Autor Tema: GREJACI DIZEL MOTORA  (Pročitano 176523 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže gillespie

  • VW Početnik
  • Poruke: 37
  • Lokacija: Indjija
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 3 1.9TD
Odg: GREJACI DIZEL MOTORA
« Odgovor #180 poslato: Februar 06, 2014, 12:05:15 pre podne »
Drugari, pomagajte ne znam više šta mi je činiti, naime, zeza me auto na hladnom startu, motor nije jer je generalka uradjena, danas remontovao pumpu nije ni do nje, kako namestiti da se grejači ne pale nakon startovanja motora, jer mi vuku struju i jako je mali ler gas oko 600 obrtaja, automatski čok mi ne radi pa auto moram držati jedno vreme na gasu dok se ne ugase grejači kako bi dobio ler gas uopšte?

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 38
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: GREJACI DIZEL MOTORA
« Odgovor #181 poslato: Februar 06, 2014, 01:22:23 pre podne »
Postavis relej koji ce prekinutu struju za grejace kada je auto upaljen.

Van mreže gillespie

  • VW Početnik
  • Poruke: 37
  • Lokacija: Indjija
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 3 1.9TD
Odg: GREJACI DIZEL MOTORA
« Odgovor #182 poslato: Februar 06, 2014, 01:31:06 pre podne »
Hvala druže, a koja je oznaka takvog releja?

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 38
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: GREJACI DIZEL MOTORA
« Odgovor #183 poslato: Februar 06, 2014, 01:59:31 pre podne »
Bilo koji da trpi vise od 50A. Mozes od benzinca da iskoristis 67, 167, 1 itd.

Van mreže gillespie

  • VW Početnik
  • Poruke: 37
  • Lokacija: Indjija
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 3 1.9TD
Odg: GREJACI DIZEL MOTORA
« Odgovor #184 poslato: Februar 06, 2014, 10:51:09 pre podne »
Djole lafčina si, reci mi molim te još  samo da li šteti motoru ako se grejači na taj način onemoguće nakon paljenja? Živ bio... :46

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: GREJACI DIZEL MOTORA
« Odgovor #185 poslato: Februar 06, 2014, 06:01:32 posle podne »
Kod mene je bila ista situacija, drzao grijace 2.5min posle paljenja. Stavio sam relej sa oznakom 60 od obicnog dizela i gasi odmah. Jedina razlika sto malo grublje radi tih 2-3 min i vise zagadjuje okolinu  :)

Van mreže gillespie

  • VW Početnik
  • Poruke: 37
  • Lokacija: Indjija
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 3 1.9TD
Odg: GREJACI DIZEL MOTORA
« Odgovor #186 poslato: Februar 06, 2014, 06:19:33 posle podne »
Turbo hvala na odgovoru. Recimo da mi nije bio ispravan onaj davač sa strane motora plave boje i ima jedan pin, kakve bi to posledice imalo po rad motora, tj. kako bi se manifestovalo, jer danas kad sam čačkao, vidim da mi je bio ištekan, odnosno zaštitna guma se pomerila pa skratila žicu i buksna nije mogla da dohvati pin?

Van mreže mikisha

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 222
  • Age: 32
  • Lokacija: Ogar
  • Karma: +5/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 1.3
Odg: GREJACI DIZEL MOTORA
« Odgovor #187 poslato: Februar 06, 2014, 09:56:49 posle podne »
Taj davac ti sluzi da kad je motor vruc da ne pali grijace.Ako je bio kabal iskopcan,verovatno ti je svaki put palio grejace,jel tako?

Van mreže gillespie

  • VW Početnik
  • Poruke: 37
  • Lokacija: Indjija
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 3 1.9TD
Odg: GREJACI DIZEL MOTORA
« Odgovor #188 poslato: Februar 07, 2014, 12:36:09 pre podne »
Izgleda da jeste, samo još ovaj relej da promenim i valjda ću rešiti problem, hvala na odgovorima.  :46

