Autor Tema: Jos jedan B6 sa climatronic problemima  (Pročitano 21601 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Jos jedan B6 sa climatronic problemima
« poslato: Januar 06, 2019, 11:51:05 pre podne »
Pozdrav drustvo  biggrin
Srecni praznici.

Evo sinoc sam se vracao sa puta, i primjetim da sa suvozaceve strane duva hladno. Ako ukljucim da duva i na soferku i na noge i na luftere na tabli, na vozacevoj strani duva mnogo vise vazduha nego na suvozacevoj. Tek kad ugasim duvanje na soferku i noge, na suvozacevoj strani se osjeti da duva kao i na vozacevoj.   Ali ajd to me ne zanima toliko, koliko me zanima zasto na suvozacevoj strani toliko hladnije duva. Namjestim lijevu stranu na 26, desnu na Hi. Na dijagnostici iscita da je vazduh na lijevoj strani na 60ak. Dok na desnoj je oko 30ak. I tako je dok je samo upaljeno duvanje na lufterima na tabli. Cim upalim i na soferku i noge odma temperatura jos opada. Nema greski nikakvih?

I da, svi motorici se cuju da odrade normalno.
« Poslednja izmena: Januar 06, 2019, 12:02:47 posle podne od strane Speedey »
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Jos jedan B6 sa climatronic problemima
« Odgovor #1 poslato: Januar 07, 2019, 08:32:45 posle podne »
Evo jos nekih podataka. Primjetio sam da kada usmjerim vazduh samo na srednje luftere i zatvorim sve osim suvozacevog i tu pocne i da duva topal zrak. Mada cim otvorim ostale luftere tu vise uopste ne duva zrak. Ne osjeti se da izlazi.
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Jos jedan B6 sa climatronic problemima
« Odgovor #2 poslato: Januar 07, 2019, 09:51:51 posle podne »
Je si li resetovao klimu?
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Jos jedan B6 sa climatronic problemima
« Odgovor #3 poslato: Januar 08, 2019, 01:17:59 pre podne »
Jesam par puta. I nista.

Evo nakon sto smo se smrzavali prvih 100 km skontam da kada upalim recirkulaciju vazduha, kabina se bas zagrije. I suvozacev lufter pocne da duva topao vazduh. Mada brzo sajbe zamagle, cim ugasim recirkulaciju i pocne da uvlaci vazduh s vana u kabini temperatura odma pada.
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Jos jedan B6 sa climatronic problemima
« Odgovor #4 poslato: Januar 08, 2019, 05:40:01 posle podne »
Napokon rjesio.
Posto lijeva strana ima grijac, zbog toga je vazduh vozacu uvijek topal, i posto kad recirkulacija zraka radi pocne se kabina grijati, skontam da je vjerovatno do malog hladnjaka. I prije nego sto kupim novi i provedem slobodan dan mjenjajuci ga, reko pokusacu ja njega da slaufom i vodom sa cesme procistim. 10ak minuta sam ga ispirao. I evo radi sve konacno. Al varira mi temperatura,pane i na 70stepeni. Tako je od kako sam ga kupio, i reko kad vec sve to radim promjenicu i termostati. Izvadim ga a on origigi. Stavim ovaj zamjenski a on isto haahahah. Opet temperatura varira al iskreno zaboli me, neka je unutra toplo  :64
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže limp19

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 721
  • Lokacija: Visegrad BiH
  • Karma: +25/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 6
Odg: Jos jedan B6 sa climatronic problemima
« Odgovor #5 poslato: Januar 08, 2019, 10:09:47 posle podne »
Meni isto na b6 bkc temperatura se cudno ponasa. Kad vozim ono lagano po ravnici dodje ona na 90 ali cim je ono malo nizbrdo ili bez gasa padne na 70 i malo dodam gasa on je vrati. Uzeo sam novi termostat ali nisam stigao jos da ga zamijenim.

