Ja sam na Audiju 80 jaje, koji je nekada bio u mom vlasništvu imao takav problem. Bilo mu je slabo grejanje. Ali tada nisam bio član ovog foruma i bio sam mnogo neupućeniji, pa kao takav pogodan da me za..bavaju razni ,,majstori,, , koji su mi govorili da mi ne valja termostat, da mi termoprekidač ranije pali ventilator, da mi ne valja skala za temperaturu, da imam vazdušne čepove, da mi je loš antifriz bla, bla, truć,...A sve su to bili majstori koji imaju svoje servise i tako dalje. A ja sam promenio 2-3 termostata i pitaj Boga šta sve ne. Neznanje se u ovoj zemlji plaća, a ovce služe za šišanje. Pa sam i ja tada to bio i tome služio, svaka škola se plaća.
I zainatim se jedan dan, skinem oba creva sa malog hladnjaka, stavim baštensko crevo na ulaz i pustim vodu pod pritiskom, koja je izlazila na izlazu u velikom mlazu. Znači mali hladnjak nije bio zapušen. Kada se auto zagreje, oba creva su bila topla, temperatura motora dobra,...Znaci problem je bio u kabini. Zavučem se u auto, razmontiram centralnu konzolu da dodjem do klapni....I imao sam šta da vidim, sunđer na klapnama se pojeo. Proverio sam sajle koje vode klapne, sve su bile u redu. I isekao sam parčiće plastike da ih zalepim na rupe na klapnama. Posle toga je tako grejao, da kada stavim klapnu za toplo-hladno na maksimalno toplo i ventilator na 2, unutra nije moglo da se sedi od vrućine. Kod vagova tih godišta svi sistemi grejanja su slični. Stari Audi 80 kockica, je recimo, imao češmu na samom crevu do malog hladnjaka, koja zatvori protok tople vode iz motora do malog hladnjaka i tako se ugasi grejanje.
Znači ne može da bude da si sve proverio, a da grejanja i dalje nema. Nov mali hradnjak, zamenio si termostat, temperatura motora dobra, klapna nije šuplja, sajle nisu pokidane...A grejanja nema. To je prosto nemoguće.
Ja mislim da je tebi taj stiropor zaglavio ili tako nešto što kaže Sale,...Tako da ti ne gine da ponovo razmontiraš tablu. Ako je za utehu, to kod dvojke nije nešto mnogo zeznuto. I naravno javi šta si uradio.