Autor Tema: Golf IV 1.9 TDI 130Ks  (Pročitano 82635 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže boćanac GTD

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2809
  • Age: 30
  • Lokacija: Gornji Milanovac-Kragujevac
  • Karma: +93/-22
  • Pol: Muškarac
  • Mašinac
Odg: Golf IV 1.9 TDI 130Ks
« Odgovor #140 poslato: Decembar 19, 2019, 10:39:17 posle podne »
Imas li ti neki auto za svaki dan inace, ono da odes do prodavnice i tako.

Poslato sa JSN-L21 uz pomoć Tapatoka


Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1785
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf IV 1.9 TDI 130Ks
« Odgovor #141 poslato: Decembar 19, 2019, 11:47:40 posle podne »
vece dizne ce da spricaju istu kolicinu goriva jer te parametre kontrolise software, i koliko kaze ta mapa za 74kw toliko ce i da izbace dizne, pa neka su one i za 3.0Tdi.

Pogrešno si ti to shvatio, po toj logici bi sve dizne na svim modelima mogle biti iste samo se promeni mapa. ECU kontroliše samo vreme za koje će dizne ubrizgavati gorivo po jednom taktu, a količina ubrizganog goriva po jedinici vremena zavisi od veličine dizne.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Golf IV 1.9 TDI 130Ks
« Odgovor #142 poslato: Decembar 20, 2019, 12:20:05 pre podne »
Mislim da Ecu zahteva odredjenu kolicinu goriva, a dizne moraju to da isporuce i toliko da isporuce. Sa vecim diznama bi trebalo da se samo promeni brzina kojom ce dizne da isporuce to gorivo. Posle remapa Ecu ce da zahteva vecu kolicinu goriva, koje su sada vece dizne spremne da bez problema obezbede, povecava se i turbo boost da ne bi auto dimio, vec sve to lepo iskoristio...


Da se stave vece dizne bez remapa ne verujem da bi se bilo sta dobilo osetno, ali ne mogu da tvrdim, a da se stavljanjem samo vece turbine dobija penis, to znam.. Bude jos gore. Auto je isao ostetno losije, sto je primetila cak i moja zena.
Ecu je kompjuter i to ne funkcionise na jebem li ga daj sta das, vec ako Ecu trazi 0.2726337mg necega, a dobije 0.2726336 ili 0.2726338, eto ga neki over ili under boost i safe mode... Na kraju dobar sam sa ovim momcima iz Bobosport pa cu da i lh pitam da li se ista dobija, ali mislim da unapred znam odgovor...

Ovaj ASZ sto Kiki ima je identican sa ARL i BPX od 116kw u Ibizi Cupri. Jedina razlika su 1749VA turbo i ASZ a 1749VB i ARL i BPX, Fmic umesto smic i jaci srafovi glave... Dizne su identicne kao i sve ostalo. Ovi na Briskoda i TdiClub insistiraju na tome da se za 180ks onavezno stave ti jaci srafovi!
Na Darkside Developments preporucuju to takodje, tako da imaj to na umu...
Kad stavljas turbo od ARL mora da odradis i Egr delete jer se polozaj cevke od turba do egr razlikuje, pa ne pase ni od va ni od vb. Takodje mora da se malo zaklokuje  jaci turbo, ili kako se vec kaze...

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
« Poslednja izmena: Decembar 20, 2019, 01:06:27 pre podne od strane iwcham1979 »
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1785
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf IV 1.9 TDI 130Ks
« Odgovor #143 poslato: Decembar 20, 2019, 12:58:11 pre podne »
Vidi ovako, ne mora da znači da ako ti nešto misliš da je to i tako. Ja sam imao 15 godina kada smo kupili dizel auto, tada sam Mislio o dizelu kao smeši goriva i Mislio da samopaljenje znači samopaljenje smeše zbog visoke kompresije! To što sam ja mislio je bila Zabluda, pogrešno mišljenje, nazovi kako god. Ovo što ti pišeš je isto velika Zabluda i sa te strane je Paul u pravu jbga. Jedno je mašta a drugo nauka. A za koji dan kliki vadi PD130 i meće PD150, standardno.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1785
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf IV 1.9 TDI 130Ks
« Odgovor #144 poslato: Decembar 20, 2019, 01:01:37 pre podne »
Imas li ti neki auto za svaki dan inace, ono da odes do prodavnice i tako.