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Jos jedan B6 sa climatronic problemima
« Odgovor #6 poslato: Januar 08, 2019, 10:42:55 posle podne »
Upravo tako, ja sam mislio termostat je. Jer kad sam isprao mali hladnjak upalio ga,pustio da odradi i pipnem crijevo koje ide sa kucista termostata bi toplo. I ja odma u auto i kupim novi. Namontiram prvozem se, temperatura dodje do 90 termostat jos ne pusti, ostavim ga u leru ona kroz 5-10 minuta pane na 70. Ali termostat ostane zatvoren. Crijevo hladno.
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže limp19

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 721
  • Lokacija: Visegrad BiH
  • Karma: +25/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 6
Odg: Jos jedan B6 sa climatronic problemima
« Odgovor #7 poslato: Januar 09, 2019, 04:46:31 pre podne »
Sto znaci ako je hladno crijevo da je termostat zatvorio jel tako? Ne bi meni bilo cudno nego imam vw caddy doduse bjb kod motora ali ista konstrukcija i kw i na njemu kad dostigne radnu mozes ga voziti nizbrdo 20km i u leru da radi koliko hoces nikad oboriti nece sa 90

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Jos jedan B6 sa climatronic problemima
« Odgovor #8 poslato: Januar 09, 2019, 09:56:52 pre podne »
Pa da, znaci da je termostat zatvorio.
Isti slucaj imam i na asy 1.9sdi. Pane mu temperatura tako na 70ak a isto termostat ostane zatvoren. Tek nakon duze voznje. Od nekih 30ak kilometara minimalno manje opada temperatura, ali se i dalje primjeti.
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže Galaxy

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 350
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +8/-8
  • Pol: Muškarac
    • B6
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: Jos jedan B6 sa climatronic problemima
« Odgovor #9 poslato: Januar 10, 2019, 08:59:15 pre podne »
Napokon rjesio.
Posto lijeva strana ima grijac, zbog toga je vazduh vozacu uvijek topal, i posto kad recirkulacija zraka radi pocne se kabina grijati, skontam da je vjerovatno do malog hladnjaka. I prije nego sto kupim novi i provedem slobodan dan mjenjajuci ga, reko pokusacu ja njega da slaufom i vodom sa cesme procistim. 10ak minuta sam ga ispirao. I evo radi sve konacno.

Kod mene isto leva radi, desna ne. Gde se nalazi taj mali hladnjak pa si ga ispirao?
Kod mene na vcds ispisuje gresku






ali klapna radi - snimak

https://streamable.com/tra53


.


Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Jos jedan B6 sa climatronic problemima
« Odgovor #10 poslato: Januar 10, 2019, 10:35:27 pre podne »
Ja nisam imao gresaka. Samo sam iscitao temperaturu sa senzora koji se nalazi u crijevu kroz koji prolazi vazduh na luftere i vidio da racunar vidi tacnu vrijednost temperature. Prvo sam pomislio da je senzor problem, da prijavljuje mnogo vecu temperaturu nego sto jeste, pa da racunar kompenzuje i smanjuje temperaturu.

Nalazi se na limu iza motora. Vidjeces sa lijeve strane se nalaze metalne dvije cjevi koje idu na isparivac klime. Dok se desno nalaze dvije gumene cijevi sa brzim spojkama. To je ulaz i izlaz malog hladnjaka.

Aa uradi reset klapni ako vec nisi. Mozda ce ponisiti gresku.
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže Galaxy

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 350
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +8/-8
  • Pol: Muškarac
    • B6
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: Jos jedan B6 sa climatronic problemima
« Odgovor #11 poslato: Januar 10, 2019, 02:12:39 posle podne »

Nalazi se na limu iza motora. Vidjeces sa lijeve strane se nalaze metalne dvije cjevi koje idu na isparivac klime. Dok se desno nalaze dvije gumene cijevi sa brzim spojkama. To je ulaz i izlaz malog hladnjaka.

Aa uradi reset klapni ako vec nisi. Mozda ce ponisiti gresku.


