Autor Tema: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...  (Pročitano 27337 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #20 poslato: Januar 07, 2013, 11:53:17 pre podne »
Jedan od veoma bitnih delova kada je farbanje u pitanju  ;)



Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže Giche

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2001
  • Age: 48
  • Lokacija: Kacarevo
  • Karma: +22/-7
  • Pol: Muškarac
  • Ne brze od zivota!
  • Auto: Polo 6N
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #21 poslato: Januar 07, 2013, 12:31:19 posle podne »
Moze i ovo ako neko nije bas pri parama...(mislim da je oko 350-450din)


Manji kompresori sto kaze Zrnojed moze da posluzi za farbanje potrebno je da odrzava non stop pritisak,ali isto tako i ne valja zato sto se greje i stvara se kondez...
« Poslednja izmena: Januar 07, 2013, 12:33:04 posle podne od strane Giche »

Van mreže nemanja7

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1486
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd-Borca
  • Karma: +12/-10
  • Pol: Muškarac
  • Das Auto
  • Auto: Seat Leon 1.9 Seat inca 1.4
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #22 poslato: Januar 07, 2013, 01:01:08 posle podne »
Ima to moj drugar u komori(ovaj gornji od pimbea) mislim da je dao oko 700 eura za taj jedan ...inace komora mu je vrhunska slikacu jednom da vidite..stvarno vrhunska komora ventilacija odradjena vrhunski , sve po propisu ,filteri razni ma cudo bas ..digitalni neki pistolji za farbanje ,svetlo bije na sve strane , u podu takodjen neke resetke ,na plafonu filteri isto neki,imotor za ventilaciju kao kod boinga heheh
« Poslednja izmena: Januar 07, 2013, 01:03:20 posle podne od strane nemanja7 »

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #23 poslato: Januar 07, 2013, 02:08:38 posle podne »
100 % сата јет дигитал , и сатина микро група евентуално девилбис, то је већ за професионалце ...
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže VW Diego

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 638
  • Age: 33
  • Lokacija: Nevesinje-Mostar
  • Karma: +22/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GII
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #24 poslato: April 14, 2013, 05:28:51 posle podne »
Da se nadovezem na temu, trazim komprsor za neku hobi a mozda i poluprofesionalne potrebe, imam u ponudi kompresor od 100l, 1 glava, monofazni, 1,2kw u pitanju je italijanski kompresor marke "ficic". Pa imam pitanje da li je malo 1 glava za neki ozbiljni posao stim da je boca od 100l?! I ako moze neka poreporuka sta da trazim, koliko kw motor, kolike glave i tako to!
mahac

Van mreže vw-tdi

  • VW Početnik
  • Poruke: 195
  • Lokacija: Kosovo
  • Karma: +7/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5, golf 3
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #25 poslato: April 14, 2013, 06:27:39 posle podne »
za ozbilno je malo po mom misljenju. mislim da jedan nemoze da postigne jer ipak treba da konstantno neki pritisak. mada ja ovo sto imam farbana 2 auta i mali milion raznoraznih kapija, vrata od garaze i kojekakvih gvozdjurina nisu profi. rezultati ali bolje nego da se palati ;)

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #26 poslato: April 17, 2013, 10:49:00 posle podne »
svi kompresori ispod 320l protoka i jednim cilindrom su za cisto amatersku potrebu , sve sa protokom iznad 400l/min i vise cilindara moze da posluzi za profesionalnu upotrebu . kod farbanja najvaznija stavka ti je protok vazduha , kod peskarenja pritisak i brzina punjenja samim tim i protok , na bocu od 100l zaboravi , treba ti boca barem 300l za nesto ozbiljnije i trofazni elektromotor ...

pogledaj na netu specifikaciju za profi pistolje , trose i preko 300l/min , znaci da imas bocu od 300l i da je napunis do 4bar za jedan minut ti je prazni na 3bar otprilike ako stalno drzis ukljucen pistolj ... ako imas mali kapacitet punjenja ima da vrti non stop i da se pregrejava ,a opet ako imas malu bocu brzo ces da potrosis vazduh iz nje ... po meni je najidealnije 400-500l/min punjenje i boca 300-400l sve u kombinaciji sa trofaznim motorom , raspitivao sam se tako su meni rekli ...
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #27 poslato: April 17, 2013, 10:59:58 posle podne »
brki a od cega si planirao da napravis kompresor 500l? ako te interesuje ima jedan kombi dukato na ns autoputu prodaje se jeftino pa bi mozda od njega mogao napraviti bocu, mislim zavaris mu prozore i vrata. nerazumijem se inace samo sam dao predlog

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #28 poslato: April 17, 2013, 11:33:36 posle podne »
pricao sam o protoku vazduha koji isporuci glava u bocu nigde o velicine boce od 500 l ...

