Imao sam problem kao ti, mislim i sada ga imam, ali je ranije bio reševan. Znači kad vidi brdo kao da se uplaši i popije knedlu ali ne ulazi u safe mod. Tada još nisam bio vičan sa dijagnostikom, ali kad sam je uzeo i prvom prilikom se to ponovo desilo greška je bila za N75. Uzeo sam novi i tad nije ulazio u safe. Drugom prilikom sa istim simptomima bez safe-a, sam rešio razrađivanjem polugice varijabile, što bi značilo da je geometrija prljava. Znači kad sam je razradio nema knedle nema ništa. To je kratko trajalo a turbinu bi trebalo da odnesem na čišćenje. Sada opet imam safe mod na oko 3000 obr/min 4-tom brzinom, greška opet kaže N75.... Mada ja mislim da je definitivno turbina, mislim geometrija.
Inače, ja testiram to tako što kada sam u 11-tom mernom bloku, ulogujem se i snimaju se parametri MAP-a. u određenim inrtervalima pri zadatim obrtajima motora. Tu se vidi zadati i aktuelni MAP, i to sve bude snimljeno u CSV file-u koji se otvara u Excelu, mada možeš da promeniš extenziju u txt. tada se otvara sa note pad-om, i može da se vidi na kojim obrtajima je koliki MAP.
Meni je recimo kada je dobijao knedlu na oko 3000 obrtaja, map padne, što bi značilo da je dobio viši pritisak pa je N75 morao da ga obori, ali da verovatno nije toliko veliki da bi ga bacio u safe mod. Kada sam poslo toga razradio polugu, nije više bilo knedle.
Ali, kod tebe je turbina sređena, pa tako ostaje samo možda da vidiš da probaš sa drugim N75.
Inače, trenutno je i kod mene aktuelni MAP na leru oko 1040 mbar, pa auto ide dobro, sve do momenta dok na nekoj uzbrdici na oko 3200 obrtaja ne ode u safe mod a greška je:
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference,
a na Ross Techu kažu da je to N75 u problemu.