Autor Tema: AFN TDI Polako gubi paljenje  (Pročitano 26095 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1259
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #120 poslato: April 16, 2018, 09:51:10 posle podne »
Kad budeš merio kompresiju proveri i dizne na aparatu.

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #121 poslato: April 16, 2018, 10:29:30 posle podne »
Mislio sam da govoriš o težem paljenju kada je motor zagrejan, a ne kad je leto. Merenjem kompresije sigurno možeš da vidiš stanje motora, vredi proveriti, ali mogu biti i drugi problemi.



Kada je meren ovaj tajming, posle voznje? 110c bi bilo mnogo za temp. goriva ako auto nije vožen.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #122 poslato: April 16, 2018, 10:56:12 posle podne »
To je tajming od ranije, mereno kad je zagrejan motor, al' je bio decembar, hladno...postavio sam samo da se vidi dijagram o kome pričam... Ovo je od večeras, temp goriva 142c, motor zagrejan na 90, leti kad su velike vrućine temp goriva ide i do 180c.. Da ne sumnjaš na senzor temperature goriva, koji je u pumpi?

« Poslednja izmena: April 16, 2018, 10:59:35 posle podne od strane knalek »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #123 poslato: April 16, 2018, 11:19:03 posle podne »
To su prevelike vrednosti temperature za gorivo.

... vrv ti nije dobar senzor temp goriva.

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #124 poslato: April 16, 2018, 11:34:09 posle podne »
Proveri temperaturu ujutru kada se gorivo ohladi vidi koliko odstupa od spoljasnje temperature. Ocisti kontakte sa sprejom moze oksidacija da dodaje otpor pa da daje vece vrednosti za temp.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #125 poslato: April 17, 2018, 07:40:32 posle podne »
Temperature ujutro, (pratim ja to godinama uvek je negde ovako otprilike)
Gorivo 18.9, Usisna grana 16.2, Antifriz 17.1



Dijagram ujutro, par minuta posle paljenja:




Od kad znam za Vag Com, ovako je: ujutru je temperatura  goriva najniža, pa kad se auto zagreje na radnu temperaturu, temperatura bude recimo oko 120-125, pa kako se vozim, a pritom je i napolju toplo, i ako je temperatura antifriza odavno 90, temperatura goriva još skače, pa tako ide i bude, 150,160....
U prilog tome ide i to što kada sam prvi put video kako se to radi, Draško iz Zemun Polja mi je to radio, bilo je leto, jul mesec, gorivo je na VW dijagnostici bilo 180! Čovek mi naštelova vreme ubrizgavanja i vozi.... A tada nisam imao ovih problema sa paljenjem kada je topao motor.. Tako da ne znam zašto mislite da je to mnogo velika vrednost goriva na dijagramu....

Početak ubrizgavanja u mernoj grupi 004, ujutru posle par minuta:





I na kraju zbirni prikaz grupe 007,004,001 pri povratku sa posla






Tada je vrednost goriva na dijagramu bilo oko 125, (mrzelo me da slikam), inače tokom vožnje sam pratio temperaturu goriva i temperaturu u usisnoj grani, sve vreme se prate, a par puta su totalno iste temperature...
Tako da ne verujem da je senzor temperature u pumpi neispravan...

Usput sam na poslu poprskao kontakte na džeku pumpe zbog senzora što je Raca rekao, pa ćemo videti.

