Autor Tema: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...  (Pročitano 27338 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« poslato: Januar 05, 2013, 07:41:15 posle podne »
zapocinjem temu u nadi da ima poznavalaca na forumu na ovu temu , naime hteo bi da napravim neki kompresor posto ovaj sto sada imam je dosta slab -mali kapacitet i pritisak ali za neke osnovne potrebe je ok .

za novi kompresor imam bocu dimenzije 550x1000mm , elektromotor trofazni , ostalo cu naknadno da kupim , na netu sam nasao ovu glavu
Poštovani na pločici piše: Prva Petoletka,411 013 516,licenca k.1,wabco95A.
NA GLAVI KOMPRESORSKOJ JE UTISNUTO 4,36 TO JE SVE ŠTO IMA OD NATPISA.
trazio sam podatke za nju ali ne mogu nigde da nadjem ... pa ako neko ima katalog ili pronadje link da postavi
trenutno imam nekoliko pistolja , replika sate 1.4 dizna , sprio , sata jet 3000 , i neki pijacni pojma nemam koji je ima diznu 1.3 , protektor pistolj cev ...

moj neki pravac bi bio da kompresor ispunjava pritisak od 8 bar i da ima dobro punjenje (l/min) ... sta preporucujete ili predlazete
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže vw-tdi

  • VW Početnik
  • Poruke: 195
  • Lokacija: Kosovo
  • Karma: +7/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5, golf 3
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #1 poslato: Januar 05, 2013, 07:46:27 posle podne »
ti bi nesto home made. moguca opcija kompresor od autobusa i taj elektromotor. ja tako imam mada je meni dosta los kompresor pa ide do 6 bari vise nemoze :huh:

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #2 poslato: Januar 05, 2013, 07:47:50 posle podne »
Za 8 bari  radnih,mora dvoklipni kompresor
Boban-Rus

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4812
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #3 poslato: Januar 05, 2013, 08:56:39 posle podne »
za farbanje ne treba da dize vise od 4 bara. ali mora da ima kapacitet.
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 35
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #4 poslato: Januar 05, 2013, 09:22:32 posle podne »
moj je rucni rad, cale ga pravio, bure od hidrofora, kompresor od fapa samo sto ima svoje podmazivanje, trofazni motor, gura bez problema 9 bari, a imam
poseban izlaz za farbanje sa skupljacem kondenza i podesavanjem
pritiska

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #5 poslato: Januar 05, 2013, 09:35:46 posle podne »
nikola e taj od fapa sam i ja nasao na netu , tacnije na limundu po oznaci koju mi je covek napisao gore , ne pise da je bas od fapa ali pise da je za tu namenu , trenutno imam isto rucni rad jednoklipni prva petoletka je glava ali do 5bar i preko toga nece , a i za tih 5 bari mu treba pa dobrih 15min , jer je boca 220l. pokusavam na netu da nadjem iz ovih podataka ali mi ne uspeva

paul slazem se drug ali mnogo brzo potrosi vazduh trebao bih imati bocu 5000l za tako mali pritisak , ovako sa 8-3.5 koliko je i minimum izdrzi bar neko vreme tipa 3-5 min da ne upali ...

bobane , citao sam malo taj drugi klip i ima funkciju da pomogne prvom prilikom podizanja pritiska ali papreno su skupi od 150e pa navise da imalo valja , a za nove da nepricam , razmisljao sam i 2x slabiji pa upariti

vw isti problem imam

evo i link sta sam pronasao ako neko moze da iskopa karakteristike  beer
http://www.limundo.com/kupovina/Masine-i-Alati/Pneumatika-i-Hidraulika/Kompresori/kompresor-od-kamiona-nov/7327977
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže Milos GTD

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 919
  • Age: 36
  • Lokacija: Popovic
  • Karma: +23/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #6 poslato: Januar 05, 2013, 09:41:35 posle podne »
moj komsija je prodao kompresor za farbanje 500l 500e...zlo od kompresora.Jedino za sta je koristio je da izduva prasinu iz patosnica.

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 35
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #7 poslato: Januar 05, 2013, 09:43:54 posle podne »
moj je dvoklipni i menjao sam mu pre par godina karike jer se pojele od peska kad sam peskario nesto

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #8 poslato: Januar 05, 2013, 09:46:00 posle podne »
znaci ipak ce morati dvoklipni , zato ti i ide do 9bar, milose imam i ja trudbenik od 850l sa tri glave na 12bar radi al je ogroman ne mogu da ga transportujem u radionici je stalno treba mi neki manji da moze da se prevozi ... 500e nije bilo mnogo za to ...
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Zrnojed

  • Gost
Одг: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #9 poslato: Januar 05, 2013, 10:04:34 posle podne »
Ne znam sta ce ti to toliko. Ja za farbanje imam od 50 litara,ne treba mi vise,s obzirom da farbam na 3-4 bara. E za ozbiljnije potrebe,taj od fapa je dobro resenje,samo jak motor,i ne sjekiraj se.

