VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: dragi2222 April 11, 2017, 12:08:53 pre podne
-
Na moje neopisivo zadovoljstvo poco sam da radim motor na mom ABF-u. majstor1 yupi3ti
(https://s3.postimg.org/5wg93zd1r/IMG_20170310_122245.jpg) (https://postimg.org/image/5wg93zd1r/)
(https://s3.postimg.org/p2tg75tjj/IMG_20170310_124749.jpg) (https://postimg.org/image/p2tg75tjj/)
(https://s3.postimg.org/fwb5jvob3/IMG_20170310_133815.jpg) (https://postimg.org/image/fwb5jvob3/)
-
jos malo slika posto sam skoro u zavrsnoj fazi
(https://s23.postimg.org/yxazuqnjb/IMG_20170311_145430.jpg) (https://postimg.org/image/yxazuqnjb/)
(https://s23.postimg.org/zbcbuc7mv/IMG_20170311_155437.jpg) (https://postimg.org/image/zbcbuc7mv/)
(https://s23.postimg.org/zcm9nr9gn/IMG_20170311_155445.jpg) (https://postimg.org/image/zcm9nr9gn/)
(https://s23.postimg.org/lwz8yb0yv/IMG_20170311_174257.jpg) (https://postimg.org/image/lwz8yb0yv/)
(https://s23.postimg.org/q7dwtw61z/IMG_20170311_180031.jpg) (https://postimg.org/image/q7dwtw61z/)
-
Malo onog bitnog sto se radi ipak je tema u tuning oblasti driving driving
(https://s14.postimg.org/ikmfpypod/image-0-02-05-f371ff03c39e02b1663b2565786e2fb828.jpg) (https://postimg.org/image/ikmfpypod/)
(https://s14.postimg.org/xumax5l6l/image-0-02-05-fe9b9dc0d6ec8c3bedf5b414f7c32600b2.jpg) (https://postimg.org/image/xumax5l6l/)
(https://s14.postimg.org/bwpu3d665/IMG_20170405_172726.jpg) (https://postimg.org/image/bwpu3d665/)
(https://s14.postimg.org/zc7r8ppx9/received_248908958905709.jpg) (https://postimg.org/image/zc7r8ppx9/)
-
A zasto ti lepo ne predstavis ovog gti-a ovde na forumu?Kolko ocekujes ks kad se zavrsi?Oces remap neki raditi?
-
pa ocekujem oko 170-180ks kad se zavrse radovi to jes prva faza. da se uradi motor i glava. A posle toga da se radi drugo ubrizgavanje
-
A sta sve planiras da uradis za tih 170 180 hp? U odnosu na fabricku konfiguraciju
-
stavljeni olaksni kovani klipovi 83.1mm od 150g fabricki su 82.5mm i oko 350g. stelujuca remenica i odradjena cela glava i da kompletan izduv
-
razlika izmedju fabricke usisne komore i nove ovo je pocetna faza
(https://s28.postimg.org/szettt3ft/IMG_20170310_152451.jpg) (https://postimg.org/image/szettt3ft/)
-
menjas li ventile ili ostaju fabricki? hoce li i usis da proprati ovo sirenje kanala na glavi? koje bregaste, izduv, kompresioni odnos, napisi nesto vise o motoru koji sklapas bice zanimljivije nama koji citamo beer
-
ventili ostaju fabricki ali idu krace vodice. Auspuh ide od pocetka do kraja f60mm samo ce biti nazad remus i mozda je dan protocni u sredini radi voznje na otvorenom. Dosta delova ostaje fabrika jer su svi delovi skupi a vec sam potrosio dosta na neke delove samo su klipovi bili 180e po komadu. A ubrizgavanje imam u planu da stasvim sa 1.8t ali mislim da ce i ove dizne gurati sa vecim pritiskom goriva.Ide blaga prepravka mojih bregastih i stelujuca remenica. Dobice se kompresija i obrtni momenat. Zapremina motora malo povecana sa 1984 na 2022cc. Najvece su promene na glavi gde se dobija vise vazduha na usisnoj strani oko 70cc samim tim i vise goriva
-
neces dobiti vise vazduha sirenjem kanala ako to ne propratis sa vecim ventilom i drugom bregastom, mozes staviti i neku drugu izduvnu granu da olaksas izduvavanje, inace nzm dal moze uopste da napravis na turbo struji, svakako srecno sa radovima, hoce li biti merena snaga kad se sve zavrsi? menjac ostaje isti? :)
-
a ko ti ovo sve radi u Ue??
-
Ti si za ove klipove dao 720 eura?
Za te pare si mogao nosate wosner da kupis i da imas jos vise snage.
-
zanimljivo , pa koliki stepen pravis sa ovim klipovima 10.5 ? tesko ovde 180ks na ove klipove ...
-
izaso sam na 212 ks bleh bleh bleh
-
Ima li slika dijagrama? :)
-
Svaka cast.Sto rece kolega uslikaj dijagram sa valjaka da vidimo?
-
:53
-
izaso sam na 212 ks bleh bleh bleh
izmerio si 212 ks na ove klipove iz teme i ovu obradu glave ?