Jao, brate, utice ovaj sneg na mene :D  Znaci iz prethodnog posta sam skontao da si crevo, pritiskom, isprao mali hladnjak spolja?!  I kapiram da stoji u kabini :)  Tek sada provaljujem da si mlazom isprao unitrasnje kanale malog hladnjaka :) Raskacio creva, gurno crevo sa cesme i pustio vodu-mlaz.. Jbg, sorry, ne funkcionisem na hladno vreme :)


Ovo jesam resetovao, ali idalje prijavljuje. Na resetovanje podrazumevas ono kad se drzi bese neki dugmici par sekundi? Na snimku se vidi da motoric radi, ali i dakje duva hladno...

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Jos jedan B6 sa climatronic problemima
« Odgovor #12 poslato: Januar 10, 2019, 02:20:33 posle podne »
Hahahahahahah da da, isprao sam unutrasnjost hladnjaka.

Nebi trebalo zbog motorica te klapne koju tebi prijavljuje kao gresku da pravi problem, ona je samo za usmjeravanje vazduha na sajbu?

Probaj ovo sto sam i ja, ja sam se iznenadio.
Malo kroz jednu rupu malo kroz drugu. I 10ak minuta pod punim pritiskom sa cesme.
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže limp19

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 721
  • Lokacija: Visegrad BiH
  • Karma: +25/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 6
Odg: Jos jedan B6 sa climatronic problemima
« Odgovor #13 poslato: Januar 17, 2019, 03:09:09 posle podne »
Speedey samo da ti javim zamjenio sam termostat iz originala stavio. Sada zakucana temperatura ne spada ni sekunde ma koliko nizbrdo isao bez gasa i grijanje mnogo bolje. Termostat i gumica oko 30e sa popustom

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Jos jedan B6 sa climatronic problemima
« Odgovor #14 poslato: Januar 17, 2019, 04:18:04 posle podne »
Znaci mora originale. Hvala  biggrin
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže Pasatka

  • VW Početnik
  • Poruke: 73
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion
Odg: Jos jedan B6 sa climatronic problemima
« Odgovor #15 poslato: Januar 25, 2019, 12:13:45 posle podne »
Da i ja ovde upitam (a vala cu i u jos jednoj temi, da se zna)...

1. Problem u osnovi isti kao sto je zacetnik teme naveo, desna strana ne greje dok leva greje.
Jace greje levi vozacki izduv, nesto malko slabije (samo malo) desni vozacki izduv (govorim o grudnim izduvima), leva strana soferke isto dobro greje, dok cela desna strana i pozadi ne greje.
Kad auto radi u mestu sa preko 2k obrtaja, sa ugasenim grejanjem oko 1-2 minuta i onda se ukljuci klima (grejanje, bez AC) duva na sve otvore toplo i onda pocne brzo da opada toplota u desnoj strani i prestane da greje.
Na dijagnostici (kod 2 majstora, jedan servis znam da je dobar, kod drugog mi preporucili da odem) kaze nema greski.
Oba majstora mi kazu da je zapušen mali "kiler" grejanja.
Verujem im obojici.
Passat B6 iz 2010.g. 2.0 TDI dvozonska automatska klima sa vebastom.

- Koliko je realno platiti rad majstoru da zameni taj mali hladnjak grijanja?
- Koliko nov i orginalan deo (a ima ih barem 2 verijante) moze da kosta?
- Ne deluje mi mudro ovo uzimati polovno...?
- Koliko je teško promeniti taj mali kiler grijanja i koliko zamena traje?
- Kolikoje teško to naći u prodavnici (kod prodavaca VW delova u BG)?
- Od čega se zapuši taj mali hladnjak grejanja?
- Da li se gubi rashladna tečnost (antifriz) kad se ovo menja?
- Da li je bolje zameniti sav antifriz ovom prilikom?

2. Drugi problem isto sa klimom (grejanjem) i temeperaturom.

Kada sam se vracao od majstora cackao sam klimu (grijanje), prebacivao ovo i ono, šaltao temperature i zakljucio sledece...
Kada stavim na High da je temeratura, onda duva kao sto je gore navedeno, leva (vozacka) strana greje greje koliko i kako greje, desna ne greje.
Kad smanjim temeoraturu sa high (sa maximum visoko) na 26C (i manaje) prestane da duva toplo centralni vozacki izduv a levi jos uvek cini mi se da duva ali slabije (osetno), desni suvozacev nisam dohvatao, a zaboravio da probam kad sam dosao kuci... (pusti budalu da nešto radi pa posle plači).

