VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: cuplinger Decembar 15, 2012, 12:41:03 pre podne
-
Imam webasto u autu. Passat b6 tdi 2.0. Pokusavao sam da ga upalim (toplim danima) i cuje se kako radi i spolja dok je auto ugasen naravno. Unutra se cuje kako ventilator radi, nesto radi struji vazduh. Sad kad su dosli hladni dani upalio ga i isto nikako da greje. Procackao po opcijama i video da je umodu za ventiliranje. Prebacio ga na grejanje i kad upalim u kabini na tasteru lampica zasvetli i ugasi se i nista od grejanja i nista se ne cuje kako napolju tako i unutra, a preko daljinskog ni da cuje isto. Da li ja ne znam da rukujem sa tim webastom ili je jednostavno nesto pokvareno. Pokusao sam da objasnim detaljno, pa da cujem od vas ko ima ovakav auto da mi kaze iskustva i kako radi, i na kraju krajeva koja je svrha. Samo grejanje kabine ili i motora tj. rashladne tecnosti.
Hvala unapred
-
ja znam kako rade u kamionima
pa vidi gde tu je vebastor i kuda ide cev za grejanje ali neverujem da greje vodu u motoru
probaj termostat da nastelujes na najvecu tem(max) pa ga onda probaj upaliti
-
@Surla85 Da ti kazem nesto ja nemam stelovanje nikakvo sem da ga nastelujem na kompjuteru kad da se pali u koje vreme, koliko da traje i kojim danima, tj imam da ga upalim i ugasim. Nemam ja da stelujem termostat i koja ce temperatura da bude. Na daljinskom dva dugmeta on i off i u autu taster jedan i to je to. Hvala u svakom slucaju.
-
Ja sam imao fabricki ugradjen u svom B-6 passatu 2.0 TDI 140 konja, karavan. Stim sto ja nisam imao nikakvog dugmeta niti pulta za njega.Tako sam narucio da se auto napravi u fabrici, jer mi je to bilo dovoljno bez pulta. Palio se i programirao preko bord kompjutera. U gepeku iza levod tocka ispod opsivke je bio fabricki ugradjen drugi akumulator koji je samo napajap sistem kad radi webasto. Znaci, da bi radio mora se programirati vreme na njemu kada da se upali. Kad se upali grejao je antifriz u motoru i ujedno palio ventilator u kabini i zagrevao vazduh u njoj. Temperaturu treba postaviti na 22 stepena ( optimalnu) pre gasenja auta i kompjuter zapamti nju i kad pocne da greje zagreje vazduh u kabini do 22 a antifriz u motoru na 90. Prilikom voznje sam se automatski palio po potrebi i dogrevao sistem kada je mnogo hladno bilo na ulici ili u velikim guzvama u sistemu kreni-stani. Slikaj mi to dugme i taj pult pa da pogledam i amlo proguglam i pogledam na ruskim sajtovima sta i kako. Obicno se kvare kod njih svece koje pale naftu ili se zakoksuju komore sagorevanja pa baguje ili se gasi. Ako nekim slucajem otkaze dodatna elekticna pumpa koja tera antifriz po sistemu kada motor ne radi, komjuter webasta moze zapamtiti gresku os pregrevanja istog i zablokirati rad do otklanjanja kvara i brisanja greske dijagnostikom. Moj savet. Oterati auto u zvanican servis VW i uraditi dijagnostiku istog ako je fabricki ugradjen u njega. Ako je naknadno ugradjen, onda treba traziti servis istog. Pogledaj i slikaj mi da li je firma "Webasto" ili "Eberspraher" mahac
-
Hvala mnogo na detaljnom obavestenju, nisam znao to sa podesavanjem temperature kabine na 22. Passat Variant B6 140 konja 2.0 TDI DPF navi to mu je pun naziv. Za akumulator znam da postoji pretpostavio sam da je to za webasto (auxiliary heating). OK je to sa podesavanjem vremena ali daljinski za sta sluzi onda. Meni je logicno da ga kliknem od kuce i on odradi svoj proces i ja dodjem posle 45 min sednem u topla kola. Evo i slicica, a posto pada ovo zaledjeno cudo ne mogu da ga otvorim sad da vidim koja je firma u pitanju i ne znam ni gde da pogledam to.
