VW Klub
Audi - Forum => AUDI tehnički kutak => Temu započeo: Guarana Jun 18, 2013, 11:12:50 posle podne
-
jako inventivno ime teme znam, al da znam sta me zeza napisao bi biggrin
elem.. posto nemam jos "fiksnog" majstora ovde, bolje da pitam za misljenje preko mreze
imam samo jedan problem sa autom maltene od kako sam ga kupio, koji mi ne smeta toliko da moram pod hitno da ga otklonim , koliko me plasi da nesto posledicno ne pojebe
iz cista mira samo zatrokira, nebitno dal radi u leru ili je pod punim gasom.. ako je na semaforu skoro uvek se ugasi.. ako vozim, trzne se ceo jednom ili dva puta.. i nastavi dalje najnormalnije .. jedino s cim mogu da uporedim je kako mi je golf trzao kad me je razvodnik/kapa/struja zezala .. na dijagnostici ne izbacuje nikakve greske
kad se to desi u voznji.. ne udje posle u safe/limp mode.. i dalje vuce ko sasav.. uspeo sam jednom da bacim oko na potrosnju i nije skocila/pala drasticno.. koliko sam primetio desava se cesce kad je auto stajao na jakom suncu neko vreme.. nebitno dal je motor vruc ili hladan , dal je tek ugasen itd.. nekad se desi nakon 100m od kako krenem, nekad predjem 500km i nista.. zato je zajebano uhvatiti sta je
eto toliko.. znam da je nezahvalno na daljinu.. pitam da me ne odere neko za glupav kvar ili resi da mora da se menja nesto skuplje a crklo je nesto pedesto ... hvala unapred alealeee
-
Proveri kablove za pumpa dizne (kontakte) a ujedno i baci oko na masu u motornom prostoru za svaki slucaj.
Edit: Sad se setih, kada si menjao filter goriva, da nije prljav?
-
Ja mislim da on nema pumpa dizne? Mada je i meni to prvo palo napamet.
Mada mene kad je zajebavala dizna nije se gasio nikad.
-
kako sam uzeo auto je uradjen servis, to sam prvo izbacio sa liste.. kad se ugasio na semaforu sam skartnuo menjac na olaksnje.. kad nije usao u safe, nije nesto oko turbine zvekete.. jedno sto ostaje skuplje je pumpa.. sto i nije smak sveta, ali bolje da nije lollol
googlao sam dosta, al to macku o rep.. najblize po simptomima je injector loom .. kablovi za dizne?
edit:
moja neka intuicija bem li ga.. ako vise drka kad je na suncu.. il je nesto u kabini mozda? jel ima sta tu da moze da zeza.. relej neki? ili nesto odmah ispod lima, sto je izolovano od motora .. posto mi se dok je bilo oko nule i nije desavalo.. mislio sam da je do goriva.. slicno je.. al izmenjah dosta pumpi i nista
-
imao sam par takvih slucajeva sa problemom gasenja na semaforu. sto na passat-ima v6 4motion sto na a6. zna se desit da elektonika mjenjaca ne salje signal kompu da didne i smiri okretaje. na par slucajeva se mjenjanjem ulja i filtra na mjenjacu problem rijesio, a na vise puta morala se mjenjat elektronika na mjenjacu.
-
menjao je prosli vlasnik ulje i filter na menjacu pre nekih 30.000km ako se secam, imam negde tacno.. kolko kosta ta elektronika ako znas i jel se to da dijagnostikovati ili vidis kad zamenis princip?
hvala :)
jako je smesno kad se desi, prvi put mi je trebalo 30ak sekundi da se pohvatam da krenem opet.. kocnica , N u P, kljuc, pali, kocnica, P u D , kreci.. na rucnom je makar lakse lollol
-
Ako je ulje u menjacu menjano pre 30 000 km i filter ja mislim da je zrelo za menjanje. Nemam tacan podatak zamene ulja u automackom menjacu ali mislim da 30 000 je zrelo za zamenu.
Ato se tice pumpi, da nije do releja pumpe, mozda ti on pravi problem ili kontakti na njemu.....
-
dobio sam uputstvo uz auto, jednom i to da se desi.. mislim da pise na 60 ili 80 hiljada da se menja, al provericu malo kasnije kad izadjem do kola
-
nece pokazati na dijagnostici to sranje na elektronici. ovdje ima jedan majstor blizu Sarajeva koji odraduje to. ne sjecam se koliko je uzeo zadnji put bilo je jos nekih pizdarija pa smo prebijali.
