Nevredi, nikako nisam uspeo da odem kod bosiste, jednom nisu stigli ulosci, drugi put sacekaj da prodje Nova godina, treci sacekj pa po Bozicu u guzvi sam, posle Bozica se nejavlja na telefon.......
Zato sam u medjuvremenu malo analizirao situaciju i sinoc pomerio pumpu jos malo na ranije tako da sad radi odlicno, netrokira i nedimi, a i ako bude dimio platio sam ekolosku taksu sad uz registraciju pa mogu da dimim do mile volje
Dok mi je bio komparater na pumpi malo sam analizirao sta se tu desava i primetio sledece:
-Kada se povuce cok on pomera pumpu na ranije jos oko 3 desete mm, ako vam je nastelovano preterano rano paljenje cok nece reagovati.
-Od donje mrtve tacke pumpe(DMT) hod je oko 2.2 mm. Po knjizi pumpa treba da dodje na 0.90 mm od DMT kada klip dodje u svoju gornju mrtvu tacku, to jest kada vam se poklopi zarez na zamajcu. Medjutim to vazi za novu pumpu i nove dizne, tako da na starijim motorima pumpa treba jos palo da ide napred, zavisno od stanja pumpe i dizni za svaki motor razlicito, mora malo da se eksperimentise dok se nenadje prava mera .Kod mene je trenutno 1.1 mm posle DMT pumpe i zadovoljan sam kako se auto ponasa.
Najlakse je da probate sa razlicitim polozajima sauha ili coka koji pomera paljenje 0.3 mm napred, da bi lakse ocenili koliko treba pomerati pumpu. Na primer ako vam auto dobro pali i lepo radi, dobro ide sa dve trecine povucenim sauhom znaci treba pumpu pomeriti jos za 0.2 mm ka motoru da bi auto dobro radio i bez sauha.
Nadam se da ce ovo nekom biti od koristi