Autor Tema: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .  (Pročitano 270144 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #580 poslato: Oktobar 09, 2017, 04:26:32 pre podne »
A na koju foru npr na ABF sa remapom izvuku 10-15ks cip tuning kuce? :) Sa onim programima gde nema druge grane,jacih dizni,gde je std bregasta i to...

Ja nisam rekao da chip ne moze da poveca snagu bez fizickih prepravki, nego da je snaga=potrosnja. Ako ti se cipom smanji potrosnja, to znaci da ti je smanjen dotok goriva na obrtajima gde najvise vozis.

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #581 poslato: Oktobar 09, 2017, 10:54:26 pre podne »
Gresis milane
Ista mi je potrosnja bila i sa 140 i evo sa 200ks,objasni kako😃
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #582 poslato: Oktobar 09, 2017, 12:57:18 posle podne »
Pitaj gedoru da ti objasni kako se prave kilovati, da li samo duvaljkom ili treba i gorivo. Imas li dijagram sa 200 konja?

Van mreže Pekar

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2021
  • Age: 47
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +26/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 7 R
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #583 poslato: Oktobar 09, 2017, 01:42:35 posle podne »
meni nakon mapiranja trosi i potrosi sve sto mu sipam lollol
drive

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #584 poslato: Oktobar 09, 2017, 03:04:08 posle podne »


Evo🙈


NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže Figo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 761
  • Age: 28
  • Lokacija: Beograd-Borča
  • Karma: +22/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Mk4 gti USA
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #585 poslato: Oktobar 09, 2017, 04:16:15 posle podne »
Cicero, potezes li se sa golfom?

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #586 poslato: Oktobar 09, 2017, 04:52:57 posle podne »
Naravno,mada jos nisam se probao na 402,msm da mogu u 15 klasu sigurno,vidis preko 190ks imam od 3-4500grm sto je odlicno
Brzi i od petice GTI 200ks stok
« Poslednja izmena: Oktobar 09, 2017, 04:56:59 posle podne od strane cicero »
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže Figo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 761
  • Age: 28
  • Lokacija: Beograd-Borča
  • Karma: +22/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Mk4 gti USA
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #587 poslato: Oktobar 09, 2017, 05:01:22 posle podne »
Moze to u 15 sigurno, mozemo se probati ti i ja kad budes bio slobodan?

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #588 poslato: Oktobar 09, 2017, 05:24:22 posle podne »
Moze kad god ionako ce golfaja verovatno za cg otputovat
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže Figo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 761
  • Age: 28
  • Lokacija: Beograd-Borča
  • Karma: +22/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Mk4 gti USA
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #589 poslato: Oktobar 09, 2017, 05:30:46 posle podne »
Skupljamo se mi svaki petak cim je lepo vreme, javljam ti ja sve  :26

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #590 poslato: Oktobar 09, 2017, 07:54:40 posle podne »
evo ti primer. uzmi golfa mk4 90ks i 110ks . stavi u njega 4 osobe i vozi na venac i nazad. sta mislis koji ce imati manju potrosnju?


U tom rezimu rada trosi manje od slabijeg, a taj rezim rada mu je 5% cele eksploatacije. A i to je diskutabilno, sto rece Madison - vise konja vise goriva.

Jedino da su u fabrici bas toliko "omanuli" tj podesili auto za sva trzista pa se remapom vraca u normalu.



Van mreže dejan921

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1452
  • Age: 31
  • Lokacija: sombor-novi sad
  • Karma: +40/-24
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ibiza 6L
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #591 poslato: Oktobar 10, 2017, 09:28:10 pre podne »
pa jedino tako i moze da trosi manje, kada se cipuje. to sve vreme objasnjavam. mada mislim da je to vise od 5%

narocito kod mladje populacije, uzmu auto od 100ks i samo vatra  biggrin  i onda im puno trosi.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #592 poslato: Oktobar 10, 2017, 04:03:44 posle podne »
Cicero, vidis i sam kako se kriva obrtnog momenta penje eksponencijalno. Potrosnja ti je manje vise ista, jer pretpostavljam da ti se snaga ispod 1900 obrtaja nije nesto povecala, a tu ga najvise vozis. Nesto na ovu foru:



A evo ti jedan tdi sa dosta prerada, a malo vise snage od tvog, gledajuci krajnje cifre. Opazi kako se kod ovog krece kriva obrtnog momenta i koliko nm ima na 1750 i 2000 obrtaja. Pa ce vam valjda biti jasno kako auta koja se samo cipuju imaju istu potrosnju.



