Autor Tema: Pukao zupcasti kais  (Pročitano 22487 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #40 poslato: Februar 27, 2019, 02:05:56 posle podne »
Hocu pogledacu.
Ne znam da li  sam se navikao ili se tripujem da je poceo bolje da vuce. Juce sam ga malo stiskao i imam utisak da bolje povlaci. Vec sam napisao da je posle prethodnog velikog servisa isao jako lose i posle se sam od sebe sredio. Da li je to ikako moguce?

Ovih dana, mozda vec i sutra cemo opet da ga nakacimo na dijagnostiku i da pregleamo sve pa javljam

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #41 poslato: Mart 08, 2019, 11:00:24 pre podne »
Juce smo opet sve proverili. Vakum radi svoj posao "na oko". Nakacen na dijagnostiku i sve je ok, paljenje, parametri svi koji su majstoru bili bitni, osim tok pritiska na leru. Rekao je sledece, posto je egr los, mebrana ne valja pa je zato vakum crevo sa pecurke egr-a zastopovano, da obavezno proverim da li je zatvoren egr sa plocicom. Bio je pre, a da li je sada majstor vratio plocicu ili obican dihtung pogledacemo. Kaze da ako se egr otvara sam od sebe da moze da stvara taj veci pritisak i zato auto ide losije. Kad sam skinuo crevo sa egr-a video sam na onoj sipkici sto izlazi iz mebrane 2-3mm sjajjno i cisto sto znaci da je sigurno u skorije vreme otvarao jer je ostali deo te sipkice masan i garav. Ako posle zatvaranja egr-a pritisak u leru i dalje bude oko 1040 mbar da probam sa ciscenjem ili jos bolje zamenom MAP senzora. I to je to za sada. Auto definitivno ide bolje kako ne znam, majstor je probao i rekao da je dosta bolje nego prosli put, ali da je i dalje malo mrtav u nizim obrtajima.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #42 poslato: Mart 14, 2019, 12:03:53 posle podne »
Isao sam za vikend do Nisa i nazad i na ravnom ide normalno ali cim vidi brdo umire. Pre ga namestim na tempomat na 110 i mora da izvuce bez opadanja brzine uz bubanj potok, bez obzira koliko je natovaren, sada je pao odmah na 90, cak sam ga vratio u cetvrtu ( smer ka bgu).
Poceo sam da otklanjam sitne nedostatke jer ovako je iritantno da se vozi, povuce onako lepo tek od 2600 obrtaja.
Menjao sam vakum creva i sva su drzala vakum iako su izgledala trulo. Jedini nedostatak koji sam uocio je onaj mali nepovratni ventil, u oba smera pusta vazduh. Sad ne znam koliko to moze da pravi problem, svakako cu zameniti.
Pomenuo sam da posle popravke bord pokazuje dosta vecu potrosnju ali izgleda da ne meri dobro, jer definitivno nije potrosio toliko goriva koliko je po bordu pisalo.

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Pukao zupcasti kais
« Odgovor #43 poslato: Mart 15, 2019, 11:58:31 pre podne »
Dule imam utisak dantreba da promenis majstora. Auto ocigledno ima neki problem mehanicke prirode a taj tvoj majstor ne ume to da resi... Menjaj majstora. Sam od sebe nece se sigurno popraviti... Nadji nekog bas dobrog majstora za TDI na glasu i resi to... Turbo se nosi u Uzice na remont.... ako mene neko pita...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #44 poslato: Maj 27, 2019, 07:59:12 posle podne »
Nije me bilo dugo, maler opet poterao sestric malo cuknuo kola pa je mesec dana bilo tabananje i gsp.

Sad sam se malo vise potrudio dadam prave informacije i ako ima nekog ko ovo moze dobro da protumaci neka pomaze


po grafikonu paljenje je dobro koliko sam mogao da  se rasptam.

Proverio sam i rad n75 preko dijagnostike, da li ovo valja







slikao sam jos neke merneblokove pa bacite pogled
I dalje je taj pritisak koji MAP registruje u leru veci od zadatog. Skinuo sam crevo a usisa i tada je aktuelni pritisak pao na zadati tj. atmosferski.
Majstor za turbine mi je rekao da je to jedini problem koji ne znamo zasto se stvara.








