Autor Tema: Golf 4 1.6 FSI, nabija pritisak u posudu?  (Pročitano 14169 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže najeD

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Derventa
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 1.6 fsi
Golf 4 1.6 FSI, nabija pritisak u posudu?
« poslato: Decembar 12, 2017, 09:02:13 posle podne »
Otisao da upalim auto da vidim, pise STOP, pogledam nema ni trun vode u posudi. Dospem vode, upalim auto, temperatura 90 normalna, grijanje radi normalno, sve okej. Otvorim posudu ne kljuca sve ok.. zatim odem do majstora da ga pitam da provjeri stepen tecnosti kad on poce otvarati i tako poce izlaziti voda, PROKUVAO il sta vec. Temperatura 90 a PROKUVAO? Kako, zasto, neki savjet pametan?
Majstor kaze da je "il termostat ili treba ozraciti sistem" , posto kako sam sam mjenjao antifriz samo sam "odvadio" vode oko pola litre i dolio 100%ni antifriz kako mi je ranije i rekao, i eto sad se ovo desi.. cak mi komsija jedan kaze mozda je i vodena pumpa.. eto ostao sam lud.. sutra ujutro vozim da vide sta je u pitanju..
Cini mi se da rece i da je kao jedno crijevo hladno pa nzm, ne razumijem se..a inace creva su mekana

A kad sam im rekao da je FSI motor, kao da sam rekao da je svemirski brod WTF
GOLF 4 1.6 FSI

Dakle, PROKUVA VODA, ostalo na minimum, i preko noci izgubio vodu skroz. A temperatura i dalje 90 kao i uvijek(nakon doljevanja vode), i pali se ventilator i drzi 90 stepeni u leru kad sam dolio vodu, kasnije opet pocne gubiti vodu/tecnost negdje..

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Golf 4 1.6 FSI, nabija pritisak u posudu?
« Odgovor #1 poslato: Decembar 12, 2017, 09:56:36 posle podne »
1. Ne otvaraj posudu kad je motor vruc
2. Moguce da je zveknuo dihtung na glavi

Van mreže enkob

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 342
  • Age: 43
  • Lokacija: Sjenica
  • Karma: +19/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw mk4 1.9 TDI
Odg: Golf 4 1.6 FSI, nabija pritisak u posudu?
« Odgovor #2 poslato: Decembar 12, 2017, 10:04:16 posle podne »
Bice da je sve uredu ili da negde pusta pomalo na crevo selnu racvu. Kada je temperatura na 90 i otvoris cep onda je normalno da izbaci rashladnu tecnost, tipa 1l. Nemoj da panicis polako. Upali auto i neka radi u mesto skini poklopac motora i gledaj sta se desava. Treba da pocne da greje gornje crevo sa hladnjaka, a kada dostigne 90 posle nekog vremena treba da ugreje i doljnje crevo posle jos nekog vremena treba da upali ventilator. Rukama pipaj kratko creva da bi proveri kad se koje zagreva. Cep posude neotvaraj nikako, dok je tako zagrejan. Gledaj sva creva od kraja do kraja i prikljucak gde se ukljucuje to crevo koje posmatras. Sve ce ti se samo kazat.
Nema zanata bez alata

Van mreže najeD

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Derventa
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 1.6 fsi
Odg: Golf 4 1.6 FSI, nabija pritisak u posudu?
« Odgovor #3 poslato: Decembar 12, 2017, 10:25:21 posle podne »
ali zasto onda nabija pritisak u posudu :|
« Poslednja izmena: Decembar 12, 2017, 11:41:40 posle podne od strane Modus »

Van mreže enkob

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 342
  • Age: 43
  • Lokacija: Sjenica
  • Karma: +19/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw mk4 1.9 TDI
Odg: Golf 4 1.6 FSI, nabija pritisak u posudu?
« Odgovor #4 poslato: Decembar 12, 2017, 11:12:14 posle podne »
Pa zato sto je to zatvoreni sistem hladjenja. Tecnost u zatvornom sistemu menja tacku kljucanja. U ekspres loncu rucak se brze kuva zato sto voda kljuca na 130 stepeni. Isto tako je i u autu kljucala voda nije dobra za cirkulaciju zato je zatvorni sistem, da bi kljucala tek na 130 stepeni, a do te temperature ima da je vrti vodena pumpa bez problema. A pritisak u sistemu za hladjenje je normalan od 0.25 bari cak do 0.50 bar. Tako je vecina cepova deklarisano. dakle ako je pritisak prevelik pustice vodu na samom cepu, da nebi pucala creva. E zbog tog pritiska nesme se otvarati cep kada je motor vruc, jer se desava to sto si video kod majstora. A to se koristi kao mamac da se nabavi laka lova. Kaze ti da je produvao ti ostavis auto on uradi sta sam ti napisao, sredi curenje naplati zamenu zaptivke ispod glave motora.