Van mreže kokodiks

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Age: 53
  • Lokacija: Bajina Bašta
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw Polo 1.9 D '96
Odg: GREJACI DIZEL MOTORA
« Odgovor #189 poslato: Februar 12, 2014, 10:16:03 pre podne »
Mene je ovaj problem sa uključenjem grejača posle startovanja motora na mom Polu 1.9D, '96, naterao na popriličan umni i fizički napor kako bi ga rešio. Tek da napomenem da sam pre svega ovoga stavio nove grejače BOSCH 0 250 201 039 jer sam primetio da lošije pali hladan, ali tada još nisu bila toliko hlada jutra. Prethodni su bili Iskrini i dva su pregorela tako da mi je sve delovalo logično. 
A onda, prvi mraz ove zime i auto nije hteo da upali. Vergla kao lud ali da sastavi - jok! Od majstora do majstora, uglavnom svi se slažu da je riknuo motor jer grejači su novi i dobijaju struju. Dobro, otvorismo motor kad tamo on DOBAR!? Nije perfektan, ali sasvim solidan. Izmenjamo karike, vođice ventila, dihtung glave... da ne bude da smo džabe krečili. Ali da upali ni da čuje.
E onda popizdim i krenem iznova. Ponovo raskačim grejače i imam šta da vidim - dva pregorela! Doooobro, odem u prodavnicu i kupim nove, ovoga puta BERU. Ugradim ih, ali ovoga puta izvedem sijalicu sa šine za napajanje grejača i postavim je provizorno u kabinu. I imam šta da vidim - grejači rade posle startovanja motora još 3 minuta, to jest dok ECM ne isključi čok na LUCAS pumpi (ne mogu da je zovem BOSCH kad nije), i za to vreme obavezno neki pregori...
Onda kreće traganje po internetu za razlozima...
I dolazim do podataka o tome kako je VW sa ovim motorom imao problema da zadovolji ekološke uslove emisije štetnih gasova pri hladnom startu. Onda su to rešili time što su ubacili takozvani "post glow" režim rada grejača.
http://www.boschautoparts.com/DieselParts/Documents/2212128_GlowPlugConBro08.pdf
Sve su inžinjeri VW-a uradili kako treba ,izuzev što nisu o tome obavestili lokalne "dunstere" koji VW drže u malom prstu.. A trebalo je samo da im kažu da su za rešenje ovog problema konstruisali i posebne grejače koji kod BOSCH-a imaju oznaku 0 250 202 022 i koji mogu da rade duže od 3 minuta.
Tu se sad pojavljuje novi problem - pomenute grejače ne možeš pronaći kod nas u prodaji, a da ne pominjem činjenicu da niko od lokalnih trgovaca nije ni čuo da takvi postoje.  boodala
E tu na scenu stupa naša urođena domišljatost i spremnost da u svakom momentu doskočimo "mrskim nam Nemcima". Izvadio sam sa table releja onaj sa oznakom 104 koji uključuje grejače. Na njegovo mesto sam stavio modifikovani vremenski rele grejača od Golfa II. modifikacija se sastoji u tome što sam u njemu zamenio kondenzator od 100uF 10V sa drugim od 33uF 16V (napon kondenzatora ne igra ulogu u ovome, ali ne sme biti manji od onoga na kondenzatoru koji menjamo, u ovom slučaju 10V) i time skratio vreme njegovog držanja sa fabričkih 45s na 25s. Pored toga sam mu odsekao kontakt sa oznakom T koji dobija podatak od temperaturnog senzora, a to mu u ovom slučaju šalje ECM i obzirom da je logika obrnuta taj podatak stvara problem pa ne uključuje rele kad je motor hladan, a uključuje kad je vruć. Uklanjanje ove nožice relea nema uticaja na njegov rad jer on i bez njega meri vreme i isključi kad treba, samo nema funkciju da se ne uključuje kada je motor vruć već se aktivira pri svakom davanju kontakta. Pored toga "ukrao sam i + sa povratne žice od grejača ka ECM (kojom ECM dobija podatak da su grejači dobili napon) i doveo ga žicom na LED diodu preko otpornika od 200 oma na instrument tablu. Ovom LED diodom pratim rad grejača i eventualno "lepljenje" kontakata relea kako bih sprečio na vreme njihovo pregorevanje.
Eto, ja to tako...
E sad, ne znam zašto sam vam sve ovo ispričao, ali sigurno ne škodi. A kada ne škodi onda može da koristi.
Ajd' živeli!  :26 
 
 
« Poslednja izmena: Februar 12, 2014, 10:22:16 pre podne od strane kokodiks »

Van mreže eskachagt

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2228
  • Lokacija: Banja Luka - Nišići
  • Karma: +46/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II D
Odg: GREJACI DIZEL MOTORA
« Odgovor #190 poslato: Februar 12, 2014, 12:09:37 posle podne »
ja sam imao problem na golfu 2, stalno je palio grijače, i kad je motor zagrijan... mjenjao davač 3-4 puta ništa, na kraju zamenim rele, kupim na otpadu i od tad ekstra, radi baš kako treba pali grijače samo kad je motor skroz hladan. nisam čuo za ovo da grijači rade i do 3 min...  mahac
VW fan

Van mreže kokodiks

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Age: 53
  • Lokacija: Bajina Bašta
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw Polo 1.9 D '96
Odg: GREJACI DIZEL MOTORA
« Odgovor #191 poslato: Februar 12, 2014, 12:40:50 posle podne »
Da, zaboravio sam da napomenem, sada posle starta motora, a kada se isključe grejači (ugasi se LED dioda) počne da trepće lampica grejača na instrument tabli i trepće dok ECM (koji je u suštini jedan PLC kontroler) ne isključi čok. To mi ne smeta, čak šta više to mi je podsetnik da malo više vodim računa o broju obrtaja motora u prva tri minuta rada dok je hladan.
I još jedna zanimljivost. Zbog konstrukcije grejača kod ovog modela, koji su morali biti nešto sporiji, VW je pribegao triku da uključi grejače preko prekidača svetla u kabini na vratima vozača. Time kada je motor hladan i kada se otvore vozačeva vrata uključi se rele grejača i omogući im još jedan ciklus grejanja pre nego što vozač stavi kluč u bravu. Na mom vošilu ovo ne radi jer je neko "uštrojio" kabal koji šalje masu sa prekidača vrata na ECM. Očigledno se neko od prethodnih vlasnika već bavio ovom problematikom...  coilleo2tj

Van mreže mikisha

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 222
  • Age: 32
  • Lokacija: Ogar
  • Karma: +5/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 1.3
Odg: GREJACI DIZEL MOTORA
« Odgovor #192 poslato: Februar 13, 2014, 05:52:45 posle podne »
Da sam juce umro ne bih znao to zadnje sto si rekao  :huh: ,nikad mi ne bi ni palo na pamet takvo nesto  big_boss ,al dobra je fora,ti dok otvoris vrata,pa dok sednes,dok ubacis kljuc on se dovoljno ugreje  driving

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1259
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: GREJACI DIZEL MOTORA
« Odgovor #193 poslato: Februar 13, 2014, 06:23:09 posle podne »
I onda pomisliš da trojka lakše pali od dvojke. :)

Van mreže Slobodan.

  • VW Početnik
  • Poruke: 124
  • Lokacija: Klondajk
  • Karma: +4/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf2 paja b6
Odg: GREJACI DIZEL MOTORA
« Odgovor #194 poslato: Januar 04, 2016, 07:35:23 posle podne »
Kvalitetan grejac jedino moze da obavi pravilno posao za koji je konstruisan.
Najbolje su mi se pokazali NGK Denso i Beru grejaci.Febi svag i ostali smecari su dno dna

Van mreže boćanac GTD

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2809
  • Age: 30
  • Lokacija: Gornji Milanovac-Kragujevac
  • Karma: +93/-22
  • Pol: Muškarac
  • Mašinac
Odg: GREJACI DIZEL MOTORA
« Odgovor #195 poslato: Januar 04, 2016, 07:59:37 posle podne »
A bosh?

Послато са LG-D373 уз помоћ Тапатока


Van mreže Niki Lauda

  • VW Početnik
  • Poruke: 175
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-1
  • Pol: Muškarac
  • JeRi DiZel?
  • Auto: B6, Mk2, Yaris
Odg: GREJACI DIZEL MOTORA
« Odgovor #196 poslato: Januar 04, 2016, 09:15:59 posle podne »
Ja sam prije 6 godina ugradio Bosch i jos uvijek traju.

Sent from Ođe Mobilni using Tapatalk

My philosophy is: It’s none of my business what people say of me and think of me. I am what I am and I do what I do. I expect nothing and accept everything. And it makes life so much easier.

Na mreži knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: GREJACI DIZEL MOTORA
« Odgovor #197 poslato: Septembar 26, 2016, 09:19:20 posle podne »
Da ne otvaram novu temu, da pitam ovde..... Jel' zna neko, ona tri grejača antifriza što stoje nazad na bloku motora, kad se oni pale? Proveravao sam ih više puta, varniče, ali kad oni treba da dobiju struju? Kad otkačim senzor temperature, oni glavni dobijaju struju, a ovi ništa. Pa kad se onda oni pale?! Pretpostavljam da kad se otkači senzor temperature, ECU misli da je minus ko zna koliko, ali ovi grejači antifriza struju ne dobijaju!
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: GREJACI DIZEL MOTORA
« Odgovor #198 poslato: Septembar 26, 2016, 09:32:24 posle podne »
Mislim da rade kad se upali motor, valjda da odmah imas u kabinu mlaku vodu u malom hladnjaku jer se dizel sporo greje i valjda kad tecnost dostigne neku odredjenu temp oni se gase, nisam siguran u sve to al sam tako negde cuo pa uzmi ovo sa rezervom

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13652
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: GREJACI DIZEL MOTORA
« Odgovor #199 poslato: Septembar 26, 2016, 09:50:00 posle podne »
Tako sam i ja čuo.

Sent from my E2303