Hvala mnogo jos jednom
(http://i214.photobucket.com/albums/cc318/cuplinger/webasto_zps9926113c.jpg)
-
Webasto ti ima ovaj znak http://www.webasto.ru/products/lot01/ (http://www.webasto.ru/products/lot01/)
a Eberspacher ovaj http://images.yandex.ru/yandsearch?stype=image&lr=213&noreask=1&text=eberspacher (http://images.yandex.ru/yandsearch?stype=image&lr=213&noreask=1&text=eberspacher)
-
webasto je odlicna stvar
ja sam imao u opel calibri webasto , koji je radio na benzin.
kad sam ju uzeo nisam imao pojma cemu sluzi , i onda sam prekopao internet i sve ostalo kako bi saznao kako radi . i dosao do velikog otkrica.
radi cca 15 min , potrosnja mu je 0.4L za tih 15 min.
napravio sam sljedece..
otvorio sve sibere za zrak , stavio na toplo i pricekao jutro .
namjestio sam u 5:00 i ujutro se ugodno iznenadio.
bio je toliki mraz da nisam vidio auto koliko je bio bijel.
a ja u 5:15 sjeo u topal auto i samo ga upalio i krenio na posao
svi znate da calibra nema okvir oko vozackih vrata nego je staklo koje uljeze u gumu i tu se staklo kod niskih temp. zaljepi za gumu i nemozes vrata otvoriti ..
e taj problem nisam imao sa webastom . znaci svaki dan sam mogao namjestiti 2 ciklusa po 15 min i 7 dana u tjednu..
jako super stvarcica ako je imas ugradjeno u auto . kao i ja .
moja calibra je bila za svicarsko austrijsko trziste , lik je zivio u Alpama..
-
Jel zna neko ko servisira webasto neki kontak nesto?
-
Tebi je fabricki ugradjen tako da idi u zvanicni sevis VW na dijagnostiku prvo !!! mahac coilleo2tj
-
Imam sledeci problem u stvari nemam jos ali bolje da proverim, trebalo bi da kupim auto od drugara , passat b6 2006 , auto ima fabricki ugradjen vebasto, problem je sto vebasto ne radi , bio sam kod lokalnog majstora na dijagnostiku ustanovio je sledece greske : 02251 - Heater Unit Locked i 01415 Recirculating Pump (V55). Na guglu sam pronasao ali nije mi mnogo jasnije, da li je neko imao slican problem ili zna kako da se resi, postoji opcija da odem u ovlasceni servis ali ne bih da ulazem u auto dok ga ne kupim.
-
Dodatna elektricna pumpa za recirkulaciju je stradala (tacnije cetkice na njoj). To je bosova pumpa i zato je (webasto ili eberspacher sta je vec u njemu) dosao do pocetka pregrevanja i blok koji upravlja radom istog je otisao u blokadu i blokirao grejc (svecu onu). Evo teme kako su zamenjene cetkice na sharanu na takvoj pumpi. http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=201465&st=0&#entry2964170 (http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=201465&st=0&#entry2964170) mahac mahac mahac Posle remonta pumpe obavezno je zakaciti ga na dijagnostiku i ocistiti greske.
-
Hvala na odgovoru a koliko bi izasla jedna ovakva popravka ?
-
Na poljskom je ali do detalja sa slikama
http://touranklub.pl/forum/printview.php?t=28&start=0 (http://touranklub.pl/forum/printview.php?t=28&start=0)
I mene zanima da li ima neko kod nas da remontuje ove pumpe za recirkulaciju v55 , ako je vec to tako samo te cetkice
pozdravw
-
Druze moj
Ja sam imao isti problem sa mojim Sharanom tako da ti mogu reci o cemu se radi:
1. Tebi je crkla pumpa za recirkulaciju vode i top je dovelo do "zakljucavanja " Webasta tj. Eberspachera
Moraces da je zamenis a ona je oko 90 eura i da na dijagnostici "otkljucas" uredjaj i to ti je to ... mahac
-
E malo da ozivim ovu temu.
