Autor Tema: anti lag  (Pročitano 3603 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Karter

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Karma: +0/-0
anti lag
« poslato: Oktobar 23, 2008, 08:15:59 posle podne »
aj nek mi neko objasni shta je taj anti lag sistem,zashto to sluzi,kako se to postawlja,shta se postize i tako to.........??

Van mreže Rogi

  • In Car Electronic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2663
  • Age: 39
  • Lokacija: Stara Pazova
  • Karma: +16/-8
  • Pol: Muškarac
  • VW
  • Auto: Golf 5
Odg: anti lag
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 24, 2008, 01:01:11 pre podne »
Cek,cek...daj malo na nasem jeziku...sta ti je to?  biggrin

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: anti lag
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 24, 2008, 08:14:24 pre podne »
Lag bi trebalo da je rupa, a to bi moglo biti nesto za smanjenje turbo rupe.

Van mreže Rogi

  • In Car Electronic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2663
  • Age: 39
  • Lokacija: Stara Pazova
  • Karma: +16/-8
  • Pol: Muškarac
  • VW
  • Auto: Golf 5
Odg: anti lag
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 25, 2008, 02:15:14 pre podne »
Znaci za pojacanje snage turbine?

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13073
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: anti lag
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 26, 2008, 11:58:52 posle podne »
Hm, pa nije to bas bukvalno za povecanje snage, vec da se smanji turbo rupa, odnosno da stvara veci pritisak pri nizim obrtajima, ali je problem da i pri visim isto radi posao.

Prost  primer 1,9td koji se ugradjivao u trojke dostize maxinalni obrtni moment na 1900 obrtaja, a moj 1,6td na 2800, ali zato 1,9 td dostize svojih 75 konja(govorim o td sa bosch pumpom) na 3600 obrtaja i posle bukvalno gubi snagu, dok kod mene dostize max snagu na 4500 obrtaja i zato ga ja dobijam na crti ehehehe
ALI, u praxi je mnogo bolje da dobijes snagu na nizim obrtajima zbog manjeg zamora motora ;)

Van mreže Karter

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Karma: +0/-0
Odg: anti lag
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 27, 2008, 12:14:34 posle podne »
http://www.youtube.com/watch?v=mXfUbFR-x7g

ewo tipican primer,mislim da je to neshto pri startu,da se ne zagushi tubina,pa on puca na auspuh da saogri swe shto ima u grani,da bi bila slobodna kad nabode pun gas,da se ne zagushu,ja to tako kapiram,sad pojma neam.......

http://www.youtube.com/watch?v=E5F_adUlYEI


Van mreže MC Dule

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 688
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: anti lag
« Odgovor #6 poslato: Oktobar 27, 2008, 02:03:28 posle podne »
pitajte dandyja u vezi tog anti laga. on je budzio nesto tj povecavao je pritisak na max na turbini.