Autor Tema: G mk2 GTD  (Pročitano 4052 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Zlocesti

  • Ma .... LOoOOdilo :)
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1495
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd, Djeram
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Bora 1.9 tDI 131ks
G mk2 GTD
« poslato: Januar 30, 2009, 01:35:31 pre podne »
E ajmo ovako ..
sutra sa ortakom rasuramo njegovog golfa ...
decko je zasluzio jedno posteno osvezavanje :)

inace auto je presao oko 500 000km.. pre 100 000 km su mu menjane hilzne tako da je na standardu i bice na standardu ..

e sad posto ga radimo vec sta bi mogli da mu odradimo da kazemo da mu dignemo konjazu ..

posto mu turbina gura ulje non stop mislili samo da mu stavimoonu manju ali jacu turbinu sa novijih kombica . ona sto fijuce ko looda:)

pa sam mislio da malko obrijemo glavu da povecamo kompresiju ... prosirimo usise ispoliram ih .
e sada za ventile ne znam jel da ostalvjamo ove ili da ih siimo .. da vodjice radimo onako u trougao ili noramlno ...

sta bi jos mogli da uradimo da onako us put istjuniramo malko masinu :0


i jel neko cuo nesto za onaj servis u dimitrija tucovica kod bolnice .. sa desne strane kada idete od grada .
sto rade obradu glava i blokova ?
[IMG]https://www.freepnglogos.com/uploads/vw-png-logo/pulman-volkswagen-new-pulman-motor-group-png-logo-3.png[\IMG]
******** I nishta  DRUGO  **************

Van mreže Mare88

  • VW Početnik
  • Poruke: 37
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd - Zemun
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: G mk2 GTD
« Odgovor #1 poslato: Februar 01, 2009, 01:02:21 pre podne »
nisam nista radio na svom golficu sto se tice motora, ali me jako interesuje sta ste radili i kakve ste rezultate dobili, pa ako mozes da napises nesto opsirnije kada budete zavrsili radove, jako me interesuje... pozzz

Van mreže Zlocesti

  • Ma .... LOoOOdilo :)
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1495
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd, Djeram
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Bora 1.9 tDI 131ks
Odg: G mk2 GTD
« Odgovor #2 poslato: Februar 01, 2009, 12:31:02 posle podne »
za pocetak samo rasturili masiu . :)

bice slika kasnije :)

hilzne su u odlicnom stanju sto nas je radovalo ..

uzeli samo nove karike lezajeve i ventile

novu turbinu sa nekog kombeta koja ima mnogo bolje punnenje ..

sire se usisni kkanali . danas bi glava trebala da bude gotova .. i da se sklopi masina
pa za jedno 1000 1500 km ce mo znati tacno sta je i kako ispalo :)
[IMG]https://www.freepnglogos.com/uploads/vw-png-logo/pulman-volkswagen-new-pulman-motor-group-png-logo-3.png[\IMG]
******** I nishta  DRUGO  **************

Van mreže Mare88

  • VW Početnik
  • Poruke: 37
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd - Zemun
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: G mk2 GTD
« Odgovor #3 poslato: Februar 02, 2009, 04:06:18 pre podne »
samo napred! :) jedva cekam slike, pozz!

Van mreže Zlocesti

  • Ma .... LOoOOdilo :)
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1495
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd, Djeram
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Bora 1.9 tDI 131ks
Odg: G mk2 GTD
« Odgovor #4 poslato: Februar 03, 2009, 11:14:02 pre podne »
ajde ovako .. ako neko nesto zna o ovim turbinama . st akako koliko .. bilo bi lepo da napishe ..
uprincipu mislim da su iste turbine . ali da cujem vase isaljnje st ai kako :)

garrnett 068 145 703 f

kkk 068 145 703 d

i koju je bolje staviti . koliki pritisak prave , od koliko pocinju da rade ..
[IMG]https://www.freepnglogos.com/uploads/vw-png-logo/pulman-volkswagen-new-pulman-motor-group-png-logo-3.png[\IMG]
******** I nishta  DRUGO  **************