Kao sto neki znaju, a oni sto ne znaju sad ce saznati, nedavno sam kupio Touran 1.9 TDI 77KW 2010. god. sa fabricki ugradjenim Webastom.
Za razliku od vas mnogih, ja nemam nikakav daljinac niti ikakvo dugmence za njega, a ni na bord komjuteru ne nalazim ni na kakvu opciju vezanu za njega.
Ne znam zasto, ali ja sam bio ubedjen da je neispravan, tj da je ta pumpa otisla. Bio sam na dijagnostici ali ne u ovlascenom servisu i na tom njihovom (nezvanicnom softveru) mi nisu nasli nikakvu gresku, kao sve je OK.
E sad, do nedavno, dok je bila temp prko 0 stepeni, nisam primecivao da se Webasto palio. Ali, sada kako je temp ispod 0 bas sam hteo da vidim da li ce se upaliti, i gle cuda izgleda da RADI!!!
Znaci upalio sam auto, hladno naravno, upalio sam grejanje: ukljucio ventilator i podesio na toplo. Izadjem ja iz auta i stanem kod prednjeg levog (suvozackog) tocka i cujem da pocinje da huci sve jace i jace. Nisam primetio nikakav dim ali sam osetio specifican miris. Dok sam se ja tu motao oko auta (nije to trajalo duze od 2 min) vratim se u kabinu i prijatno se iznenadim, vec poceo da izlazi mlakast vazduh iz ventilacionih otvora. Za minut je vec pocelo da bude prijatno u autu. A znao sam da je Webasto ugrejao vazduh a ne motor zato sto se i u kolima osetio taj neki specifican miris spaljenog goriva. Mozda je samo usao kroz ventilaciju od spolja ili sam se ja utripovao.
Mene jedino sada zanima, da li je ikako moguce ugraditi daljinac na ovakav Webasto? Mislim da je Termal Top V tacan model Webasta.
-
Moze samo moras da znas tacan model. Meni je stigao sa Ebey takav sistem za sharana, ali na pult u kolima za programiranje jer sam ja tako hteo a i najejftinija je varijanta. Kostalo je to zadovoljstvo 51640 dinara sa transportom, carinom i PDV-om. Na Ebay je bilo 309 evra u Nemackoj. Ovaj uredjaj mora da sakupi svu informaciju i posalje je na CU da bi on ukljucio i dodatnu elektricnu pumpu i da bi sve funkcionisalo kako treba. Sa ovim blokom ostaje i fabricka funkcija dogrevanja po potrebi. :26
http://www.ebay.com/itm/VW-Sharan-7N-TDI-mit-Climatronik-Umrustsatz-Zuheizer-z-Standheizung-/291022404011?pt=DE_Autoteile&hash=item43c24979ab#ht_3449wt_8 (http://www.ebay.com/itm/VW-Sharan-7N-TDI-mit-Climatronik-Umrustsatz-Zuheizer-z-Standheizung-/291022404011?pt=DE_Autoteile&hash=item43c24979ab#ht_3449wt_8)
-
Ja mislim da to mozes da uradis sa Easy Start-om za nekih 150-200 eura
-
O hvala ljudi na brzim odgovorima.
Malo mi je to preskupo. Tako da... necu se bakcati sa tim verovatno.
Mada, video sam na YT (ne mogu sada da iskopam link) da je neki lik stavio Webasto u neku kartonsku kutiju, spojio ga na gorivo, spojio mu vodu i nabacio nekoliko prekidaca i akumulator. Tako da je sam sa prekidacima kontrolisao rad uredjaja. Prvo ukljucio neki ventilator pa malo zatim ukljucio grejac pa zatim i pumpu za gorivo, pa je iskljucio grejac itd... Nadao sam se da neko zna kako tako nesto da se izvede, pa bi ja sam napravio daljinac i plocicu sa relejcicima koji bi to radili. Mada... to sve zvuci lako ovako teorijski, ali da li bi tu uspelo i prakticno pitanje je...
