Autor Tema: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation  (Pročitano 8222 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Sajovan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 840
  • Age: 36
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +12/-5
  • Pol: Muškarac
Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
« poslato: Jul 14, 2016, 08:03:14 posle podne »
Kao sto u naslovu pise, pocelo se sve cesce ali nema pravila- uglavnom uzbrdo kad idem u velike obrtaje. Na ravnom se ne desava taj problem.
Zamjenio sam vacum crijeva, ali se isto desava.
Zanima me jel imao neko slicna iskustva, u pitanju je 1,9 TDI PD 96KW AVF oznaka motora.
Citao sam da moze problem biti N75 ventil?

Bilo kakva pomoc je dobrodosla.

 mahac
TDI Power

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
« Odgovor #1 poslato: Jul 14, 2016, 08:35:13 posle podne »
prepunjava ti turbina , ciscenje turbine i kontorla reg.ventila , moze biti jos po koja stavka ali oteraj kod majstora da ne nagadjamo  :)
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže Sajovan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 840
  • Age: 36
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +12/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
« Odgovor #2 poslato: Jul 14, 2016, 10:25:12 posle podne »
Zar je prepunjavanje ako je NEGATIVE, mislio sam da je to ako je POZITIVE pressure?
TDI Power

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
« Odgovor #3 poslato: Jul 14, 2016, 10:47:38 posle podne »
za zadate parametre u trenutnom vremenu komp vrsi ocitavanje , prilikom prevelikog pritiska aktivira se ventil da rastereti  i belezi se greska nedovoljnog pritiska za zadati parametar tj.mali pritisak u tom trenutku , Na ravnom se ne desava taj problem , opterecenje je mnogo manje u sistemu ... , proveri creva u spoju , interkuler da nemas pustanje  negde , N75 itd , tacnije oteraj kod majstora ...
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Zrnojed

  • Gost
Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
« Odgovor #4 poslato: Jul 14, 2016, 11:43:52 posle podne »
Koji ventil rastereti na turbini sa varijabilnom geometrijom?
Sajo,neka ti neko na dijagnozu pogleda parametre MAP senzora. Ako ti nije muka(zao goriva) dotrci do mene pa da resavamo. Imam ja dijagnozu.

Sent from my D2303 using Tapatalk


Van mreže Sajovan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 840
  • Age: 36
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +12/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
« Odgovor #5 poslato: Jul 15, 2016, 10:24:59 pre podne »
Hvala Zrno, imam kumaru sa dijagnostikom i koji se razumije oko toga.
Juce smo izmjerili, na ravno prepunjava ali je ne gasi, na samu je granicu da je ugasi.
Ja mislim da je zaprljana samo...
« Poslednja izmena: Jul 15, 2016, 10:35:38 posle podne od strane Darko80 »
TDI Power

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
« Odgovor #6 poslato: Jul 15, 2016, 08:32:57 posle podne »
Koji ventil rastereti na turbini sa varijabilnom geometrijom?
Sajo,neka ti neko na dijagnozu pogleda parametre MAP senzora. Ako ti nije muka(zao goriva) dotrci do mene pa da resavamo. Imam ja dijagnozu.

Sent from my D2303 using Tapatalk




onaj koji gasi turbinu prilikom prepunjavanja da ne bi doslo do pucanja , ne znam sto se becis i sta ti nije jasno ?

Juce smo izmjerili, na ravno prepunjava ali je ne gasi, na samu je granicu da je ugasi.
Ja mislim da je zaprljana samo...


prepunjava ti turbina , ciscenje turbine i kontorla reg.ventila , moze biti jos po koja stavka ali oteraj kod majstora da ne nagadjamo  :)
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Zrnojed

  • Gost
Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
« Odgovor #7 poslato: Jul 15, 2016, 10:23:01 posle podne »
Vidiš me pa znaš da se bečim? Pitao sam te prosto pitanje,nema potrebe da iz tebe izbija negativnost.
Molim te pokaži mi,objasni,đe je taj ventil koji gasi turbo,i na koji način je gasi,kad turbinu pokreću izduvni gasovi?
Izvini Sajo na off.

Skoro sam skidao jedan turbo,radi čišćenja,isti problem je imao,kao ti. Posle čišćenja,novi auto.
Može biti N75 al on je u osnovi elektromagnet,tako da il radi il ne radi,nema da čas radi čas ne.
Vakuum crijevo koje ide na rezervoar vakuuma(ona lopta pola crna a pola sjajna),najčešće strada.
Map senzor,ako je crkao,al on kad ne radi,odma po paljenju nemaš vuču.

Van mreže Darko80

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2289
  • Age: 43
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +117/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A3 LZ9Y
Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
« Odgovor #8 poslato: Jul 15, 2016, 10:39:08 posle podne »
A wastegate?  ;)
Moram da dosolim posto mi je interesantna tema

Zrnojed

  • Gost
Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
« Odgovor #9 poslato: Jul 16, 2016, 12:09:52 pre podne »
Pa to pitam. Đe je wastegate,i kako se gasi turbo sa varijabilnom geometrijom?

Van mreže Darko80

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2289
  • Age: 43
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +117/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A3 LZ9Y
Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
« Odgovor #10 poslato: Jul 16, 2016, 01:38:55 pre podne »
Znam da si na to mislio, a znam i da Milan nije na to mislio  biggrin nego je ukratko odgovorio pa navodi na pogresan zakljucak.
Meni se to desavalo dok je crevo od intrekulera bilo lose ukaceno. U visim obrtajima vec u cetvrtoj samo prestane da puni.

 Po meni je n75 krivac za ovu raspravu.
Necemo vise u off
« Poslednja izmena: Jul 16, 2016, 01:41:19 pre podne od strane Darko80 »

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
« Odgovor #11 poslato: Jul 16, 2016, 02:01:07 pre podne »
pa preko N75 ventila , napisao sam reg.ventil ne rasteretni ventil-stari tip turbine  , turbina je prljava i to je sve , komplikujemo bzv ... isto tako N75 moze da baguje da cas radi cas ne , usprica se malo vd-a i strujom se pobudi , u nekim slucajevima se povrati u nekima ne ... sve sto pisem provereno pisem , ako ne postoji reg.ventil sta sprecava pucanje turbine prilikom prepunjavanja ? kompjuter daje signal ali ne gasi on fizicki , pa sta je onda gasi ? mozda ja gresim , uputite me ... nisam mislio u tom smislu negativnom da se becis , polemisemo ...

N75 ventil je kontrolisan od strane kompjutera da regulise pritisak u u sistemu , a sve to preko senzora pritiska u sistemu koji salje signal samom komjuteru i obavestava ga o trenutnoj vrednosti , vakumski i atmnosferski je povezan u sistemu , filter vazduha , egr , komp , turbo , vakuum posuda itd... itd... ispravi me ako mislis da gresim
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže Sajovan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 840
  • Age: 36
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +12/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
« Odgovor #12 poslato: Jul 16, 2016, 09:24:48 pre podne »
Uzecu prvo da probam N75 da zamjenim, imam ga za probu.
Pa cu ici na ciscenje turba. Jos jedna cudna stvar, nece svaki put kad krenem uzbrdo, nego nema pravila.

Hvala svima..
TDI Power

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
« Odgovor #13 poslato: Jul 16, 2016, 10:51:53 pre podne »
A wastegate?  ;)
Moram da dosolim posto mi je interesantna tema

Turbine sa varijabilnom geometrijom nemaju wastegate.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Zrnojed

  • Gost
Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
« Odgovor #14 poslato: Jul 16, 2016, 11:35:38 pre podne »
Provjeri i crijeva od vazduha,sto rece Darko.

Sent from my D2303 using Tapatalk


Van mreže Darko80

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2289
  • Age: 43
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +117/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A3 LZ9Y
Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
« Odgovor #15 poslato: Jul 17, 2016, 12:25:12 pre podne »
@knalek znamo svi u ovoj temi da nema nego se nisu razumeli. Rascivijali smo na kraju  :)

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
lollol

Van mreže Sajovan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 840
  • Age: 36
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +12/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
« Odgovor #17 poslato: Jul 22, 2016, 11:13:07 pre podne »
Juce zamjenio N75 ventil, odradio test voznju put Cetinja, nije se gasila turbina.
Sjutra idem za Kotor preko vikenda, javicu sta sam uradio.
Hvala svima
TDI Power

Zrnojed

  • Gost
Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
« Odgovor #18 poslato: Jul 22, 2016, 09:37:04 posle podne »
Ako vidiš nešto sivo da prolijeće pored tebe i svira,znaj da sam ja to biggrin bleh

Van mreže Sajovan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 840
  • Age: 36
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +12/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
« Odgovor #19 poslato: Jul 23, 2016, 09:19:41 pre podne »
Ako vidiš nešto sivo da prolijeće pored tebe i svira,znaj da sam ja to biggrin bleh

Eee neces stati da se javis slobodno  bleh

Da se ne iznenadis ako bude drugacije..  lollol mahac
TDI Power