Autor Tema: MK5 2.0TDI BV43 210HP By Cicero  (Pročitano 147224 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Shipa

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 596
  • Lokacija: Nova Pazova
  • Karma: +31/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon 1M FR, Golf Mk1 ABF
Odg: MK5 2.0TDI BV43 202HP By Cicero
« Odgovor #860 poslato: Septembar 18, 2016, 01:49:47 posle podne »
A imas li snimke sa drugim Leonom?  clap

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: MK5 2.0TDI BV43 202HP By Cicero
« Odgovor #861 poslato: Septembar 18, 2016, 02:44:28 posle podne »
Nemam nisam snimao kad sam vozio
A imas li ti snimak od druge trke
Sve u svemu 2:1 za brata shipu
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže Shipa

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 596
  • Lokacija: Nova Pazova
  • Karma: +31/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon 1M FR, Golf Mk1 ABF
Odg: MK5 2.0TDI BV43 202HP By Cicero
« Odgovor #862 poslato: Septembar 18, 2016, 02:48:51 posle podne »
Postujem kada protovnik prizna da nije brzi. Svaka cast,jedna od brzih petica tdi u gradu.  :46

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: MK5 2.0TDI BV43 202HP By Cicero
« Odgovor #863 poslato: Septembar 18, 2016, 05:22:04 posle podne »
Shipo, jesi ti radio sta na autu nakon cipa? Tj. nakon onog puta kad smo se videli na knaufu?

Van mreže Shipa

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 596
  • Lokacija: Nova Pazova
  • Karma: +31/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon 1M FR, Golf Mk1 ABF
Odg: MK5 2.0TDI BV43 202HP By Cicero
« Odgovor #864 poslato: Septembar 18, 2016, 05:27:19 posle podne »
Ma jok,samo redovan servis.  lollol

Zrnojed

  • Gost
Odg: MK5 2.0TDI BV43 202HP By Cicero
« Odgovor #865 poslato: Septembar 23, 2016, 10:10:48 posle podne »
Cicero,kakav ti je sad pritisak ulja?
Jesi mjerio posle čipa? Trebalo bi da je bolji? ...

Sent from my SM-N900 using Tapatalk


Van mreže demi

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 gti
Odg: MK5 2.0TDI BV43 202HP By Cicero
« Odgovor #866 poslato: Septembar 30, 2016, 12:52:50 pre podne »
na koliko bara ti je pritisak turbine drug? u 4 toj brzini na pun gas?

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: MK5 2.0TDI BV43 202HP By Cicero
« Odgovor #867 poslato: Septembar 30, 2016, 07:20:38 pre podne »
U trecoj na pun gas je 1.7 pritisak
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže Kovacic

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 600
  • Age: 32
  • Lokacija: Bijeljina,RS
  • Karma: +22/-24
  • Pol: Muškarac
  • Fb: Xenon Carbon Garage
  • Auto: Passat B5.5
Odg: MK5 2.0TDI BV43 202HP By Cicero
« Odgovor #868 poslato: Septembar 30, 2016, 02:12:01 posle podne »
Sa srecom Mili  thumbup

Zrnojed

  • Gost
Odg: MK5 2.0TDI BV43 202HP By Cicero
« Odgovor #869 poslato: Septembar 30, 2016, 03:56:31 posle podne »
Mene zanima kakav je bio pritisak ulja prije zamjene turbine? I sta si uradio sa starim turbom?

Sent from my SM-N900 using Tapatalk


Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: MK5 2.0TDI BV43 202HP By Cicero
« Odgovor #870 poslato: Septembar 30, 2016, 05:36:01 posle podne »
Stari turbo prodat ali je i oslabio malo jer je pre zamene ovoga izmeren na 163 ks posle 47 kkm predjenih sa njim,pritisak ulja je dobar,stari je stojao malo ukuso na glavi a ovaj pod 90 ravno tako da pad ulja je odlican


NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: MK5 2.0TDI BV43 202HP By Cicero
« Odgovor #871 poslato: Septembar 30, 2016, 09:39:35 posle podne »
na koliko bara ti je pritisak turbine drug? u 4 toj brzini na pun gas?

1.9


Mene zanima kakav je bio pritisak ulja prije zamjene turbine? I sta si uradio sa starim turbom?

Sent from my SM-N900 using Tapatalk



pritisak bio 0,9 ranije i sad je takav, stari turbo je kod mene, pravim flansnu da stavim na svoj auto

Zrnojed

  • Gost
Odg: MK5 2.0TDI BV43 202HP By Cicero
« Odgovor #872 poslato: Oktobar 01, 2016, 08:46:09 pre podne »
Znaci imao je dobar pritisak ulja?
Glavni majstore?

Sent from my SM-N900 using Tapatalk


Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: MK5 2.0TDI BV43 202HP By Cicero
« Odgovor #873 poslato: Oktobar 01, 2016, 08:39:22 posle podne »
a koji to tdi ima problema sa pritiskom ulja? da pitamo skodamaniaka ili njegovog hiperpametnog brata mozda oni znaju?

Zrnojed

  • Gost
Odg: MK5 2.0TDI BV43 202HP By Cicero
« Odgovor #874 poslato: Oktobar 01, 2016, 10:46:43 posle podne »
Ma ja pitam zato sto sam cuo da taj turbo(stari) nije bas bio u vinklu,i da je imao viska djelova?

Sent from my SM-N900 using Tapatalk


Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: MK5 2.0TDI BV43 202HP By Cicero
« Odgovor #875 poslato: Oktobar 02, 2016, 01:24:57 posle podne »
gledacu da ubacim neke kamere u servis, da se sve sto radim moze ovde na forumu pratiti on line.
nebi bilo lose a?

Zrnojed

  • Gost
Odg: MK5 2.0TDI BV43 202HP By Cicero
« Odgovor #876 poslato: Oktobar 02, 2016, 02:36:53 posle podne »
Ne treba,brate,već se sve zna :D
Polako majstore,šalim se malo,jebote,pa makar s tobom može da se priča normalno,šta se nalaziš uvrijeđen ko kakva mlada.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: MK5 2.0TDI BV43 202HP By Cicero
« Odgovor #877 poslato: Oktobar 02, 2016, 07:03:08 posle podne »
 beer salim se malo, nisam se uvrijedio nedaj boze.
nasi smo  ;)

Zrnojed

  • Gost
Odg: MK5 2.0TDI BV43 202HP By Cicero
« Odgovor #878 poslato: Oktobar 02, 2016, 09:52:46 posle podne »
E tako. Pa sta rekosmo jel se hladio dovoljno stari turbo i jel imao podmazivanje da valja?
 Sture su mi informavije od vas dvojice biggrin

Sent from my SM-N900 using Tapatalk


Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: MK5 2.0TDI BV43 202HP By Cicero
« Odgovor #879 poslato: Oktobar 02, 2016, 10:01:03 posle podne »
jedino da ga posaljemo u uzice pa da cekamo odgovor dal se hladio kako treba ja da ti pravo kazem nisam strucan da ti dam odgovor na to pitanje. sto se tice uljnog pritiska na 2,0 16v iz 2007me god jos ni na jednog nisam stavljao manometar. nije bilo potrebe. ocigledno je da tdi ima problema samo ako mu nadmorska visina ne odgovara...