Autor Tema: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .  (Pročitano 270135 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 668
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #620 poslato: Januar 07, 2018, 10:22:21 posle podne »
Ma ne bih da se uvalim u problem kao sto je bilo slucajeva nakon cipovanja, citao sam, nije problem ni da odem u Revo ali ne mora da znaci da nesto nece krenuti kako ne treba. Ne bih da se cimam svaki dan do Pozege kao sto sam nakon ugradnje tng... Iz tog razloga ne mogu da odlucim lako na ovaj korak...

Van mreže Sinda

  • VW Početnik
  • Poruke: 98
  • Lokacija: Kac (kod NS-a)
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #621 poslato: Januar 07, 2018, 11:56:05 posle podne »
Pazi,ako ti je auto 100% ispravan i zdrav,neces imati nikakvih problema. U suprotnom,remap ce samo pogurati neke stvari koje su mozda vec malo nacete,da riknu malo ranije. Druga stvar,moras da budes svestan da je to polovnjak i da uvek nesto moze da krene po zlu,ali ako se sve odradi kako treba,bice uglavnom ok ;) Jos nesto,merenje na valjcima je dobra stvar,tu otprilike dobijas sliku neke (ajde da kazemo) ispravnosti automobila,preko krive snage lepo se vidi dosta toga,recimo ako ti na stock merernju izbaci dosta manje KS ili neku nenormalnu krivu snage,tu vec mozes videti da na kolima nesto ne valja,itd......Zato obavezno merenje pre i posle remapa,i obavezno proverene firme koje rade kako valja i dolikuje :)

Van mreže Gall

  • VW Početnik
  • Poruke: 79
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1.9 TDI MK4 karavan
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #622 poslato: Januar 08, 2018, 12:34:03 posle podne »
Ja nisam za cipovanje,oces jak auto,kupi jak auto,a ne kupis auto od 100ks pa oces cipovanjem 200,ispada da su u fabrikama glupi pa stuku silne pare u razvoj i proizvodnju jacih motora,kad ne znaju da naprave jedan motor od 100 ks pa ga po zelji kupca nasviraju na 150 - 200 - 300 ks i 1000Nm

Wele
Imaju dve vrste vlasnika chipovanih dizela. Oni koji vide samo dobre strane chipovanja i pevaju na sav glas i oni koji su menjali lamelu/kvacilo ili vadili klipove iz haube i cute ko zaliveni

 hail 

Gedora
 
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #213 poslato: Maj 13, 2014, 04:37:49 posle podne »
•   Citat
i ja mislim da je najbolji taj sto se za 250eu cipovanjem sa 82ks digne na 170ks.
kakvi ste vi astronauti ne mogu da vjerujem
@dulebg pogledaj malo ovu temu tuning ko se sve obraca ko sta pise i ko ima kakve zelje. jos jedan si od stotine onih koji su kupili jeftiniji auto od istog auta u klasi koji je da kazemo normalan, sa malom kubikazom, sa jeftinom registracijom... koji bi da se jebe da mu ne udje
najvise se sjebete vi koji kupite 1,2 1,4 ili 1,6 posle 15 ili 20 dana voznje kad vidite da ste kupili kamilu. onda ajmo na internet da vidimo sta se tu moze tunirati..
prodaj ti domacine taj auto i kupi 2,0 da se vozis ko svi sretni.
nadam se da ce ti neko ko se vozio u cipovanom 1,6tdi prenijeti utiske i zvukove koji se cuju posle 130km/h u kabini. tek tad ce ti se ta lesina ogaditi

 hail


Citat: madmax 81  Maj 19, 2014, 10:35:23 posle podne
Ove cip tuning kuce u principu naprave auto da proizvodi max snagu i moment na nizim obrtajima tako sto prosto receno ukradu tu snagu od visih obrtaja pa se tako dobije da npr.na 3000 obrtaja imas 150ks a 5000 imas 120ks.Dok na fabrickim mapama moment i snaga rastu linearno do samog limita motora.
fakt. Ovo sve tunerske "kuce" precutkuju

 hail

Citat: madmax 81  Maj 19, 2014, 11:19:12 posle podne
Opet ponavljam da bih voleo da vidim to std.1,9tdi kvacilo koje ce da pretrpi toliki moment ali stvarni i posten,pa posle mogu da umrem.
Ljudi koji tuniraju auta na toliki moment daju 2000e za kvacilo pa nakon toga se i menjac mora preraditi pa i zglobovi na kraju.
Zato kvacila i zamajaca na otpadima nigde nema. Kupuju se ko ludi. Drugar na Stilu JTD dva puta menjao lamelu i sad mu opet proklizava.

