Gasenje EGR ventila, skidanje katalizatora, da/ne???

Autor Tema: Gasenje EGR ventila, skidanje katalizatora, da/ne???  (Pročitano 68790 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže !goR

  • VW Početnik
  • Poruke: 178
  • Age: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf mk6 2.0 TDI
Odg: Gasenje EGR ventila, skidanje katalizatora, da/ne???
« Odgovor #20 poslato: Decembar 03, 2010, 09:36:01 posle podne »
evo dva konkretna pitanja. da li da zatvorim EGR na golfu sdi 2004? i drugo glupo pitanje je, da li pre tehnickog i eventualno nekog puta u evropu mogu da ga ponovo otvorim i budem ekoloski ispravan biggrin?
They didn't abandon a great form, to do something new. They just enhanced the details. Chip Foose

Van mreže milanilijin

  • Super Moderator
  • Master Member
  • ****
  • Poruke: 3160
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +37/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5.5,Audi A3
Odg: Gasenje EGR ventila, skidanje katalizatora, da/ne???
« Odgovor #21 poslato: Decembar 03, 2010, 09:41:10 posle podne »
Mislim da egr mozes uvek da otvori ali na primer katalizator za passata b5.5 tdi kosta oko 70000 plus moras da im donese stari

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: Gasenje EGR ventila, skidanje katalizatora, da/ne???
« Odgovor #22 poslato: Decembar 03, 2010, 10:12:18 posle podne »
Jedno pitanje koju granicu kada u EU izmedju drzava nema granica  blink blink
mislio sam pre svega na celu evropsku uniju,odi u Grcku i da vidis kako c da ti mere izduvne gasove,pogotovo kad  vide srpske tablice jer znaju kakvo gorivo imamo, ;)
tesko da bilo ko prodje u grcku a da mu ne izmere,i u bilo kojoj evropskoj drzavi,
  champ1

Van mreže milanilijin

  • Super Moderator
  • Master Member
  • ****
  • Poruke: 3160
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +37/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5.5,Audi A3
Odg: Gasenje EGR ventila, skidanje katalizatora, da/ne???
« Odgovor #23 poslato: Decembar 03, 2010, 11:39:49 posle podne »
Bio u grckoj samo trazili zeleni karton,a koliko znam izmedju zemalja u eu nema granica
« Poslednja izmena: Decembar 03, 2010, 11:45:09 posle podne od strane milanilijin »

mladen3103

  • Gost
Odg: Gasenje EGR ventila, skidanje katalizatora, da/ne???
« Odgovor #24 poslato: Decembar 04, 2010, 05:15:26 pre podne »
.
« Poslednja izmena: Decembar 13, 2010, 02:40:38 pre podne od strane mladen3103 »

Van mreže D@rko

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1359
  • Age: 32
  • Lokacija: okolina Sapca
  • Karma: +10/-8
  • Pol: Muškarac
  • biker for life!
  • Auto: mk4- mk3- b5.5- gsxr 750
Odg: Gasenje EGR ventila, skidanje katalizatora, da/ne???
« Odgovor #25 poslato: Decembar 07, 2010, 12:09:07 posle podne »
"Treba" da bude tu samo zbog ekologije i ni zbog cega drugog.

mladen3103

  • Gost
Odg: Gasenje EGR ventila, skidanje katalizatora, da/ne???
« Odgovor #26 poslato: Decembar 09, 2010, 04:02:28 pre podne »
.
« Poslednja izmena: Decembar 13, 2010, 02:40:59 pre podne od strane mladen3103 »

Van mreže LEMI

  • Uprava kluba
  • VW Klub Prijatelj
  • Master Member
  • ***
  • Poruke: 3413
  • Age: 107
  • Lokacija: Beograd, Vozdovac
  • Karma: +47/-31
  • Pol: Muškarac
  • KORREKT
Odg: Gasenje EGR ventila, skidanje katalizatora, da/ne???
« Odgovor #27 poslato: Decembar 09, 2010, 08:04:18 pre podne »
veoma dobro znam zbog cega je tu,a da je samo zbog eko neka ti bude  bicedobro

Je l' mozes jos neki razlog da nam navedes, posto me bas zanima, radio bi to??