Ni ovo nije losa varijanta da upallim auto ukljucim grejanje pa nek se sam ukljuci i greje. Samo mi se cini da nece to da radi svaki put. Citam sada po forumima i kazu ljudi da treba da se podesi temp na 22 stepena i ventilator na 3. A ja nekad podesim na max temp a ventilator stavim na 1 a nekad i na vise, pa predpostavljam da kada stavim na 1 nece da se ukljuci a ukljuci se kada stavim na 3 ili vise. Experimentisacu malo sa ovim pa vam javljam rezultate.
Kontam da bi bez Webasta se nacekao da se zagreje rashladna tecnost, tj da pocne da duva toplo a da auto radi na leru.
Astra H 1.7 CDTI koju smo imali pre, je mogla da radi i po 10 min tako u leru i da i dalje bude hladnjikava rashladna tecnost.
Jedino je Mercedes 190D kojeg smo imali pre Astre bio brz po tom pitanju. Doduse, nije brzi od Webasta, ali se Mecka zagrejala za 5-6 min je vec duvalo toplo. Jeste malo offtopic ali mozda ce nekom biti zanimljivo da procita. Znaci ustanem ujutro kada je hladno, upalim Mechku i ostavim je da radi a ja se vratim da obavim ostatak jutarnjih aktivnosti, poseta "kancelariji" i ostalih zezalica. Iz kuce cujem kako auto radi napolju. Kada mu se auto-chok (auto-saug) smanji, tj obrtaji motora malo opadnu, mozes da sedas u njega i odma da palis grejanje i duvace ti toplo.
-
mnogo brate para ,stvarno korisna stvar ali dati toliko para, za nase uslove stvarno preterano.
bobane znam da je tebi neophodan ,jer cesto putujes za rusiju a temperature mogu da budu exstremne.pa i ako auto ,nedaj boze, ostane defekt imas grijanje.
a u mom slucaju razmisljam se da ugradim neki prekidac da ga iskljucim jer imam puno voznji od po 2-5 min i onda se samo haba.trajao bi duze
sve u svemu to je mocna sprava za niske temperature.
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/31/1e5q.jpg)
-
Da ne otvaram novu temu :)
Moze li neko da mi desifruje ove greske ?
Pokusavam po netu da nadjem, ali nigde ne pise nista korisno, a na sajtovima sa objasnjenjem gresaka takodje ne nalazim nista pametno.
Address 18: Aux. Heat Labels: 1K0-815-071.clb
Part No: 1K0 815 071 C
Component: Zuheizer 0707
Revision: C Serial number: 09006207
Coding: 0000011
Shop #: WSC 01324 785 00200
VCID: 25411716EC410B36C75-8070
5 Faults Found:
01444 - Under-Voltage Shut-Off (Automatic)
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Temperature: -1115.2°C
Temperature: -856.8°C
Raw, Form. N/A: 000 003 110
Load: 10.3 %
(no units): 118.4
(no units): 0.0
Raw, Form. N/A: 000 000 000
Raw, Form. N/A: 000 000 000
01406 - No Flame
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Error Code: 41367
Text: 00.00.00
Clock: 19:01
Start
Temperature: 64.0°C
Temperature: 57.0°C
00003 - Control Module
014 - Defective
Freeze Frame:
Error Code: 41367
Text: 00.00.00
Clock: 19:01
Start
Temperature: 64.0°C
Temperature: 57.0°C
Ign. Timing: 0.1 °BTDC
Raw, Form. N/A: 000 000 000
00664 - Fuel gauge
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Error Code: 41968
Text: 00.00.00
Clock: 17:44
02085 - Incorrect Control Module Installed
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Error Code: 41968
Text: 00.00.00
Clock: 17:44
Ign. Timing: 0.5 °ATDC
Temperature: 64.0°C
Temperature: 57.0°C
Ign. Timing: 0.1 °BTDC
Raw, Form. N/A: 000 000 000
-
Djuka ima program i mislim da ti moze pomoci.
-
Kakav program ?? blink
-
Program za dijagnostiku posebno Ebera nezavisno od dijagnostike za kola. ;)
-
Novija verzija vag-coma ima opciju dijagnostikovanja dodatnog grejanja.
Moj drugar auto elektricar je na mom autu izvrsio dijagnozu i prema tome smo otklonili kvar na eberu
-
Pozdrav Svima,
Vidim da ima 'problema"vezano za rad nekog webastera na Touranu i po onome sto ti mogu da vidim najverovatnije ti je riknula procesorska jedinica u samom uredjaju....
00003 - Control Module
014 - Defective
Freeze Frame:
Error Code: 41367
Text: 00.00.00
Clock: 19:01
Start
Temperature: 64.0°C
Temperature: 57.0°C
Ign. Timing: 0.1 °BTDC
Raw, Form. N/A: 000 000 000
Medjutim. ono sto je jos opasnije jeste cinjenica da je neko pokusaovao da ga popravi pa zbog tog imas gresku
02085 - Incorrect Control Module Installed
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Error Code: 41968
Text: 00.00.00
Clock: 17:44
Ign. Timing: 0.5 °ATDC
Temperature: 64.0°C
Temperature: 57.0°C
Ign. Timing: 0.1 °BTDC
Raw, Form. N/A: 000 000 000
Ima tu jos nekih gresaka ali sve one mogu da budu posledice prethodno navedenog
Najboje bi bilo da se uredjaj skine i lepo na tenane pogleda sta je i kako je
Nadam se da sam ti barem malo pomogao a ako ti jos sta treba ti se slobodno javi :46
-
Djuka1975 svaka ti cast za sve ove Info :26
ja sam imao srece jer je zima bila slaba , a nadam se da ce i moj webaster doci na red ... dok ne postanem
kao i moje musterije Kockica leda cold
-
Ma Zoki ako dolazim gore ponecu Komp pa da ga pogledamo i to resimo a ako ne skini ga i sredicemo .......
Samo nemoj da ti se "putnici/musterije" posle zale na toplotu
Ono da ne prehlade kad izadju iz auta lollol lollol
-
Treba mi servis u Beogradu gde znaju da sve poprave i provere u vezi webasto dodatnog grejanja.
Nece da mi pali dodatno grejanje (webasto) daljinac na Passat-u (2010. dizel).
Koje god od dva dugmeta stisnem trepce malo lampica i nista se ne sesava...
Palim da na dugme iz kabine sa komandne table od klime. Uglavnom kad je auto hladan na dugme iz kabine upali webasto al me nervira sto ne mogu iz stana da ga pokrenem i kola ugrejem...
Radio sam kolima proletos (kad su dosla iz Nemacke) veliki servis na 160.000km, menjao antenu za navigaciju i stavio je iznad radio uredjaja/navigacije u komandnu tablu, radio radi normalno... Da li je nesto od to dvoje moglo napraviti problem...
Mislim da je proletos daljinac palio Webasto (nisam siguran, davno bilo)...
Gde ima neki servis da umeju popraviti i proveriti sta je problem sa daljincem i da mogu nabaviti drugi daljinac ako treba itd. ?
-
ako ti ne pomogne VW servis(primer AutoKomerc kod Steca) , onda Djuka1975 moze sigurno ...
RUS je vozio takvog Passata tako da i On moze to da ti resi ili usmeri dalje ... :26
-
Imam ja coveka u Ivanjici koji je doktorirao na tome. Ja samo dok dobijem vremena teram kod njega svog sharana da mi zameni procesorsku jedinicu koju sam nabavio da moze da radi i ne zavisno od rada motora.
-
Nesto mi se ne javlja djuka, zna li neko njegov telefonski broj?
Dajte i telefon od tog ivanjicanina?
Dok "mozgam" sta bi jos moglo izazvati moj problem, setih se i da sam zeder ugradio...
Dal' zeder moze ove moje probleme da je ucinio ili montaza istog, zbog cackanja struje?
Takodje sam izmesao/promenio OBD konektor, da li je to moglo stogod zeznuti?