Na kraju sam vozio auto i gledali ortak i ja kako turbina puni, cas deluje ok, cas malo kasni, ali svakako u vecini slucaja malo prepuni ali ne baca u safe mod.
Auto je isao solidno kad smo ovo radili ali i dalje trosi dosta vise, 6.5 prosek na autoputu na 110, sto je za ovajmotor previse. I dalje na uybrdicama gubi snagu i bryina na bubanj potoku pada. Premericu mu kompresiju da vidim da nije tu problem

Ako neko moze da prevede i kaze da li je ovo dobro










I kkako da resimo taj pritisak u leru majku mu. Pozdrav

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #45 poslato: Maj 28, 2019, 01:13:45 posle podne »
Imao sam problem kao ti, mislim i sada ga imam, ali je ranije bio reševan. Znači kad vidi brdo kao da se uplaši i popije knedlu ali ne ulazi u safe mod. Tada još nisam bio vičan sa dijagnostikom, ali kad sam je uzeo i prvom prilikom se to ponovo desilo greška je bila za N75. Uzeo sam novi i tad nije ulazio u safe. Drugom prilikom sa istim simptomima bez safe-a, sam rešio razrađivanjem polugice varijabile, što bi značilo da je geometrija prljava. Znači kad sam je razradio nema knedle nema ništa. To je kratko trajalo a turbinu bi trebalo da odnesem na čišćenje. Sada opet imam safe mod na oko 3000 obr/min 4-tom brzinom, greška opet kaže N75.... Mada ja mislim da je definitivno turbina, mislim geometrija.
Inače, ja testiram to tako što kada sam u 11-tom mernom bloku, ulogujem se i snimaju se parametri MAP-a. u određenim inrtervalima pri zadatim obrtajima motora. Tu se vidi zadati i aktuelni MAP, i to sve bude snimljeno u CSV file-u koji se otvara u Excelu, mada možeš da promeniš extenziju u txt. tada se otvara sa note pad-om, i može da se vidi na kojim obrtajima je koliki MAP.
Meni je recimo kada je dobijao knedlu na oko 3000 obrtaja, map padne, što bi značilo da je dobio viši pritisak pa je N75 morao da ga obori, ali da verovatno nije toliko veliki da bi ga bacio u safe mod. Kada sam poslo toga razradio polugu, nije više bilo knedle.
Ali, kod tebe je turbina sređena, pa tako ostaje samo možda da vidiš da probaš sa drugim N75.

Inače, trenutno je i kod mene aktuelni MAP na leru oko 1040 mbar, pa auto ide dobro, sve do momenta dok na nekoj uzbrdici na oko 3200 obrtaja ne ode u safe mod a greška je:

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

        17-00 - Control Difference,

a na Ross Techu kažu da je to N75 u problemu.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže vllada

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 484
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +9/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #46 poslato: Maj 28, 2019, 03:34:06 posle podne »
Мора 2.0 тди 140кс да се вози.... Не трпи спору вожњу, гушење и градску нон стоп... Газите то мало другом и трећом и биће то ок... Ако је баш запекло само у сервис на чишћење...

Sent from my vw mk5


Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #47 poslato: Maj 28, 2019, 04:33:23 posle podne »
Probacu sa drugim N75, to je najlakse.
Eto sinoc sam vozio normalno nisam ga ni stiskao i na jednoj uzbrdici da ga pricepim malo u drugoj i bas dobro povuce. To je i najcudnije sto po nekad ide sasvim dobro, a nekad ne moze uzbrdo da prdne

vllada ne pratis temu..

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1696
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +61/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #48 poslato: Maj 28, 2019, 05:27:07 posle podne »
Izgleda niko ne prati temu...

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #49 poslato: Oktobar 02, 2019, 02:31:21 posle podne »
Dugo se nisam javljao jer nije bilo novina. KOnacno sam nasao majstora koji nije zamenjivac delova nego lepo covek rekao dodji ostavi dva dana auto i resicemo. Sinoc ostavim danas vec zove i kaze sledece: merili su pritisak bosch pumpe i kazu los, zatim su skinuli onaj poklopac sa pumpe tu nesto cacnuli i kaze auto ide 30% bolje. Pumpa se skida i nosi kod bosiste da se vidi sta ne valja,proverice i dizne i nadam se da ce to biti resenje problema. Mislio sam da nista ne diram ali poslednji put motor umro cim je video begaljicko brdo... Cim se to zavrsi javljam kako je. Pozdrav

