VW Klub
VW - Forum => Automobili Članova => Ostali VAG => Temu započeo: iwcham1979 Decembar 16, 2018, 09:42:40 posle podne
-
Pozz ljudi, nisam predstavio kola pa red bi bio... A i poradio bih malo pa da pisemo ovde... :) Fabia 2005g, lepo ocuvana, lepo ide, uvezena iz Svice... :)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181216/e0562cde55558d1b3dc83a40a2cf5a4b.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181216/54b50a4a3954f42383ba097deb0a5bb0.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181216/5d350a0d98292c0331a02ad16c23042d.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181216/99263d5e9596c107c24655e9f2e478e7.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181216/6bee7aa9ec58e84ab489507019ddbde8.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181216/4b6533dfffe2495896f9a52101def8dc.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181216/9b49c305f9ea6bbf3e9e70f8d7a61498.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181216/bd958a491beafe5d80c89862e22f9fb7.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181216/1188ab651fa781a9447dfedfc2ea3fa7.jpg)
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Dobra :25
-
Uuuuuu Skodica kao puslica! Vrh, sa srecom i da te sluzi uz maksimalno uzivanje i minimalno servisiranje. biggrin :26
-
Hvala drugari :26 Planiram da je podignem na 180ks ali da ne bude na pomozi Boze :) Nasao sam turbo od ARL-a u oglasima (to bi trebalo da pase sraf na sraf bez bilo kakvih modifikacija). Trazi mi 150e za nju, ali bi verovatno bilo pametno da je odnesem negde na neku proveru stanja i servis... Imate za preporuku nekog dobrog a postenog?
Pisao sam u drugoj temi za fmic, skup ko otrov, i ic i cevke. Zbog cevi mora da se skidaju prskalice za Xenone. Zanima me da li moze neko te cevke da napravi od gume i da to sljaka, a da uzmem samo ic?
Izmedju ova dva kita, ne znam koji ima sve sto treba. Da li ovaj Airtec ima sve sto treba za auto koji ima EGR/ASV?
https://www.airtecmotorsport.com/product/airtec-front-mount-intercooler-conversion-fabia-vrs-ibiza-mk4-and-polo-1-9-pd130-diesel-2/?attribute_hose-colour=Race+Red&attribute_intercooler-finish=Pro-Series+Satin+Black&attribute_airtec-logo=White+AIRTEC+Logo
Darkside mi trazi da izaberem:
Retain EGR Valve / ASV Clip Connector ili EGR and ASV Removed?
https://www.darksidedevelopments.co.uk/products/hard-pipework-kit-for-seat-ibiza-vw-polo-skoda-fabia-with-seatsport-fmic.html
-
Lako ce se desiti da ne pasuje turbo od ARL,ima hladnjak egr-a koji ti verovatno nemas,nisam siguran da se kaci cev od egr pod istim uglom. Takodje obrati paznju na kacenje creva od interkulera na turbo,da li je i to isto.
Najiskrenije,taj turbo od arl i nije neka sreca i dobitak,mislim da bacas pare. Za njegovu velicinu fmic ti i ne treba.
Ako ti je motor u potpunosti zdrav,bez chipa meri vise od 130ks,sa dobrim chipom si negde oko 170,sto je vise nego dovoljno.
Ako vec ides na vecu snagu,onda turbo od 3.0tdi recimo (2260),uloske dizni vece,fmic i mapa na sve to i dobijes preozbiljan i brz auto. Za ovo sto si naveo ces baciti pare,a dobitak i nije neki iskreno.
Auto je bas lep,uvek mi se taj VRS svidjao. :26
-
Hvala kubura. Procitao sam na Briskoda da pasuje GT1479VB umesto moje GR1479VA plug&play.... E sad ne znam da li je tacno... Tu bi mogao da idem do 180ks a tu je i limit za standardno kvacilo. Neki kazu da fabricki smic ne moze iznad 160ks da hladi kako treba.... Lepo bi bilo da moze ali i fabricki Arl na 150ks ima fabricki veliki fmic... pa lontam da nisu za dzabe stavili... Stvarno bi mi bilo idealno da odradim neki cip na 170ks bez da diram intercooler jer je skupa stavka.... Turbo bi uzeo od Arl u svakom slucaju da ne guram u crveno bas, a moj bi prodao...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Ne znam sta je pametno,cena je ok za taj turbo,najbitnija stavka je da kupis turbo polovan ispravan,a ne vec remontovan. Imam razlog sto ti kazem i stojim iza toga biggrin
Opet mislim da je pametnije da chipujes i vozis tako dok ne skupis pare za nesto ozbiljnije. Posao je isti,a dobitak po mom misljenju i nije neki biggrin
-
Aj I ovdje čestitke ... kupio si moćan autić.