Pokusao sam danas i da izvadim bateriju (dok sam gledao koja je baterija u daljincu) ko velim da nije do nje i ne mogu da je izvucem, ko da je zalepjena ili nekako zakacena u daljicu, a kapicu/dugme poklopca sam skinuo (lako sa dinarom)...?
Ajde djate kontakte, telefone, ne samo "ima tamo neki majstoj Pera bolji od onog iz ddr-a"...
A znate li koliko Autokomerc naplacuje radni sat... 4.000rsd , pa jos upotreba dijagnostike, pa kad "nadju nesto" (naso mu doktor ili majstor skupo ce da te kosta) ili jos gore kad "ne nadju nista", tako da bi me zvanicni servis mogao mnogo da kosta... :(
Kako se uparuje daljinac sa kolima odnosno sa webastom?
Odakle webasto prima signal iz daljinca, ima li neku svoju antenu/prijemnu jedinicu ili preko neke druge antene, recimo one od radija ...?
@RUS jesi li ti imao slican problem kao ja, da nece daljinac pokrenuti webasto? Jesi li resio? Kako?
-
Njagluplje moguce resenje problema koji sam imao. bonk
Baterija je bila slaba i daljinac nije hteo da pali w. iako je blickao, a koja je ono boja bila nisam znao ali je izgleda bila narandzasta, jer kad narandzasto blicka onda je prazna baterija...
Nagovorio me brat da zamenim bateriju i ja potrosim 250rsd na nju i od prve da 20-ak metara, iz stana upalim webasto, radi i sa daljincem sada... alealeee
Gde se moze nabaviti samo jedan dodatni daljinac za vebasto i kako se on uparuje sa kolima, webastom, cim god...?
Gde u Beogradu da idem to nabaviti?
Pozdrav svima!
-
da ne otvaram drugu temu,imam webasto na golf v i sve je bilo ok do sada,neki dan probao upaliti i starta normalno pocne dimiti upali ventilator i onda u njemu ili pored njeg cujem zveckanje dva tri puta kao relej ili el,magnet i ugasi vebasto. Inace nalazi se ispod desnok prednjeg blatobrana.Volio bi znati orjentaciono sta mu je Ako ima ko iskustva i znanja u vezi toga bio bi zahvalan na pomoci.
-
Mora se proveriti i ocistiti. 99% je zaprljana komora sagorevanja a mozda i progorela cak ako se pali pa ugasi. Naravno prethodno treba proveriti dovod goriva da je u redu.
-
Dovod goriva uredan pumpa goriva pocne impulsno slat I gorivo ,lijepo upali cujem onaj zvuk ko kod mlaznog aviona dimi I ugrije se Ali nakon pola minuta cuje se onaj zvuk cak cak imam osjecaj kad treba voda da cirkulise ugasi se I to postepeno gasi dovod goriva prestane dimit nakon nekog vremena ugasi I ventilator.
-
U tom slucaju se mora proveriti elektricna pumpa koja sluzi za cirkulaciju tecnosti u sistemu. Veoma cesto znaju te pupmpe da stradaju i u tom slucaju centralni kompjuter salje komandu da se ugasi webasto ili eberspacher (koji je vec uredjaj na autu) jer dolazi do pregrevanja tecnosti a nema cirkulacije. Ako ta pupma radi onda se ona mora cuti da zuji posle gasenja automobila jos neko izvesno vreme kao blago zujanje. Proveri i to obavezno. I da li koristis neke aditive u gorivo sto se sipaju? Ako to koristis postoji sansa da je grlo dizne zaprljano i da ima skrame na njoj od njih. Oni nikako ne podnose aditive. To znam iz licnog iskustva.
-
cuje se i pumpa,nakon sto ugasim vebasto radi jos minut ili dva zuji i ugasi se,provjerio sam i to!!! Hlupam sada napamet jer nisam auto mehanicar al da pitam jel ima neki elektro ventil koji se otvori kada voda ugrijana krene ka motoru i kabini tj. u rashladni sistem motora,jer cujem kao da voda krene i cuje se onaj zvuk cak cak pa kontam da nema neki el.ventil. Kod nas nece niko da se prihvati da radi to webasto,jedino ovlasteni servis koji je vise nego skup.
