Sve to mozes i sam da uradis.Skini tocak pa kapicu koja stiti lezajeve,izvadis splentnu i limeni drzac pa kljucem 24 odvrnes maticu.Kada budes skidao dobos ispasce ti mali lezaj,koji mozes malo da napunis sa mascu,kao i unutrasnji deo dobosa.Nemoj da preteras.Sve to kada vratis stegni navrtku da kraja(skoro da nemoze da se okrene tocak)pa onda otpusti za cetvrt kruga i vrati sve ostalo.Toliko od mene!Javi sta si uradio!
Na zadnjem trapu sa dobosima NIKAD netreba stezati maticu kljucem koliko mozes, stegnes rukom i onda kljucem POLA kruga, otpustis i stegnes rukom koliko mozes, stavis osigurac i rascepku i to je to, ima da te sluzi koliko oces, a kad podignes auto tocak mora da ima aksijalni luft... velicina gume nema bas toliko uticaja na vek lezaja... Uostalom pogledajte ovde u vezi guma :
U levo polje pisete koje gume su fabricke a u desno polje vam daje odgovarajucu zamenu
http://www.miata.net/garage/tirecalc.htmlStezanjem kljucem se samo skracuje vek lezaja, jer rolne lezaja pocinju da "vuku", stvaraju frikciju i samim tim pocinju da se nenormalno greju, mast prelazi u tecno stanje i procuri kroz semering u dobos, tako da zaj*be i kocioni sistem, naravno i lezajeve ...
Pozdrav sa Mlate