pi x r^2 x h = zapremina
primer fi500mm , h=1000mm sto iznosi priblizno 200l zapremine ... sto znaci da bi od dimenzije fi1000xh1000 napravio bocu zapremine 785l , a slozicemo se da to nije bas boca velicine kombija ... dakle odes do jeep komerca narucis da ti saviju od lima valjak fi500 x h1.5m i dobijas bocu priblizno 295l zapremine ... , ja mislim da ta moze i u gepek od karavana da stane ... lim ti je 80din/kg u tablama 1000x2000 debljine koje oces pa napravi racunicu koliko je to tesko i koliko kosta 1000x2000x # = ????... nadam se da sam pomogao makar malo :P


. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #29 poslato: April 18, 2013, 12:35:03 pre podne »
 beer

Van mreže VW Diego

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 638
  • Age: 33
  • Lokacija: Nevesinje-Mostar
  • Karma: +22/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GII
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #30 poslato: April 18, 2013, 12:40:14 pre podne »
e hvala vam na odgovorima milane tebi pogovoto svaka cast, nesto sam i naucio  beer uglavnom nasao sam jedna kompresor sa bocom od 100l sa 2 glave 3kw motor trofazni protok je 420 l/min, tako da cu to vjerovatno da uzmem msm da ce da posluzi mojim namjerama...
 mahac

Van mreže VW Diego

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 638
  • Age: 33
  • Lokacija: Nevesinje-Mostar
  • Karma: +22/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GII
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #31 poslato: Decembar 26, 2014, 11:07:58 posle podne »
Da dignem temu
Treba mi pomoc, imam kompresor 100l 3,5kw sluzi me vec 2 godine, ali mi je postao nejak, tj ne moze da drzi pritisak opada prilikom duzeg farbanja, pa stalno radi sad zima pa pravi prevelik kondez itd itd, ima 2 glave neke manje, ne puni nesto prejerano brzo, eh sad, da li bih dobio ista ako bi mu prikacio jos jednu bocu, nasao sam jeftino bocu od 250l + ova njegova 100, imao bih vise kapaciteta to znam, a opet sa druge strane kada bi opao pritisak opet bi bila patnja kao i sada! da li sam u pravu? sta mi savjetujete da li da ga prodam trazim nesto vise-jace ili ovaj sistem sa bocom vecom?
 :30
 :)

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #32 poslato: Decembar 27, 2014, 12:05:12 pre podne »
Ima li neko glavu od kompresora da proda?
Ne mogu da nadjem karike za moj kompresor  boodala
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Mr.Sax

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Age: 34
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 GTD
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #33 poslato: Maj 11, 2016, 02:05:52 pre podne »
Pozdrav drugari!Nasao sam u garazi neki polu-kompresor..recite mi sta trebam jos da dokupim da bi bio citav kompresor?motor mu je 1.5 kw, a  na glavi ne pise koliko je..i posuda ne znam koliko litara ima..unapred hvala☺

Послато са SM-N910C уз помоћ Тапатока


Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #34 poslato: Maj 11, 2016, 04:07:18 posle podne »
Sa slika se cini da je boca bar 200l
Treba ti merna grupa sa isusivacem vlage i ulja ili kako ga ko zove,zatim da ti pismen elektricar zakaci el motor da ide preko te sklopke sto je na njemu da bi kompresor iskljucivao kad postigne zadati pritisak.
Treba ti rasteretni ventil od npr. 10 bara (da bi jeftinije prosao mozes da nadjes od nekog starog fapa ili dajca ili traktora,mada nije ni skup nov)
Ne bi lose bilo da otvoris i glavu da vidis u kakvom su stanju karike ako je klipni jer hoce da gura ulje u vazduh.
« Poslednja izmena: Maj 11, 2016, 04:11:22 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #35 poslato: Maj 13, 2016, 11:34:56 posle podne »
Ovde su te ljudi pametno nasavetovali,ili pravi kako valja ili ne jebi sojke,dzaba ces potrositi vreme.Kod mene u servisu je 200L dvoklipni,motor 4KW 3000 obrtaja.Prenosni odnos 1:2,radni pritisci nastimani  5-9 bara. Od prazne boce do pune boce puni za  3,5 minuta.
Za farbanje se ne koristi,tera samo pneumatiku u servisu,kad koristim biaks ili peskarim opet je malo.

Razmisljao sam pre povrede da ga pojacam sa jos jednom dvoklipnom glavom i jos jednom bocom,sada vec nije potrebno jer retko koristim bijaks, niti vise peskarim.

Tako da ovo su moja iskustva,opet sve zavisi za kakvu namenu ga zelis. :26