-
Necuje se to tebi pumpa,to ti se cuje ventilator u webastu jos koji minut da ohladi vebasto i izbaci garez.
A to sto se cuje cak,cak je pumpa za gorivo.
Pumpa za vodu se cuje i kad nije webasto upaljen, jos 2-3 min posto izvuces kljuc ona se cuje i voda cirkulise. Najpre lociraj pumpu gde se nalazi ,ona je obicno napred pod haubom ,mala je i iz nje izlaze 2 creva za vodu i ima stek za struju i ona kad radi zuji ali ne mnogo.
-
znam gdje je pumpa za gorivo ona je ispod rezervoara i impulsno salje gorivo u webasto, a ovo se cuje na webastom to caktanje tako da ga nazovemo,a cuje se i rad sad neznam dali je pumpa ili ventilator webastog po nekoliko minuta nakon sto iskljucim webasto. Jeli ima neki el.ventil sto povezuje webasto sa rashladnim sistemom motora? Hvala na savjetima....
-
Moras pod haubom da pronadjes i proveris pumpu koja tera tecnost u webasto. Kreni od webasta crevima ka motoru i docices do pumpe. E ona treba da se cuje posle gasenja motora i kad ne radi webasto minut pa i dva po nekad jer tera tecnost po sistemu da ne dodje do pregrevanja. Znaci, radio ili ne webasto kad ugasis motor ta pumpa se mora cuti i raditi (pumpa od vode a ne od goriva pod haubom negde.)
-
Pozdrav. Pisali smo na slicnu temu prosle godine. Opet webasto ali drugi problem tj sad nece uopste da starta. Na tasteru za paljenje webastog se upali lampica 2 sec. I to je to. Posto sam elektronicar pa i sam mogu nesto odradit ima li neko neku ideju al da neidem u servis. Zahvaljujem
-
Najbolje bi bilo da auto prvo stavis na dijagnostiku. Tako ces tacno znati sta je otislo. Najverivatnije pumpa koja i najcesce riknjava na ovon uredjaju.
-
Druze, probaj da zamenis bateriju udaljincu ali nemoj nekog Kineza nego nesto bolje stavi za pocetak... Vidi ako ima neko bluzi tebe VCDS pa ga lepo nakaci i onda javi sta je priajvila.
Pogledajte kanal 18, tu treba da se "pogleda" sta je i kako sa dodatnim grejanjem ..
-
Posto tema vec postoji da je osvezimo malo...
Sharan, eberspacher, vcds je izbacivao gresku 'no response from controller', nakon kupovine auta povremeno sam prilikom gasenja auta cuo recirkulacionu pumpu, kasnije vise ne. Ovih dana rasturio eber i vidim da su dve zice na dzeku od ebera nagorele i u prekidu. Primetio sam da se onaj plasticni poklopac na eberu, tamo gde su senzori temperature malo iskrivio od toplote. Ostalo vizuelno izgleda ok. Nisam znao kako da skinem grejac jer je specifičan, nije kao sto sam gledao na netu. Ovaj deo kod gorionika nisam smeo da skidam jer nemam membranu za zamenu a verovatno ce se raspasti. Ostaje mi i da zamenim cetkice na pumpi. Ove zice koje su nagorele sam resio.
Sad mene zanima smem li da samo nakacim dzek bez kacenja creva koja sam premostio kad sam skinuo eber kako bih vozio auto i vcds-om uspostavim komunikaciju kako bih ocitao greske ili moram i creva da spojim kao i dovod goriva?
@Djuka1975
@RUS
@mur3633
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200106/4b0b9d53bd106119d204562def3c9e11.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200106/d4b1c9b1ee8ee1a3ae1492a7a78cd560.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200106/8e1136bf7ef20f986e72a55668459fd6.jpg)
Poslato sa BLA-L29 pomoću Tapatoka
-
Crijeva moraš da spojiš, zbog senzora u Eberu.
