Jasno mi je, hoćeš standardnu visinu i da ne legne, tj. da ne kači na te 16-tice. Po meni rešenje tvog problema je sledeće, ili dobre fabričke opruge kao što sam rekao, ili što do sada nisam pomenuo, mašinsko razvlačenje opruga! Radio sam i to. Ovde kod mene to radi Djapa u Bulevaru. Radi neke proračune i može da fabričku oprugu razvuče da bude duža, a samim tim auto malo viši i da manje legne. Fabrička opruga od mk3 je dužine 34.5cm, ako hoćeš može da bude 36-37. Nemoj da misliš da je razvuče na 36-37 i to je to. Ali kad staviš na auto, ona se vrati na 34.5. On je razvlači na više, jednu radi pola sata, non-stop meri i drugu uradi za pet minuta. Uradi ih tako da se više nikad ne vrate na fabričku dužinu.
I na fabričke opruge i na ove razvučene, situacija bi bila bolja, da si uzeo tvrdje amorizere. Sigurno si uzeo Bilstein, klasične uljne. Najbolja solucija bi bili Bilstein gasni jednokomorni a i dvokomorni ne bi bili loši. Meni su se odlično pokazali Monroe Reflex. Kažem ti sa fabričkom oprugom i njima, imam 4 prsta izmedju točka i ruba, kad sedne dvoje, recimo 150 kg on se spusti ni pola prsta... Znači uopšte ne znam, koja bi mi kilaža trebala da se spusti skroz da bi kačilo...
Opciju da stavljaš opruge od pasata mk2 limuzine, bilo fabričke, bilo da ih kratiš, to ti ja ne bi preporučivao, ali možeš da probaš.
Toliko od mene, nadam se da sam pomogao.