Van mreže Sajovan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 841
  • Age: 31
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +12/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Gasenje EGR ventila, skidanje katalizatora, da/ne???
« Odgovor #28 poslato: Decembar 09, 2010, 09:18:45 pre podne »
veoma dobro znam zbog cega je tu,a da je samo zbog eko neka ti bude  bicedobro
Ja mislim da ako turbina zablokira da moze da ispusti gasove da ne bi doslo do pucanja iste,ako grijesim ispravite?
TDI Power

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10929
  • Age: 29
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +164/-68
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, mk4 GTI
Odg: Gasenje EGR ventila, skidanje katalizatora, da/ne???
« Odgovor #29 poslato: Decembar 09, 2010, 11:04:23 pre podne »
veoma dobro znam zbog cega je tu,a da je samo zbog eko neka ti bude  bicedobro

Pa podeli to znanje sa nama... big_boss

Ja vrlo dobro znam da su ljudi koji se bavi chip tuning-om predlagali izbacivanje egr ventila, i znam da je IvanT kod sebe to radio bez ikakvih posledica.

A ovo sto je napisao Sajovan je otprilike blow-off ventil, mada na dizelima koliko znam i nema bas neku ulogu jer ne postoji klapna kao kod benzinca koja zatvara dotok vazduja kad se pusti papucica gasa, tj. kod benzinca se pravi veliki pritisak u usisnoj grani pri menjanju brzine i sl. ako je turbina nabila max pritisak  ;)
« Poslednja izmena: Decembar 09, 2010, 11:20:30 pre podne od strane Madison »

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10929
  • Age: 29
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +164/-68
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, mk4 GTI
Odg: Gasenje EGR ventila, skidanje katalizatora, da/ne???
« Odgovor #30 poslato: Decembar 09, 2010, 09:54:26 posle podne »
Pa znaci jedina pozitivna stvar pored ekoloske je da se brze zagreva motor.
Ali kao sto si i sam rekao, on vraca vruc vazduh u klipove, a cilj je da vazduh bude sto hladniji...
Neka bude i vrlo malo povecanje snage, nekome ce znaciti, a i znam da mnogi pri chip tuningu preporucuju da se zaobidje egr ventil zbog dodatnog efekta. A nije skupo sad napraviti jaci auto, pogotovu od tdi-a, evo kod nasih sponzora za oko 150e chip koji u zavisnosti od tipa motora ide oko 20-30 konja, mislim da nije zanemarljivo  big_boss

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9373
  • Karma: +531/-249
  • Pol: Muškarac
Odg: Gasenje EGR ventila, skidanje katalizatora, da/ne???
« Odgovor #31 poslato: Decembar 09, 2010, 09:55:26 posle podne »
dobro primarna funkcija jest smanjenje NOx emisija i eko fazoni,ali uz to egr indirektno brze zagrejava motor,tj motor brze postize radnu temp sto mu itekako znaci (period 0-300 000 km recimo)upravo zbog tih povratnih gasova automaski smanjuje habanje motora(fazon garezi u povrat ne vredi spomena jel koji disel nema garezi),i na osnovu toga direktno smanjuje potrosnju jel povecanjem temperature gasova u cilindru automatski je potrebna manja kolicina goriva za zagrevanje istih i ostvarenje potrebnog rada(citaj snage),normalno do odredjenog broja obrtaja,jel neko ko forsira zestoku voznju njemu to i nije bitno,e sad sto auto bolje ide kad se iskljuci egr,pa mozda zato sto egr pravi kontra tezu interkuleru (ne bukvalno),i iskljucenjem dolazi veca kolicina zraka(kis,azot i ostalo iz atm) u motor (znaci zraka ne kiseonika jel motor ne usisava 100% kiseonik),i ujedno povecava brzinu lopatica turbine jel dio gasova koji je zaobilazio turbo sad ide na njega i dovodi do bojeg odziva turba,e sad vi sami skontajte koja je tu losa strana i do cega to dovede na kraju,a dio fazona da egr skodi motoru ne pije vodu samo ga treba redovno odrzavati,moj tdi ima 340 000 km i nikada nisam imao problema sa tim,i niti ga mislim iskljucivat,tj ne vidim zasto ako neko ima dobar razlog volio bih cuti,osim tog famoznog povecanja snage,mada ima i ono ako hoces jak auto kupi odma jak auto, big_boss
sve je tacno i ispravno receno ;)

Van mreže LEMI

  • Uprava kluba
  • VW Klub Prijatelj
  • Master Member
  • ***
  • Poruke: 3413
  • Age: 107
  • Lokacija: Beograd, Vozdovac
  • Karma: +47/-31
  • Pol: Muškarac
  • KORREKT
Odg: Gasenje EGR ventila, skidanje katalizatora, da/ne???
« Odgovor #32 poslato: Decembar 10, 2010, 03:34:55 pre podne »