Hvala svima, uradiću kompresiju, pa ćemo videti. Il' je to, ili glava. Ja tipujem na glavu, pošto na šipku ne duva uopšte. Zato i nekad pali a nekad duže malo vergla, vrv kako naiđe na ventil ili ventile, koji loše zaptivaju...
 :26
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže TheViljuska

  • VW Početnik
  • Poruke: 165
  • Age: 26
  • Lokacija: Zajecar
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 1.6d, Golf 4 TDI
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #126 poslato: April 19, 2018, 12:05:09 pre podne »
Kod mene je paljenje prema VAG-COM-u negde na 4 BTDC, znači dosta ranije od zadatih vrednosti, a i na onom dijagramu mi je taming linija otišla u nebesa skroz negde gore iznad zelene linije, ali auto pali i zimi i leti čim pipnem ključ, samo je malo bučniji zbog tog ranijeg paljenja, međutim pošto ide kao metak i mnogo malo troši, ne znam da li da uopšte to menjam, mada sam, ipak, i ja razmišljao da malo pomerim remenicu na pumpi kako bi paljenje bilo malo kasnije, to je bar lak zahvat, pa ću možda i da se malo poigram sa tim.
Inače, za tvoj problem sa lošijim paljenjem kada je motor zagrejan ima još jedno rešenje, a to je da preko dijagnostike (kad je već imaš) modifikuješ parametre temperature za uklučivanje grejača, kao i vreme koliko će biti uključeni, odnosno da ti se makar na kratko pale i kada je motor vruć i siguran sam da te onda neće to zezati.
Evo, pogledaj ovaj klip u vezi sa tim, možda može da ti pomogne: https://www.youtube.com/watch?v=LcxauEU2USQ

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #127 poslato: April 19, 2018, 09:44:58 pre podne »
Koji motor je u pitanju?
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #128 poslato: April 19, 2018, 10:48:44 pre podne »
Ocisti kontakte sa sprejom moze oksidacija da dodaje otpor pa da daje vece vrednosti za temp.

Ovo sto sam napisao nije tacno, senzor je NTC termistor i sa povecanjem otpora prikazuje manje temperaturne vrednosti. Na pogresno citanje povisenih temperatura moze da utice referentni napon veci od 5V. Najverovatnije da je senzor temperature ispravan.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže TheViljuska

  • VW Početnik
  • Poruke: 165
  • Age: 26
  • Lokacija: Zajecar
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 1.6d, Golf 4 TDI
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #129 poslato: April 19, 2018, 04:44:52 posle podne »
Eeee, knalek, ja tek sada vidim da je kod tebe AFN, a kod mene je ALH motor (1,9 tdi 66kw 2001.god.), pa možda ipak ima tu neke veće razlike...izvinjavam se ako sam napravio zbrku. :)

Van mreže Mihajlo027

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 227
  • Age: 27
  • Lokacija: Prokuplje
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi 90 2.3E
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #130 poslato: April 21, 2018, 12:42:49 pre podne »
Nesto slicno oko problema imam na A4,radio sam hot start+ ovaj tajming grejaca,nista nisam dobio,i definitivno sam pricao sa majstorom da nema veze zupcenje sa tim,i da je verovatno neki problem sa elektronikomIzvinjavam se na off,kazi mi preko kog kanala testiras ovo?
Zivot je jedan,al Audi je 2.3 

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #131 poslato: April 21, 2018, 01:30:44 pre podne »
Sledeci put kad ne bude hteo da pali iskljuci N108 ventil na pumpi pa onda  probaj. Tako ce imati max predpaljenje.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #132 poslato: April 23, 2018, 09:59:00 posle podne »
Eeee, knalek, ja tek sada vidim da je kod tebe AFN, a kod mene je ALH motor (1,9 tdi 66kw 2001.god.), pa možda ipak ima tu neke veće razlike...izvinjavam se ako sam napravio zbrku. :)