-
Na 60000 menjas ulje u menjacu
-
kad je nov auto
-
I kada je polovan ;)
-
da na 60.000km je interval.. nije ni na pola toga jos
juce sam pokusavao sve zivo da ga isprovociram da krene to da radi, ali nece stoka.. bez toga da mogu da ga nateram tesko da cu kod majstora nesto dobiti sem ceha xD
-
Mislim da u tom menjaci ima nekoliko ventila koji regulisu pritisak i promenu brzine,da ne bi trzao naglo,da se ne bi osetila promena brzine i ostalo...meni su na automatiku riknula 3 ventila i bukvalno je trzao stalno na svako ubacivanje u D-mod i premoneu brzine..cena po ventilu je bila ako se dobro secam 100e,njih ima 10 :) Ne znam kakav je tebi menjac ali kod mene je Tiptronik 5-stepeni.
Pozdrav!
-
isti je menjac.. i ne trza na promenu brzine, nego kad mu dune.. evo nije vec dugo vremena pa nisam bumpovao topic. ne vredi da odem do majstora , kad nema sta da procita na dijagnostici, a ne mogu da reprodukujem da vidi sta se desava.. a da naganja i menja "po osecaju" bas i ne bi .. jebiga..
inace pogledao sam .. PD je motor, moguce da su kablovi kao sto boban rece.. nadjoh na netu par ljudi koji su imali slicne probleme i menjali su "injector loom" .. sta mu to dodje po srpski? i kolko kosta ako neko ima predstavu?
-
koji kablovi koje pumpa dizne na 2.5 tdi blink blink
Majstort Bobane mozes li okaciti sliku tih pumpa dizni i elektricne istalacije na 2.5 v6 motoru radio sam sa Ninom deset motora v6 tdi jos ih nisam video :46
-
ja mogu da kazem gde sam nasao informacije
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=4709 (http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=4709)
Fuel System Pump-nozzle .. to je valjda to sto zovete pumpa-dizna ili PD?
lollol ... jebiga brate, na engleskom i znam nesto da nadjem oko kola, kad treba da prebacim na srpski .. kureganja .. znam da znam da lupim
-
Definitivno nije PD sistem,tako da kablovi od dizni nijesu sigurno.
Možda vodovi od pumpe do dizni su taj loom?
-
koji kablovi koje pumpa dizne na 2.5 tdi blink blink
Majstort Bobane mozes li okaciti sliku tih pumpa dizni i elektricne istalacije na 2.5 v6 motoru radio sam sa Ninom deset motora v6 tdi jos ih nisam video :46
Ja sam uopsteno naveo veoma cestu pojavu za PD motore ne ulazeci u detalje oko oznake motora konkretno na ovom Audiju.
-
Mogao si mu isto tako reci da proveri kablove i svecice ;) na 2.5 tdi motoru :51
-
E,momci dajte da pokusamo da pomognemo covjeku,a ne da se natezemo ko koliko zna oko motora.
Pitao sam na TDI forumu sta znaci taj LOOM ,pa cemo vidjeti,cekamo odgovor.
Gledao sam i neke "common issues" u Elsi,bojim se samo da nije u menjacu nesto.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
-
dobio je odgovor od paul-a
-
ok to sto kaze ima logike za taj deo da se nekad ugasi na semaforu sam od sebe.. i nek bude i elektronika menjaca iako je u leru.. al sto onda prca dok je u pokretu.. tu nema sta da "didne" kako on kaze :D
ne pravim se pametnjakovic.. ako kaze neko kome verujem proveri svecice, oticicu proveriti ih :D .. tu ukljucujem tebe, paula, i ekipu.. ako budem skoro za srbiju, svraticu do brata gedore da pogleda neko kome verujem.
-
Pitao sam na TDI forumu sta znaci taj LOOM ,pa cemo vidjeti,cekamo odgovor.
"Wiring loom" ili "wiring harness" - Električna instalacija.
-
Tako je Desmo,ali se odnosi na PD motore. U ovom slučaju nema loom-a na diznama,jer nije PD.
Mora da je do menjača. Imam jednog stručnjaka koji je dobar majstor,kao Gedora,pa ću ga zvati sjutra da vidim šta će mi reći. ;)
-
zrno ne moras se cimati brate.. pitao sam usput, ne da bi nekog maltretirao ili pametovao nesto.. sredice se , kao i sve ostalo sto me ikad zezalo na kolima.. trenutno jedini moguci problem je da krene da tako stuca kad krenem da preticem, pa moram nazad.. al em ovde ne idem nigde regionalnim putevima, em koci dobro ovo, mogu da se vratim uvek.. ako po gradu ili autoputu i stane negde, imam dzabe slep i nek se tera auto. :)
-
Nije mi problem,svejedno ću da ga zovem,i burazer mi ima isto problem sa menjačem na mercedesu. A i volim svašta da znam ;)