Autor Tema: Golf VI 2.0 TDI 81kW - povećao se nivo ulja u motoru za 5mm  (Pročitano 14995 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zexoni70

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 2.0 TDI (81 kW)
Golf VI 2.0 TDI 81kW - povećao se nivo ulja u motoru za 5mm
« poslato: Maj 01, 2018, 12:55:28 posle podne »
Dobar dan i poštovanje svim članovima ovog foruma! mahac

Ovo je moj prvi post ovde i prvi VW koji vozim, pa zato postavljam pitanje u vezi ovog mog problema.

U janurau 2018. godine sam kupio Golf VI 2.0 TDI (81kW) 2009. godište i odmah uradio mali servis i u servisu sipano ulje Castrol EDGE 5W-30LL i zamenjeni svi MANN filteri.

Od tog servisa sam prešao oko 5.000km i odprilike svakih 10-ak dana ujutru pre prvog paljenja sam kontrolisao ulje i bilo je sve ok i nivo ulja uvek na maximumu ali nikako preko.

Pre neko jutro sam izmerio nivo ulja i na šipci mi je pokazao da je nivo ulja porastao i da je preko maximuma, oko 5mm.

U prilogu slika jutrošnjeg merenja.

Da kažem još da se auto normalno ponaša i vuče, pali ujutru najnormalnije i nema nikakvog čudnog dima iz auspuha.Takođe nikakva lampica mi se nije upalila na tabli za servis ili neku grešku.

Da li je neko možda imao sličan problem i šta bi moglo da bude i da li smem uopšte tako da vozim!

Hvala i pozz! :)



« Poslednja izmena: Maj 01, 2018, 01:12:54 posle podne od strane zexoni70 »
TRUST NO ONE, THE TRUTH IS OUT THERE!

Van mreže TOMARA

  • VW Početnik
  • Poruke: 130
  • Age: 34
  • Lokacija: Stara Pazova
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf Mk4 1.6 16v
Odg: Golf VI 2.0 TDI 81kW - povećao se nivo ulja u motoru za 5mm
« Odgovor #1 poslato: Maj 04, 2018, 08:14:22 posle podne »
Kada meris ulje, da li ti je auto uvek na istom mestu, da li stoji na ravnom? Motor treba da bude hladan i da auto stoji na ravnom kada meris ulje. Da li ti nestaje rashladna tecnost?

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Golf VI 2.0 TDI 81kW - povećao se nivo ulja u motoru za 5mm
« Odgovor #2 poslato: Maj 04, 2018, 09:35:16 posle podne »
Treba da bude zagrijan i pošto ga ugasiš, sačekaš par minuta i izmjeriš. Tako je pravilno mjerenje.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

TDI POWER

Van mreže zexoni70

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 2.0 TDI (81 kW)
Odg: Golf VI 2.0 TDI 81kW - povećao se nivo ulja u motoru za 5mm
« Odgovor #3 poslato: Maj 05, 2018, 08:19:11 pre podne »
Kada merim nivo ulja auto je uvek na ravnom i na istom mestu u garaži, motor je hladan i merim uvek ujutru pre prvog paljenja.

Nivo rashladne tečnosti je OK i ne fali.

Bio sam kod servisera i stavio je auto na dijagnostiku, po očitavanju i njegovim rečima DPF filter je četiri puta sam započeo regeneraciju i nije uspeo da odradi do kraja i da je tada nalio dizel u karter.

Zaprljanost filtera je bila oko 9% i čist je pošto sam ovih dana češće išao autoputem, ali kaže da je to jednostavno tako kada DPF počne regeneraciju.

Lampicu za regeneraciju mi nije upalio ni jednom za ova četiri meseca koliko ga imam.

Zamenjeno je ulje i filter i rekao mi je da pratim nivo ulja pa da vidimo šta se dešava.

Na dijagnostici nije pokazivao nikakve druge greške na motoru ili bilo čemu!

Pozz!
TRUST NO ONE, THE TRUTH IS OUT THERE!

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Golf VI 2.0 TDI 81kW - povećao se nivo ulja u motoru za 5mm
« Odgovor #4 poslato: Maj 05, 2018, 10:17:39 posle podne »
Ulje i filter (mali servis) radi iskljucivo na 10 000 ni kilometra vise. Savet iz licnog iskustva.
Boban-Rus

Van mreže zexoni70

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 2.0 TDI (81 kW)
Odg: Golf VI 2.0 TDI 81kW - povećao se nivo ulja u motoru za 5mm
« Odgovor #5 poslato: Maj 06, 2018, 01:54:14 posle podne »
Da, tako mi je i majstor podesio da sledeći servis sam prijavi i signalizira za 10.000km.
« Poslednja izmena: Januar 20, 2019, 11:09:55 posle podne od strane Modus »
TRUST NO ONE, THE TRUTH IS OUT THERE!

