Hvala druze ...
...
Bilo bi mi glupo da pisem gde se slikam jer bi to neko sigurno pogresno protumacio ali u svakom slucaju mi je namera da hvalim mk1 i podelim sa vama za sta je sve sposoban iako uskoro proslavljam njegov 30i rodjendan.
Motor je i dalje njegov orginalni, trenutno gazi 212500 km bez ikakvih problema i bez kapljice potrosnje ulja. Menjac, lamela, korpa, ... krov, farba, sjaj su takodje orginalni i za proteklih 45ooo koliko je kod mene sem redovnih servisa nije nista radjeno. Vozi se na plin proteklih 35000 bez ikakvih smetnji a potrosnja je 10 lit na otvorenom. Pali se i gasi na benzin, ponekad se i na njemu vozi kako bi karburator prodisao punim plucima. Citam ovde kako se pojedinci pate sa dvogrlim karburatorima ali ja na moju srecu nisam imao takvih problema. Jedino sam pre par godina zamenio obe membrane, potrosnja na otvorenom je oko 7.5 lit pri normalnoj voznji.
Koristim iskljucivo mineralno ulje, ne sipam nikakve aditive i dodatke i ne teram motor nikada preko 5500 obrtaja.
Znam mogucnosti, sposobnosti i kvalitete ovog motora ali na ovom primerku tockovi nisu nikada zaslajfovali i potpisivali se prvom desetine metara.
Mozda je i to razlog njegove produzene mladosti i potencije pod stare dane...
..
U svakom slucaju za njegovu tehnicku ispravnost je zasluzan i majstor koji ga odrzava, dok odem kod njega i vratim se, predjem 100 km.
Zakljucak ... dobar majstor nikada nije skup a ni daleko ...
...