 hail

Sto bi reko Zdravko Colic "ja tu ne bi nista diro"  lollol
« Poslednja izmena: Januar 08, 2018, 12:40:52 posle podne od strane Gall »

Van mreže dejanvw

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 424
  • Age: 35
  • Lokacija: Budisava, Novi Sad
  • Karma: +16/-6
  • Pol: Muškarac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #623 poslato: Januar 08, 2018, 01:43:59 posle podne »
Jesi li nekad vozio remapiran auto ili samo citas s neta i prenosis? Znas li da tumacis dijagram snage s valjaka? Imas razne mape, od besplatnih s neta pa do 500e pa i vise.

Kopiracu ti tekst iz neke druge teme sto sam napisao, pa mi to protumaci (na tvoje pitanje dal su fabrike glupe i sl).

Kako onda objasnjavas sledece stvari? BMW f30 320d uglavnom bude sa 135kw, za belgijsko trziste je 100kw (drugar uvezao), isti blok, iste dizne, isti turbo, sve isto. Dalje, alfa 159 2.0jtdm je 125kw, takodje za belgijsko trziste je sa 100kw.

Inace, vozio sam remapiranu cetvorku od 96kw, na valjcima je izbacila 169ks sa standardnim kvacilom, 2 godine nakon remapa auto ide isto kao i onda, kvacilo trpi i dalje, tako da te tvoje price sto je drugar menjao dvaput kvacilo ne piju vodu, osim ako je neka divljacka mapa s neta.

Evo ti dijagram snage mog auta pa se uveri da nije lazni efekat snage na niskim obrtajima.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
« Poslednja izmena: Januar 08, 2018, 01:48:59 posle podne od strane dejanvw »

Van mreže Figo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 761
  • Age: 28
  • Lokacija: Beograd-Borča
  • Karma: +22/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Mk4 gti USA
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #624 poslato: Januar 08, 2018, 02:59:55 posle podne »
@dejanvw Previse tastatura strucnjaka ima, zanemari ih... Nego, svidja mi se dijagram, ko je radio mapu?  :26

Van mreže dejanvw

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 424
  • Age: 35
  • Lokacija: Budisava, Novi Sad
  • Karma: +16/-6
  • Pol: Muškarac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #625 poslato: Januar 08, 2018, 03:09:46 posle podne »
@figo Dejan safe chip iz NS.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Van mreže Petareos

  • VW Početnik
  • Poruke: 71
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +4/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Eos
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #626 poslato: Januar 08, 2018, 03:57:23 posle podne »
Poznat primjer je to da generacija bmw f30 iz fabrike ima potpuno identicni motor u slucajevima 320i (184) i 328i (245). Znaci u katalogu po pitanju motora svaki broj identican. Jedino gdje nisu identicni su kocnice i vjesanje. Cinjenica je da je to danas trik fabrike da bi smanjili troskove izucavanja i proizvodnje drugih tj slabijih motora. Ovako mogu samo da ga softverski zakljucaju!

Van mreže Sinda

  • VW Početnik
  • Poruke: 98
  • Lokacija: Kac (kod NS-a)
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #627 poslato: Januar 08, 2018, 04:07:31 posle podne »
Jbt,stvarno citajuci komentare nekih ovde,ispade remap prodavanje magle,iako se sve stavi crno na belo,dijagram pre i posle,itd....brate mili,ako laze dijagram i valjci,nelaze kilometar sat,ja sam se preporodio posle remapa,bukvalno drugi auto! A to sto odmah nisam uzeo jaci auto....pa jbg,sve sto sam tad gledao po auto placevima/oglasima bilo je katastrofa stanje,jedino sto je normalno naletelo kao dobar primerak je bio taj TDI od 66kw i to je to....

