Autor Tema: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .  (Pročitano 269925 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #760 poslato: April 09, 2019, 10:00:45 pre podne »
Jos cu ovo da napisem i ne javljam se vise jer sam ja lud pa pisem ista.

Molio bih te da mi citiras gde sam napisao da je bolje cipovati auto od 300k km. Naravno da nije ali isto tako ni taj tvoj se nije ni razradio a hoces da mu dizes snagu. Ako nisi zadovoljan sa snagom sto nisi u startu kupio jaci auto nista vise. Ja nisam pobornik cipa, radio bih ga kad bih promeni neke stvari u motoru pa samim tim budem primoran da promenim i mapu. p.s.

U dalju diskusiju ne ulazim a ti mi citiraj gde sam napisao 300k km a ti si lepo napisao da si presao 1000km sto je po meni ne razradjen motor.

Van mreže Galaxy

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 350
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +8/-8
  • Pol: Muškarac
    • B6
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #761 poslato: April 09, 2019, 05:50:16 posle podne »
Ako nisi zadovoljan sa snagom sto nisi u startu kupio jaci auto nista vise. 

Amin!  Video sam autic, kupljen je nov i sa dosta opreme. Pretpostavljam da je mogao za isti novac da kupi sa jacim motorom, a recimo, bez alu felni. Lakse je da naknadno odradis, lupam, felne i multimediju, nego da u asmaticara ubacujes cip. Ne vredjam vlasnika i auto, sta vise, autic je prelep, i sam sam pobornik "dodavanja" sitnica u auto (styling, tuning), i ne smatram da se ne treba cipovati, ali se sa 1.0 truditi...    Nikad se ne moze postici efekat i razlika (gore uporedjivano) kao sa 2.0 tdi...

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1695
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +61/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #762 poslato: April 09, 2019, 06:10:30 posle podne »


.... Nikad se ne moze postici efekat i razlika (gore uporedjivano) kao sa 2.0 tdi...

Pa bas je efekat tj. razlika (procenat) podizanja snage veci na 1.0TDI nego na 2.0TDI. Pogledaj za koji % se dize snaga na 1.0, a za koji na 2.0.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4811
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-120
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #763 poslato: April 09, 2019, 07:44:52 posle podne »
1.0 motor sam vozio i u octavia i u mk7 i u polu. Taj motor je dobar ali gdje je maximalni uspon 2% u bilo kojoj karoseriji. Problem je u tome sto je balkanska zalupanos da motori sa velikom kubikazom trose i onda se kupuju mali koji em sto trose uz to i ne idu. Valjda ostalo u glavi od lade, volge i moskvica
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže AND_VW

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Lokacija: Kumanovo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo 1.0 TSI Highline
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #764 poslato: April 09, 2019, 08:21:05 posle podne »
Ako nisi zadovoljan sa snagom sto nisi u startu kupio jaci auto nista vise. 

Amin!  Video sam autic, kupljen je nov i sa dosta opreme. Pretpostavljam da je mogao za isti novac da kupi sa jacim motorom, a recimo, bez alu felni. Lakse je da naknadno odradis, lupam, felne i multimediju, nego da u asmaticara ubacujes cip. Ne vredjam vlasnika i auto, sta vise, autic je prelep, i sam sam pobornik "dodavanja" sitnica u auto (styling, tuning), i ne smatram da se ne treba cipovati, ali se sa 1.0 truditi...    Nikad se ne moze postici efekat i razlika (gore uporedjivano) kao sa 2.0 tdi...

Alu felne idu bez doplate, a veci motor u ponudi nije bilo sem 2.0 GTI-ja koji stoji 8.000e vise...

Inace ovaj 1.0 nije atmosferac vec s turbinom i identicni sa drugom mapom ide fabricki za Brazilsko trziste sa 128ks.

Verujem da razlike izmedu 95ks i 130ks mora biti, narocoto sta i obrtni moment od 240Nm nije tako mali da se ne oseti u autu koji vaga svega tonu.
Inace svako ko misli da su malolitrazni turbo benzinci smece i ne vuku ocito su zaostali u vremenu osim ako ne ocekuju performanse GTI-ja.

Da ne idemo dalje cak su i PetrolHeadsi na Youtubeu potezali ovaj motor u Ibizi sa Mazdom 3 1.6hdi (jeste, dizelom sa masnim obrtim momentom i 110 dizelskim konjima).



