Hahahahha, jedna stvar koja me je odusevila kod ovog auta... Jednom prilikom dok sam povezivao neku aftermarket centralu u tog pola, imao sam takav problem, oce da se zakljuca a nece da se otkljuca
Posto je crkla i brava vozacevih vrata, bila rastavljena na stolu, i gledajuci u nju, vidim da signal za otkljucavanje i zakljucavanje, ide preko jedne te iste zice
Sta je fazon, kada se (nisam siguran da li otkljucava ili zakljucava ali ako nije ovako obrnuto je) otkljucava, signal ide direktno u centralnu elektroniku, a kada se zakljucava, postoji otpornik (200 i kusur oma) preko kog ide signal, napon na njemu pada, i c. elektronika prepoznaje drugaciji signal i umesto da otkljuca, ona zakljuca :D
E sada ja ti reko kako to ide kada lepo povezujes, tako da uradi tako kako sam ti rekao, a to sto si ti uradio, pa sedi u auto pa pritisni prekidac, sta ce se desiti ? Nece se ugasiti svetlo niti ce se lampica upaliti, zato sto je to samo spoljasnje zakljucavanje, kao sto je kod novijih vec aktivno (a moze i kod 9n da se ukljuci) da kada predje 10 na sat zakljuca se automatski, ali vrata i dalje mozes otvoriti iznutra, da bi se ukljucio dead lock, uradi kako sam ti ja rekao, nadji zice s brave vozacevih vrata negde u stubu, vidi koji otpornik ide i uzivaj, samo tako se to resava pomocu tog otpornika