I da ne bude zabune, nemam ja nista protiv cipovanja, samo da bude jasno, snaga se uvek pravi gorivom. Fora sa malom potrosnjom do 2000 obrtaja i snagom u obrtajima za preticanje je dobra kombinacija za auto za svaki dan.
« Poslednja izmena: Oktobar 10, 2017, 04:11:10 posle podne od strane Madison »

Van mreže vwgti

  • VW Početnik
  • Poruke: 155
  • Age: 31
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +14/-25
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW GOLF MK1 GTI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #593 poslato: Oktobar 16, 2017, 11:23:07 pre podne »
Meni samo nije jasno po kom to principu mehanike, mozes povecati snagu a smanjiti potrosnju, madison je u pravu, sve to stoji da ce jaci motor potrositi manje ili cak isto kao slabiji motor pod istim teretom. Sta ce da okrece turbinu ako se ne poveca dotok goriva, promaja u izduvnoj grani? Samim tim sto se povecava dotok goriva mora se povecati i dotok vazduha, e sad dolazimo do kljucne stvari ako povecas dotok goriva, samim tim kroz dizne prodje vise goriva u odredjenom periodu, sto dalje implicira da ostaje manje goriva u rezervoaru, sto nas dovodi do zakljucka da je veca potrosnja.
money can't buy happiness,but it can buy golf mk1 GTI,which is close enough

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #594 poslato: Oktobar 16, 2017, 11:56:58 pre podne »
Meni samo nije jasno po kom to principu mehanike, mozes povecati snagu a smanjiti potrosnju

Na principu termalne efikasnosti i efikasne atomizacije goriva. Ne ide svo gorivo na proizvodnju snage već i temperature. Što veći procenat snage, veća efikasnost.
Uporedi TDI i IDI motore, ista količina goriva i vazduha, a veća snaga na TDI. Zato što je TDI do 25% efikasniji u iskoišćenju goriva, jer su predkomore koje su imale veliki gubitak toplote premeštene iz glave na klip.

Boljom atomizacijom goriva možeš dobiti više snage iz iste količine goriva...

Nije baš Chip Tuning, ali nema veze.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže dejanvw

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 424
  • Age: 35
  • Lokacija: Budisava, Novi Sad
  • Karma: +16/-6
  • Pol: Muškarac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #595 poslato: Oktobar 16, 2017, 07:42:14 posle podne »
IDI motori?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #596 poslato: Oktobar 16, 2017, 09:05:34 posle podne »
IDI, stari TD motori sa indirektnim ubrizgavanjem, a DI sa direktnim (SDI i TDI).

TDI teže dostiže radnu temperaturu baš zbog te efikasnosti jer ne može da se zagreje kao stare furune.
« Poslednja izmena: Oktobar 16, 2017, 09:07:07 posle podne od strane raca1 »
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže vwgti

  • VW Početnik
  • Poruke: 155
  • Age: 31
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +14/-25
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW GOLF MK1 GTI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #597 poslato: Oktobar 17, 2017, 07:09:02 pre podne »
Sve je to ok raco ali pricamo o cip tjuningu
money can't buy happiness,but it can buy golf mk1 GTI,which is close enough

Van mreže Sinda

  • VW Početnik
  • Poruke: 98
  • Lokacija: Kac (kod NS-a)
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #598 poslato: Decembar 13, 2017, 04:54:10 posle podne »



Golf 4 TDI/ALH 66kw 90ks....odradjen prosle zime negde u ovo doba u Nova speed,trazio sam neku optimalu,nikakvo cimanje do krajnjih granica....evo posle godinu dana voznje nikakav problem,auto je sada nebo i zemlja u odnosu na stock 90ks,itekako se oseti remap,pogotovo u medjuubrzanjima...ostalo sta je odradjeno odmah posle remapa,skinut je katalizator,stavljen Race Pipe umesto EGR-A, (egr je dodatno sw ugasen u Nova Speed-u kad je radjen remap,dima ima nesto malo i to tek kad je gas-patos i to na preko 3k rpm,gde ga ja maltene jako retko i vozim u toj zoni....e sad...u planu je jos jedan mali mod,planiram da se ubace ulosci dizni od MK4 110KS AFN/ASV,i da se odradi ponovo remap,i tu bi trebalo jos dodatnih 10-15ks da se dobije,i to ce biti to :) Zvao sam vec momke iz Bosch servisa Zeravica (Novo Milosevo) i kazu da ti ulosci dizni od AFN/ASV 110KS mogu bez problema kod mene na ALH,cena sa ugradnjom bi me izasla negde oko 14.000 din,sto realno meni nije mnogo...ako je neko vec radio slican poduhvat sto se tici dizni na 66kw ALH,neka podeli utiske,slobodno :)


« Poslednja izmena: Decembar 13, 2017, 05:01:49 posle podne od strane Sinda »

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #599 poslato: Decembar 13, 2017, 05:02:04 posle podne »
14.000 din. komplet usluga sa novim ulošcima dizni? 
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.