Autor Tema: Stop engine, oil pressure. Passat B6  (Pročitano 15914 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1788
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Stop engine, oil pressure. Passat B6
« Odgovor #60 poslato: Decembar 27, 2018, 12:54:13 pre podne »
Raco jel i ti mislis da je ovaj N47 preso 400-500.000 pa uvezen na Balkan?

196.800 km   lollol

Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Na mreži Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Stop engine, oil pressure. Passat B6
« Odgovor #61 poslato: Decembar 27, 2018, 02:44:58 pre podne »
Dobro je ostao je jos neko normaln na forumu 😹

Na mreži Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Stop engine, oil pressure. Passat B6
« Odgovor #62 poslato: Decembar 27, 2018, 05:54:01 posle podne »
Kad smo vec offtopic, sto se tice tog "cuvenog, presudnog i jedinog" pokazatelja stanja auta - KILOMETRAZE, englezi kazu:

Citat
Back in 2012, the average speed on London’s roads was 19.33 miles per hour, dropping to 8.98 in the streets of Central London.

Sto ce dalje reci, ako uzmete u obzir onaj tahometar iz traktora sa predhodne strane, Nemci ovog puta:

50.000 gradske voznje = 300.000km autoputa





https://www.autobild.de/artikel/bmw-5er-e39-gebrauchtwagen-test-5245617.html

https://www.youtube.com/watch?v=KDa8S2BqQEs





 

Van mreže Алал вера!

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 455
  • Age: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-6
  • Pol: Muškarac
  • Поштуј друге да би други поштовали тебе.
  • Auto: Golf 2 GTI 1.8 8v '88
Odg: Stop engine, oil pressure. Passat B6
« Odgovor #63 poslato: Decembar 27, 2018, 11:35:10 posle podne »
Po meni kilometraza je bitna stavka ali ne i uvek presudna. Sve u zavisnosti od toga koliko moze da te kosta odredjena havarija itd. Iznenadio sam se se kad sam video audi a8 98 godiste (benzinac) sa 680.000km i dan danas ga vozi prvi vlasnik. I jednom kad sam video stilo jtd 2003 godiste 890.000km. Ocekivao sam da to mnogo gore izgleda sa tolikom kilometrazom ali sam se iznenadio. Ni jedan ni drugi nisu imali havarije sto se tice motora. Na stilu krlja zamajac ali to je potrosan deo jbg. Iznenadilo me da je taj jtd tolika mazga od motora a talijan ga napravio sunce mu poljubim...
« Poslednja izmena: Decembar 27, 2018, 11:37:43 posle podne od strane Алал вера! »

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Stop engine, oil pressure. Passat B6
« Odgovor #64 poslato: Decembar 28, 2018, 11:46:37 pre podne »
Stilo je izuzetak od pravila ... ne zovu ga uzalud talijanska dvojka, jer se stvarno pokazao izdržljiv. Uostalom šta najčešće voze taksisti na balkanu a koji nemaju nešto iz VW grupe :D

Van mreže Zuja

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 640
  • Age: 28
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +8/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A4 B7 2.0tfsi
Odg: Stop engine, oil pressure. Passat B6
« Odgovor #65 poslato: Decembar 29, 2018, 10:37:48 pre podne »
Izdrzljiv izdrzljiv pogotovo onaj 1.8 nema sta mu ne fali


Sent from my iPhone using Tapatalk
Audi A4 2.0Tfsi / 2005 / S line
Ex Audi A3 1.9Tdi /  1998 / 90ks
Ex Audi A6 2.5Tdi / V6

Van mreže neshtry

  • VW Početnik
  • Poruke: 60
  • Lokacija: Odzaci
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW New Beattle 1.4 16v
Odg: Stop engine, oil pressure. Passat B6
« Odgovor #66 poslato: Decembar 29, 2018, 12:12:12 posle podne »
Ide ista motorizacija i u lancie i alfe i isto rade.Punto mk2b 1.3 mJet je takođe za široke mase.
A troškovi održavanja puno niži od vw.
Nuovo Bravo je odličan,pogotovo Bravo Sport.Ima DPF,izvade se klapnice iz grane,sredi se plivajući i super auto za relativno malo para.


Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
« Poslednja izmena: Decembar 29, 2018, 12:16:30 posle podne od strane neshtry »

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1788
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Stop engine, oil pressure. Passat B6
« Odgovor #67 poslato: Decembar 29, 2018, 04:56:16 posle podne »
Imali smo jednu temu gde je vlasnik na Golf 2 otkačio osovinu pumpe za ulje pa tako vozio bez pritiska, posle je za 10€ popravio i vozi dalje. Jeste da tu nema više ni 20KS ali ide pali radi, tako neće ni jedan Punto.
Neće više ni jedan od ovih novih modernih "ekološko prihvatljivih" auta.
« Poslednja izmena: Decembar 29, 2018, 04:58:37 posle podne od strane raca1 »
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže neshtry

  • VW Početnik
  • Poruke: 60
  • Lokacija: Odzaci
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW New Beattle 1.4 16v
Odg: Stop engine, oil pressure. Passat B6
« Odgovor #68 poslato: Decembar 29, 2018, 05:03:43 posle podne »
8 godina ga vozim skoro svaki dan i znam šta pričam.5 vozača ga uz mene maltretira.
Golf 2 je vozilo starog kova,sa mehanikom(nasledio sam w124 250d,da ti ne pričam šta tek taj može sa 5 cilindra),a Punto mjet je common rail dizel sa turbinom i kompom...nikakve to veze nema.U Golfa2 može i zejtin


Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока


Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1788
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Stop engine, oil pressure. Passat B6
« Odgovor #69 poslato: Decembar 29, 2018, 05:16:29 posle podne »
Ulete kolega sa komentarom u drugoj temi za Golf 2 lollol

Povremeno se desavalo da zatrokira u voznji,na leru nije radio bas idealno itd. Ovih dana se to desilo vise puta zaredom,pa sam skinuo pumpu,kad tamo od Fiat Punta.

Nema više w124 i Golf 2, druga je sad filozofija. Najbitnije je koliko ima CO2 i koliko inča android...
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže neshtry

  • VW Početnik
  • Poruke: 60
  • Lokacija: Odzaci
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW New Beattle 1.4 16v
Odg: Stop engine, oil pressure. Passat B6
« Odgovor #70 poslato: Decembar 29, 2018, 05:19:29 posle podne »


Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока


Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Odg: Stop engine, oil pressure. Passat B6
« Odgovor #71 poslato: Novembar 20, 2019, 08:23:57 pre podne »
Abre sta je sa ovom temom, prelistacam i svi voze sve osim VW


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Na mreži Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Stop engine, oil pressure. Passat B6
« Odgovor #72 poslato: Mart 03, 2023, 08:07:28 posle podne »
BLS zadnji bio prosli mjesec u caddy-u. Nema pravila


Na mreži Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Stop engine, oil pressure. Passat B6
« Odgovor #73 poslato: Mart 03, 2023, 09:35:46 posle podne »
U prevodu, cilindar broj 3 se najviše greje i u treći leteći ulje dolazi iz galerije na bloku odozgo koja se nalazi na 4. ležećem i prolazi kroz 4.
4. ležeći je dole pun, gore uzduž prorezan i ulje kroz njega i dalje kroz radilicu ka 3. letećem prolazi samo kada je rupa na radilici u gornjoj polovini 180°.
Zbog toga na 3. leteći ulje dolazi u intervalima po 1/2. Kada se umesto donjeg punog ležećeg stavi  uzduž prorezan kao i gornji ležeći, ulje će stizati do 3. letećeg 1/1.
« Poslednja izmena: Mart 03, 2023, 09:37:23 posle podne od strane Desmo »

Na mreži Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Stop engine, oil pressure. Passat B6
« Odgovor #74 poslato: Mart 04, 2023, 07:19:28 posle podne »
"Just replaced the conrods bearing shells and bolts with OEM replacement parts last weekend. The engine is BXE from late 2007, with just 106.000 km done.
As you can see in the picture, the upper halves of the shell bearings are toasted, there is hardly any trace of anti-friction material remaining on them, as opposed to the lower shell bearings, which look almost new. The engine was always serviced regularly, within the first 75.000 km the service was done at the Skoda dealership, every 15.000 km, always with Castrol Edge/SLX 5w30 507.00, and after that I've done it myself every 10.000 km with the same oil.
The crankshaft didn't seem to be damaged, so I just put on the new bearing shells and new conrod bolts. Did the job at a friend's garrage, it took the two of us about 2 hours to complete. So far I managed to drlve it only for about 300 km, and everything seems ok, but for the next oil change I think I'll go with Motul.
The cost of the bearing shells is about 50 euros for the upper halves, 50 euros for the lower halves and 40 euros for the conrod bolts."




Izvor: https://www.myturbodiesel.com/threads/vw-golf-1-9-tdi-2007-major-engine-failure-only-58-000-miles-bxe-engine-code.18744/post-126502

Na mreži Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Stop engine, oil pressure. Passat B6
« Odgovor #75 poslato: Mart 04, 2023, 07:23:29 posle podne »
"A grand on a new engine.... you would be lucky to get a decent used one for that and an exchange bottom end from VW is £2768 alone. Anyway, yes I would strongly recomedn the bearings were changed,I prefer to use Mahle if available but the KS 775 546 00 are the correct "sputter" type as well. The bolts must be genuine 045 105 425 at £6.47 each. It would be interesting to see a picture of them when they are done and see if the upper ones are worn like this which is fairly typical"



Izvor: https://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/190922-BXE-engine-failure-replacement-options?p=1104151#post1104151