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk


Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 668
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #628 poslato: Januar 08, 2018, 06:48:07 posle podne »
Ja nemam auto od 100ks vec od 150 i sa 150 na 192ks ne mislim da je nesto nerealno i spektakularno, on i sa 150ks ide jako jako dobro, ko je vozio 1.8T u dobrom stanju zna o cemu pricam, nego se bojim uvalicu se u neke probleme pa razmisljam koliko mi je to sve potrebno...
« Poslednja izmena: Januar 08, 2018, 06:58:54 posle podne od strane vladegti »

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #629 poslato: Januar 08, 2018, 07:06:04 posle podne »
Pa zato i idi i proveri auto na valjcima brate.
Boban-Rus

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #630 poslato: Januar 09, 2018, 01:39:11 pre podne »
Vlade ti prvo resi sa sobom, a onda postavljaj pitanja po forumu. Bar ovde ima X primera cipovanih 1.8T, prodji po temama ili kontaktiraj ljude koji su to radili. Svaki cipovani motor trpi veca opreterecenja od onih koje je prepisala fabrika. Postoji u masinstvu nesto sto se zove stepen sigurnosti na osnovu cega se dimenzionisu motorni delovi. Stepen sigurnosti ovisi o gomili faktora. Ceni, veku trajanja, pouzdanosti, nameni... Ko cipuje moze da ocekuje da mu motor pre rikne, ali ne mora da znaci da hoce. Delovi na GTI i TDI cetvorci nisu isti. Ja ne znam nijedan 1.8T da je nastradao od cipovanja, eventualno neka lamela. Iako zvanicno najgori GTI motor 1.8T je vec duze vreme motor koji se najvise modifikuje jer sa jeftinim modifikacijama moze da se dobije dosta dodatne snage sto meni govori da je VW na tom motoru stavio veci stepen sigurnosti nego sto je trebao.
Ono sto se meni ne svidja kod cipovanja je ono sto je max napisao. Snaga se prakticno pomeri sa visokih obrtaja na manje.
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 668
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #631 poslato: Januar 10, 2018, 11:44:12 posle podne »
Ma resio sam ja da hocu i cuo sam se sa ovima iz Revo ali moram prvo da resim problem trzanja tj gubitka snage na visim obrtajima, nema u mojoj blizoj a ni daljoj okolini niko ko zna nesto van tdi motora, kad se 99,8% dizeli voze jbg... Oni na valjcima mogu samo da izmere koja je trenutna snaga motora, ne bave se kvarovima i popravkama...

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #632 poslato: Januar 11, 2018, 12:03:00 pre podne »
Citat
ali moram prvo da resim problem trzanja tj gubitka snage na visim obrtajima

Proveri benzinsku pumpu u rezervoaru...

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 668
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #633 poslato: Januar 11, 2018, 10:50:24 pre podne »
Menjjao sam je pre par godina, stavljena neka messmer a to se i na plinu desava, na visim obrtajima pocne kao se gusi, ne dobija vise i kada malo popustim gas on ne trza

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #634 poslato: Januar 11, 2018, 01:44:23 posle podne »
Jel se to vredi cipovati kad auto ima plin tj dal moze

Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока


Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1696
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +61/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #635 poslato: Januar 11, 2018, 10:31:41 posle podne »
Moze, sto ne bi moglo. Mislim da je neko (mozda i vise njih) na forumu imao g4 1.8t sa plinom cipovan

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #636 poslato: Januar 12, 2018, 01:01:46 pre podne »
1.8T se savrseno slaze uz plin. 7 godina sam vozio bez problema
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1696
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +61/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #637 poslato: Januar 12, 2018, 01:10:12 pre podne »
Wele, ti si imao... Tvoj je bio (je) cipovan?
« Poslednja izmena: Januar 12, 2018, 01:16:41 pre podne od strane AcoVW »

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #638 poslato: Januar 12, 2018, 02:45:42 pre podne »
Cipovan u NovaSpeed i pravo od njih kod Rasica na ugradnju plina. Sa plinom presao oko 80kkm
« Poslednja izmena: Januar 12, 2018, 02:47:22 pre podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #639 poslato: Januar 12, 2018, 11:59:43 pre podne »
Chipujes auto i onda plin  bonk