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13073
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: G mk2 GTD
« Odgovor #5 poslato: Februar 03, 2009, 11:39:04 pre podne »
Taj prvi mislim da si lose napisao, ja sam nasao samo Garrett, vidi na googlu ima na njihovom sajtu da se skine katalog pa verovatno ima specifikacija  ;)

Van mreže Zlocesti

  • Ma .... LOoOOdilo :)
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1495
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd, Djeram
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Bora 1.9 tDI 131ks
Odg: G mk2 GTD
« Odgovor #6 poslato: Februar 03, 2009, 12:00:36 posle podne »
moguce da sam n ubacio viska :))

a za ove kkk jel zna neko nesto ?

kadaih gledam .. slicne su ali imaju drugacija peraja .. i onaj rasteretni ventil ..

posto imam obe ne znam koju da stavim :)
[IMG]https://www.freepnglogos.com/uploads/vw-png-logo/pulman-volkswagen-new-pulman-motor-group-png-logo-3.png[\IMG]
******** I nishta  DRUGO  **************

Van mreže Zlocesti

  • Ma .... LOoOOdilo :)
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1495
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd, Djeram
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Bora 1.9 tDI 131ks
Odg: G mk2 GTD
« Odgovor #7 poslato: Februar 03, 2009, 01:48:27 posle podne »
[/URL][/img]


ajde neka neko pomogbe . ne mogu da nadjem specifikaciju ni jedne :(

garrett 068 145 703 f
bap 465384 5 t3
s/n pl 1867a


kkk 068 145 703 d
alt 844 848  751
ausf k24 6080


pomagajte:)
« Poslednja izmena: Februar 03, 2009, 01:51:04 posle podne od strane Zlocesti »
[IMG]https://www.freepnglogos.com/uploads/vw-png-logo/pulman-volkswagen-new-pulman-motor-group-png-logo-3.png[\IMG]
******** I nishta  DRUGO  **************

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4509
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: G mk2 GTD
« Odgovor #8 poslato: Februar 03, 2009, 11:47:53 posle podne »
Ja bih stavio KKK i pojurio bih intercoller, nemora od dvojke, ionako fabrickom pozicija nije idealna, najbolje napred iza branika.

Samo ako brusite glavu da bi smanjili kompresioni prostor pravite gresku, jer se bolji efekat postize vecim kompresionim prostorom, zato ljudi stavljaju deblje dihtunge i krate klipove. TDI motori cak imaju komore(rupe gledano sa cela klipa) coilleo2tj bas iz tog razloga.

Van mreže Zlocesti

  • Ma .... LOoOOdilo :)
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1495
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd, Djeram
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Bora 1.9 tDI 131ks
Odg: G mk2 GTD
« Odgovor #9 poslato: Februar 03, 2009, 11:52:31 posle podne »
nebrusimo glavu:)
stavili samo dihtung sa 2 tackice
a da bi se brusila glava mora i ventili da se rade :)

a stavljena je kkk jel ima veci protok :)
[IMG]https://www.freepnglogos.com/uploads/vw-png-logo/pulman-volkswagen-new-pulman-motor-group-png-logo-3.png[\IMG]
******** I nishta  DRUGO  **************

Van mreže Mare88

  • VW Početnik
  • Poruke: 37
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd - Zemun
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: G mk2 GTD
« Odgovor #10 poslato: Februar 04, 2009, 01:29:15 pre podne »
ekstra, samo napred, kad zavrsite sve, molim te, reci kakvi su rezultati, koliko je max brzina/ubrzanje i kako se ponasa motor, pozzz

Van mreže Zlocesti

  • Ma .... LOoOOdilo :)
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1495
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd, Djeram
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Bora 1.9 tDI 131ks
Odg: G mk2 GTD
« Odgovor #11 poslato: Februar 04, 2009, 01:33:56 pre podne »
motor je sklopljen .. mozda jos ubacimo interkulervidecemo ...


ali moramo da ga razradimo .. ono ... 1000 1500km
[IMG]https://www.freepnglogos.com/uploads/vw-png-logo/pulman-volkswagen-new-pulman-motor-group-png-logo-3.png[\IMG]
******** I nishta  DRUGO  **************