Isto je to, i AFN i ALH imaju pumpu. 4 BTDC je baš mnogo, kad budeš stigao ako možeš postavi fotku da se vidi koliko je bila specifična (zadata) vrednost paljenja, a ako možeš i TDI dijagram da se vidi koliki je taj tajmnig, kolika je temperatura goriva.... Koliko već voziš tako, da li ima nekih nus pojava?
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #133 poslato: Januar 18, 2019, 06:42:18 posle podne »
Za sve one koji su pratili temu od početka, evo posle oko 10000 km, polako je ponovo počeo da gubi paljenje. Nisam siguran kad je počeo, verovatno negde u drugoj polovini ovih 10kkm, jer sam fazu proveravao dva puta od kada sam ravnao čelo radilice, i bilo je sve u redu. Obzirom da mi je paljenje (početak ubrizgavanja) padalo na dijagramu, posumnjao sam da ponovo gubi paljenje. Danas pogledam, pobegao reper na radilici oko pola zuba.
Nisam mogao da mirno gledam, razupčio sam ga i ponovo stavio u fazu. Reper na radilici sam stavio malčice ranije, što reče neko raniej u temi, što ga ne staviš malo ranije, pa kad polako gubi paljenje taman dođe na nulu.... lollol lollol lollol, tako sam nešto uradio. Takođe sam početak ubrizgavanja stavio iznad gornje linije dijagrama na VAG-COMU, paljenje je na 3,1 BTDC.
Nema tu 'leba izgleda, radilica je vrv u problemu. Mislim, mogu još jednom da probam da poravnam čelo radilice, i stavim novu remenicu, da se sad malo bolje pogleda, pošto je prošli put rađeno na brzinu, kad mi je pukao šraf ( u 8 uveče), ali msm da tu nema pomoći. Šeta pomalo remenica PK kaiša, imam dve, obe šetaju, što bi rekao onaj majstor što me je prvi put zajebo, radilica ti je u srcu kriva. Da li je to moguće nemam pojma. Jel 'moguće i od čega to tako?!
Postoji da možda da nismo lepo zategli šraf, pa je on popustio, što je vrlo malo verovatno, jer sam bio tu kad je dečko zatezao, zategnuto je poprilično. 90 nM (9 Kila), pa onda još malo, možda ne baš 1/4 kruga kako kaže fabrika, ali ipak je dosta jako.
Ne znam više šta da mislim a ni šta da radim, pratiću sad da vidim kolikom brzinom gubi palenje, pa vidim šta mi je činiti. U auto je puno uloženo, a vidim da su cene za trojke baš niske.
Obzirom na njegovu potrošnju ulja, i ovaj problem, izgleda da ću i ja početi da učestvujem u temi "Remont VW motora - cene".  :41

Edit: Jel' voljan neko od majstora sa foruma, a da je ovde iz Beograda ili okoline, da mu platim da dođem da mi prekontroliše da li je šraf remenice stegnut propisno? Hvala unapred
« Poslednja izmena: Januar 18, 2019, 07:05:50 posle podne od strane knalek »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #134 poslato: Februar 01, 2019, 08:15:20 posle podne »
Ode danas moja radilica u istoriju.  lollol



Rešim danas da proverim zašto mi ponovo beži iz faze posle 7-8k km. Rasturim sve, prvo spazim da se šraf dosta olabavio, lako sam ga odvio. Ovaj klinac što mi je poslednji put radio nije dobro stegao. Čelo kao čelo sa prednje strane nije toliko loše, ali prilikom prve obrade čela, skinuto je dosta materijala, pa remenica ne može lepo da priđe. Uzmem ja brusilicu da kao to sredim, al' to nikako ne može, skinem dosta ćoška, i odmah sam znao da je neko sranje u najavi.
Stegnem krvnički, uzupčim sve do jaja, upalim malo teže, pogledam tajming, ono nula! Već se okrenula remenica dole, nema tu pomoći, čelo je bilo loše od samog starta. U ponedeljak teram auto na zamenu radilice  clap.

Jel' se obavezno menjaju i ležeći ležajevi, ili se samo prekontrolišu, pa ako su dobri, ne moraju?
Teram auto kod nekog Miloja u Resnik, po preporuci. Jel' ga zna neko, jel' išao kod njega, ima li nekih iskustava?
Hvala



« Poslednja izmena: Februar 01, 2019, 08:17:07 posle podne od strane knalek »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #135 poslato: Februar 04, 2019, 11:19:33 pre podne »
Odlican majstor i zajebant. Svaka preporuka za njega !!!