To sto si ti vidio ima dva objasnjenja, prvi je upotreba modifikatora za motor sto znaci da je neko ranije sipao modifikator u ulje, i ono je dobilo taj smolasto masni sloj. Savjet, ne pokusavaj da otvoris taj motor, trbace ti vjecnost da ga ocistis, i ni jedan majstor ti nece raditi generalnu na njemu. Drugo je da su ulja pomijesana, tj da je u mineralno sipana polusintetika, ili vec neka varijacija ulja.
Najpametnije ti je da uzmes alnaser prikopcas akumulator i izmjeris mu kompresiju, ona ce da ti kaze sve. i onda sipas tecnost za pranje motora koje se sipa kad se mijenja vrsta ulja u motor, imas castrol, valvolin, mobil i sl, prouci uputstvo,
U sustini, i sa modifikatorom, moguce je da je motor odlican, a da je to sipano prevancije radi, a ako su pomijesana ulja, moguce je da je doslo do povecanog habanja unutar motora, to ce ti kompresija najbolje reci.
i drugar, danas benzince motore za golfa i passata imas na svakom koraku, neki mole da im odneses to iz dvorista.
Ja se iskreno ne bih igrao sa tim motorom, u stvari, ako ne placas zamjenu motora, ubaci taj, pa vidi kako ide, a ako placas, onda je bolje da nadjes neki drugi, ili sujako jeftini ili su dzaba.
Probaj, vjerovatno imas neki kanal, malo alata i par drugara da ti pomognu i ubaci taj motor, to je posao koji se zavrsi za oko 4 sata,,,,pa udri dok moze, ali prije toga, ulje ispusti, operi motor iznutra, i sipaj ulje, mineralno 15w40 posto je taj motor predvidjen za to ulje, polusintetika i sintetika su ti u tom slucaju samo bacanje para