I nemoj kopirat post iznad odgovora na koje ces postavit dodatno pitanje. Procitaj pravilnik o ponasanju na forumu do kraja detaljno. 
Nema zanata bez alata

Van mreže najeD

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Derventa
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 1.6 fsi
Odg: Golf 4 1.6 FSI, nabija pritisak u posudu?
« Odgovor #5 poslato: Decembar 12, 2017, 11:27:00 posle podne »
Nisam bas shvatio ovo za kopiraanje posta, danas sam prvi put ovde registrovan.. samo idem citiram :(
Moram napomenuti da mi je juce sam prokljucao, odnosno da je tecnost izbijala na cep , a presao 3 km samo, kad sam stao cujem kako zubori u posudi tecnost i prsce.. i jos nesto, nisam imao problema dok nisam prije par dana sam dosipao antifriz.. od tad je sve pocelo. Dosuo sam oko 3 4 deca a nisam ozracio sistem ima l ito veze?
« Poslednja izmena: Decembar 12, 2017, 11:38:28 posle podne od strane Modus »

Van mreže najeD

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Derventa
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 1.6 fsi
Odg: Golf 4 1.6 FSI, nabija pritisak u posudu?
« Odgovor #6 poslato: Decembar 13, 2017, 03:47:29 posle podne »
Ipak je do termostata bilo.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Golf 4 1.6 FSI, nabija pritisak u posudu?
« Odgovor #7 poslato: Decembar 13, 2017, 04:09:37 posle podne »
Jel si nasao gde gubi vodu?

Van mreže najeD

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Derventa
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 1.6 fsi
Odg: Golf 4 1.6 FSI, nabija pritisak u posudu?
« Odgovor #8 poslato: Decembar 13, 2017, 08:21:52 posle podne »
jednostavno je do termostata bilo.. sad ne gubi nigdje

Van mreže TOMARA

  • VW Početnik
  • Poruke: 130
  • Age: 34
  • Lokacija: Stara Pazova
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf Mk4 1.6 16v
Odg: Golf 4 1.6 FSI, nabija pritisak u posudu?
« Odgovor #9 poslato: Decembar 13, 2017, 08:52:00 posle podne »
Moguce da je na racvi gubio, pa je samom promenom racve i termostata resen problem... Jer se termostat nalazi u toj racvi i kupuje se i menja zajedno kao jedan deo...

Van mreže enkob

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 342
  • Age: 43
  • Lokacija: Sjenica
  • Karma: +19/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw mk4 1.9 TDI
Odg: Golf 4 1.6 FSI, nabija pritisak u posudu?
« Odgovor #10 poslato: Decembar 13, 2017, 10:24:58 posle podne »
E nije tako, nego ovako.

Kada termostat nije ispravan to jes ne otvara nepusta vrelu vodu u hladnjak i neuzima hladnu iz hladnjaka. Onda dolazi do povecanja pritiska u sistemu za hladjenje. Pa zato odreaguje siguronosni ventil na cepu i izbaci odredjenu kolicinu vode to je obicno mala kolicina vode. Ali dva tri puta tako onda je to vec ozbiljan nedostatak rasladne tecnosti. Zamenom termostata sve dolazi u normalu.

Ps> najeD, jesam li ti rekao da nepanicis i sta da proveris.
Nema zanata bez alata

Van mreže najeD

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Derventa
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 1.6 fsi
Odg: Golf 4 1.6 FSI, nabija pritisak u posudu?
« Odgovor #11 poslato: Decembar 13, 2017, 11:20:44 posle podne »
Hvala puno..

Saznali smo da je termostat tako sto smo ga prvo skinuli, zatim smo zagrijali auto i nije "prokljucao" , upalio se ventilator i sve ok..
A prvo smo isto to probali sa njim(starim termostatom) i odmah je poceo kljucati tj nabijati pritisak u bocu, nismo dozvolili da prokljuca da ne bude vecih problema ne daj Boze..

Hvala svima na pomoci jos jednom, moze lock tema :)