Moras da proveris taj aktuator. Niko ti ne moze reci ovako preko neta, jer je sve moguce.
Oteraj ga kod nekoga ko ima vakuum pumpicu, skinite crevo sa tog ventila turbine, spojte pumpicu i pravite vakum. Kada napravite vakum na tom ventilu turbine ostavite ga tako.
Ako treba ostavite gai duze vremena, popijte kafu/pivo.
Ako je i nakon nekog vremena vakum jednak onome kako ste ga ostavili, onda je taj ventil turbine dobar i moze se krenuti dalje sa trazenjem. Ako je vakum opao, ili se izravnao skroz s atmosferskim pritiskom, onda je u pitanju taj ventil. Tj, probusena membrana u njemu.
Vidjao sam da ljudi rukom pomeraju tu polugicu, koja pomera geometriju, pomeraju gore/dole ne bi li malo razradili hod unutar turbune. Ne znam koliko to moze da pomogne. Meni nije.
Gledaj sta mozes sam da dijagnostikujes, i fokusiraj se na svaki korak ponaosob i idi sistemom eliminacije. Ne s brda s dola.
E, sad, ako nemas uslove da ispitas vecinu mogucih problema, onda majstor.