-
Zdravo svima.
Imam golf 5 sa fabričkim webastom.
U poslednje vreme mi se dešava da kada upalim grejanje na autu, kao da automatski kreće da pali i webasto i krene da dimi ispod haube sa desne strane . Filter goriva je zamenjen nigde ne curi Da li je neko imao slična iskustva?
Pozdrav
-
Pa mislim da mora dimiti kad webasto radi...evo neko sa vise iskustva ce ti reci
-
Pa problem je što se webasto upali sam, kada upalim samo grejanje
-
cim padne ispod 4C on i treba automacki da se pali ...a normalno da dimi ima svoj mali auspuh ...
-
Hoćeš da kažeš da se prilikom uključivanja grejanja na ispod 4 automatski pali I webasto iako imam odvojene komande za paljenje samog webasta?
Meni se ovo dešavalo i na 10ak stepeni.
Znam da webasto dimi gledao sam klipove na tu temu, ali nekako mi se čini da ovde dim previše ide iz haube kao da dim ne ide toliko ispod kola koliko ide kroz haubu desno i da oseća se specifičan miris u kabini
-
Jel zna neko neki servis koji radi popravku webasta na touranu 1.9 2009. u Beogradu ? Zvao sam preko 20 servisa i niko to ne radi.
-
Pozdrav svima. Da li neko ima iskustva sa Webastom oznake na nalepnici ispod haube Thermo Top V? Imam takav na Golfu 5 2007 godiste,takodje i dugme za vebasto na climatronicu,auto je inace iz Tirola pa verujem da je narucena takva oprema pri kupovini novog. Jedino sto nema ili mi nije poslato je daljinski… e sad ako neko zna da li moze da se aktivira,ako moze na koji nacin? Citao sam ovde i probao da temp bude na 22 i ventilator na 3 brzini ali dugme koje ukljucujem zasvetli 1 sekundu i ugasi se. ( temperatura napolju je bila preko 5 stepeni,jednom prilikom i 4 stepena). Ako neko zna sta je problem,bio bih zahvalan…
-
Treba da aktiviraš preko putnog računara kada želiš da se upali Webasto. Ako imaš komande na volanu idi na opciju za meni i u meniju nađi opciju za programiranje vremena kada će se upaliti Webasto, a ako su komande putnog računara na ručici za aktiviranje brisača zadrži dugme na nekoliko sekundi i otvorićeš meni.
-
Ujutru cu odmah pokusati. Hvala,javljam da li hoce. :25
-
Možeš i sad da podesiš vrijeme kada da se aktivira i sjutra samo sjedneš u ugrijan auto :)
-
Nazalost,nema opciju za webasto koliko vidim…moguce da ga i nema uopste a da je pravljen auto za to trziste pa ostavljenokaonpriprema za webasto
-
VW nista ne ostavlja kao pripremu.
Sve rade iz pocetka ako hoces nesto da dodas od opreme.
Moguce da je panel klime menjan i stavljen od modela sa Vebastom.
Jep si gledao da li imas ostale delove za Vebasto na autu?
-
Nisam,jedino sto sam video je nalepnica webasto Thermo top v na plastici ispod haube…gde da gledam ostale delove?
-
Evo danas na diagnostici pojavljuje se kao opcija ali ne dozvoljava pristup,ovaj majstor sto je gledao je mehanicar i nije siguran ali misli da je neki senzor los…ko ce ga znati. Ako neko zna ko se bavi webastom neki servis,nek javi…
-
Clan Djuka1975 je tata mata za Vebasto.
Kontaktiraj njega za savet.
-
Ok
-
Nasao na naljepnicu ispod haube Webasto na Tuarana.... Samo nisam provalio kako da se pali? Pretpostavljam moram na dijagnostiku da vidim nesto vise o tome? Ili neko moze reci kako da ga testiram
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
-
Uđeš u meni na boardu i programiraš Webasto kad da se upali i koliko dugo da radi.
-
Nesto ne sjecam danas nesto nasao to u menu? Al pogledacu ovih dana
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk