Autor Tema: Tecnost-Fluid-za Ciscenje DPF -JLM Lubricants  (Pročitano 8955 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6827
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Tecnost-Fluid-za Ciscenje DPF -JLM Lubricants
« poslato: Mart 13, 2021, 09:59:18 posle podne »
Dali neko zna gde se moze nabaviti JLM Lubricants DPF Refill Fluid - u Srbiji

koristi se za 1. generaciju vozila sa DPF (nije Ad blue )



Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 329
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Tecnost-Fluid-za Ciscenje DPF -JLM Lubricants
« Odgovor #1 poslato: Mart 19, 2021, 10:40:32 posle podne »
Je l misliš da ovo pomaže da se ne zapuši DPF ili da pomaže  povećanju intervala između regeneracija DPF-a? Kad samo pomislim da treba da uparkiram auto u garažu, a on pokrenuo regeneraciju, a do auto-puta  20-i kusur km pa treba da vozim još jedno 40km dok ne odradi regeneraciju...pakao

Van mreže bogdanPG

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1223
  • Age: 37
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 allroad, golf 5
Odg: Tecnost-Fluid-za Ciscenje DPF -JLM Lubricants
« Odgovor #2 poslato: Mart 20, 2021, 12:10:31 pre podne »
Bas toliko?? Meni je odradi u 10-15km! Mozda zavisi i do marke vozila...doduse radi je na svakih oko 500km otprilike

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 329
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Tecnost-Fluid-za Ciscenje DPF -JLM Lubricants
« Odgovor #3 poslato: Mart 20, 2021, 01:15:13 pre podne »
Kontam da je 10-15km efektivno na otvorenom putu u 4. brzini na 2.5-3k obrtaja, ali treba se dokopati puta gde imaš prilike da voziš toliko dugo u kontinuitetu, a da nije auto-put. Tako da tih 40km je sa sve regeneracijom i odlaskom i dolaskom do auto-puta. Inače 500km bez regeneracije je verovatno zato što imaš veliki procenat vožnje na otvorenom putu. Ne verujem ko mahom vozi po gradu i kratke relacije da može da vozi toliko dugo bez regeneracije. A opet ne znam da li ima i razlike da li je DPF prve generacije bez Adblue ili DPF druge generacije sa Adblue...
« Poslednja izmena: Mart 20, 2021, 01:20:18 pre podne od strane Filke »

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6827
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Tecnost-Fluid-za Ciscenje DPF -JLM Lubricants
« Odgovor #4 poslato: Mart 20, 2021, 08:38:15 posle podne »
Citat
Je l misliš da ovo pomaže da se ne zapuši DPF

Ovo sluzi za regeneraciju-ciscenje DPF filtera iskljucivo preko dijagnostike tj za 1. generaciju vozila sa DPF

a zamena je za originalnu tecnost koja je jako skupa oko 90e

neznam za tvog Pola ali tecnost ide primer za

VW:

PASSAT 2003-2005
TOUAREG 2003-2010
SHARAN 2006-2010
SEAT:

ALHAMBRA 2006-2010
SKODA:

SUPERB 2002-2008


vw numer-code : G052143A2



JLM je zamena i kosta nesto manje od 40e

ima ga u spreju i tecnosti , kod mene na Sharanu ima mali rezervoar od 4L i tu se sipa tecnost -otprilike kad se radi vel servis -tad se dijagnostikom

proveri stanje DPF i na osnovu toga se aktivira regeneracija ili ako pre toga ne upali lampu za ciscenje DPF

Moguce da kod tebe ide Sprej ... a to se onada radi ovakon-isto mozes sam -kao i Multimediju  ;)



Zato trazim dali ga ima kod nas negde , ako nema porucicu iz Svabije  :84




Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 329
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Tecnost-Fluid-za Ciscenje DPF -JLM Lubricants
« Odgovor #5 poslato: Mart 21, 2021, 02:07:57 pre podne »
Ček gde ti je taj rezervoar od 4 litra za tu tečnost? Ja znam za Adblue rezervoar koji se nalazi u gepeku tačnije pored rezervnog točka ili pored čepa za sipanje goriva kod putničkih wagena, a kod teretnih valjda u motornom prostoru i kapaciteta je tako 11-13 litara. I imaju ga svi Wag modeli od 2015. godine tj sa euro 6 motorima, i po neki bluemotion primerci sa euro 5 motorom od 2009. godine. E sad za taj rezervoar o kome ti pričaš prvi put čujem to mora da je nešto drugo. Ne znam da li ga imaju svi Wag modeli koji nemaju Adblue ili samo ovi koje si ti pobrojao odnosno pretpostavljam specifična verzija 2.0 tdi motora nezavisno koji je Wag model u pitanju.

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6827
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Tecnost-Fluid-za Ciscenje DPF -JLM Lubricants
« Odgovor #6 poslato: Mart 21, 2021, 01:21:19 posle podne »
Kod mene se nalazi ispod poda vozila u zadnjem delu tj gde je trebao stajati rez tocak zapremine 4L...

ovi modeli koji su gore nevedeni sigurno to imaju , verovatno u prtljaznom delu gde je rezervni tocak ili negde pored

u VW grupaciji je namenjeno za modele gde su 1 put ugradjivani DPF

ako ims DPF a nemeas rezervoar za to namenjen , kod tebe ide boca sa crevom i dodacima , video si na videu gore ( jeste mercedes-ali je isto i za VW)

svi koji koriste ADBlue imaju rezervoare ... ostale starije generacije zavisi od modela

ovo je jos jedan aditiv -zamenski -verovatno cu nekog kontakt da bi porucio

https://www.ebay.at/itm/DPF-Schutz-ERC-Cat-Clean-1l-Reiniger-fur-alle-Fahrzeuge-mit-Dieselpartikelfilter/261162920446?hash=item3cce85e9fe:g:E0oAAOSwhWBfu-zx

a ovo je rezervoar ili tank o kome sam ti pricao kod mene na Sharanu


Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 329
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Tecnost-Fluid-za Ciscenje DPF -JLM Lubricants
« Odgovor #7 poslato: Mart 25, 2021, 01:25:18 pre podne »
Da, da taj rezervoar kod tebe je definitvno slične konstrukcije (na istom mestu) kao oni rezervoari za AdBlue samo manjeg kapaciteta.

Ovaj G052143A2 je zapravo dizel aditiv. Znam da mnogi sipaju razne aditive za naftu, ali ne u ovaj "DPF" rezervoar koji ti imaš već direktno u rezervoar za gorivo.
Tu su opet razne polemike, da ti aditivi pomažu, a neki kaže da nemaju baš nikakav efekat i da je bolje sipati što je više moguće kvalitetnije gorivo tipa ne običan  evrodizel nego GDrive, MaxMotion i slična kvalitetnija, aditivirana čitaj skuplja goriva. Jer navodno od kvaliteta nafte zavisi koliko će često DPF da pokrene regeneraciju, tipa što je lošije gorivo to DPF mora češće da se regeneriše.
Što ima smisla u teoriji, bolje gorivo - čistije gorivo - manje se prlja DPF, ali da li stvarno ima razlike u ciklusu regeneracije  ako sipaš običan evrodizel u odnosu na GDrive dizel i slična goriva živo me zanima!

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6827
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Tecnost-Fluid-za Ciscenje DPF -JLM Lubricants
« Odgovor #8 poslato: Mart 25, 2021, 08:30:15 posle podne »
pa svi Dizeli sem klasicnog u sebi imaju te Aditive , e sad pitanje je koji aditiv i u kojoj meri efikasan ,

a ovaj aditiv G052143A2 , bar u mom slucaju , je direktno sredstvo koje iz rezervoara za DPF ide posebnim putem u DPF i odradjuje regeneraciju

i to sam vec radio na predhodnom Sharanu, oseti se bas bas razlika u voznji posle toga

za DPF ili katalizator , najveca boljka je voznja po gradu na kratkim relazijama , tad dolazi do najvise zaprljanosti ,

 posebno keni stani i ono pod malim gasom ...
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Tecnost-Fluid-za Ciscenje DPF -JLM Lubricants
« Odgovor #9 poslato: Mart 25, 2021, 09:34:37 posle podne »



a ovo je rezervoar ili tank o kome sam ti pricao kod mene na Sharanu



Pa imaš li rezervni točak uopšte?
TDI POWER

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6827
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Tecnost-Fluid-za Ciscenje DPF -JLM Lubricants
« Odgovor #10 poslato: Mart 27, 2021, 09:36:52 pre podne »
Ne-... imam onaj Set za reparaciju -kompresor , tecnost (pena) ...



Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 329
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Tecnost-Fluid-za Ciscenje DPF -JLM Lubricants
« Odgovor #11 poslato: Mart 29, 2021, 11:51:34 posle podne »
Deluje mi da nisi (hvala Bogu) imao prilike da koristiš taj set za krpljenje na Sharanu, izgleda kao nov, nekoriščen. Ne zna se šta je gore da l kompresor koji pumpa gumu 10 minuta minimum (nožnom pumpom za par minuta, mada nisam ni siguran da je ovaj kompresor predviđen za pumpanje guma osim kad je guma probušena) ili ovo sredstvo za krpljenje koje nemam pojma ni kako se koristi ali koliko se sećam da je guma nakon krpljenja neupotrebljiva. Može samo da se ode do vulkanizera i da se montira nova ili se varam? 'Ajde kod tebe u Sharan-u nema mesta u gepeku zbog ovog dpf rezervoara, ali mi nije jasno ko je usvojio pravilo ili pomodarstvo da kod većine automobila pogotovo novijeg datuma da umesto rezervnog točka ide set za reparaciju kao da je montaža i demontaža točka neki posao.
« Poslednja izmena: Mart 30, 2021, 12:14:24 pre podne od strane Filke »

Van mreže taxi_bg

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Lokacija: bg
  • Karma: +17/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat
Odg: Tecnost-Fluid-za Ciscenje DPF -JLM Lubricants
« Odgovor #12 poslato: Mart 30, 2021, 01:59:07 pre podne »
Uzmes na pumpi sprej_lepak(sonax) za gume u kombinaciji sa fabričkim kompresorom završi posao. Naravno posle vulkanizera je guma upotrebljiva.

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6827
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Tecnost-Fluid-za Ciscenje DPF -JLM Lubricants
« Odgovor #13 poslato: Mart 31, 2021, 09:13:24 posle podne »
da Ne idemo sa teme puno jer je u pitanju Tecnost-koju trazim-...

ali evo da napisem hvala bogu nisam imao situaciju da sam isekao probusio gumu ,

penu nisam koristio , ali Kompresor jesam , Neverevotano koliko je dobra-odlicna stvar za manje od 3 min napumpao ispustenu gumu na Kobiju

Ducato C guma ... msm da je 215/60/16

eto toliko o tome ... da ne odemo u OFF

imate ovde pa procitajte o setu za reparaciju ili rez tocak

http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=75530.0
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 329
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Tecnost-Fluid-za Ciscenje DPF -JLM Lubricants
« Odgovor #14 poslato: April 01, 2021, 11:26:54 posle podne »
da Ne idemo sa teme puno jer je u pitanju Tecnost-koju trazim-...

ali evo da napisem hvala bogu nisam imao situaciju da sam isekao probusio gumu ,

penu nisam koristio , ali Kompresor jesam , Neverevotano koliko je dobra-odlicna stvar za manje od 3 min napumpao ispustenu gumu na Kobiju

Ducato C guma ... msm da je 215/60/16

eto toliko o tome ... da ne odemo u OFF

imate ovde pa procitajte o setu za reparaciju ili rez tocak

http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=75530.0
OK. U pravu si da ne idemo u off kad već ima posebna tema namenjena tome. Nisam mogao da ne komentarišem kad sam video da umesto točka imaš kompresor i set za reparacija jer ajde po lokalu mogu i da razumem, ali na neki duži put pogotovo u inostranstvu ili nekoj vukojebini po noći gde možeš samo da sanjaš vulkanizera po mom skromnom mišljenju set za reparaciju je ruski rulet.