Послато са GT-I9001 користећи Тапаток 2

Van mreže GT267

  • BBS Fanatic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4835
  • Age: 36
  • Lokacija: Bar, Crna Gora
  • Karma: +166/-42
  • Pol: Muškarac
  • Danke Herr Benz
  • Auto: Mk3 GT 74 kw, MB W201E 9O kw
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #10 poslato: Januar 05, 2013, 10:10:15 posle podne »
Sve ispod 100 litara ne valja, za neko normalno farbanje. ..   Posebno zato sto se danas sve ise koriste HVLP pistolji koji zahtijevaju veliki protok. ..  Neki traze preko 320 litara protoka. . ., a to jedva guraju il uopste ne mogu kompesori od 1.5 kilovat i bocom od 50 litara. .. , taj kompresor od 50 litara ne moze da prati pistolj za farbanje i mora da se ceka. . .

Zrnojed

  • Gost
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #11 poslato: Januar 05, 2013, 11:09:26 posle podne »
E meni je dovoljan,pričaj ti šta oćeš.

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #12 poslato: Januar 06, 2013, 01:03:54 pre podne »
Ja opet da ponovim. Ili juri dvoklipni ako hoces profi i pravi kako valja, ili kupi obican mali u radnji za 10 000 din pa se igraj. mahac
Boban-Rus

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #13 poslato: Januar 06, 2013, 01:20:41 pre podne »
http://www.kupindo.com/Pneumatika-i-Hidraulika/9446724_Kompresor-Bendix-TU-FLO-500

340l/min dvoklipni , pustio sam mu poruku pa ce mo se cujemo ... nema na netu nista slabo jako , moracu do bubnja ako ne nadjem ovako tamo sam video dolaze pa prodaju glave ...
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #14 poslato: Januar 06, 2013, 01:34:34 pre podne »
 ;) to je ono pravo.
Boban-Rus

Van mreže Stoske

  • Old School
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6237
  • Age: 33
  • Lokacija: Nish
  • Karma: +94/-50
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw passat
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #15 poslato: Januar 06, 2013, 01:46:26 pre podne »
Sve ispod 100 litara ne valja, za neko normalno farbanje. ..   Posebno zato sto se danas sve ise koriste HVLP pistolji koji zahtijevaju veliki protok. ..  Neki traze preko 320 litara protoka. . ., a to jedva guraju il uopste ne mogu kompesori od 1.5 kilovat i bocom od 50 litara. .. , taj kompresor od 50 litara ne moze da prati pistolj za farbanje i mora da se ceka. . .

delimicno tacno .. za neke sitnice moze 50l da zavrsi posao .., ali za vece stvari mora jace .,.

zanimljiva tema .. imam ja jednu bocu od 80l mogla bi da se iskoristi u te svrhe ..
hahaha Stoske poligloTka hahaha Gde Stoske glotkne tu trava ne raste :)

Van mreže vw-tdi

  • VW Početnik
  • Poruke: 195
  • Lokacija: Kosovo
  • Karma: +7/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5, golf 3
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #16 poslato: Januar 06, 2013, 02:47:54 posle podne »
samo ja mislim da treba da ugradis i ventilator da konstantno hladi inace hoce da se ugrije bar je kod mene tako grije se kad duze radi. 

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 35
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #17 poslato: Januar 06, 2013, 03:08:49 posle podne »
naravno da mora ventilator jer nema sopstveno hladjenje, kod mene je ventilator izmedju motora i kompresora i odmah hladi cim se kompresor ukljuci

Van mreže deys

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +8/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 diesel
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #18 poslato: Januar 06, 2013, 04:58:37 posle podne »
moja preporuka za hobi radnje jel nefarbas ti seo dan nego max 2 sata..ja imam vilagerov od 50 l uljani dosta dobar protok  cak na nnjemu koristim cekrtaljke  male brusilice i odvijac ..Napon: 230 V / 50 Hz
Snaga: 1,5 Kw (2,0Ks)
Protok vazduha: 206 L/min
Pritisak: 8 bar
Uljno podmazivani
Dva izlaza
Sigurnosna sklopka od preopterećenja
Masa: 23/32 kg cena od 12000-15000 din

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4812
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: pravljenje kompresora , oprema za farbanje , iskustva , saveti ...
« Odgovor #19 poslato: Januar 06, 2013, 08:12:40 posle podne »
mana malih kaca je sto previse kondenz skupljaju. kod mene je 350l dvoklipni vodom hladen. gura do 8 bara jer je tako nastiman. i ima jos jedan mali od 50l koji puni 10 bara
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup