Autor Tema: Audi 100 2.3 k-jet...hladan start problem  (Pročitano 854 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Mikelis

  • VW Početnik
  • Poruke: 54
  • Age: 30
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTI 16v
Audi 100 2.3 k-jet...hladan start problem
« poslato: Septembar 02, 2014, 02:23:01 pre podne »
Dakle kao što naslov kaže problem je najviše uočljiv kad je motor skroz hladan, step motor se ne uključuje a proveren je i 100% ispravan, a na njega dolazi mnogo slaba struja kad se proba s lampicom...koji davač ili šta već daje signal njemu da se uključi...a i kad se daje gas a hladan je skroz malo brljavi, trokira, dok kad se zagreje radi normalno...šta raditi??  :30

Van mreže miki978

  • perfekcionista
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2311
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +31/-32
  • Pol: Muškarac
  • 85kw PD, 6 brzina
  • Auto: Seat ALHAMBRA T(DI)
Odg: Audi 100 2.3 k-jet...hladan start problem
« Odgovor #1 poslato: Septembar 02, 2014, 07:30:13 pre podne »
Rad step motora kontrolise ECU (kompjuter) e sad on salje napon step motoru koliko mu javi senzor temperature motora.E sad ti nisi napisao da je problem mali ler gas  ili da se gasi hladan jer step motor regulise samo ler gas,a ako imas problem sa tim onda
proveri senzor temp, a i lambda sondu, i zbog nje hoce da varira ler gas,tj. Da auto trokira narocito hladan. To je sve dok auto miruje na ler.
E sad to sto trokira u voznji ili pri dodavanju gasa kad je hladan moze da bude posledica toga sto kad je hladno dizne ne rasprsuju dobro benzin (kao magla)vec ulazi u motor u kapljicama, a opet to ukazuje da je u pitanju k glava,tj. treba joj stelovanje od strane dobrog majstora.
Nego jedno pitanje za tebe imas li ugradjen plin? ako imas to je sve druga prica.

Step motor ti nema nikakvog uticaja na sami start,proveri start diznu tj.dali se aktivira kad je hladno.prikacis paralelno njoj jednu sijalicu 12v i kad ga startujes hladna treba da se aktivira na par sekundi.opet to je povezano sa senzorom temperature motora.
Step motor pri startovanju motora ti je corsokak,proveri druge stvari.
« Poslednja izmena: Septembar 02, 2014, 11:11:25 pre podne od strane Darko80 »
vw je auto sva druga su ortopedska pomagala....

Van mreže Mikelis

  • VW Početnik
  • Poruke: 54
  • Age: 30
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTI 16v
Odg: Audi 100 2.3 k-jet...hladan start problem
« Odgovor #2 poslato: Septembar 02, 2014, 12:12:33 posle podne »
A taj senzor temperature, to je vrvt onaj donji sa 2 pina na račvi vode, ili nije? Pa upali on posle 2,3 verglanja ali neće da radi na leru, tj ako mu se ne drži nogom gas na 1000 obrtaja...prvo je skinut step motor i proban na drugim kolima i radi savršeno i kad sam ga stavio na taj auto on zuji, a kod mene neće...inače auto je na benzin.
Kolika inače struja treba da dolazi na taj step? Ovu pomoćnu tj. u mom slučaju 6 diznu čim razdzekam auto se ugasi, tako da kontam da radi...e sad neki mi kažu da ona radi samo kao pomoć pri startu tj. dok se vergla i da nebi trebalo da utiče na rad motora? Hvala unapred na pomoći

Van mreže miki978

  • perfekcionista
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2311
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +31/-32
  • Pol: Muškarac
  • 85kw PD, 6 brzina
  • Auto: Seat ALHAMBRA T(DI)
Odg: Audi 100 2.3 k-jet...hladan start problem
« Odgovor #3 poslato: Septembar 02, 2014, 01:19:14 posle podne »
Ja sam imao 2.3 k glava ali mercedes 124.
Tako da neznam gde se nalazi tacno kod tebe senzor temperature ali mozes da proveris tako sto ga istekas  i onda kompjuter dobija info. kao da je temperatura u velikom minusu. I gledaj dali ce bolje da pali.
A to da se ugasi kad istekas start diznu lici da si nesto drugo istekao
Start dizna se aktivira samo kad je hladan i to samo na par sec. da ubaci dodatnu kolicinu goriva.
Na step motor dolazi od 0-12v ,ali posto znas da je ispravan treba da trazis uzrok sto ECU ne salje napon njemu.
Proveri i lambda sondu. Ja znam za jednu bas i neprofesionalnu metodu kad se skine protreses je i ako zveci kao da je puna polomljenih parcica ona je gotova a ako ne zveci uopste moze  da bude i dobra.
Pa opet probaj i nju tako sto ces je istekati i videti imal razlike.
vw je auto sva druga su ortopedska pomagala....

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +75/-26
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Audi 100 2.3 k-jet...hladan start problem
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 09, 2014, 11:28:59 posle podne »
Druze zavisno koji je tip KE u pitanju  pa ti nemogu dati 100% tacnu informaciju,dacu ti neke smernice.
Ako je sonda sa 3 ili 4 kabla moze da utice na rad ako je sa 2 nemoze da utice na rad,step motor uvek ali uvek dobija 12V ali minusom u impulsima koje se cuje kao zujanje prekida strujni krug i step motor propusta odredjenu kolicinu vazduha.
U zavisnosti dali je KE-Jetronic ili KE -Motronic ti nemogu dati tacnu informaciju dali iz kompa ili iz ISV releja dobija signal za masu.
ISV relej izgleda kao pakla cigara i regulise rad step motora na osnovu senzora temparature rashladne tecnosti i na osnovu broja obrtaja sa HAL senzora,drugi tip je da step motor dobija signal mase iz kompjutera,procitaj tvoje oznake sa kompjutera i skini semu instalacije sa interneta,na semi pise sve.
Ako ovo nisi razumeo ili se nerazumes u seme instalacije, savetujem ti da to das nekome iskusnom da nenapravis veci problem.

Pozdrav..... :)


Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 525
  • Age: 28
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Audi 100 2.3 k-jet...hladan start problem
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 10, 2014, 12:20:01 pre podne »
Znam da je off ali Ilija evE plus od mene kao kuća što se potrudio da ovako objasni sve covjeku.