ma to su sve sviranja kurcu i nagadjanja nekih ljudi i priucenih internet majstora kojih ovde ima bas i previse.
izmisljaju toplu vodu. taj zamajac ima u sebi opruge koje kupe vibracije nastale u motoru. isto kao i sto lamela na starijim modelima ima opruge na svom srednjem dijelu. nema pravila koliko ce trajati i kako ce mu se produziti zivot. znaci samo lazu!
ako je kvalitetan i dobar trajace 200 000km, ako je kinez pola od toga i to je to.
ako je tako bice da u VW u Volfsburgu u sve generacije modela posle 2004 ugradjuju kineske djelove jer malo koji fabricki je izdurao vise od 60-100kkm
momak je u pravu sto se tice voznje na niskim obrtajima ... voznja na 1000 obrtaja nenormalno steti zamajcu, naglo pridavanje gasa sa niskih obrtaja (recimo od 1300 pa navise) stvara nenormalne vibracije i opet drka zamajac, kocenje motorom sve dok se ne dovati samo dno obrtaja takodje unistava zamajac itd ... ima tu jos stvari
A sto se tice gas/laganica voznje ... auto treba voziti normalno ... sto znaci vozit ga u rasponu od (konkretno TDI) 1500 do 2500-3000 obrtaja, preticanja je pozeljno odradit sa full gasom da bise oslobodio cadji (spojiti lijepo i korisno
) i ako osjetite da to nije dovoljno par puta u toku nedelje ga izbucat ono do 4500 obrtaja kako se ne bi slebio turbo ... znaci niti gusiti auto niti mu vaditi mast svaki dan