Autor Tema: Od turbodizel na obican  (Pročitano 2864 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Goran_Nik86

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 37
  • Lokacija: Macedonia
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Od turbodizel na obican
« poslato: April 10, 2013, 10:00:10 pre podne »
E ovako kupio sam motor 1.6 turbo dizel od audi 80 jaje.Ugradjen je kod mene zato sto moj stari je bio obican motor 1.6 dizel.E sad motor ide odlicno kompresija je merena 25 bara na 1 i 2 cilindar 24 na 3 i 4 Problem je sto turbina mi guta ulje t.e potrosi oko 1 litar ulje na 5000km.Ja sam skinuo turbina i ostavi sam na obican dizel dok ne nagjem drugu polovnu turbinu.Zanima me dal mora da se presteluju dizne na 130 bara kao kod obican dizel ili moze ostaju i one od 155 bar dok ne nadjem da stavim  drugu turbinu?
AUDI 80CC

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4812
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-120
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Od turbodizel na obican
« Odgovor #1 poslato: April 10, 2013, 10:46:37 pre podne »
mogu ostat dizne bez ikakvih problema
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže Goran_Nik86

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 37
  • Lokacija: Macedonia
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Od turbodizel na obican
« Odgovor #2 poslato: April 10, 2013, 10:52:48 pre podne »
Ok to me zanimalo hvala ti PaulGt
AUDI 80CC

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Od turbodizel na obican
« Odgovor #3 poslato: April 10, 2013, 12:39:32 posle podne »
Ali 1L ulja na 5000 km je nista i onako bi trebao da menjas ulje na toj kilometrazi a litar nije strasno uopste. Meni kad je stradala turbina trosila je 1l na 700 km. I ako vec hoces da menjas turbinu batali kupovinu polovnih isto sranje bolje remontuj svoju jeftinije ces da prodjes. Ja sam kupio polovnu pa sam se zajebao pa sam opet uzeo polovnu i opet sranje i tek kad sam remontovao moju sam se spasio. To je auto star  preko 20 godina, tu nije ni jedna turbina u super stanju.

Van mreže Goran_Nik86

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 37
  • Lokacija: Macedonia
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Od turbodizel na obican
« Odgovor #4 poslato: April 10, 2013, 05:27:48 posle podne »
Ne znam ko u Makedoniju reparira turbo raspitao sam se ali jos nisam nasao servis za turbine.Koliko bi kostao remont za ta turbina.Turbina je garett OEM broj: 068145703b?
AUDI 80CC

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Od turbodizel na obican
« Odgovor #5 poslato: April 10, 2013, 05:37:15 posle podne »
Pa sve zavisi koliko je stradala a cena za nju ide od 200 do 300 eura u Uzicu da se radi toliko sam ja platio ali moja je i gutala ulje i osovina dobila veliki luft.


Van mreže Goran_Nik86

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 37
  • Lokacija: Macedonia
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Od turbodizel na obican
« Odgovor #6 poslato: April 10, 2013, 05:49:08 posle podne »
Pa i ova aksijalno nema luf ali radijalno se oseti oko 1 mm lufta na osovini...
AUDI 80CC

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Od turbodizel na obican
« Odgovor #7 poslato: April 10, 2013, 06:03:04 posle podne »
Pazi remont nije jeftin ali ako planiras da zadrzis auto moj ti je savet da je remontujes sigurnije je nego da kupujes polovnu ja sam to radio i izaslo me na kraju duplo skuplje i opet sam remontovao. Matore su to turbine. da je to golf 4 ili 5 mislim tih godina auto pa da nadjes da je u dobrom stanju ali to su kola stara po 20 i kusur godina tu je svaka turbina odradila svoje manje vise.

Van mreže Goran_Nik86

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 37
  • Lokacija: Macedonia
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Od turbodizel na obican
« Odgovor #8 poslato: Maj 13, 2013, 12:10:00 posle podne »
e ovako stavio sam drugu turbinu na mojoj audi polovna je ali je dobra,nastelovana je bosh pumpa kod boshiste podeseno je paljenje,auto pali i vuce odlicno ne dimi pozadi jedino kad ga nagazim u visoke obrtaje ispusti malo crn dim sto je normalno.E sad imam jos jedno pitanje:Dali na deo gde se spaja turbina i izduvne grane ide neki dihtug ili ne?Pitam zasto kad sam skinuo turbinu tu nije imao nikakav dihtung nego je bio metal na metal pa sam i tako vratio bez dihtunga.Dali tu ide neki dihtung ili ne?

HTC
AUDI 80CC

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Od turbodizel na obican
« Odgovor #9 poslato: Maj 13, 2013, 01:33:15 posle podne »
Ne ide dihtung, direktno ide. Dihtung ide samo izmedju turbine i auspuha.

Van mreže Goran_Nik86

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 37
  • Lokacija: Macedonia
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Od turbodizel na obican
« Odgovor #10 poslato: Maj 13, 2013, 01:43:46 posle podne »
Hvala na brzom odgovoru....pozzz
AUDI 80CC