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10929
  • Age: 29
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +164/-68
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, mk4 GTI
Odg: Gasenje EGR ventila, skidanje katalizatora, da/ne???
« Odgovor #33 poslato: Decembar 10, 2010, 11:11:06 pre podne »
Da, naravno da fabrika odradi da sve bude sto sigurnije, ali ima i sigurnog lufta, zavisi od motora do motora. 1.8t ima bednih 150 konja fabrickih(kazem bednih jer je dvojka sa istom kubikazom, jednim klipom i 12v manje, na g60 imala 160ks, a ni to nije njegov maximum), ali taj 1.8t u sustini moze da istrpi mnogo vise.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6629
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +264/-169
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Gasenje EGR ventila, skidanje katalizatora, da/ne???
« Odgovor #34 poslato: Decembar 10, 2010, 06:35:51 posle podne »
mladene sigurno si na tom faksu i učio o stepenu sigurnosti i optimalnom dimenzionisanju
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Shone

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 554
  • Age: 28
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +9/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Gasenje EGR ventila, skidanje katalizatora, da/ne???
« Odgovor #35 poslato: Decembar 10, 2010, 07:54:18 posle podne »
Meni jedno nije jasno, a to je: ako je zatvoren egr, to znaci da ce svo vreme imati svez vazduh, koji ce mu dobro doci jer ce sagorevanje biti mnogo bolje, a pogotovu na radnoj temp.A dok je otvoren ima ce povrat izduvnih gasova i samim tim losiju smesu i losije sagorevanje i na koji nacin mu onda produzawa radni vek... ako mozes da mi pojasnis? pozz

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Gasenje EGR ventila, skidanje katalizatora, da/ne???
« Odgovor #36 poslato: Decembar 10, 2010, 08:26:32 posle podne »
Meni je Miki zatvorio egr, upravo zbog turbine, razlika je sto ce ti mozda kao meni biti upaljena lampica za gresku egr-a, a i katalizator bi bilo pametno skinuti, jedino ako ne planiras da putujes u eu gde moze da se desi da proveravaju izduvne gasove a kazne su astronomske ako vide da nemas egr (ovo su mi savetovali ljudi koji se bave time).
Sto se tice turbine, predlazem ti da uradis remont i ne razmisljas  ;)

Meni je isti motor kao kod Bobana, maka' sam katalizator, a egr cu da maknem to jest da ga zatvorim...Meni je npr skoda isla bez kat za 11s e sad jel to time sto ga nema ili...
A sad kad sam je chipova na 130hp egr mu nije bas cool iako je kompjuterski skoro iskljucen, ali imam osjecaj ako ga zatvorim da ce biti to...

Inace od kad nemam kat malo mi je bucnija jer nijesam stavljao cijev umjesto njega vec kako vidim to su mi u servis odradili tako, sto je otvoren i maknut inutra onaj dio... a i mislim da je to bolje eto cisto vizuelno da izgledao kao da je tamo cisto radi kontrole ako ga budu dizali na dizalicu kad budem na registraciju...mada to nikad bar kod nas ne rade...

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10929
  • Age: 29
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +164/-68
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, mk4 GTI
Odg: Gasenje EGR ventila, skidanje katalizatora, da/ne???
« Odgovor #37 poslato: Decembar 10, 2010, 08:29:08 posle podne »
Koliko sam ja shvatio, najvise mu pomaze pri zagrevanju, tada se i dosta haba motor, pogotovu kada je ovako hladno...
Mada mi je i logicno da za neku ostriju voznju vazduh bude svez, a i hladniji naravno..

Sto rece Lemi, i ja bih da mi to koljemo  lollol

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9373
  • Karma: +531/-249
  • Pol: Muškarac
Odg: Gasenje EGR ventila, skidanje katalizatora, da/ne???
« Odgovor #38 poslato: Decembar 10, 2010, 08:35:37 posle podne »
plus je dobitak na snazi, duzi zivot turbine, nema vise onog djubreta u usisu i kvalitetnije sagorijevanje
minus je habanje motora.
 konkretno na vw i ja sam za to da se blokira u kombinaciji sa skidanjem katalizatora. ali ipak nije postavljen bezveze. e posto je pitanje postavljeno u tuningu onda treba zanemariti habanje motora i to je to beer

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Gasenje EGR ventila, skidanje katalizatora, da/ne???
« Odgovor #39 poslato: Decembar 10, 2010, 08:36:42 posle podne »
Brate to dok se zagijre motor, ja znam dok se ne popne dobro na 90 stepeni i kad se popne jos pola sta je ne natezem pa neka pored mene sve provociraju trkaci lollol
dOK SE DOBRO NEZAGRIJE ne penje se preko 2000obrtaja big_boss i posle natezanja jedno 5 minuta da radi u mjestu da se ohladi, sve po propisu beer