Pogledajte od 11:30 nadalje kako ide sandardni 1.0TSI od 95ks.
« Poslednja izmena: April 09, 2019, 08:24:10 posle podne od strane AND_VW »

Van mreže Galaxy

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 350
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +8/-8
  • Pol: Muškarac
    • B6
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #765 poslato: April 09, 2019, 08:38:24 posle podne »
Vidi... problem masmedija je u tome sto svi imaju podjednakih prava da ucestvuju u necemu. Tako i da iznose sve misljenje. A sviznamo da su misljenja kao ... i svi ga imaju. (Tako, izmedju ostalog i ja svoje. Da opet ne bude da se pravim pametan).
Tako da postoje ljudi koji imaju neopisovu zelju za dokazivanjem i natezanjem.  Procitaju par foruma, odgledaju par klipova, i eto, znalci su.
Ne znam, od kuda ti to da sam napisao da je atmo? Napisao sam asmaticar. I naravno jeste. Downsizeing nije doneo nista lepo i korisno, i proizvodjaci se polako vracaju na staro. Trend 3 cilindrasa iz 2010-tih, polako pada u vodu. Nikada nisu bili postovani na trzistu.  Tako ni, tada hvaljeni, 1.2 atmo iz VW grupacije. Da ne daljim. Nije mi do natezanja, i ubedjivanja, samo nemoj da vadis iz konteksta. U ostalom, sta ces da radis sa njim, tvoja briga.

Van mreže AND_VW

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Lokacija: Kumanovo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo 1.0 TSI Highline
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #766 poslato: April 09, 2019, 08:46:17 posle podne »
Trend 3 cilindrasa iz 2010-tih, polako pada u vodu. Nikada nisu bili postovani na trzistu. 
Samo mi jedna stvar nije jasna. Kako to trend 3 cilindrasa pada u vodu a trenutno agregat koji se najvise prodaje kod VW je bas 1.0 TSI, a uz to u zadnjih par godina je maltene svaki proizvodjac ubacio malolitrazne turbo benzince u ponudi.

Meni sve mirise da se se ovo zavrsiti kao prica pocetkom 90tih kada su proizvoadjaci masovno prelazili sa karburatore na elektricno ubrizgavanje pa je na ovim prostorima svako pljuvao da to nece zaziveti i da ce takvi auti crkavati posle 50.000km
« Poslednja izmena: April 09, 2019, 08:48:34 posle podne od strane AND_VW »

Van mreže Galaxy

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 350
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +8/-8
  • Pol: Muškarac
    • B6
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #767 poslato: April 09, 2019, 09:31:36 posle podne »
Trend 3 cilindrasa iz 2010-tih, polako pada u vodu. Nikada nisu bili postovani na trzistu. 
Samo mi jedna stvar nije jasna. Kako to trend 3 cilindrasa pada u vodu a trenutno agregat koji se najvise prodaje kod VW je bas 1.0 TSI, a uz to u zadnjih par godina je maltene svaki proizvodjac ubacio malolitrazne turbo benzince u ponudi.

Meni sve mirise da se se ovo zavrsiti kao prica pocetkom 90tih kada su proizvoadjaci masovno prelazili sa karburatore na elektricno ubrizgavanje pa je na ovim prostorima svako pljuvao da to nece zaziveti i da ce takvi auti crkavati posle 50.000km


Dzabe... sa nekim ne vredi diskutovati... Sta si napisao? U zadnjih par godina. Od, cirka 2012, do cirka 2017... tzv downsizeing...

Odjavljujem se. Pozz  :)

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #768 poslato: April 09, 2019, 10:37:16 posle podne »
Sta se desava sa garancijom posle remapa?

Van mreže AND_VW

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Lokacija: Kumanovo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo 1.0 TSI Highline
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #769 poslato: April 09, 2019, 10:59:46 posle podne »
Mislim da ukoliko neki sklop na motoru/menjacu rikne onda proveravaju dali je nesto oko ECU jedinice radjeno i garancija logicno ne vazi.
« Poslednja izmena: April 10, 2019, 02:58:36 posle podne od strane Modus »

Van mreže Aleksandar991

  • VW Početnik
  • Poruke: 60
  • Lokacija: BG
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A3
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #770 poslato: April 10, 2019, 10:30:33 pre podne »
Svakako ce covek dobiti snagu nece nista da izgubi, cipuj ga i ne brigaj :)

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #771 poslato: April 10, 2019, 10:39:05 pre podne »
Slazem se, jebes garanciju

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #772 poslato: April 10, 2019, 01:54:11 posle podne »
Sacekaj bar da se to razradi 3-5 000 km pa onda na valjke ako si resio..Ja sam video te tsi na ravnom,al bas me zanima kakav je u brdu sa 4 osobe..jel rece da je 8000 e skuplji gti od ovoga? novi polo gti je masina,,ima neke stvari bolje od golfa gti..pravi hothach, snaga zvuk,, thumbup
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže AND_VW

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Lokacija: Kumanovo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo 1.0 TSI Highline
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #773 poslato: April 10, 2019, 04:15:45 posle podne »
I ja tako mislim. Sacekacu da nalegne sve kako treba taman i da naucim motor kako dise jer dolazim sa atmosferca na turbo, pa nakon nekih 5-10.000km - remap. Verovatnu cu sacekati i prvi servis da prodje (prvu godinu garancije) pa onda. Svakako VW nije narocito darezljiv po pitanju garancije od samo 2 god, tako da necu puno izgubiti  :9

Inace na ravno ide bas dobro a na brdu ide taman koliko se i moze ocekivati. Svakako na uzbrdici cak i ubrzava gde prehtodni Golf 6 atmosferac je morao da se salta u nizi stupanj da bi uopste izvukao tako da je definitnvo primetno bolje od toga ali je svakako daleko od Golfa 2.0TDI-ja recimo.
« Poslednja izmena: April 10, 2019, 04:19:37 posle podne od strane AND_VW »

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4811
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-120
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #774 poslato: April 10, 2019, 08:36:05 posle podne »
AND_VW radim na takvom mjestu da vozim, servisiram i moram da ustanovim zbog cega je doslo do kvara na vozilima V.A.G. grupacije. Svako cackanje oko softvera u garantnom roku obara garanciju. 1.0 motori sa najmanje kvarova su sa 44 i 55 kw a ovi potpomognuti turbom su znali i pucati sa "strucnim" diranjem softvera.
Moj dobronamjerni savjet ti je da ga vozis takvog kakvog si ga kupio i pratis nivo ulja
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #775 poslato: April 10, 2019, 09:44:53 posle podne »
Garancija ti NE vazi vise ako si se igrao a ECUom. Ovde i zapadnije ti svakom tuneru to pise kao jedna od prvih stavki.
Recimo da te bas briga za garanciju iz nekog razloga.
Nm ces najvise dobiti izmedju 2-3 obrtaja.. gde ti najmanje trebaju, tu i fabricki imas najvise.
KW su ti irelevantni za sve sem Vmax varijanti.
U vecini slucajeva ispod 1500o je situacija slabija nego fabricki jer turbina otvara kasnije i agresivnije.

Ja imam vec 2 godine Rapid 1.2TSI , 90KS , isto 160Nm kao tvoj. Vozi ga i ne cackaj mecku, sasvim lepo ide auto za svakodnevnu voznju.
lollol

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #776 poslato: April 10, 2019, 10:00:00 posle podne »
Šta god radio ili ne radio ovde ne važi garancija, tako da je sa tog aspekta svejedno.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže AND_VW

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Lokacija: Kumanovo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo 1.0 TSI Highline
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #777 poslato: April 10, 2019, 10:22:44 posle podne »
Naravno da garancija ne vazi, bilo bi suludo da ti neko prizna garanciju a da si sam resio da opteretis motor vise nego sto fabrika smatra da je dovoljno.

@Guarana
Da se ne vredjamo, moj ima cak 175Nm fabricki   :13 :48
Inace salzem se auto ide sasvim dobro za normalnu voznju, razmislicu oko svega malo bolje.

@PaulGT
Kakva iskustva imas sa 1.0TSI koji nisu cackani? Koje su slabe tacke motora? Cuo sam da lako zna da zamasti usisne kanale i ventile zbog nekvalitetnog goriva, a s druge strane da je turbina ne pravi probleme, da je dobro resena i ima integrisano hladjenje izduvnih gasova u glavi motora i s tim je manje termicki opterecena, te trajnija.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4811
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-120
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #778 poslato: April 11, 2019, 08:56:08 posle podne »
Najveci problem je sto hoce progoriti ventili i cak protuci lezajevi na radilici. Ovdje je svo gorivo u pet grama, ali ima 95 e10 koja je kao bio i jeftinija je od normalne 95 i ta ga spaljuje ko budistu. Sto ti je Gu napisao vozi i ne cackaj barem dok je u garanciji.

Raco druze ima i te kako garancije sam sto Balkanci pokusavaju preveslati kupca ko da ce njima ostati u dzepu.
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže marko012po

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 210
  • Lokacija: Požarevac
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V 1.6 16V FSI 85KW
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #779 poslato: Maj 28, 2019, 12:14:58 pre podne »
Da li se isplati raditi chip tuning na VW Golf 5 1.6 FSI 85KW? Da li je neko imao iskustva sa čipovanjem ovog motora i kakva su iskustva? Pošto je to atmosferkski benzinac, dobija se nekih 11-12 ks koliko sam našao po netu. Hvala!