Van mreže TheViljuska

  • VW Početnik
  • Poruke: 165
  • Age: 26
  • Lokacija: Zajecar
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 1.6d, Golf 4 TDI
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #50 poslato: Oktobar 02, 2019, 08:58:29 posle podne »
Iz ličnog iskustva samo da napomenem da je veoma važno podešavanje rada vakuum-ventila u odnosu na otvaranje/zatvaranje krilca na turbini, čak i kada se turbina remontuje ili očisti od gareži mora pravilno da se našteluje dužina te poluge NA SAMOM AUTU tako što se najpre odvije sigurnosta kontra-matica ključem br.10 i ručno pomera druga nazubljna matica kojom se podešava hod poluge, odnosno njena dužina sve dok se putem dijagnostike  parametri pritiska u usisnoj grani ne dovedu u granice koje su propisane. Iako se na isptnom stolu (ako to turbo servisi uopše i imaju, odnosno koriste?!?) podesi ta poluga na određenu dužinu, može se desiti da na samom motoru to ne odgovara iz nekog razloga, pa onda i pritisak ide u pozitvnu ili negativnu devijaciju... Nisam automehaničar, ali sam kod mene preko VAG-COM dijagnostike samo na ovaj način uspeo da naštelujem taj sklop da mi više ne ide u safe-mod, čak i posle rasturanja i čišćenja turbine, doduše metodom "sam svoj majstor" jer u servisu to nisu znaili da urade :) :)
« Poslednja izmena: Oktobar 02, 2019, 09:05:03 posle podne od strane TheViljuska »

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #51 poslato: Oktobar 03, 2019, 09:47:26 pre podne »
Kako si to podesio, koje su vrednosti na osnovu kojih si nastelovao? Daj detalje. Meni nije bacao u safe mod, samo nije imao snage

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #52 poslato: Oktobar 09, 2019, 04:03:07 posle podne »
Kako red nalaze da javim resenje problema. Bar se nadam da je to to. Pumpa je uradjena, dizne proverene i dobre su, provereno sve ostalo sto je moglo da se pregleda. Majstor kaze da su se malo igrali i sa turbinom i rezultat je mnogo zivahniji auto. Dosta bolje vuce u svim brzinama i kada se stisne lako ubrzava cak ume i lepo da uvuce u sediste. Sta je jos zanimljivo, pre nego sto sam sjebao motro potrosnja u leru je bila 0.5, kada bas dobro ide spusti se na 0.4. Kad sam sjebao motor posle toga je u leru bila potrosnja 0.5-0.6 i auto je dosta vise trosio po bordu. Od juce je potrosnja u leru 0.3, a jutros cak 0.2 sto mi je neverovatno. Potrosnja na bordu vise ne skace na svakom semaforu i uzbrdici vec normalno raste ili opada. Uzbrdo ima sada snage da potegne i na nizim obrtajima odmah krene da vuce. Nisam jos probao da li ce umreti na bubanj potoku i da li ce brzina padati. Ovaj majstor mi je rekao ako se to bude desavalo ili ako nisam zadovoljan kako ide da moze biti i da neki ventil pusta, jer majstor koji mi je menjao glavu nije proverio polovnu glavu vec je samo montirao sto je meni bilo neverovatno., Jos sam mu rekao da mi to proverimo...sta je bilo bilo je, neka ostane ovako jer sa 406000km ne moze biti nov niti ici kao pre 200000

Ako bude jos nekih novina javicu i savet svima ako vam ispadne sraf bilo gde u motornom prostoru ne palite auto dok ga ne nadjete!!!!!!!!!

Van mreže neshtry

  • VW Početnik
  • Poruke: 60
  • Lokacija: Odzaci
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW New Beattle 1.4 16v
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #53 poslato: Oktobar 09, 2019, 06:05:23 posle podne »
Extra!

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka


Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #54 poslato: Oktobar 09, 2019, 06:32:06 posle podne »
Šta je rađeno na pumpi, a šta na turbini?
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #55 poslato: Oktobar 09, 2019, 07:02:07 posle podne »
Pumpa je remontovana kod bosiste, a turbinu su malo podesavali. Povezali su na dijagnostiku i gledali da smanje razliku izmedju aktuelnog i zadatog pritiska u leru

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #56 poslato: Oktobar 09, 2019, 07:24:54 posle podne »
Drago mi je da si konacno rjesio  biggrin
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Pukao zupcasti kais
« Odgovor #57 poslato: Oktobar 09, 2019, 08:36:55 posle podne »
 :26