- Da li to znaci da ima problem i sa nekim od senzora u izduvima ili sa kimatronikom (komandama klime)?

Ja sam ljetos primetio da upravo ti centralni grudni izduvi nece da pire hladnan vazduh (uglavnom, mozda na nekom automatskom podesavanju hoce, ne secam se vise) kad radi AC, duva soferka, duvaju boci i noge ali dva centralna (vozacev i suvozacev) nece (ne znam za pozadi). Produvaju (ako se secam dobro) tek kad ukljucim na dugmic da duvaju samo grudni izduvi (ili i kroz njih sa jos nekim na dugmic ukljucenim smerom (podrucjem) duvanja, nisam 100% siguran, zaboravio pomalo).

- Koliko vremena treba da se proveri da li je neki od senzora neispravan?
- Koliko je to teško proveriti?
- Čime se proverava i kako ispravnost senzora klime?
- Gde se oni nalaze?
- Koliko košta(ju) senzor(i) klime ti što mere temperaturu u kabini i pri izduvu vazduha?
- Koliko je realno platiti detekciju, zamenu, znači popravku toga (ako je to problem)?

- Koliko košta klimatronik?
- Koliko je ralno popravljati kod elektroničara klimatronik?
- Čime i kako se proverava da li je klimatronik ispravan ili ne?
- Koliko je realno platiti rad majstoru (autoelektricaru) da ga zameni i utvrdi njegovu neispravnost (ako je do njega)?
Klimatronik je za Passat B6, 2.0 tdi dvozonski, automatska klima, sa dugmetom za vebasto (dodatno grejanje)?

3. Vebasto

Nisam siguran da mi uopste radi vebasto, a radio je?
Ovih dana je i sa ukljucenim vebastom sporo pocinjalo grejanje u kabini umesto da za manje od 1minuta pocne (recimo).
Pocinjalo je cini mi se tek kad se počne grejati auto...

- Kome voziti kola da proveri rad vebasta?
- Ima li dobar majstor za vebasto u BG?
- Da li isto autoelektricaru voziti ili nekom drugom?


Ako neko zna nešto o ovome i moze preporuciti nesto neka napise...

Unapred hvala na svakom savetu.
« Poslednja izmena: Januar 25, 2019, 12:56:31 posle podne od strane Pasatka »
***************** Vozite kola...? *****************
ONDA NE PARKIRAJTE NA MESTIMA REZERVISANIM ZA OSOBE SA INVALIDITETOM !!!

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: Jos jedan B6 sa climatronic problemima
« Odgovor #16 poslato: Januar 26, 2019, 05:11:49 pre podne »
Meni nije realno da se na autu 8 god starom zapusi mali hladnjak

Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока


Van mreže Pasatka

  • VW Početnik
  • Poruke: 73
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion
Odg: Jos jedan B6 sa climatronic problemima
« Odgovor #17 poslato: Januar 29, 2019, 12:15:24 posle podne »
Ajde da pitam jos, da li antifriz koji ide kroz motor (hladi motor) ide kroz mali hladnjak grijanja i da li taj antifriz prolazi kroz Vebasto (dodatno ubrzano grijanje, ima daljinac i pali gorionik, valjda) i da li se antifriz nekako moze kontaminirati necistocama iz Vebasta?
Da li je moguce da su nekako ostecene cevi (instalacija) u vebastu pa da čađ udje u tok antifriza?
***************** Vozite kola...? *****************
ONDA NE PARKIRAJTE NA MESTIMA REZERVISANIM ZA OSOBE SA INVALIDITETOM !!!

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Jos jedan B6 sa climatronic problemima
« Odgovor #18 poslato: Januar 29, 2019, 12:23:06 posle podne »
Motor i mali hladnjak dijele antifriz. Za webasto ne znam.
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Jos jedan B6 sa climatronic problemima
« Odgovor #19 poslato: Januar 29, 2019, 04:54:37 posle podne »


Nisam nikada imao Webasto. Ali sudeci po ovom videu dijele antifriz.
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