Poslato sa JSN-L21 uz pomoć Tapatoka

Ode u prodavnicu a vrati se sa drugim motorom, zavedeno, sa atestom.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Golf IV 1.9 TDI 130Ks
« Odgovor #145 poslato: Decembar 20, 2019, 01:11:55 pre podne »
Ja o ovome pricao sa ljudima koji leba zaradjuju chip tuningom...  Nije da ja to eto tako mislim pa je to tako. Svoje misljenje ne formiram na pijaci, ili u razgovoru sa laikom kao sto sam i ja. Da ne ulazimo u tanke niti, gde cemo da lupamo gluposti svi mi, reci mi ovako:  Da stavis 110kw  motor a ostavis ecu od 74kw na duno ces izmeris koliko?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
« Poslednja izmena: Decembar 20, 2019, 01:14:29 pre podne od strane iwcham1979 »
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1785
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf IV 1.9 TDI 130Ks
« Odgovor #146 poslato: Decembar 20, 2019, 01:21:37 pre podne »
Sa klokovanim turbom ili ne?
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Golf IV 1.9 TDI 130Ks
« Odgovor #147 poslato: Decembar 20, 2019, 01:28:47 pre podne »
Pa sad, nebitno... Pitacu coveka sutra osim toga sto ce da dimi jer ce da ima vise goriva nego sto mu treba, kolko ce snage vise da ima...
Sad nadjoh na Tdi Club kaze lik da je dobio 10ks prelaskom samo na vece dizne, ali je i dimio i lose palio. Pre remapa odradili run na istoj mapi. Dobija se znaci nesto... Ali mora remap u svakom slucaju... Ne kontrolise Ecu to bas na nacin kako sam ja mislio, ali kontrolise tajminge za dizne, i u sustini sve je to sranje bez remapa i ne moze da radi kako treba, tj. dobitak je udri me da vrisnem ...Da nadjem ja znaci 3 dizne od ARL da stavim u Lupo i pravac Navak
« Poslednja izmena: Decembar 20, 2019, 02:29:29 pre podne od strane iwcham1979 »
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf IV 1.9 TDI 130Ks
« Odgovor #148 poslato: Decembar 20, 2019, 03:49:48 posle podne »
Zvao sam ljude u Bobo. Kazu da bi dobio na snazi na valjcima zbog vecih dizni, ali to nista ne vredi u praksi jer ce imati problema sa dimljenjem, verovatno paljenjem, padace u limp imati turbo lag, sve u svemu ne moze tako, a nije dobro ni za motor nikako jer ce nagomilavati cadj i sranja. Pogresno sam mislio da ce vece dizne da isporuce isto goriva, to stoji....


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Golf IV 1.9 TDI 130Ks
« Odgovor #149 poslato: Decembar 21, 2019, 12:46:09 pre podne »
@iwcham1979 Ja sam na stock mapi od 110ks dobio 149.8ks... Ubacivanjem vecih dizni itekako se povecava snaga. Skoro svaki PD101 ce izbaciti 108-110ks na valjcima.

Van mreže klikiTDI

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 879
  • Age: 27
  • Lokacija: Donja Motičina
  • Karma: +15/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 TDI
Odg: Golf IV 1.9 TDI 130Ks
« Odgovor #150 poslato: Decembar 23, 2019, 12:41:47 posle podne »
Auto slozen i vozi se..
Stavljen komp motora orginal od 130 koni je mapiran, auto ide odlicno

Poslano sa mog VOG-L29 koristeći Tapatalk


Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Golf IV 1.9 TDI 130Ks
« Odgovor #151 poslato: Decembar 23, 2019, 12:43:37 posle podne »
Svaka cast za trud i volju! Daj neku slicicu.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4817
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Golf IV 1.9 TDI 130Ks
« Odgovor #152 poslato: Decembar 23, 2019, 10:07:01 posle podne »
Stvarno je ovaj forum pao kurcu za usi. Kad napises nesto relevantno i kako treba strucnjaci iz moderatorskog tima to obrisu, a kad pojedini mlate gluposti po 10 strana to ostaje. Nije ni cudo sto nema ni cetvrtina stare ekipe koja je nesto znala i pomagala. Ostali mlatimudani i pametnjakovici sami. Cast izuzetcima

Ovom postu dajem maximalno do ujutru da ce biti ovdje
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže klikiTDI

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 879
  • Age: 27
  • Lokacija: Donja Motičina
  • Karma: +15/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 TDI
Odg: Golf IV 1.9 TDI 130Ks
« Odgovor #153 poslato: Januar 05, 2020, 06:39:03 posle podne »
Rjeseno i to

Poslano sa mog VOG-L29 koristeći Tapatalk


Van mreže klikiTDI

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 879
  • Age: 27
  • Lokacija: Donja Motičina
  • Karma: +15/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 TDI
Odg: Golf IV 1.9 TDI 130Ks
« Odgovor #154 poslato: Januar 06, 2020, 08:03:59 posle podne »
V6 lipovi i velika navigacija orginal

Poslano sa mog VOG-L29 koristeći Tapatalk


Van mreže klikiTDI

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 879
  • Age: 27
  • Lokacija: Donja Motičina
  • Karma: +15/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 TDI
Odg: Golf IV 1.9 TDI 130Ks
« Odgovor #155 poslato: Januar 13, 2020, 11:04:05 pre podne »
Malo za promjenu stavio bjele stopove..
Prednji v6 lip, sutra ide zadnji gore i protocni auspuh

Poslano sa mog VOG-L29 koristeći Tapatalk


Van mreže klikiTDI

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 879
  • Age: 27
  • Lokacija: Donja Motičina
  • Karma: +15/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 TDI
Odg: Golf IV 1.9 TDI 130Ks
« Odgovor #156 poslato: Januar 14, 2020, 11:22:51 pre podne »
Rjesen i auspuh

Poslano sa mog VOG-L29 koristeći Tapatalk


Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13066
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf IV 1.9 TDI 130Ks
« Odgovor #157 poslato: Januar 14, 2020, 12:12:47 posle podne »
Kulturica :25

Van mreže klikiTDI

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 879
  • Age: 27
  • Lokacija: Donja Motičina
  • Karma: +15/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 TDI
Odg: Golf IV 1.9 TDI 130Ks
« Odgovor #158 poslato: Januar 21, 2020, 02:26:53 posle podne »
Kupljeno

Poslano sa mog VOG-L29 koristeći Tapatalk


Van mreže klikiTDI

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 879
  • Age: 27
  • Lokacija: Donja Motičina
  • Karma: +15/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 TDI
Odg: Golf IV 1.9 TDI 130Ks
« Odgovor #159 poslato: Januar 22, 2020, 09:03:56 posle podne »


Poslano sa mog VOG-L29 koristeći Tapatalk