Samo molim te makni ovo Vrs iz naslova I napiši ko što I treba RS ... nismo u engleskoj pa da se bojiš autorskih prava za ovo RS lollol
Mislim da sam ti nedje pomenuo u opširnom upravo ovo što kubura kaže ... nema potrebe čačkat ovaj motor osim ako baš nećeš. A sa 170+ks ovaj auto ne da ide nego leti (pričam kao neko ko je imao sličan motor u težem i nezgrapnijem autu "navidan" samo chipom na 178ks).
-
Verujem i sa 130ks da prve dve brzine ne moze da sastavi sa asfaltom
-
1749vb i 1749va nikako se ne menjaju po principu P&P. Mislim da sam ti napisao u drugoj temi. Menjaces downpipe, odvod i dovod ulja, usis turba. 1749vb lezi na nizoj poziciji u odnosu na VA. VB jeste bolji turbo od VA ali nije vredan cimanja za razliku od 15-20 konja max koliko daje vise od VA.
Da sam na tvom mestu izbacio bi katalizator, egr napolje i chip.
Ako planiras ipak da menjas turbo onda potpisujem ovo sto je kubura16v napisao. Uzmi u obzir i 1756VK...
Inace Fabia je puska..
-
samo naprijed alealeee
-
:) Mile brate jel si siguran. Mnogo oprecnih misljenja... Na Briskoda kazu dada samo klesta i srafciger...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Licno Deki i ja menjali kod mene VB. Doduse na AFN motoru. 1749v i 1749va idu sraf na sraf dok kod VB je druga prica.
-
Ovo sa Briskoda:
https://www.briskoda.net/forums/topic/221998-will-a-arl-tdi-turbo-fit-a-asz-engine/
ovo sveze... i ja sam pisao...
https://www.briskoda.net/forums/topic/459678-150p-turbo/
Samo spominju da treba da se odradi "clocking of turbo housing"....
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Nema druge nego kupi VB da se uveris u moje pisanje :) I jos jedna stvar, VB ide u celini sa izduvnom granom, znaci ne moze da se odsrafi sa izduvne kao 1749VA
-
Da sa izduvnom ide... Brate ako si toliko siguran cu dign ruke i a u onu stvar... :) Na X mesta sam procitao da moze... Ne kazem da nisi u pravu...
https://www.briskoda.net/forums/topic/403968-gt1749vb-vs-gt1749va/#comment-4655983
Evo ga i ovaj, pise kako stavio VB, pa bila losa, pa vratio na VE opet dok mu ne srede VB....
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Pogledaj Mile i Deki sta kaze u drugoj temi "poboljdanke performanse tdi motora" ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Skodaja je top
Samo dobra mapa i nediraj nista
Sa arl turbom ces i kvacilo raditi sigurno za nista razliku konja
Ja sam sa 140 sad na 210 evo vec 45000grm i znam sta moze i koliko,za 10 ks vise nebacaj 500+eura
-
Hvala Cicero. Kasno je sada za nazad
@Miro Pokusao sam da prebacim vRS u RS ali nece ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Buraz nije to taj Deki :53 Nemoj sad da te sputavam od namere da stavljas taj turbo. Ja sam ti rekao iz prve ruke da VB i VA turbine nisu P&P, kupi turbo pa ces videti. I ne trebaju ti ARL srafovi glave dok si ispod 220ps. Razlika je u cvrstini u odnosu na ostale 12.9 arl vs 10.9.
Sad sam pogledao po netu....
(https://i.postimg.cc/MMfshwmd/624-141824025.jpg) (https://postimg.cc/MMfshwmd)
Govorim o ovakvom tipu 1749VA koja ide na AVF i AWX kaci se na izduvnu granu.
Kod tebe je ovakav tip http://www.hansautoparts.co.uk/038253016STurbocharger.aspx
Koliko vidim ovaj tip VA je indentican sa VB cak je i zajedno sa izduvnom napravljana. U tom slucaju velika mogucnost je da je P&P sa VB.
-
E tu smo se razisli znaci :) Video sam i ja juce da ima dve VA.... Ove idu sa izduvnim zajedno...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Onda je to to, uzimaj VB ako si bas naumio i ne preko 1.7 bara. beer
-
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Nista ne dolazi, izgleda da me lik zavlaci... Ako imate predlog gde da trazim taj turbo, javljajte :(
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Kad vec menjas turbo zasto nestavis CR turbo,kvalitetniji dosta od pd i mnogo se bolje vrte,mogu iskopati jedan kao koj od g6 gtd 125kw,zaokruzis na 200hp i milina😀
-
Ali treba da bude plug&play, ne znam koliko treba da se moduje, i sl... i ko bi to mogao da odradi...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Ali treba da bude plug&play, ne znam koliko treba da se moduje, i sl... i ko bi to mogao da odradi...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tako da je u sustini VB jedina opcija. A i standardno kvacilo se vec mora da pripazi na 180ks..
