Van mreže gigo

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 39
  • Lokacija: Tivat
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw golf2 1.6b golf 4 1.9tdi
Odg: Karburatori
« Odgovor #99 poslato: Januar 17, 2015, 10:49:39 pre podne »
pustio sam toplu vodu kroz njega i osovinica se pomijerila na vise 3 4 mm, montirao sam na auto.
ovako izgleda stari dio