Pozdrav svim clanovima foruma. Evo odlucih se i ja da otvorim temu.
U pitanju je Corrado G60 1990 godiste, kupio ga u poprilicno losem stanju(bilo mi ga zao ostaviti kad sam vidjeo na sta lici i da se djeca u njemu igraju)
a i cijena je bila korektna pa sam ga kupio... Da ne duzim evo slike
Da pocnem malo o stanju auta i problemima koji su me snasli kupovinom istog
Bio fabricki crven pa ga neko ofarba u zelenu. ofarbano kao nogom ali sta da se radi... g lader se razletio, mjenjac tesko isao u drugu(nakon cca 350km vise nije mogao nikako) kocnica tvrda kao kamen tj ne pali pumpu, servo ne radi, nema prednjih ABS senzora, lezajevi bruje kao da nikad masti u njima nije bilo, jedno crijevo klime nedostaje, drugog ima samo pola, lijevi podizac ne radi, retrovizor ni jedan, centralna brava takodje, kvake na vratima se prelamaju, brisaci pocupani, pusta voda oko prednje sajbe itd... Jos su u putu poceli kuckati lezajevi na radilici.
Sto se tice enterijera ne znam sta bih napisao... tuga. Sve pocupano, volan klapa, tapacirunzi nikakvi, sjediste poderano, grijac sjedista ne radi, rucica mjenjaca klapa, volan se ogulio, otkinuta kvaka za otvaranje vrata od osvjetljenja radi NISTA, zadnja polica neka drvena, plastika preko A stuba slomljena, tabla osiguraca visi na nekoj pertli od patike.... Ne mogu se sjetiti svega
U takvom stanju nekako dodje na tockovima cca 270km do kuce pa je lezao oko mjesec dana i krenuli su radovi
Krenulo se od motora naravno. Imao sam trojku 16v koju sam odlucio rasklapati pa je tako i bilo. G60 napolje a ABF pod haubu
Filter vazduha koji je bio u njemu, ako se uopste vise i moze nazvati filterom
Uz zamjenu motora zamijenio sam naravno i mjenjac , izvadio orginalni abs i ubacio od trojke '96 tj mark20, komplet trapovi novi, nije se gledalo sta treba mijenjati pa smo tako skinuli i dosta ispravnih dijelova ali nije mi bilo zao. Zamijenjeni i svi lezajevi pa je doslo vrijeme reglaze i tu vidim sta sam ja ustvari vozio preko 250km do kuce. Letva volana odvrnuta, fali matica na nosacima....
Tako sam ga vozao jedno vrijeme dok mi drug nije spalio lamelu
Posle toga sam stavio 020 mjenjac tj od dvojke na poluge uz mnogo glavobolje sa kvacilom, pa sam morao da zamijenim papucice i busim pozarni zid ali sve se to upakovalo na kraju lijepo i vozalo par dana pa je drug predlozio da probamo turbo na abf.a i nakon zavrsene izduvne grane meni to sve dosadi i ostavimo kako jeste.
Sredio sam G60 mjenjac koji je dosao na njemu. Rasklopio, ga, zamijenio sinhrone druge brzine, oprao sve, sklopio i nasuo novo ulje vratio na auto
Mjenjac jos nisam ni isprobao, da tako kazem. Poceo je da me zeza glavni cilindar kvacila i to je bila kap koja je prelila casu.
Nakon par dana razmisljanja uhvatim se alata i krene rasklapanje. Rasklopljen je komplet, ostali samo mostovi da se moze pomijerati i predan na farbanje. Radi se komplet auto OD-DO, farbanje, zastita, sredjivanje korozije koje mogu reci da i nema, svega par tackica, generalka g60 motora, enterijer, klima, vracanje fabrickog abs.a itd...
To je to za sada, ceka se da auto dodje sa farbanja pa ce poceti sklapanje