Van mreže boćanac GTD

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2809
  • Age: 30
  • Lokacija: Gornji Milanovac-Kragujevac
  • Karma: +93/-22
  • Pol: Muškarac
  • Mašinac
Odg: Golf VI 2.0 TDI 81kW - povećao se nivo ulja u motoru za 5mm
« Odgovor #6 poslato: Maj 06, 2018, 11:31:51 posle podne »
Da nisu propale gumice dizni, pa uliva naftu?

Van mreže zexoni70

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 2.0 TDI (81 kW)
Odg: Golf VI 2.0 TDI 81kW - povećao se nivo ulja u motoru za 5mm
« Odgovor #7 poslato: Maj 06, 2018, 11:48:48 posle podne »
Ne verujem pošto više ne uliva!

Kada mi je pre nekoliko dana prvi put ulio naftu na šipci se to odmah pokazalo i pratio sam bukvalno dva puta dnevno.

Posle toga sam prešao još oko 300 km i nivo ulja nije rastao dalje, tako da kontam da su gumice ili dizne on bi valjda nalivao stalno.

U četvrtak sam bio u servisu i evo od tada pratim ali ulje je konstantno na sredini, a prešao sam od tada jedno 150 km!
« Poslednja izmena: Januar 20, 2019, 11:04:23 posle podne od strane Modus »
TRUST NO ONE, THE TRUTH IS OUT THERE!

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Golf VI 2.0 TDI 81kW - povećao se nivo ulja u motoru za 5mm
« Odgovor #8 poslato: Maj 08, 2018, 08:04:00 posle podne »
Imas li DPF filter? Hoce se to desavati posle neuspjelih regeneracija istog. Velike kolicine goriva koje se ubrizgavaju znaju da nadju put do kartera.
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže zexoni70

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 2.0 TDI (81 kW)
Odg: Golf VI 2.0 TDI 81kW - povećao se nivo ulja u motoru za 5mm
« Odgovor #9 poslato: Maj 08, 2018, 08:52:24 posle podne »
Imam DPF i kao što sam već napisao majstor mi reče kako se sve lepo na dijagnostici vidi, da je 4x neuspešno pokušao regeneraciju i da se to verovatno tada i desilo!

Čak se vidi i koliko je ukupno nafte utrošio na regeneraciju! :)

Pozz!
« Poslednja izmena: Januar 20, 2019, 11:04:41 posle podne od strane Modus »
TRUST NO ONE, THE TRUTH IS OUT THERE!

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Golf VI 2.0 TDI 81kW - povećao se nivo ulja u motoru za 5mm
« Odgovor #10 poslato: Maj 10, 2018, 02:02:33 posle podne »
A da nisam dobro procitao prvi post, to je to sigurno. Jer i meni se tako desilo na mome 1.9 tdi.


Kod mene, evo za 20.000 km jos nikako nije palio lampicu za regeneraciju. Mada je 70% te kilometraze otvorena voznja.
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže zexoni70

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 2.0 TDI (81 kW)
Odg: Golf VI 2.0 TDI 81kW - povećao se nivo ulja u motoru za 5mm
« Odgovor #11 poslato: Maj 10, 2018, 05:04:36 posle podne »
Upravo tako!

Bolje ga je voziti autoputem pa neka potroši i litar goriva više, nego ići kroz grad i gnjaviti ga kreni-stani!

Pozz!
« Poslednja izmena: Januar 20, 2019, 11:09:38 posle podne od strane Modus »
TRUST NO ONE, THE TRUTH IS OUT THERE!

Van mreže zexoni70

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 2.0 TDI (81 kW)
Odg: Golf VI 2.0 TDI 81kW - povećao se nivo ulja u motoru za 5mm
« Odgovor #12 poslato: Januar 20, 2019, 09:36:11 posle podne »
Evo da se javim posle pređenih 8.000 km od malog servisa i zamene ulja gde je sipano tačno 4l ulja, ponovo se podigao nivo ulja preko maximuma na šipci kao i prvi put na slici!
Prosto ne znam šta može da bude pošto se lampica za DPF nije ni jednom upalila od kada sam ga kupio.
Kada izvadim šipku ili otvorim čep za ulje nema primesa vode, ulje nije sapunasto i ne fali antifriza u posudi!
Prosto naliva naftu u karter, a kuda, kako i kada ne mogu da provalim!
Znate li nekog majstora koji to može da reši ili da ste imali problem sa tim pa da idem na prava vrata?
Pozz!
TRUST NO ONE, THE TRUTH IS OUT THERE!

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
Odg: Golf VI 2.0 TDI 81kW - povećao se nivo ulja u motoru za 5mm
« Odgovor #13 poslato: Januar 20, 2019, 09:48:40 posle podne »
Meni na passatu kad radi regeneraciju  ne upali sijalicu, vec auto promeni zvuk motora, kao da ima grublji zvuk, upalu ventilatore, i poveca obrtaje na koliko se secam 1000, i potrosnja u leru bude 1L, ali tacno rad motora se promeni i provalis da drugacije radi u tom rezimu.
Ako hoces da na nateras nasilno da odradi, izadji na autopit, 15-20 min vozis u rasponu izmedju 2000-2500 obrtaja, i nakon toga on pocinje regeneraciju, i koliko se secam 4ta brzina da bude
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Van mreže zexoni70

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 2.0 TDI (81 kW)
Odg: Golf VI 2.0 TDI 81kW - povećao se nivo ulja u motoru za 5mm
« Odgovor #14 poslato: Januar 20, 2019, 09:53:00 posle podne »
Ma to znam, ali na koji vremenski period je dovoljno da to uradim da ne bi sam pokretao regeneraciju?
Da li je dovoljno jednom nedeljno izvesti ga na autoput i voziti ga 20-ak minuta konstantno na 3000 obrtaja u 4-toj brzini?
« Poslednja izmena: Januar 20, 2019, 11:09:17 posle podne od strane Modus »
TRUST NO ONE, THE TRUTH IS OUT THERE!

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Golf VI 2.0 TDI 81kW - povećao se nivo ulja u motoru za 5mm
« Odgovor #15 poslato: Januar 20, 2019, 10:16:42 posle podne »
Ali opet ako ti se desava cesto. Nemoguce da ti stalno neuspjeva regeneracija.
Meni se to jednom desilo u 50.000 km koliko je kod mene.
Radije ti provjeri negdje drugo da ti ne pusta, mozda na tandem pumpi ili ipak i na gumicama dizni.

I sto prije rjesis manji je rizik da nesto zakuje zbog prorijedjenosti ulja (turbo je prvi na listi).
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže zexoni70

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 2.0 TDI (81 kW)
Odg: Golf VI 2.0 TDI 81kW - povećao se nivo ulja u motoru za 5mm
« Odgovor #16 poslato: Januar 20, 2019, 10:21:58 posle podne »
Gde, znate li nekog dobrog majstora?
Može i u PP.
« Poslednja izmena: Januar 20, 2019, 11:09:00 posle podne od strane Modus »
TRUST NO ONE, THE TRUTH IS OUT THERE!

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
Odg: Golf VI 2.0 TDI 81kW - povećao se nivo ulja u motoru za 5mm
« Odgovor #17 poslato: Januar 21, 2019, 08:09:09 pre podne »
Ma to znam, ali na koji vremenski period je dovoljno da to uradim da ne bi sam pokretao regeneraciju?
Da li je dovoljno jednom nedeljno izvesti ga na autoput i voziti ga 20-ak minuta konstantno na 3000 obrtaja u 4-toj brzini?
Raspon izmedju 2000-2500 ni ispod ni preko, tako je predvidjeno.
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6827
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Golf VI 2.0 TDI 81kW - povećao se nivo ulja u motoru za 5mm
« Odgovor #18 poslato: Januar 21, 2019, 02:53:47 posle podne »
nzm iz kog dela si Bgd-a

ali evo clanovi -kolege vw kluba preporucuju gde odrzavaju kola , pa prelistaj malo  ;)

http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=1350.0
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže darkonda

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 354
  • Age: 34
  • Karma: +8/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 6 2.0 tdi
Odg: Golf VI 2.0 TDI 81kW - povećao se nivo ulja u motoru za 5mm
« Odgovor #19 poslato: Januar 30, 2020, 07:50:33 posle podne »
Druze ne treba ti majstor, prekidas mu regeneraciju.
Prati obrtaje kad gasis auto, dignu se na 950, i jak dim izlati iz auspuha. Vrati se i provozaj auto na otvorenom ali bez gasenja.
Regeneracijs ne pali zutu lampicu osim ako dpf nije prljav preko 60%
Radi je na oko 600km, resetuj kilometrazu i prati ga.
Naravno moze nekad da se desi i da ti ursdi u toku voznje, a da ni ne primetis.