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Cestitam thumbup
Odlicna Skoda ... samo napred ... pratim radove ...
poslusaj Cicera ... bices u niskom Letu ;)
zamenjeno vRS u RS congratulations
-
Hvala Zoco. Na 180ks i 400nm momenta me limitra kvacilo.. Preko toga mora na stage 2 kvacilo a to ne bih mogao odmah da ispratim... Fmic uzimam uskoro, ali me turbina hebe... Ova sa Golfa 4 Arl pase na sraf, bila bi mi idealna za 180ks....
a ovo Cicero sto je predlozio nije bas jednostavno da se izvede...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
nema na cemu ... ;)
ma sve je izvodljivo ,,, samo treba vremena i ulaganja ... zavisis sta zelis - koliko si spreman i sta ocekujes formidable...
sta jos planiras -jako retka Skoda kod nas :25
-
Planiram Zoco taj Arl turbo, Darkside Seat Sport Fmic, Arl srafovi glave motora, i Seat Ibiza Cupra usis... To su ujedno hardverski i sve razlike izmedju ASZ motora od 96kw i BPX 118kw u Cupri. Onda bih odradio remap na 180 i kusur ks, do 400nm, koliko moze da podnese fabricko kvacilo.... i to je to. Posle toga treba ojacano kvacilo,
i fixni zamajac, veci turbo... Ova plastika kosta oko 120e... Levo je od FabieRs a desno od ibize Cupre 160
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181222/f15599f03b42ea609a185a86176a0380.jpg)
E sad u celoj prici sam zapeo na samom pocetku... Hebe me taj turbo, nigde nisam nasao... Cak nece ni da mi prodaju u servisima remontovanu, gde sam masao. dok im ne dam oklop stare turbine...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
ma samo lagano spremaj jedno po jedno ... prati oglase ovde i preko ... naletece Turbo ;)
-
120 eura kazes... ne teraj me na zlo :53
-
Ahhhaah. Sad sam vido tvoju Cupru. Na Briskoda su neki rekli da je to bukvalno bacanje para a opet drugi menjaju kad cipuju... Dal bi pasovale ove felne? http://www.polovniautomobili.com/felne-ratkapne/13490543/aluminijumske-felne-orig-skoda-gigaro-17-5-x-100
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Pasovale bi,mada u pravcu u kom sredjujes auto,mislim da treba da juris neki race fazon,tipa OZ superleggera, superturismo ili nesto slicno tome.
-
Koliko mi se vrs svidja spolja toliko su mi ruzna sedista biggrin
al sve kad se sabere/oduzme sedista mu oprastam biggrin
Procitah sve od pocetka, cini mi se da ti je kubura rekao vec
ako nisi zadovoljan sa ~160ks i resis da menjas turbo gledaj da to bude 2260
zezaces se i za 1749,a razlika je ozbiljna
u drustvu su dve ibize jedna 130 remap na ~160ks i jedna cupra 160 remap 191
...na cupri je skoro spakovan 2260 i mogu ti reci da je razlika vise nego primetna
130ks +remap je meni mnogo lepsi za svakodnevnu voznju jer puni iz malih obrtaja i nema onaj udarac
dok je snagu smesno porediti
-
Hvala Stefco. Taj veci turbo ne znam kakve prepravke trazi? 1749 je plug and play. A i koliko sam citao limit za kvacilo da potraje je 180ks i 400nm obrtni, tako da taj turbo trazi i ojacano kvacilo to je vec igranka... Zdrav razum kaze da je najbolje ili na 160ks sa fabrika delovima ili na minimum 200ks sa vecim turbom, ojacanim kvacilom, kocnicama i Seat fmic... Ovo sto sam ja hteo je ulaganje od preko 1000e za 20ks vise (nov fmic i 1749vb). Da ne spominjem vadjenje prskalica za xenone, sklanjanje egr i asv jer cevka za egr problem ne moze stara od va turba a ne moze ni od vb zbog duzine ugla...
Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
-
Nek sam i ja jednom u zivotu bio na strani zdravog razuma :53
-
Продата ли је?
Послато са SM-A605FN помоћу Тапатока
-
Jeste... Otisla Fabia..
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
znaci Katanac ...